"kijk ons als laatste ook eens met de multiculti hype meedoen"quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat dus. Oftewel; hoogstwaarschijnlijk een nieuwe irritatiefactor in GTST
En de schrijvers denken intussen dat ze het wiel opnieuw hebben uitgevonden

Dat heeft ze zelf al aan Ludo verteld een aantal afleveringen geleden ...quote:Op dinsdag 22 november 2011 07:23 schreef lady-wrb het volgende:
ja hallo, maxime speelt de gekrenkte majesteit omdat ze vals beschuldigd zou zijn.
is ze even vergeten dat zij met dr valse gekonkel haar broer zijn dochter afgetroggeld heeft?
kunnen de schrijvers er ook nog even inpassen dat ludo daar achter gaat komen?

GTSTarchief had het geupload.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:16 schreef Lucas15 het volgende:
Wie kan de eerste aflevering van S5 uploaden?, heb hem nog niet binnen.

Net begonnen met seizoen 5: Frits van Houten op z'n pesterigstquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:58 schreef LetsGame het volgende:
Ik heb seizoen 5 binnen en er is zelfs een versie die gelijk is aan de versie 3 van seizoen 4. Martine is vervangen door Remco, Simons shot door Marieke, Mariekes shot door verschillende mensen

quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:09 schreef Ascendancy het volgende:
Ik wil bij die Bing een gloeiendhete ijzeren staaf aan de achterkant inbrengen

Ik wil 'm gewoon wat aandoen... grr... sjors lekker droogquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:12 schreef kwiwi het volgende:
M'n ergernis is gewoon niet meer te beschrijvenMaar Sjors is in ieder geval weer eens wat leuker.

Ik vind haar wel grappigquote:

Noud is geen rare naam.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:15 schreef vencodark het volgende:
Overigens vind ik Bram een prima naam voor in zo'n lekker Hollandse soap. Weg met die rare namen/afkortingen als Sjors, Bing, Charlie, Rikki, Noud.

Ik heb plaatsvervangende schaamte.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:15 schreef Blossom86 het volgende:
Ergernis is een groot understatement bij wat ik voel bij bing. Bluh kneus.

Ik vind d'r geweldig!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:13 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik vind haar wel grappig![]()
Maar Bing, wat een vervelende egoistische zak.

Ik zou haar 1000x doenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:17 schreef James1988 het volgende:
Ik vind Sjors trouwens ook vreselijk

Ik dacht toen ik voor het eerst de naam hoorde dat het een man wasquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Sjors i.p.v. George ... kan ik begrijpen.
Bing i.p.v. Bernhard .. vreemd, maar het is wel korter.
Maar Charlie i.p.v. Charlotte ...

Die is speciaal om meer mannen naar gtst te laten kijkenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:23 schreef Madame_Paon het volgende:
Die scène gaat echt vaak bekeken worden vermoed ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |