Opvallend was dat er vorig mensen kwamen die nooit meepostten en dat toen alles weer goed was ook niet meer deden, die kwamen echt alleen maar rellen en zuigen.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:01 schreef Frey het volgende:
Slechts degene die er een probleem van maakt is triest. Gelukkig komen die mensen hier niet meer.
Ja, op de dvdboxen van GZSZ (afl. 1 t/m 150), op internet niet omdat - zoals ik al eerder uitlegde - RTL Duitsland zo'n beetje alles van YT haalt wat ook maar met de serie te maken heeft.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:12 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Zijn er nergens scenes te vinden met deze man? Ik ben wel eens benieuwd naar de Duitse Herman Hogendoorn.
Weet ik ook wel, maar van dat soort types krijg ik jeuk en kan ik me gewoon niet inhouden. En daarbij, zonder de oude seizoenen van GTST hadden de huidige ook niet bestaanquote:Op donderdag 22 september 2011 22:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Gewoon laten gaan en je er niks van aantrekken, ik weet wel dat -om in Frits van Houtens termen te spreken- dit soort mensen menig droevig uurtje staat te wachten![]()
Hè, wie is dat dan?quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:49 schreef PeterKelder het volgende:
Btw, ik vind deze vent wel erg veel op Jack lijken, vooral hoe hij kijkt:
[ afbeelding ]
Het zou mooi zijn, maar gezien de verschoven releasedatum naar aanstaande dinsdag verwacht ik het nietquote:
Geen idee, in ieder geval is het één van de mannen die Lorena ondervroeg over Jack. Ik heb het shot uit de shortie voor vanavondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, neem dat maar letterlijk.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:00 schreef Frey het volgende:
Ik heb vanmorgen het slot al gezien met de vooruitblik.
Bij maandag staat:Wat een niveau weer zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, neem dat maar letterlijk.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:14 schreef Frey het volgende:
Enig idee of je nog bij die mooie ANP foto's kan komen?
Ze staan er wel nog:Volgens mij gewoon via www.anp-archief.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey, er gaat een deurbel, twee keer zelfs!quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:52 schreef Ole het volgende:
DINGDONG DINGDONG
****** HIER VOLGT EEN BELANGRIJKE MEDEDELING****
Binnenkort te winnen: 3 DVD boxen van seizoen 4
Meer info volgt!
******EINDE MEDEDELING *****
Er zijn er drie beschikbaar. Verder gaat het via PR en horen jullie begin volgende week meer.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hey, er gaat een deurbel, twee keer zelfs!
Voor de rest: leuk voor de mensen die denken een kansje te wagen, maar ik hou niet zo van die "je kunt dit of dat winnen als je hieraan meedoet"-dingen waar je eerst nog dagen/weken moet wachten op de uitslag
Dat dacht ik wel. Als ik meer weet dan zijn jullie de eerste die het horen.quote:
Weken wachten op de uitslag is niet aan de ordequote:Op vrijdag 23 september 2011 15:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hey, er gaat een deurbel, twee keer zelfs!
Voor de rest: leuk voor de mensen die denken een kansje te wagen, maar ik hou niet zo van die "je kunt dit of dat winnen als je hieraan meedoet"-dingen waar je eerst nog dagen/weken moet wachten op de uitslag
Ik vind het zeker leuk dat het geregeld is, alleen jammer dat ik hem al een paar weken geleden besteld hebquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:04 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel. Als ik meer weet dan zijn jullie de eerste die het horen.
Maar toch leuk dat PR dat geregeld heeft? Je hoéft niet mee te doen hoor![]()
Kijk, dat vind ik nou een goede zaak. Bij andere prijsvragen kan het wel eens weken duren totdat de uitslag bekend is, terwijl je de prijs - in dit geval de box van seizoen 4 - allang hebt kunnen kopen in de winkelquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Weken wachten op de uitslag is niet aan de orde
Het gaat vanaf a.s. maandag of dinsdag een weekje lopen en aan het einde van die week horen jullie direct wie de winnaars zijn.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:49 schreef Frey het volgende:
Een lekker muziekje om alvast in de sfeer te komen.
Dank jequote:Op vrijdag 23 september 2011 16:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kijk, dat vind ik nou een goede zaak. Bij andere prijsvragen kan het wel eens weken duren totdat de uitslag bekend is, terwijl je de prijs - in dit geval de box van seizoen 4 - allang hebt kunnen kopen in de winkel
Dat is ook weer waar.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:29 schreef Greys het volgende:
En zelfs voor de mensen die hem al gekocht/besteld hebben is het wellicht toch leuk, want dan kan je hem kado doen aan een mede-GTST fan als je wint.
Och, seizoen 1 heb ik ook dubbel (weliswaar in andere boxvorm en om de reden dat bij de schoenendoos afleveringen het niet deden) dus denk ik dat ik de kans waagquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je
FOK! doet altijd haar best om de uitslag binnen 48 uur na het verlopen van de prijsvraag bekend te maken. Dus dan weet je vrij snel of je de box alsnog zelf moet kopen of niet
En zelfs voor de mensen die hem al gekocht/besteld hebben is het wellicht toch leuk, want dan kan je hem kado doen aan een mede-GTST fan als je wint.
Haten op the voicequote:Op vrijdag 23 september 2011 20:00 schreef Frey het volgende:
Is de ene talentenjacht voorbij, begint de volgende weer.![]()
![]()
The Voice is precies hetzelfde als al die andere talentenjachten.quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:02 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
The Voice is precies hetzelfde als al die andere talentenjachten.
Met Martijn Krabbé.
Martijn Krabbé.quote:
Omdat RTL dan meer reclameinkomsten kan binnenhalen, waar GTST qua budget ook van kan profiterenquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:05 schreef Frey het volgende:
Ze moeten doen met die talentenjachten wat ze willen, maar waarom moeten de GTST kijkers dan door een extra reclameblok?
Het is nu wel weer genoeg.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:18 schreef Madame_Paon het volgende:
Het is wel duidelijk waar de prioriteiten van Nick liggen. Nog niet eens bij Janine op bezoek geweest.
Ik heb nog geen andere talentenjacht gezien met draaiende stoelen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:02 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Met Martijn Krabbé.
Wat is wel weer genoeg?quote:
Je gezeur over Nick. Dat je het personage niet mag is één ding, maar om dat nu in vrijwel iedere post te laten blijken...quote:
Nick is níet heilig. Over andere personages mag ook in elke post gezeurd worden, dus over Nick ook.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Je gezeur over Nick. Dat je het personage niet mag is één ding, maar om dat nu in vrijwel iedere post te laten blijken...
Niet zo vaak achter elkaar door jou. Bedankt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nick is níet heilig. Over andere personages mag ook in elke post gezeurd worden, dus over Nick ook.
Wie wil je dan voor de presentatie? Marjolein Keuning?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:02 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Met Martijn Krabbé.
Geen Martijn Krabbé in ieder geval.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wie wil je dan voor de presentatie? Marjolein Keuning?
Zie je mij beweren van niet?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Geen Martijn Krabbé in ieder geval.
En ik heb nog altijd vrijheid van meningsuiting.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zie je mij beweren van niet?
Ik heb ook genoeg dingen in andermans postgedrag waar ik me aan stoor, maar daar ga ik toch ook niet telkens commentaar op leveren?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Je gezeur over Nick. Dat je het personage niet mag is één ding, maar om dat nu in vrijwel iedere post te laten blijken...
Ja hartstikke leuk, maar vrijheid van meningsuiting is niet absoluut. Je kan ook rekening houden met andere mensen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Geen Martijn Krabbé in ieder geval.
En ik heb nog altijd vrijheid van meningsuiting.
Moet jij weten. Maar ik zie ook aan de reacties van andere users hier op jouw posts dat ze zich storen aan jouw overduidelijke voorkeuren.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ook genoeg dingen in andermans postgedrag waar ik me aan stoor, maar daar ga ik toch ook niet telkens commentaar op leveren?
Nick is weer iets van planquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:38 schreef Klipnap het volgende:
Wat trekt Nick weer een gestoord hoofd op het eind
Je hebt geen idee.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja hartstikke leuk, maar vrijheid van meningsuiting is niet absoluut. Je kan ook rekening houden met andere mensen.
En ik weet dat er ook meerdere users zijn die zich aan andere dingen storen, maar die blijven daar ook niet steeds commentaar op leveren.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Moet jij weten. Maar ik zie ook aan de reacties van andere users hier op jouw posts dat ze zich storen aan jouw overduidelijke voorkeuren.
Ah gossiequote:Op vrijdag 23 september 2011 20:40 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Je hebt geen idee.
Ik zwak heel veel dingen al af, want als ik zou posten wat ik werkelijk vind van Nick, staan mijn berichten echt vol met minstens 100 kotsssmileys en zou ik minstens 2x zoveel negatieve berichten over Nick plaatsen.
Maar ik krijg stank voor dank, want het is nog niet goed.
Leuk voor jou dat jij dat weetquote:[..]
En ik weet dat er ook meerdere users zijn die zich aan andere dingen storen, maar die blijven daar ook niet steeds commentaar op leveren.
Hoog niveau.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ah gossie![]()
![]()
[..]
Leuk voor jou dat jij dat weet
Stop met happen. En de rest met uitlokken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ik zou nu halverwege zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:23 schreef Lucas15 het volgende:
Ik zou eigenlijk deze weekend Seizoen 4 bekijken...
Hij was weer tof vanavond. Ik vraag me af waar het heen gaat.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie eens even verder lezen dan jullie neus lang is. Er wordt namelijk in dit topic ook nog gezegd dat Nick een gestoord hoofd trekt. Maar nee daar zeggen jullie niets vanquote:
Ik ben er niet bijgeroepen hoor, ben hier geheel op eigen initiatiefquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een vriendinnetje er bij roepen gaat echt niet helpen...
Ieder zijn of haar menning.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:52 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik ben er niet bijgeroepen hoor, ben hier geheel op eigen initiatiefMisschien zie ik wel hoe zij elke keer gekleineerd wordt hier. Continue haar afzeiken, en als iemand anders hetzelfde zegt wordt er niets gezegd
Gaat een beetje opvallen op den duur denk je ook niet?
Ik zie meer dan jij denkt![]()
Hou ajb op zeg met dat moralistische geneuzel...je moet toch zelf ook wel door hebben dat hier sprake is van flinke kliekjesvorming en dat het heel vaak zoveel tegen 1 isquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ieder zijn of haar menning.
Persoonlijk vind ik dat het mee valt.
Als je elke keer hetzelfde roept is dat vervelend.
En daar word ze dan op aangesproken .
Niet meer niet minder.
Je spreekt jezelf tegen! Het doet je kennelijk wel wat..quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:43 schreef DjinN het volgende:
[..]
[..]
Misschien moeten jullie eens even verder lezen dan jullie neus lang is. Er wordt namelijk in dit topic ook nog gezegd dat Nick een gestoord hoofd trekt. Maar nee daar zeggen jullie niets vanEcht treurig dat Madame_Paon altijd degene is die afgezeken wordt om haar mening maar als iemand anders iets zegt..nee dan is het goed. Altijd dat gedoe van kutkliekjesvorming. En altijd 1 iemand als enige afzeiken. Ik hoop echt dat jullie erg trots op jezelf zijn
![]()
Het is namelijk niet de eerste x hier dat Madame_Paon het weer te verduren krijgt. Ze zeikt niemand hier af, ze geeft haar mening over personages in GTST. En toch doen jullie elke keer zo belachelijk. Sorry maar ik moet dit echt even kwijt. Zit hier vaak mee te lezen, en zie gewoon keer op keer dat ZIJ op haar flikker krijgt terwijl ze NIETS fout doet. Het is te treurig voor woorden. Nu zal ik ook wel afgezeken worden omdat ik haar verdedig maar dat doet me vrij weinig om eerlijk te zijn. Ik kan simpelweg gewoon niet tegen dit soort bullshit. Het moet maar eens afgelopen zijn.
Dit is wat ik erover te zeggen heb. Ik hoop dat sommige mensen hier inzien waar ze mee bezig zijn![]()
Tja, ze is woedend en haar moeder is dood. In een opwelling kan je zoiets doen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:35 schreef DeLuna het volgende:
Wat een kut actie van Lorena. Je kan boos zijn maar met glas gooien gaat me te ver.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:14 schreef Frey het volgende:
Shortie:Ik hoop dat het niet te extreem wordt. Waarom hoef ik niet te zeggen denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Idd... (Ben het niet eens met haar over Nick trouwens, maar dat ter zijde. :p)quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:43 schreef DjinN het volgende:
[..]
[..]
Misschien moeten jullie eens even verder lezen dan jullie neus lang is. Er wordt namelijk in dit topic ook nog gezegd dat Nick een gestoord hoofd trekt. Maar nee daar zeggen jullie niets vanEcht treurig dat Madame_Paon altijd degene is die afgezeken wordt om haar mening maar als iemand anders iets zegt..nee dan is het goed. Altijd dat gedoe van kutkliekjesvorming. En altijd 1 iemand als enige afzeiken. Ik hoop echt dat jullie erg trots op jezelf zijn
![]()
Het is namelijk niet de eerste x hier dat Madame_Paon het weer te verduren krijgt. Ze zeikt niemand hier af, ze geeft haar mening over personages in GTST. En toch doen jullie elke keer zo belachelijk. Sorry maar ik moet dit echt even kwijt. Zit hier vaak mee te lezen, en zie gewoon keer op keer dat ZIJ op haar flikker krijgt terwijl ze NIETS fout doet. Het is te treurig voor woorden. Nu zal ik ook wel afgezeken worden omdat ik haar verdedig maar dat doet me vrij weinig om eerlijk te zijn. Ik kan simpelweg gewoon niet tegen dit soort bullshit. Het moet maar eens afgelopen zijn.
Dit is wat ik erover te zeggen heb. Ik hoop dat sommige mensen hier inzien waar ze mee bezig zijn
Unbowed, Unbent, Unbroken.
Ik heb ook echt geen idee wat hij nu echt van plan is.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:26 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik hoop dat het niet te extreem wordt. Waarom hoef ik niet te zeggen denk ik.
Gebeurt ook helemaal niet.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:29 schreef static het volgende:
Is het volle maan ofzo?
Iedereen heeft het recht hier te posten, zijn of haar mening te ventileren en dat te doen binnen de policy. Het is uit den boze om iemand de tent uit te jagen omdat het je niet bevalt. Sterker nog, dat werkt avarechts.
De rollen zijn nu echt omgedraaid. Nu is het Maxime die zich laat kennen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:40 schreef kissaa het volgende:
Ik zat een beetje te gniffelen om het uitgestreken smoelwerk van Nick. Ik weet niet wat hij van plan is, maar het belooft heel wat
Je hebt echt geen woord goed gelezen van wat ik geschreven heb of wel ?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gebeurt ook helemaal niet.
Mensen trekken het aan als ze wat kritiek krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
Getver, nog twee dagenquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:50 schreef Frey het volgende:
[..]
De rollen zijn nu echt omgedraaid. Nu is het Maxime die zich laat kennen.
eensch...quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:10 schreef static het volgende:
[..]
Stop met happen. En de rest met uitlokken.
dat is nog eens leuk wakker wordenquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:52 schreef Ole het volgende:
DINGDONG DINGDONG
****** HIER VOLGT EEN BELANGRIJKE MEDEDELING****
Binnenkort te winnen: 3 DVD boxen van seizoen 4
Meer info volgt!
******EINDE MEDEDELING *****
Jij hebt lang geslapen danquote:Op zaterdag 24 september 2011 09:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat is nog eens leuk wakker worden
Uiteraard is het de bedoeling ontopic te blijven, maar ik wil er slechts over kwijt dat ik geen problemen met haar heb als ze slechts haar mening geeft zoals ze deed. Dat doe ik tenslotte ook weleens frequent over Charlie en in het verleden over Barbara, moet kunnen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 04:23 schreef Ole het volgende:
[..]
eensch...
Lijkt wel een kleuterklas hier
Wat zal hij van plan zijn met Tante Heks?quote:
Door zijn houding haar zo gek te maken dat ze zelf naar de kliniek kanquote:Op zaterdag 24 september 2011 11:21 schreef Frey het volgende:
[..]
Wat zal hij van plan zijn met Tante Heks?
Ja, samen met Jack een bedrijf oprichten dat Sanders Inc naar de knoppen helpt, uit wraak. Mag ze daarna weer een kinsje maken, als beloningquote:Op zaterdag 24 september 2011 12:24 schreef leilab het volgende:
Sjors kan misschien wraak nemen op Ludo nadat hij haar moeder en haar zusje levenslang bezorgd heeft.Dan dat stomme huisje boompje beestje gedoe van haar en Bing.
Met een beetje mazzel, afgaande op de spoilers,quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop niet op nog zo'n "kinsje-episode" met Sjors. Zou de dochter van Frits en Martine liever eens een poosje zien als sluwe zakenvrouw dan als theeleut.
De echte familie Alberts.quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:34 schreef PeterKelder het volgende:
Ik bedenk me opeens dat seizoen 4 echt een "huwelijkenseizoen" is, en eigenlijk alleen in de Alberts-clan: Robert en Laura, Jef en Sylvia (off-screen weliswaar, maar toch) en Arnie en Roos
Het is echt eeuwig zonde dat de familie Alberts nu echt nog een schim is van wat het ooit wasquote:
Wat is er mis met deze Sil dan?quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:43 schreef PeterKelder het volgende:
Bennie den Haan heeft ook aangegeven terug te willen keren en voor Sil kunnen ze gerust een nieuwe jongen casten.
Rik Witteveen zit sinds eind vorige maand/begin deze maand op de Toneelschool Amsterdam en is zodoende 4 jaar niet beschikbaarquote:Op zaterdag 24 september 2011 12:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat is er mis met deze Sil dan?
Een nieuw AA&A(A)quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het is echt eeuwig zonde dat de familie Alberts nu echt nog een schim is van wat het ooit was
Kun je nagaan: Wilbert Gieske heeft aangegeven gerust terug te willen keren - mits hij maar goede en interessante verhaallijnen krijgt. Bennie den Haan heeft ook aangegeven terug te willen keren en voor Sil kunnen ze gerust een nieuwe jongen casten.
Als uitvoerend producent/hoofdschrijver zou ík persoonlijk hierbij zitten watertanden en allang contact hebben opgenomen met Wilbert en Bennie en Kemna Casting de opdracht gegeven een nieuwe Sil te vinden. Maar ja, het huidige team richt zich meer op het zoveelste 'kinsje' van Sjors
Inderdaad: een nieuw A&A in een pand wat lijkt op het pand uit seizoen 6 t/m 10. Robert en Jef als directeuren, Remco als creatief medewerker, Sil als koerier/loopjongen/beginneling en Laura als juridisch adviseur. Dát zou ik zo mooi vindenquote:
Hoe kom je hieraan?quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:55 schreef Frey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Harmsen met gedicht.
Dat lijkt me nou ook helemaal geweldigquote:Op zaterdag 24 september 2011 12:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Inderdaad: een nieuw A&A in een pand wat lijkt op het pand uit seizoen 6 t/m 10. Robert en Jef als directeuren, Remco als creatief medewerker, Sil als koerier/loopjongen/beginneling en Laura als juridisch adviseur. Dát zou ik zo mooi vinden
Ahaquote:Op zaterdag 24 september 2011 12:58 schreef Frey het volgende:
[..]
http://rtl.nl/soaps/gtst/video/archief/bruiloften.xml
En Ludo die dan alle klanten van de reclametak van Sanders Inc. naar A&A ziet vertrekken en vervolgens ism Nico Stenders A&A een hak probeert te zetten.quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou ook helemaal geweldig
Laura, Lotje en de sekte zit in seizoen 3, de afwikkeling van Instituut Karma zit in seizoen 4quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:02 schreef vencodark het volgende:
Jullie verleiden mij gigantisch om de seizoenen te kopen zeg! Seizoen 4 was geweldig, ik geloof dat ik toen ongeveer ben gaan kijken. Laura, Lotje en de sekte enzo toch?
quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En Ludo die dan alle klanten van de reclametak van Sanders Inc. naar A&A ziet vertrekken en vervolgens ism Nico Stenders A&A een hak probeert te zetten.
Frits was geweldig!quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:03 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Op het huwelijksfeest danst Frits met de ambtenaar van de burgerlijke stand.
![]()
![]()
Oh, wat zonde..... nou ja, niet van de opleiding, maar van het niet terug kunnen komen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Rik Witteveen zit sinds eind vorige maand/begin deze maand op de Toneelschool Amsterdam en is zodoende 4 jaar niet beschikbaar
Seizoen 3 al.quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Laura, Lotje en de sekte zit in seizoen 3, de afwikkeling van Instituut Karma zit in seizoen 4
En dus krijg je een Alberts vs. Sanders-strijdquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
Stefano en Nick die gaan samenwerken
Nou ja, zo noemen ze zich: Instituut Karma, maar in feite is het gewoon een sektequote:Op zaterdag 24 september 2011 13:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Seizoen 3 al.Instituut zegt mij nu niet zoveel.
Eens kijken of ik mijn mam kan verleiden samen de box van seizoen 1 te gaan kopen. Die houdt daar ook wel van.
Helemaal goedquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En dus krijg je een Alberts vs. Sanders-strijd
Nee, Rik neemt De Koning weer over van Jef. Jack mag zich aanmelden bij de padvindersquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Helemaal goedmag wel wat meer strijd in GTST..
En Jack kan mooi Jef vervangen in de koning
quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En dus krijg je een Alberts vs. Sanders-strijd
Mooi, dan heb ik hem dinsdag dus ook binnen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:22 schreef LetsGame het volgende:
Gisteren JustBridge gebelt, hele aardige vrouw aan de telefoon.
Ze zei dat de boxen binnen was bij hun en dat ze maandag bij de klanten (winkels) worden afgelevert. Veel kans dat mensen zoals Frey, die ze gewoon in de winkel kopen, de box maandag al hebben en dat de mensen die via Bol.com/Free Record Shop etc via het internet besteld hebben de box dinsdag ontvangen.!
Ze waren als de dood dat je de samenwerking zou verbreken met hun filmfabriekje.quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:31 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Mooi, dan heb ik hem dinsdag dus ook binnen.
Haha, ze hebben me schromelijk onderschat. Dat was verdomd stom van hun...quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:33 schreef Frey het volgende:
[..]
Ze waren als de dood dat je de samenwerking zou verbreken met hun filmfabriekje.
Het zevental fietsen dat door ene P. Kelder door de ramen zijn gekegelt zullen ook hun uitwerking hebben gehadquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:33 schreef Frey het volgende:
[..]
Ze waren als de dood dat je de samenwerking zou verbreken met hun filmfabriekje.
En dan te denken aan die autobom die door een handlanger van een dergelijke Onno P. Wassenaar onder de auto van de directeur was geplaatst...quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het zevental fietsen dat door ene P. Kelder door de ramen zijn gekegelt zullen ook hun uitwerking hebben gehad
De directeur van JustBridge heeft trouwens ook doodsangsten uitgestaan in de kelder waar hij door handlangers van Onno P. werd platgespoten met experimentele rotzooiquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:38 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
En dan te denken aan die autobom die door een handlanger van een dergelijke Onno P. Wassenaar onder de auto van de directeur had laten plaatsen...
Wanneer heeft meneer Sanders die toko overgenomen? Want anders waren die ramen zeker ook voor 1 euroquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:39 schreef Frey het volgende:
En aangezien meneer Sanders JustBridge heeft gekocht voor 1 euro, zal seizoen 5 wel op tijd uitkomen.
Jij dacht toch niet dat ze nu nog in dat krot gaan zitten?quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wanneer heeft meneer Sanders die toko overgenomen? Want anders waren die ramen zeker ook voor 1 euro
Nee, ik denk eerder in een complex op Merenpark. Logisch, want na alle kapotte ramen zal het in het oude pand niet echt prettig werken zijnquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:42 schreef Frey het volgende:
[..]
Jij dacht toch niet dat ze nu nog in dat krot gaan zitten?
Wel, de eerste kopie van seizoen 4 is in handen van een meneer Van Houten, die bereid was 30.000 euro neer te tellen voor het in bezit krijgen van de eerste uitvoering. Netjes afgeleverd door mevrouw Barendsen via een cheque in de brievenbus van JustBridge.quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:42 schreef Frey het volgende:
[..]
Jij dacht toch niet dat ze nu nog in dat krot gaan zitten?
quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:46 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Het nieuwe kantoor van JustBridge op het Merenpark. Voor PeterKelder een uitdaging om een fiets door het raam op de 456ste verdieping te kegelen
quote:Wedden dat het kan” zoekt de grootste GTST Fan!
Beste Goede tijden/Slechte tijden fan,
Voor het nieuwe SBS6 programma “Wedden dat ik het kan” zijn wij op zoek naar een fan die alle verhaallijnen/personages van de populaire soap Goede Tijden/Slechte Tijden uit zijn/haar hoofd kent.
Denk jij alles te weten en wil je hier een mooi geldbedrag mee winnen, geef je dan op via
http://www.sbs6.nl/web/sh(...)615/typeofpage=73941
Vriendelijke groet,
Redactie “Wedden dat ik het kan”
Inderdaadquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:57 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
PeterKelder heeft eerst flink geoefend.
Ik ook! Ik hoop eigenlijk dat Wiet in dezelfde gevangenis als Sil terecht komt, ze elkaar tijdens een "pauze" tegenkomen en hun krachten bundelen om uit de gevangenis te komen. Ze ontsnappen, worden tussendoor ook nog verliefd op elkaar en willen vervolgens het vertrouwen van de anderen in Meerdijk terugwinnenquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Haha ik vond Sil best tof laat maar terug komen
quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:42 schreef Hogendoorn het volgende:
Meerdijk heeft meer schurken gekend dan wij dachten. Naast misdaadbaas Onno P. Wassenaar was men in 1992 al op zoek naar New York maffiabaas Vito Genovese. Kijk maar eens goed op de poster achter meneer Hogendoorn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:42 schreef Hogendoorn het volgende:
Meerdijk heeft meer schurken gekend dan wij dachten. Naast misdaadbaas Onno P. Wassenaar was men in 1992 al op zoek naar New York maffiabaas Vito Genovese. Kijk maar eens goed op de poster achter meneer Hogendoorn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
op dat uitbreken na is het een tof idee.quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik ook! Ik hoop eigenlijk dat Wiet in dezelfde gevangenis als Sil terecht komt, ze elkaar tijdens een "pauze" tegenkomen en hun krachten bundelen om uit de gevangenis te komen. Ze ontsnappen, worden tussendoor ook nog verliefd op elkaar en willen vervolgens het vertrouwen van de anderen in Meerdijk terugwinnen
Intussen weet Rikki dat het kind van Sil is maar is niet blij met Wiet, terwijl Wiet opnieuw probeert Nina iets aan te doen![]()
Onno P. Wassenaar heeft hem echter nog altijd niet te zien gekregen en dat komt Van Houten duur te staan.quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:45 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Wel, de eerste kopie van seizoen 4 is in handen van een meneer Van Houten, die bereid was 30.000 euro neer te tellen voor het in bezit krijgen van de eerste uitvoering. Netjes afgeleverd door mevrouw Barendsen via een cheque in de brievenbus van JustBridge.
Ludoquote:Op zondag 25 september 2011 12:31 schreef alors het volgende:
Ik ben het allemaal aan het terugkijken... maar jezus weer Ludo die Jack aanpakt, kinderachtig zeg, en Ludo zal zijn zin wel weer krijgen, want dat is immers altijd zo
Ludo moet Jack keihard ten gronde richten! De schrijvers hebben van Jack echt een mislukkeling gemaakt!quote:Op zondag 25 september 2011 12:56 schreef Frey het volgende:
[..]
Ludo![]()
![]()
![]()
Weg met die slappe nep Van Houten.
Hij zit er echt alleen nog maar in zodat Sjors familie heeft.quote:Op zondag 25 september 2011 13:10 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Ludo moet Jack keihard ten gronde richten! De schrijvers hebben van Jack echt een mislukkeling gemaakt!De erfgenaam van Hogendoorn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat is waar het huidige GTST op drijft: familiebanden en liefdesplotjesquote:Op zondag 25 september 2011 13:12 schreef Frey het volgende:
[..]
Hij zit er echt alleen nog maar in zodat Sjors familie heeft.
En om de jonge gardequote:Op zondag 25 september 2011 13:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is waar het huidige GTST op drijft: familiebanden en liefdesplotjes![]()
Dat dreef het vrijwel altijd, als je het gaat bekijken, al is het de laatste jaren idd heel overduidelijkquote:
Gelukkig heeft Jef nu weer eens een verhaallijn en betrekken ze ook Laura erbij.quote:Op zondag 25 september 2011 13:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat dreef het vrijwel altijd, als je het gaat bekijken, al is het de laatste jaren idd heel overduidelijk
Nou toen had de oude garde ook wel een groot aandeel, A&A, meneer Harmsenquote:Op zondag 25 september 2011 13:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat dreef het vrijwel altijd, als je het gaat bekijken, al is het de laatste jaren idd heel overduidelijk
Zolang ze er maar geen stel van gaan makenquote:Op zondag 25 september 2011 13:17 schreef Frey het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Jef nu weer eens een verhaallijn en betrekken ze ook Laura erbij.
Dat is vooral gekomen toen de Nederlandse schrijvers er echt mee aan de slag gingen. In het Australische voorbeeld kwam het weleens voor dat als de kinderen uit de serie verdwenen, de ouders ook automatisch uit de serie werden geschreven. Een voorbeeld daarvan zijn Jef en Karin.quote:Op zondag 25 september 2011 13:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nou toen had de oude garde ook wel een groot aandeel, A&A, meneer Harmsenenzovoort
Mooi om de ontwikkeling van het personage te zien.quote:
Inderdaad, dat lijkt me nu al lachenquote:Op zondag 25 september 2011 13:22 schreef Frey het volgende:
[..]
Mooi om de ontwikkeling van het personage te zien.
Straks aan de slag bij A&A.
Tot nu toe was het een vrij geïsoleerd personage.quote:Op zondag 25 september 2011 13:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Inderdaad, dat lijkt me nu al lachen
Yep, al kent hij Daniël natuulijk alquote:Op zondag 25 september 2011 13:28 schreef Frey het volgende:
[..]
Tot nu toe was het een vrij geïsoleerd personage.
Nu krijgt hij eindelijk wat meer met de rest te maken.
Ben benieuwdquote:Op zondag 25 september 2011 13:39 schreef Frey het volgende:
Vandaag wordt de nieuwe acteur bekend gemaakt.
Daar zitten we echt op te wachten.quote:Op zondag 25 september 2011 13:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ben benieuwdZal het een nog grotere "mooiboy" zijn dat Playmobilhoofd Kooijemans?
De nieuwe hunk is bekend:quote:Op zondag 25 september 2011 13:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wij niet nee, maar er zijn genoeg meiden die een nieuwe hunk willen hebben
quote:Op zondag 25 september 2011 14:00 schreef Frey het volgende:
[..]
De nieuwe hunk is bekend:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 september 2011 14:00 schreef Frey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gatver dat is echt zo'n gladjakker met zo'n vierkante bakkesquote:Op zondag 25 september 2011 15:08 schreef kissaa het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
DiRk Taat.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dirk_Taat
De nieuwe huishoudster.quote:Op zondag 25 september 2011 15:22 schreef alors het volgende:
[..]
gatver dat is echt zo'n gladjakker met zo'n vierkante bakkeswat zou hij moeten spelen dan?
Wat zal jij verrast zijn.quote:Op zondag 25 september 2011 16:02 schreef DeLuna het volgende:
Ik krijg seizoen 3 voor mijn verjaardag![]()
die bedoel ik.quote:Op zondag 25 september 2011 15:08 schreef kissaa het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
DiRk Taat.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dirk_Taat
Off-topic:quote:Op zondag 25 september 2011 17:30 schreef kissaa het volgende:
In het programma van Carlo en Irene wordt de nieuwe hunk uit GTST onthuld.
Off-topic (alhoewel, Johan Nijenhuis heeft voor GTST gewerkt dus min of meer on-topic):quote:Op zondag 25 september 2011 17:49 schreef Frey het volgende:
[..]
Off-topic:
Net over de sinterklaasfilm "Bennie Stout". Nog 1 keer Sinterbram.![]()
Sinterbram is natuurlijk ook niet helemaal off-topic.quote:Op zondag 25 september 2011 17:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Off-topic (alhoewel, Johan Nijenhuis heeft voor GTST gewerkt dus min of meer on-topic):
Johan Nijenhuis![]()
![]()
Dan zou ik ECHT overwegen om te stoppen met kijken.quote:Op zondag 25 september 2011 14:00 schreef Frey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, Dirk Taat is een reden om te kijkenquote:Op zondag 25 september 2011 17:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan zou ik ECHT overwegen om te stoppen met kijken.
Mijn broertje wist echt niet wat hij voor mij moest kopen, daaromquote:
Aflevering 48.quote:Op zondag 25 september 2011 17:53 schreef DeLuna het volgende:
Vanaf wanneer is Herman Hogendoorn eigenlijk te zien? Ik begin zo aan seizoen 1, aflevering 19. Mijn moeder weet het ook niet meer (trouwe volger) maar ze moet wel grijnzen als ik over hem begin.
In ONM was ik ook niet echt fan van hem, maarja.quote:Op zondag 25 september 2011 17:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, Dirk Taat is een reden om te kijken
Is het trouwens al 100% zeker dat Dirk in GTST komt? Anders zit ik hier iemand grandioos af te zeiken zonder geldige reden
Volgens mij niet.quote:Op zondag 25 september 2011 17:53 schreef PeterKelder het volgende:
Is het trouwens al 100% zeker dat Dirk in GTST komt? Anders zit ik hier iemand grandioos af te zeiken zonder geldige reden
Ja, mijn moeder heeft echt alle afleveringen gezien, om 20.00u of anders opgenomen en teruggekeken.quote:Op zondag 25 september 2011 17:55 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Aflevering 48.
Leuk dat de grote überschurk nog bij sommigen in het geheugen ligt als berucht....
Als hij vertelt dat hij met zijn stok eens iemands rug had gebroken. Dat zou ik wel eens hebben willen zien.quote:Op zondag 25 september 2011 17:55 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Aflevering 48.
Leuk dat de grote überschurk nog bij sommigen in het geheugen ligt als berucht....
Oh....quote:
Misschien kan ze meedoen met Wedden Dat Ik Het Kan?! , hun zoeken de grootste GTST-fansquote:Op zondag 25 september 2011 17:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, mijn moeder heeft echt alle afleveringen gezien, om 20.00u of anders opgenomen en teruggekeken.
Eeuwig zonde dat Kraaijkamp Sr niet meer leeft: hem had ik graag als de grappige, nukkige maar lieve opa in GTST gezienquote:Op zondag 25 september 2011 18:16 schreef Frey het volgende:
Kraaijkamp Jr als slechterik zou ook niet gek zijn.
Dat is frey.quote:Op zondag 25 september 2011 18:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien kan ze meedoen met Wedden Dat Ik Het Kan?! , hun zoeken de grootste GTST-fans
Nee joh, heel veel dingen weet ze niet precies meerquote:Op zondag 25 september 2011 18:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien kan ze meedoen met Wedden Dat Ik Het Kan?! , hun zoeken de grootste GTST-fans
Niemand vervangt Oom Govert ja.quote:Op zondag 25 september 2011 18:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Eeuwig zonde dat Kraaijkamp Sr niet meer leeft: hem had ik graag als de grappige, nukkige maar lieve opa in GTST gezien
Hm, jammerquote:Op zondag 25 september 2011 18:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee joh, heel veel dingen weet ze niet precies meer
Dat zeg ik ook nietquote:Op zondag 25 september 2011 18:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Niemand vervangt Oom Govert ja.
Inderdaadquote:Op zondag 25 september 2011 18:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als het nieuwe gtst mannetje maar kan acteren . Dirk taat kan dat niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
quote:Op zondag 25 september 2011 18:30 schreef PeterKelder het volgende:
Goh, de achternaam is hoogstwaarschijnlijk gepikt van deze mooiboy:
[ afbeelding ]
Wat een creativiteit weer
quote:Op zondag 25 september 2011 18:27 schreef ejiraM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zou wat zijnquote:Op zondag 25 september 2011 18:31 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hij wil zijn eigen jeugd gaan laten afbeelden in de serie. Dat worden schokkende onthullingen.
quote:Op zondag 25 september 2011 18:27 schreef ejiraM het volgende:
Ja die noemden ze ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Is het al bekend hoe zijn verhaallijn precies gaat lopen dan?quote:Op zondag 25 september 2011 18:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het zou wat zijn
Al is deze verhaallijn volgens een vriendin van mij gejat van ATWT (want zij kijkt daarnaar), iets met Luuk, Riet en Noa oid
Die van Ron Bos? Neuh, maar volgens die vriendin van mij is die Ron homo en pikt hij Edwin in van Lucas. Zoiets schijnt het nu ook te zijn in ATWT.quote:Op zondag 25 september 2011 18:38 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Is het al bekend hoe zijn verhaallijn precies gaat lopen dan?
quote:Op zondag 25 september 2011 18:40 schreef Frey het volgende:
Zou die zuster in Brazilië hem soms bedoeld hebben?
"You Bos"
quote:Op zondag 25 september 2011 18:49 schreef Frey het volgende:
Misschien komt Dirk Taat er alsnog in als Jim Gottschalk.
quote:Karakterbeschrijving Jim Gottschalk:
Jim is leraar wiskunde op het Lorentz College.
quote:Op zondag 25 september 2011 18:56 schreef PeterKelder het volgende:
Karakterbeschrijving Jim Gottschalk:
Jim is leraar wiskunde op het Lorentz College.
Het was toch andersom?quote:Op zondag 25 september 2011 19:29 schreef TheVulture het volgende:
Die nieuwe
En zijn karakter lijkt me biseksueel want hij gaat ook achter Lorena aan!
Marieke.quote:
Nu je het zegtquote:Op zondag 25 september 2011 19:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Marieke.Dit waren pas seizoenen!
Geen idee, en eerlijk gezegd hoef ik het niet te zien ook. Anders krijg je dadelijk weer zo'n schoolmusical-verhaallijntjequote:Op zondag 25 september 2011 19:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gaat Rikki wel naar school
En sjoerd en Edwin je hoort ze er we over maar ze gaan nooit.
En later met Harmsen als conciërge.quote:Op zondag 25 september 2011 19:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ten tijde met Kim Helmink en Hedwig was het wel leuk.
Bijzonder hoe Nina eigenlijk best wel op Marieke lijkt, al is Marieke een stuk knapper.quote:Op zondag 25 september 2011 19:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nu je het zegtMarieke, waar was zij de afgelopen weken toen d'r zus in levensgevaar verkeerde?
Van je familie moet je het hebben
Zeker, al was Marieke qua acteren in het begin echt vre-se-lijkquote:Op zondag 25 september 2011 19:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bijzonder hoe Nina eigenlijk best wel op Marieke lijkt, al is Marieke een stuk knapper.
Ik heb altijd het idee dat elke jonge actrice in het begin vreselijk is. Behalve Rikki, die vond ik gelijk al goed.quote:Op zondag 25 september 2011 20:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zeker, al was Marieke qua acteren in het begin echt vre-se-lijk
ja daar dacht ik laatst ook al over naquote:Op zondag 25 september 2011 19:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gaat Rikki wel naar school
En sjoerd en Edwin je hoort ze er we over maar ze gaan nooit.
Nee, die examens van Edwin waren niet genoeg?quote:Op zondag 25 september 2011 20:42 schreef alors het volgende:
[..]
ja daar dacht ik laatst ook al over nanooit dat ze thuiskomen van school of in de schoolboeken zitten..
toen keek ik nauwelijksquote:Op zondag 25 september 2011 21:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, die examens van Edwin waren niet genoeg?
In het begin een keer en dat was het.quote:Op zondag 25 september 2011 22:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ook niets van meegekregen maar we hebben ze nog nooit op school gezien toch
Hij is zelfs voor zijn examens gezakt en wou Lucas daar de schuld van gevenquote:Op zondag 25 september 2011 22:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ook niets van meegekregen maar we hebben ze nog nooit op school gezien toch
Dit was de wraak van Frits op Daniël voor de opmerking die hij had gemaakt over Fritsje die bij Herman Hogendoorn zat. Hierdoor moest Daniël ook diens aandelen verkopen en die zijn toen in handen gekomen van Frits.quote:Op zondag 25 september 2011 12:35 schreef Lucas15 het volgende:
Dit is ook een leuke verhaallijntje waar ik naar verlang om te zien..![]()
Onze cowboy Frits die Daniël financieel laat uitkleden...
Dinsdag, morgen dus! Althans, zo heb ik het vernomen bij Bol...quote:Op maandag 26 september 2011 00:29 schreef RobbieBoy het volgende:
Hey, weet iemand wanneer seizoen 4 nu uitkomt?
quote:Op maandag 26 september 2011 00:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dit was de wraak van Frits op Daniël voor de opmerking die hij had gemaakt over Fritsje die bij Herman Hogendoorn zat. Hierdoor moest Daniël ook diens aandelen verkopen en die zijn toen in handen gekomen van Frits.
Janine komt erachter, maar Marieke verklaart haar eerst voor gekquote:Op zondag 25 september 2011 20:06 schreef Frey het volgende:
Ben ook benieuwd hoe Janine en Marieke er nu achter komen dat ze zusjes zijn.
Ik denk dat ze Frits enigzins wilde behouden zoals hij was, met een kind en als vader zou het personage toch wat softer en minder slecht geworden zijn. Bovendien was het feit dat hij zijn zoon niet bij zich had een bron van frustratie dat diverse acties die hij ondernam enigzin legitimeerde.quote:Op maandag 26 september 2011 07:13 schreef Lucas15 het volgende:
[..]![]()
Ik vindt het jammer dat Frits nooit z'n zoon heeft mogen zien.. Misschien is dit wel gebeurt, dat weet ik niet. Maar wel jammer dat Fritsje niet een tijdje bij zijn vader Frits was!
Ik weet niet precies hoe het zat, maar Janine die zat wat te lezen in de papieren van Marieke en toen zag ze dat die geadopteerd was net als zijzelf (door de familie Elschot). Bij de biologische ouders zag ze tot haar opperste verbazing de naam van haar biologische ouders staan.quote:Op maandag 26 september 2011 08:17 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Janine komt erachter, maar Marieke verklaart haar eerst voor gek
Klopt ja. Man jij bent net een wandelend GTST encyclopedie, zegquote:Op maandag 26 september 2011 11:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Frits enigzins wilde behouden zoals hij was, met een kind en als vader zou het personage toch wat softer en minder slecht geworden zijn. Bovendien was het feit dat hij zijn zoon niet bij zich had een bron van frustratie dat diverse acties die hij ondernam enigzin legitimeerde.
[..]
Ik weet niet precies hoe het zat, maar Janine die zat wat te lezen in de papieren van Marieke en toen zag ze dat die geadopteerd was net als zijzelf (door de familie Elschot). Bij de biologische ouders zag ze tot haar opperste verbazing de naam van haar biologische ouders staan.
Welk programma is dat?quote:Op maandag 26 september 2011 13:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van Bartolhoven moet mee doen aan dat programma waar ze gtst fans voor nodig hebben.
Volgens mij is het zo dat die boxen vandaag naar de (internet)winkels werden verzonden. Of ze hem dan vandaag meteen bij een MediaMarkt of Saturn aanbieden is de vraag, aangezien de releasedatum voor morgen staat. Het kan dus zijn dat als jij naar de MediaMarkt gaat en ze die boxen al in het magazijn hebben liggen, dat ze zeggen dat ze die dingen nog niet mogen verkopen omdat morgen de releasedatum is. Maar voor hetzelfde geldt liggen die dingen als in de schappen en kun je ze gewoon kopenquote:Op maandag 26 september 2011 15:18 schreef Lucas15 het volgende:
Heeft iemand de box al? Zou vandaag toch in de winkel liggen?
Even gebeld, maar hij is er nog niet.quote:Op maandag 26 september 2011 15:18 schreef Lucas15 het volgende:
Heeft iemand de box al? Zou vandaag toch in de winkel liggen?
Als dat zo is dan krijg ik de box dus pas woensdag binnen, vorig jaar was de releasedatum 17 december en ik kreeg hem pas de 18e binnen. Toch jammer, ik had gerekend op dinsdagquote:Op maandag 26 september 2011 15:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo dat die boxen vandaag naar de (internet)winkels werden verzonden. Of ze hem dan vandaag meteen bij een MediaMarkt of Saturn aanbieden is de vraag, aangezien de releasedatum voor morgen staat. Het kan dus zijn dat als jij naar de MediaMarkt gaat en ze die boxen al in het magazijn hebben liggen, dat ze zeggen dat ze die dingen nog niet mogen verkopen omdat morgen de releasedatum is. Maar voor hetzelfde geldt liggen die dingen als in de schappen en kun je ze gewoon kopen
Nee, want morgen is de releasedatum, dus kunnen ze hem bij bijv. bol.com uit de magazijnen halen, ordenen en meegeven met de pakketservice. Meestal is de pakketservice een probleem.quote:Op maandag 26 september 2011 15:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als dat zo is dan krijg ik de box dus pas woensdag binnen, vorig jaar was de releasedatum 17 december en ik kreeg hem pas de 18e binnen. Toch jammer, ik had gerekend op dinsdag
Ja, geef mij maar weer de schuldquote:Op maandag 26 september 2011 16:01 schreef Frey het volgende:
Ze zijn gewoon te sloom.
PeterKelder is te laks geweest met de fietsen.
Hmm dus toch op z'n vroegst woensdag, ik ga maar de laatste 2 DVD's kijken van seizoen 3 om alvast in de stemming te komenquote:Op maandag 26 september 2011 16:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, want morgen is de releasedatum, dus kunnen ze hem bij bijv. bol.com uit de magazijnen halen, ordenen en meegeven met de pakketservice. Meestal is de pakketservice een probleem.
Als bol.com vandaag de boel zou meegeven (wat niet kan gezien de pakketservice, maar stel dat), dan kan dat gezeur opleveren van de distrubiteur (in dit geval Bridge), want dat wordt allemaal in de computer gezet en dat ziet Bridge dan weer.
Ik maakte dat een paar jaar geleden mee bij de FRS, ik was de dag voor de release van een nieuwe dvd daar en zag die dingen bij hun achter de toonbank liggen. Toen ik vroeg of ik er al eentje mocht kopen, moesten ze dat weigeren, omdat het anders gezeik kan gaan opleveren van de distrubiteur en dat willen ze niet hebben
Ik kan de laatste afleveringen van seizoen 3 zo langzamerhand dromen: ik heb de cliffaflevering nu iets van 4 keer gezien ofzoquote:Op maandag 26 september 2011 16:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hmm dus toch op z'n vroegst woensdag, ik ga maar de laatste 2 DVD's kijken van seizoen 3 om alvast in de stemming te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |