Ik ben gisteren gestopt bij aflevering 579quote:Op donderdag 29 september 2011 12:11 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Aflevering 569, en jij?
Personages die ik nu op hun bek wil slaan; Linda, Frits, Suzanne, Dian en Yolanda![]()
![]()
Personages waarmee ik erg veel medelijden heb; Martine, Daniël, Helen, Marieke en Peter (al irriteer ik me aan z'n gedrag tegenover Helen)
Sommige dingen kan ik me nog herinneren.
Lucas Dietens als Adriaan van Dorlandquote:Op donderdag 29 september 2011 12:52 schreef Frey het volgende:
Het zit ook weer vol stemartiesten.
Olaf Wijnants, Lucas Dietens en nu weer Stan Limburg.
Over de leader: van afl. 576 t/m 580 loopt de tune niet helemaal gelijk met het beeld. Bijv. als het logo bijna omhoog is begint het refrein, terwijl het normaal pas begint als het logo "stilstaat"quote:Op donderdag 29 september 2011 12:28 schreef LetsGame het volgende:
Arnie staat op 4 shots in de leader, hij heeft (op versie 3 na) altijd meerdere shots in alle leaders waarin hij te zien is.
Het grappige is ook dat ik ze eerst helemaal niet herken. Maar als ze dan gaan praten, hoor ik ineens die tekenfilmstemmen.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Lucas Dietens als Adriaan van Dorland
Overigens, die naam van het radiostation: Radio Station Goede Tijden
Het grappige is dat Lucas Dietens in seizoen 1 te zien was als André Carpentierquote:Op donderdag 29 september 2011 12:57 schreef Frey het volgende:
[..]
Het grappige is ook dat ik ze eerst helemaal niet herken. Maar als ze dan gaan praten, hoor ik ineens die tekenfilmstemmen.
Ook Hein Boele herkende ik door de stem.
Olaf als Erik Linschoten is best grappig, al mis ik Kamaran Abdalla als Eddyquote:Op donderdag 29 september 2011 12:52 schreef Frey het volgende:
Het zit ook weer vol stemartiesten.
Olaf Wijnants, Lucas Dietens en nu weer Stan Limburg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 29 september 2011 13:06 schreef Frey het volgende:
Hein Boele speelt ook een slechterik.Bij welke dvd ben jij trouwens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop vanavond dvd 3 af te kunnen kijken en te starten met disc 4![]()
DVD 10quote:Op donderdag 29 september 2011 13:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bij welke dvd ben jij trouwens?
Ik hoop vanavond dvd 3 af te kunnen kijken en te starten met disc 4
Na deze post was ik even aan het kijken, en ik zag het. Wat raar.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Over de leader: van afl. 576 t/m 580 loopt de tune niet helemaal gelijk met het beeld. Bijv. als het logo bijna omhoog is begint het refrein, terwijl het normaal pas begint als het logo "stilstaat"
Ik ben bij aflevering 571, precies bij Sylvia's eerste scène.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik ben gisteren gestopt bij aflevering 579
Dian gaat er (redelijk) geruisloos uit, dus daar ben je binnenkort van af. Dat gezeik tussen Frits/Martine/Linda kan kon mij gestolen worden, evenals dat van Daniël en Yolanda![]()
![]()
Eigenlijk heb ik nu aan vrijwel alle personages een bloedhekel, muv Helen, Arnie, Roos, Mickey, Robert, Jef en Marieke. Dus je kunt wel raden aan wie ik wél een bloedhekel heb
Ik heb ook genoeg van mezelfquote:Op donderdag 29 september 2011 13:16 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik ben bij aflevering 571, precies bij Sylvia's eerste scène.
Na aflevering 570 heb ik nu ook echt genoeg van jou, sorry.
Wel grappig dat de eerste paar weken (?) de set er anders uitziet, pas later worden het twee kamers plus een gangetje met baliequote:Op donderdag 29 september 2011 13:45 schreef Frey het volgende:
Overigens kan ik nu je vraag over de set van A&A beantwoorden PeterKelder.
Deze is mooi, maar ik vind ook die van later de mooiste.
Vanaf dvd 11 staan Stan en Sylvia in de leader en vanaf dvd 16 ook Fatima.quote:Op donderdag 29 september 2011 13:53 schreef PeterKelder het volgende:
Straks (over een uur of 3,5) het vervolg op de comeback van Willem Kelder
Ik ben bezig met dvd 3, dus ik ben nog lááááááááng niet toe aan disc 11quote:Op donderdag 29 september 2011 13:57 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Vanaf dvd 11 staan Stan en Sylvia in de leader en vanaf dvd 16 ook Fatima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |