SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:32 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Jack is een hufter.Waarom klik ik altijd op spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Was Dian ooit interessanter dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:35 schreef PeterKelder het volgende:
Djiezus, Dian had ook echt niets meer te doen begin seizoen 4! Zelfs de barman van De Koning is nog interessanter
Deze Dian niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:37 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Was Dian ooit interessanter dan?
Mwoh, niet echt, maar nu ze geen verhaallijn meer heeft is het echt verschrikkelijkquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:37 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Was Dian ooit interessanter dan?
Bevalt uitstekend.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
En bevalt seizoen 4 een beetje Frey ?
Ik zou hem wel willen winnen.
Haha, geniet er maar van, ik zal niets meer verklappen, maar ik moet eerst de slechterikenscenes gezien hebben.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:50 schreef Frey het volgende:
De spoelers moeten wel niet teveel bekend maken van later.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:14 schreef Frey het volgende:
Even een foto die gewoon moest:O, die heb ik nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"U hoort nog van me!"
quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:36 schreef Hogendoorn het volgende:
Wat ik van seizoen 4 heb gezien, overtreft alle verwachtingen. Wat een hoop schurken en smerige spelletjes bij elkaar.
Wel, ik ben ook weer onder de indruk, even de DVD van de ontvoering gekeken. Dit is sentiment. Wat kan dat jochie dat Deepak speelt sterk acteren zeg! Daar kunnen de huidige volwassen spelers nog een voorbeeld aan nemen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:43 schreef Lucas15 het volgende:
[..]Onno is echt meesterlijk!
Me nieuwe favoriet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."U hoort nog van me!"
quote:Op woensdag 28 september 2011 00:14 schreef Hogendoorn het volgende:
Meesterlijk moment:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldig die verhaallijn he?
Ja, echt helemaal fantastisch. Ik moet echt gaan slapen, maar ik kan het niet. Wat geweldig om dit moment terug te zien. Dat wil ik nou al zolang terug zien en het is echt de moeite waard.quote:
Zeker de moeite waard!!!! Ik moet trouwens ook vroeg op om 5 uur al! Ik blijf echter hele nacht doorkijken haha.. Beste verhaallijn tot nu toe dat ik heb gezien van GTST!quote:Op woensdag 28 september 2011 00:24 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ja, echt helemaal fantastisch. Ik moet echt gaan slapen, maar ik kan het niet. Wat geweldig om dit moment terug te zien. Dat wil ik nou al zolang terug zien en het is echt de moeite waard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 28 september 2011 00:30 schreef Frey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."U hoort nog van me!"
quote:Op woensdag 28 september 2011 00:34 schreef Frey het volgende:
En net als het weer goed is tussen Frits en MartineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."U hoort nog van me!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 september 2011 00:39 schreef Lucas15 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."U hoort nog van me!"
quote:Op woensdag 28 september 2011 00:41 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oja! Hij ging toch geld stelen van Anita?quote:Op woensdag 28 september 2011 01:41 schreef Frey het volgende:
Ik wist niet dat Stan in het begin zo'n gluiperd was.
quote:Op woensdag 28 september 2011 08:37 schreef PeterKelder het volgende:
Gisteren de eerste 9 afleveringen (dus dvd 1) gezien
Al moet ik wel wat aanmerkingen maken:Wat is eigenlijk de indeling?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10x9 afleveringen en 10x10 afleveringen?Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Yepquote:Op woensdag 28 september 2011 08:52 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de indeling?
10x9 afleveringen en 10x10 afleveringen?
Ik spoel altijd door de scenes heen, dus ik kijk eerst voor de scenes met de schurken en dan pas ga ik de afleveringen helemaal kijken. Ik heb het geduld niet om dat nu één voor één te doen. Dus eerst even de mooie stukken. Ben nu net thuis en ga weer verder kijken.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hogendoorn, Frey en anderen, hoe kunnen jullie zo snel kijken man? Ik ben er net bij dat Peter is vertrokken. Ik vind trouwens nu ik het weer zie dat Suzanne onnodig aan het zeiken was zeg, ze heeft hem gewoon weggejaagd.
Ook wel lachen dat Willen Kelder als een soort speelbal door zowel Peter als Arnie door de ruimtes wordt gemieterd
Ik ben nu bij dvd 2quote:Op woensdag 28 september 2011 17:38 schreef Frey het volgende:
Ik kijk wél meteen alles en ik ben bij DVD 7.
Zoals?quote:Op woensdag 28 september 2011 17:53 schreef Frey het volgende:
Nieuwe hoofdpersonages kwamen er toen echt heel onopvallend in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."U hoort nog van me!"
Ik vind Laura daar echt gruwelijk irritant, ik kan niet wachten tot het weer het gewoon echt Robert en Jef zijnquote:Op woensdag 28 september 2011 17:45 schreef PeterKelder het volgende:
Laura als interieurontwerpster bij A&A
Maar zij heeft wel Harmsen aangenomen.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind Laura daar echt gruwelijk irritant, ik kan niet wachten tot het weer het gewoon echt Robert en Jef zijn
Ik heb veel gemist de laatste 2/3 weken.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat grappig dat ze bij GTST makers hebben die wel kunnen beargumenteren waarom Danny de vader van Charlie's kind zou kunnen zijn, maar tegelijkertijd niet tot het besef komen dat Sjoerd nooit de vader van Rikki's kind zou kunnen zijn
Nope. Rik heeft als plan dat Charlie doet alsof ze zwanger is, Rikki een tijdje ergens anders heengaat en Charlie en Rik dan Rikki's kind gaan opvoeden, alsof het van henzelf is.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:29 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik heb veel gemist de laatste 2/3 weken.
Is Charlie nu ook al zwanger?
Okeej, bedankt!quote:Op woensdag 28 september 2011 19:31 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nope. Rik heeft als plan dat Charlie doet alsof ze zwanger is, Rikki een tijdje ergens anders heengaat en Charlie en Rik dan Rikki's kind gaan opvoeden, alsof het van henzelf is.
Tja, ze mag Maxime nog niet zo, na dat gedoe over Amy, die maar zelden bij Ludo mocht komenquote:
En op elke afdeling.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:12 schreef MoiMoi85 het volgende:
Anton is altijd aanwezig in het ziekenhuis.
Pff, Rik is wel zo dom.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:13 schreef Klipnap het volgende:
Ze schreeuwen zo om een zwemles? Alsof Rik dat gelooft
Daarvoor mocht ze haar ook niet.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:12 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Tja, ze mag Maxime nog niet zo, na dat gedoe over Amy, die maar zelden bij Ludo mocht komen
Ze wilde toch Janines plaats innemen ofzo? Zo kijkt ze wel steeds.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Daarvoor mocht ze haar ook niet.
Jammer dat Janine de verkeerde wantrouwt. Ik weet niet of Maxime iets van plan is, want dat is nog niet duidelijk gemaakt, maar Nick is duidelijk wel iets van plan.
Aan het eind van seizoen 20.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:41 schreef GTFransST het volgende:
Rikki heeft het over 'toen ze 12 was.'
Nou, niemand herinnert zich haar als 12-jarige hoor.
Ik heb haar in ieder geval nooit op die leeftijd gezien. xD
quote:Op woensdag 28 september 2011 20:42 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Aan het eind van seizoen 20.Toen Amber Brantjes
haar nog speelde.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Qua tijdsverloop bedoel je? Toen Charlie met Danny was, was Rikki nog niet met Sjoerd?quote:Op woensdag 28 september 2011 16:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat grappig dat ze bij GTST makers hebben die wel kunnen beargumenteren waarom Danny de vader van Charlie's kind zou kunnen zijn, maar tegelijkertijd niet tot het besef komen dat Sjoerd nooit de vader van Rikki's kind zou kunnen zijn
Alleen jammer van zijn reactiequote:
Wat is er raar aan deze reactie? Zijn zoon van 17 heeft zijn vriendin van 17 zwanger gemaakt. Ik verwacht daar weinig begrip en enthousiasme over. Mag je je als vader is deze soap dan nergens boos of verontwaardigt over maken? Als (eerste) reactie vind ik die van Anton zeer begripvol.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:16 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Alleen jammer van zijn reactieBianca daarentegen
Nee, ik bedoelde dat Sjoerd en Rikki nog niet zo lang bij elkaar zijn dat ze een half jaar zwanger kan zijn.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Qua tijdsverloop bedoel je? Toen Charlie met Danny was, was Rikki nog niet met Sjoerd?
Janine is wijs. Zelfs een ezel, enz.... Maxime is echt niet veranderd hoor.quote:
Ja ken beur'n tochquote:Op woensdag 28 september 2011 22:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat is er raar aan deze reactie? Zijn zoon van 17 heeft zijn vriendin van 17 zwanger gemaakt. Ik verwacht daar weinig begrip en enthousiasme over. Mag je je als vader is deze soap dan nergens boos of verontwaardigt over maken? Als (eerste) reactie vind ik die van Anton zeer begripvol.
Precies en anders dreigt ze weer met scheiden of zo.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:51 schreef James1988 het volgende:
Anton's reactie is prima te begrijpen. Maar nu zal Bianca wel weer uit d'r slof schieten en boos doen tegen Anton totdat hij weer inbindt en nog maar eens laat zien dat de vrouw de broek draagt in huize Bouwhuis.
Probleem is dat Sjoerd al snel boos te krijgen is, en schreeuwen heeft bij hem weinig zin. (ben benieuwd hoe Sjoerd gaat reageren) Hij gaat al bijna ongeïnteresseerd met de situatie om. Trouwens.. Anton schreeuwde het weer heel snel uit, wat Sjoerd ook wel verwacht had, dat in tegenstelling tot zijn moeder. Dat was eigenlijk mijn punt. Betekend niet dat Anton niet boos mag zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat is er raar aan deze reactie? Zijn zoon van 17 heeft zijn vriendin van 17 zwanger gemaakt. Ik verwacht daar weinig begrip en enthousiasme over. Mag je je als vader is deze soap dan nergens boos of verontwaardigt over maken? Als (eerste) reactie vind ik die van Anton zeer begripvol.
Ze heeft Amy een tijd geleden een week bij Ludo laten logeren. Dat zou ze eerder nooit hebben gedaan.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Janine is wijs. Zelfs een ezel, enz.... Maxime is echt niet veranderd hoor.
Maar dat deed ze ook niet zonder eigenbelang, he. Het is gewoon een onbetrouwbare bitch en het is te hopen dat Nick haar eindelijk eens op haar plaats zetquote:Op donderdag 29 september 2011 00:36 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze heeft Amy een tijd geleden een week bij Ludo laten logeren. Dat zou ze eerder nooit hebben gedaan.
Het is dan weer niet zo wijs dat ze Nick wél vertrouwt.
Nah, ik snap zijn reactie ergens wel, maar aan de andere kant... Ze hebben alles veilig gedaan, en toch is dit gebeurd. Sjoerd heeft hier ook niet om gevraagd.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:51 schreef James1988 het volgende:
Anton's reactie is prima te begrijpen. Maar nu zal Bianca wel weer uit d'r slof schieten en boos doen tegen Anton totdat hij weer inbindt en nog maar eens laat zien dat de vrouw de broek draagt in huize Bouwhuis.
Mij bevalt het redelijk. Ik zit nu bij dvd 3 en ben dat liefdesgezever nu wel meer dan zatquote:Op donderdag 29 september 2011 07:08 schreef Lucas15 het volgende:
Seizoen 4 bevalt me prima tot nu toe!
Geloof me! De actie en spanning komen vanzelf!quote:Op donderdag 29 september 2011 09:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mij bevalt het redelijk. Ik zit nu bij dvd 3 en ben dat liefdesgezever nu wel meer dan zat
Ik wil verdorie actie en spanning zien!!!!
Inderdaad!quote:
Gelukkig gaat Anton zich er nu mee bemoeienquote:Op donderdag 29 september 2011 09:51 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Inderdaad!
Wat een BELACHELIJK idee om Rik te laten verzinnen dat Charlie zwanger is.Rik is daar totaal het personage niet naar om met zo'n volslagen idioot idee op de proppen te komen. Charlie zou ik zoiets dan wel weer zien verzinnen.
Wel erg tof dat nu vrijwel heel Meerdijk al weet dat niet Charlie, maar Rikki zwanger is
Bij welke aflevering zit je?quote:
Aflevering 569, en jij?quote:Op donderdag 29 september 2011 11:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bij welke aflevering zit je?
En inderdaad: Linda![]()
![]()
Maar dat heb ik nu zo'n beetje met ieder personage, zelfs Peter
Ik ben gisteren gestopt bij aflevering 579quote:Op donderdag 29 september 2011 12:11 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Aflevering 569, en jij?
Personages die ik nu op hun bek wil slaan; Linda, Frits, Suzanne, Dian en Yolanda![]()
![]()
Personages waarmee ik erg veel medelijden heb; Martine, Daniël, Helen, Marieke en Peter (al irriteer ik me aan z'n gedrag tegenover Helen)
Sommige dingen kan ik me nog herinneren.
Lucas Dietens als Adriaan van Dorlandquote:Op donderdag 29 september 2011 12:52 schreef Frey het volgende:
Het zit ook weer vol stemartiesten.
Olaf Wijnants, Lucas Dietens en nu weer Stan Limburg.
Over de leader: van afl. 576 t/m 580 loopt de tune niet helemaal gelijk met het beeld. Bijv. als het logo bijna omhoog is begint het refrein, terwijl het normaal pas begint als het logo "stilstaat"quote:Op donderdag 29 september 2011 12:28 schreef LetsGame het volgende:
Arnie staat op 4 shots in de leader, hij heeft (op versie 3 na) altijd meerdere shots in alle leaders waarin hij te zien is.
Het grappige is ook dat ik ze eerst helemaal niet herken. Maar als ze dan gaan praten, hoor ik ineens die tekenfilmstemmen.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Lucas Dietens als Adriaan van Dorland
Overigens, die naam van het radiostation: Radio Station Goede Tijden
Het grappige is dat Lucas Dietens in seizoen 1 te zien was als André Carpentierquote:Op donderdag 29 september 2011 12:57 schreef Frey het volgende:
[..]
Het grappige is ook dat ik ze eerst helemaal niet herken. Maar als ze dan gaan praten, hoor ik ineens die tekenfilmstemmen.
Ook Hein Boele herkende ik door de stem.
Olaf als Erik Linschoten is best grappig, al mis ik Kamaran Abdalla als Eddyquote:Op donderdag 29 september 2011 12:52 schreef Frey het volgende:
quote:Op donderdag 29 september 2011 13:06 schreef Frey het volgende:
Hein Boele speelt ook een slechterik.Bij welke dvd ben jij trouwens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop vanavond dvd 3 af te kunnen kijken en te starten met disc 4![]()
DVD 10quote:Op donderdag 29 september 2011 13:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bij welke dvd ben jij trouwens?
Ik hoop vanavond dvd 3 af te kunnen kijken en te starten met disc 4
Na deze post was ik even aan het kijken, en ik zag het. Wat raar.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Over de leader: van afl. 576 t/m 580 loopt de tune niet helemaal gelijk met het beeld. Bijv. als het logo bijna omhoog is begint het refrein, terwijl het normaal pas begint als het logo "stilstaat"
Ik ben bij aflevering 571, precies bij Sylvia's eerste scène.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik ben gisteren gestopt bij aflevering 579
Dian gaat er (redelijk) geruisloos uit, dus daar ben je binnenkort van af. Dat gezeik tussen Frits/Martine/Linda kan kon mij gestolen worden, evenals dat van Daniël en Yolanda![]()
![]()
Eigenlijk heb ik nu aan vrijwel alle personages een bloedhekel, muv Helen, Arnie, Roos, Mickey, Robert, Jef en Marieke. Dus je kunt wel raden aan wie ik wél een bloedhekel heb
Ik heb ook genoeg van mezelfquote:Op donderdag 29 september 2011 13:16 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik ben bij aflevering 571, precies bij Sylvia's eerste scène.
Na aflevering 570 heb ik nu ook echt genoeg van jou, sorry.
Wel grappig dat de eerste paar weken (?) de set er anders uitziet, pas later worden het twee kamers plus een gangetje met baliequote:Op donderdag 29 september 2011 13:45 schreef Frey het volgende:
Overigens kan ik nu je vraag over de set van A&A beantwoorden PeterKelder.
Deze is mooi, maar ik vind ook die van later de mooiste.
Vanaf dvd 11 staan Stan en Sylvia in de leader en vanaf dvd 16 ook Fatima.quote:Op donderdag 29 september 2011 13:53 schreef PeterKelder het volgende:
Straks (over een uur of 3,5) het vervolg op de comeback van Willem Kelder
Ik ben bezig met dvd 3, dus ik ben nog lááááááááng niet toe aan disc 11quote:Op donderdag 29 september 2011 13:57 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Vanaf dvd 11 staan Stan en Sylvia in de leader en vanaf dvd 16 ook Fatima.
Oops, verkeerd gequote.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik ben bezig met dvd 3, dus ik ben nog lááááááááng niet toe aan disc 11
Geeft nietquote:
Vreemdquote:Anita's shot uit versie 1 hapert trouwens.
quote:Op donderdag 29 september 2011 14:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Geeft niet
[..]
VreemdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En 30 afleveringen later issie weer weg
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Maar eerst zorgt-ie voor hommeles tussen Mickey en Mariekequote:Op donderdag 29 september 2011 14:19 schreef LetsGame het volgende:
[..]
En 30 afleveringen later issie weer weg
Ik vind Mickey en Marieke samen wel bij elkaar passen, allebei zo kinderlijk, maar ook weer niet, ze zijn niet echt elkaar type.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar eerst zorgt-ie voor hommeles tussen Mickey en Marieke
Ik vind juist Marieke en Mark niet echt bij elkaar passenquote:Op donderdag 29 september 2011 14:20 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik vind Mickey en Marieke samen wel bij elkaar passen, allebei zo kinderlijk, maar ook weer niet, ze zijn niet echt elkaar type.
Marieke en Mark vind ik wel leuk samen.
quote:Op donderdag 29 september 2011 14:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik vind juist Marieke en Mark niet echt bij elkaar passenMickey en Marieke wel, je legt het op de juiste manier uit.
Spoiler over Mickey:Vandaar dat hij geen eigen shot had in versie 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Yep, en wel vanwege deze reden:quote:Op donderdag 29 september 2011 14:31 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Vandaar dat hij geen eigen shot had in versie 2
Daarom was Mickey een tijdje weg en verdween Mark ook al snel na zijn comebackquote:Mark en Mickey blijven in GTST
ANDRE BOSMAN; BERT VAN PANHUIS (BIJDRAGEN) − 24/06/93, 00:00
Gaat Mickey dit najaar voor zijn krant grote reportages schrijven, waarvoor hij met enige regelmaat langdurig in het buitenland moet zijn?
Voor 1 september moeten de makers van GTST met een paar aanpassingen komen voor het lopende verhaal, want de acteurs Martin van Steijn (Mickey) en Tim Immers (Mark) gaan hun dienstplicht vervullen. Lange tijd hebben ze met een procedure bij de Raad van State het tijdelijk verstek laten gaan weten uit te stellen, maar dat college heeft het verweer van de twee acteurs tegen de oproep om onder de wapenen te komen als niet terzake doend van tafel geveegd.
Immers richtte zich een jaar geleden tot het ministerie van Sociale Zaken met het verzoek als erkend gewetensbezwaarde te worden gevrijwaard van vervangende dienst. Zijn bazen bij Joop van den Ende deden er nog een schepje bovenop en bestempelden Immers, met een verwijzing naar artikel 15 van de wet Gewetensbezwaarden Militaire Dienst als 'bijzonder geval'. De acteur zou onmisbaar zijn in de serie. Oftewel: als Mark verdwijnt stort het verhaal in of wordt het op zijn minst onwaarschijnlijk.
Sociale Zaken was niet gevoelig voor deze argumenten, maar wilde ook niet kinderachtig zijn en verleende eerst uitstel tot 1 maart dit jaar en vervolgens tot 1 september.
Immers, en in zijn kielzog Van Steijn, met de producent vervolgens naar de Raad van State voor beroep tegen de beslissing van het departement. Zelfde argumenten: 'Omdat de omvang en betekenis van de rol van de erkend gewetensbezwaarde in de serie als Mark de Moor groot is, heeft zijn afwezigheid tot gevolg dat de serie totaal herschreven moet worden. De rol kan niet worden ingenomen door een ander, zonder dat dit leidt tot een groot verlies aan realiteit van de uitgebeelde situatie.''
Onzin, heeft de Raad geoordeeld. Toen Immers begin vorig jaar een contract afsloot met de makers van GTST wist hij dat hij of in dienst zou moeten of vervangend werk zou gaan verrichten. Dat risico nam hij, daar moet hij nu de gevolgen van dragen. De producent heeft volgens de Raad, door het tweemaal verleende uitstel genoeg tijd gehad om de scripts aan te passen en hem, eventueel tijdelijk, uit de serie te schrijven.
RTL 4, die GTST uitzendt, verwacht geen problemen voor de nieuwe reeks, die na de zomer op het scherm komt. Hooguit krijgen Immers en Van Steijn een kleinere rol. De producent zoekt naar een oplossing die de schade beperkt en met name de bij meisjes populaire blonde Mark in de serie houdt. De scriptschrijvers werken zo'n acht weken vooruit en hadden al alternatieve ideeen voor het verhaal achter de hand. Immers kan misschien 's avonds vervangende dienst doen of op een paar dagen in de week, redeneert Aalsmeer. En als zijn rol wat kleiner wordt komt GTST deze moeilijke tijd ook wel door.
Zo is de affaire-Immers/Van Steijn net het spiegelbeeld van GTST geworden: een eeuwigheid durend en met een inhoud zo dun als water.
Die acteur (Peter de Gelder) speelde ook in het begin van ONM als collega en vriend van Pim Reitsema (Job Redelaar, die in seizoen 2 de rol van Danny Houtsema speelde)quote:Op donderdag 29 september 2011 14:32 schreef Frey het volgende:
Mark kreeg wel nog een spannende verhaallijn.![]()
Met een jonge Jacob van de Club van Sinterklaas.
Komt dat stukje echt uit 1993?quote:Op donderdag 29 september 2011 14:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Yep, en wel vanwege deze reden:
[..]
Daarom was Mickey een tijdje weg en verdween Mark ook al snel na zijn comeback
Yep, hij staat op de website van Trouw. Staan wel meer leuke GTST-artikelen uit die tijd opquote:Op donderdag 29 september 2011 14:38 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Komt dat stukje echt uit 1993?
Toen hadden weinig mensen internet, ik iig niet.
Grappig!quote:Op donderdag 29 september 2011 14:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Yep, hij staat op de website van Trouw. Staan wel meer leuke GTST-artikelen uit die tijd op
Stan Limburgquote:Op donderdag 29 september 2011 12:52 schreef Frey het volgende:
Klein rolletje als bezorger. Maar een paar jaar geleden had hij nog een wat grotere gastrol als mogelijke vader van Vicky.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:44 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Stan Limburg
Wie speelt hij dan?
Wie was dat ook alweer? Was dat dat vreeeeeselijke mens wat Amerikaans Nederlands probeerde te praten en iets met Daniel kreegquote:Op donderdag 29 september 2011 12:11 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Aflevering 569, en jij?
Personages die ik nu op hun bek wil slaan; Linda, Frits, Suzanne, Dian en Yolanda![]()
![]()
Is inderdaad meer iets voor Bing of Danny ofzo.quote:Op donderdag 29 september 2011 09:51 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Inderdaad!
Wat een BELACHELIJK idee om Rik te laten verzinnen dat Charlie zwanger is.Rik is daar totaal het personage niet naar om met zo'n volslagen idioot idee op de proppen te komen.
Ja, ze is echt heel irritant en niet leuk om naar te kijken.quote:Op donderdag 29 september 2011 17:16 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wie was dat ook alweer? Was dat dat vreeeeeselijke mens wat Amerikaans Nederlands probeerde te praten en iets met Daniel kreeg![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ergerde me als kind al dood aan dat mens
Bij mij niet?quote:Op donderdag 29 september 2011 17:52 schreef PeterKelder het volgende:
De afleveringen 581 t/m 587 op disc 3 zijn bij mij in breedbeeld
Doei Peter, tot volgende seizoen!quote:Op donderdag 29 september 2011 19:02 schreef PeterKelder het volgende:
Ik kijk nu naar de laatste aflevering met "mijzelf"
Ik moet nog gaan liften, en daarbij, in het buitenland kan ik ook op Fok!quote:Op donderdag 29 september 2011 19:11 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Doei Peter, tot volgende seizoen!
WAT LEUK!quote:Op donderdag 29 september 2011 19:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik moet nog gaan liften, en daarbij, in het buitenland kan ik ook op Fok!
Wat was daarmee dan?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:00 schreef LetsGame het volgende:
Ik kijk naar aflevering 581, elke aflevering is goud waard!
Er zijn trouwens 2 versies van de 2e versie leader.
In de 2e versie zijn de shots van Laura en Suzanne gefixt zeg maar.
Dat viel mij ook al op.quote:
Volgens mij mag de rechter wel een psychiatrisch onderzoek krijgen...quote:Op donderdag 29 september 2011 20:34 schreef Klipnap het volgende:
Die rechter pakt het niet erg professioneel aan...
Nee, het is Ludo.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:37 schreef Madame_Paon het volgende:
De hele rechtszaak was amateuristisch.
In het echt was Ludo waarschijnlijk de rechtszaal uitgegooid.
Inderdaad. Die wordt de rechtszaal niet uitgezet, die koopt de rechtszaal.quote:
Want het is altijd tijd voor een Euroknallerquote:Op donderdag 29 september 2011 21:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Inderdaad. Die wordt de rechtszaal niet uitgezet, die koopt de rechtszaal.
quote:Op donderdag 29 september 2011 21:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Inderdaad. Die wordt de rechtszaal niet uitgezet, die koopt de rechtszaal.
Inderdaad, lijkt me wel leuk om 'm als vader te zien stuntelen straksquote:Op donderdag 29 september 2011 21:17 schreef Sk00p het volgende:
Sjoerd lijkt nu ineens meer interesse te tonen voor de baby![]()
Jammer dat Rikkie het nog niet zo heeft.
quote:Op donderdag 29 september 2011 21:25 schreef Frey het volgende:
Daniël zit nogalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"U hoort nog van me!"
Dit inderdaad. Hij zou moeten stimuleren dat Rikki en Sjoerd het samen at least gaan proberen. Anton en Bianca staan vast ook klaar om het kind op te vangen waar nodig, en dan met Charlie en Rik erbij moet het toch goedkomen.. Kunnen Rikki en Sjoerd mooi studeren, en tegen de tijd dat het kind een jaar of 4, 5 is kunnen ze mooi een gezinnetje vormen. Eind goed, al goedquote:Op donderdag 29 september 2011 23:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Arme RikkiEen beetje vader zou dat natuurlijk anders aanpakken, maar Rik is alleen maar bezig met het kind dat 'ie zelf wil hebben.
quote:Op donderdag 29 september 2011 22:33 schreef PeterKelder het volgende:
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:Op donderdag 29 september 2011 22:33 schreef PeterKelder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stan
Ja, precies! Sjoerd is gewoon een baas! Ik vind dat karakter echt tofquote:Op donderdag 29 september 2011 23:31 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Hij zou moeten stimuleren dat Rikki en Sjoerd het samen at least gaan proberen. Anton en Bianca staan vast ook klaar om het kind op te vangen waar nodig, en dan met Charlie en Rik erbij moet het toch goedkomen.. Kunnen Rikki en Sjoerd mooi studeren, en tegen de tijd dat het kind een jaar of 4, 5 is kunnen ze mooi een gezinnetje vormen. Eind goed, al goed![]()
Die besloot toen hij uit het ziekenhuis was, om op vakantie te gaan om daar te herstellen na dat schietincident.Dat duurde 1 aflevering en toen was hij ook meteen al wegquote:Op donderdag 29 september 2011 17:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is inderdaad meer iets voor Bing of Danny ofzo.
Btw, waar is Danny?
Volgens het interview met Inge Ipenburg in het 12,5 jaar-jubileumboek bleek die klap wel érg hard te zijn aangekomenquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Janine die Martine vol in het gezicht petst![]()
Dat boek moet ik ook maar eens aanschaffen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Volgens het interview met Inge Ipenburg in het 12,5 jaar-jubileumboek bleek die klap wel érg hard te zijn aangekomen
Dat heb je niet eens?quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat boek moet ik ook maar eens aanschaffen.
quote:Jef die woedend uitvalt tegen Lex aan de telefoon en Harmsen die er zo van schrikt dat ie uit zijn stoel springt en achterwaards de deur uitgaat
quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:53 schreef PeterKelder het volgende:
Stan bij zijn introductie:dr. Jan Roelof Kandinski*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah ja, de "Doctor"quote:
Dat is raar, bij mij zijn ze allemaal in hetzelfde formaat.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:12 schreef PeterKelder het volgende:
Die afleveringen staan er wel vreemd op trouwens (tenminste bij mij): bij disc 5 is bijvoorbeeld afl. 597 t/m 599 in 16:9 formaat, aflevering 600 in 4:3 (het normale formaat) en 601 t/m 605 weer in 16:9
Ik ben toevallig 1 aflevering verder dan de aflevering waarin Stan dat zeiquote:Op vrijdag 30 september 2011 15:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ah ja, de "Doctor"
Leuk dat ze hem in het begin (als ze zijn echte naam nog niet weten) hem Jan noemen
Hm, idd raar. Ik kijk het via mijn computer en als ik dan bij "Verkleinen" kijk staat-ie op "Standaard". Naja, gelukkig is er ook nog de optie om die dingen in 4:3 te zetten, maar toch.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:34 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Dat is raar, bij mij zijn ze allemaal in hetzelfde formaat.
Ik was eerst bang dat het geluid dan ook bij de scènes ervoor/erachter zou zitten, dat het dus niet sync zou lopen, maar dat is gelukkig niet aan de ordequote:Wat ik wel raar vind is dat bij sommige weken een leader hebben die niet gelijk staat met de leader. (De muziek begint te vroeg of te laat.)
Bijvoorbeeld: aflevering 1 tot 5 zijn goed, 6 tot 10 te laat, 11 tot 20 weer goed en 21 tot 25 te vroeg etc.
Maar het ligt gewoon aan het origineel, want de scene zijn zeg maar wel gewoon goed 'in sync'.
Ik vind het ook raar dat de eerste week 2 andere shots van Laura en Linda in de aftiteling te zien zijn, maar de leader wel vervangen is..quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hm, idd raar. Ik kijk het via mijn computer en als ik dan bij "Verkleinen" kijk staat-ie op "Standaard". Naja, gelukkig is er ook nog de optie om die dingen in 4:3 te zetten, maar toch.
[..]
Ik was eerst bang dat het geluid dan ook bij de scènes ervoor/erachter zou zitten, dat het dus niet sync zou lopen, maar dat is gelukkig niet aan de orde
Dat is ook raar ja, al vond ik het qua Laura's shot wel goed dat ze die hebben vervangen. Het shot dat als eerste was bedoeld lijkt me niet echt "passen".quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:43 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik vind het ook raar dat de eerste week 2 andere shots van Laura en Linda in de aftiteling te zien zijn, maar de leader wel vervangen is..
Wat ook raar is, is dat versie 2 voor 9 weken te zien was, en de gefixte versie 2 maar 2 weken en ze daarna gelijk overgingen naar versie 3..
Laura's shot kwam volgens mij uit de periode waarmee ze met Jef ging. Vond het totaal niet passen, ook met die 2 glazen wijn in haar hand. Ze is veel leuker, past ook bij de animatie.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is ook raar ja, al vond ik het qua Laura's shot wel goed dat ze die hebben vervangen. Het shot dat als eerste was bedoeld lijkt me niet echt "passen".
Overigens zijn, op afl. 606 en 607 na, alle afleveringen op disc 6 weer in 4:3-formaat
Klopt, had ik ookquote:Op vrijdag 30 september 2011 15:12 schreef PeterKelder het volgende:
Die afleveringen staan er wel vreemd op trouwens (tenminste bij mij): bij disc 5 is bijvoorbeeld afl. 597 t/m 599 in 16:9 formaat, aflevering 600 in 4:3 (het normale formaat) en 601 t/m 605 weer in 16:9
Ik ben dus niet de enige met dat "probleem"quote:
Dan heb jij "goede" discsquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:29 schreef Frey het volgende:
Ik heb toch echt geen breedbeeld gehad.
Ik zit nu bij aflevering 607, daarbij is de geluidskwaliteit wel behoorlijk slechtquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:36 schreef Frey het volgende:
Er zijn wel enkele afleveringen met mindere kwaliteit, een enkele zelfs heel slecht. Maar dat zal bij seizoen 5 ook nog wel zijn.
Ik hoorde hem laatst nog in de Efteling als koning bij Joris & de Draak.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:40 schreef PeterKelder het volgende:
In die aflevering is Guus Dam te zien als Jos de Graaf; in seizoen 1 speelde hij advocaat Matthijs van Slooten
quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:41 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik hoorde hem laatst nog in de Efteling als koning bij Joris & de Draak.
Dat weet ik niet meer hoor. Dat merk je wel.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Welke aflevering is trouwens in heel slechte kwaliteit? Dan kan ik me erop "voorbereiden"
Hm, in ieder geval is de kwaliteit van aflevering 607 niet geweldig, het lijkt wel gekopieërd van een VHS-tapequote:Op vrijdag 30 september 2011 16:46 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer hoor. Dat merk je wel.
Hoe ook alweer? Ze bleef er in ieder geval wel werken, ik kan me nog herrineren dat ze in conflict kwam met Jessica in seizoen 5quote:
Volgens mij heeft ie de box bijna uitquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bij welke disc/aflevering zit jij?
Maar Harmsen ook.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hoe ook alweer? Ze bleef er in ieder geval wel werken
Ik zie hem er voor aanquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie de box bijna uit
DVD 14, afl 688.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bij welke disc/aflevering zit jij?
Oh ja die 2 lagen altijd heerlijk met elkaar in de clinch, dat weet ik ook nog wel uit eigen herrineringquote:
Nog nietquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zijn Linda en Robert daar al bezig of niet?
Nee frietquote:
Is prima zo.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:27 schreef Jaapo het volgende:
Waarom dit? Ik wil hete mokkels zien verdomme.
Zorgen dat Maxime de schuld krijgt als Janine juist zieker wordt, omdat hij de bloedverdunners heeft vervangen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:33 schreef MissJ het volgende:
ik ben wel heel benieuwd wat Nick zijn plan nou is
Kan niet wachten tot hij ermee wegkomt...quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:35 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Zorgen dat Maxime de schuld krijgt als Janine juist zieker wordt, omdat hij de bloedverdunners heeft vervangen.
Ik kan niet wachten tot hij ontmaskerd wordt.
Zwanger? Geen shortie gezien, wilde gok.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:38 schreef Sk00p het volgende:
Jeetje die shortie idd!! Ben benieuwd wat er met Sjors aan de hand is.
Alsjeblieft niet ....quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zwanger? Geen shortie gezien, wilde gok.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:03 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot hij ermee wegkomt...Ik geef toe, Maxime is veranderd, maar de schade heeft ze bij Nick al achtergelaten. Als het idd uitkomt, zou ze niet eens zo verbaasd moeten zijn.
Edwin is sowieso slaapverwekkend.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:41 schreef leilab het volgende:
Ben ik de enige die de scenes tussen Edwin en die andere gast slaapverwekkend vond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |