Nee frietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is prima zo.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:27 schreef Jaapo het volgende:
Waarom dit? Ik wil hete mokkels zien verdomme.
Zorgen dat Maxime de schuld krijgt als Janine juist zieker wordt, omdat hij de bloedverdunners heeft vervangen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:33 schreef MissJ het volgende:
ik ben wel heel benieuwd wat Nick zijn plan nou is
Kan niet wachten tot hij ermee wegkomt...quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:35 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Zorgen dat Maxime de schuld krijgt als Janine juist zieker wordt, omdat hij de bloedverdunners heeft vervangen.
Ik kan niet wachten tot hij ontmaskerd wordt.
Zwanger? Geen shortie gezien, wilde gok.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:38 schreef Sk00p het volgende:
Jeetje die shortie idd!! Ben benieuwd wat er met Sjors aan de hand is.
Alsjeblieft niet ....quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zwanger? Geen shortie gezien, wilde gok.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:03 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot hij ermee wegkomt...Ik geef toe, Maxime is veranderd, maar de schade heeft ze bij Nick al achtergelaten. Als het idd uitkomt, zou ze niet eens zo verbaasd moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |