De rollen zijn nu echt omgedraaid. Nu is het Maxime die zich laat kennen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:40 schreef kissaa het volgende:
Ik zat een beetje te gniffelen om het uitgestreken smoelwerk van Nick. Ik weet niet wat hij van plan is, maar het belooft heel wat
Je hebt echt geen woord goed gelezen van wat ik geschreven heb of wel ?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gebeurt ook helemaal niet.
Mensen trekken het aan als ze wat kritiek krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
Getver, nog twee dagenquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:50 schreef Frey het volgende:
[..]
De rollen zijn nu echt omgedraaid. Nu is het Maxime die zich laat kennen.
eensch...quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:10 schreef static het volgende:
[..]
Stop met happen. En de rest met uitlokken.
dat is nog eens leuk wakker wordenquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:52 schreef Ole het volgende:
DINGDONG DINGDONG
****** HIER VOLGT EEN BELANGRIJKE MEDEDELING****
Binnenkort te winnen: 3 DVD boxen van seizoen 4
Meer info volgt!
******EINDE MEDEDELING *****
Jij hebt lang geslapen danquote:Op zaterdag 24 september 2011 09:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat is nog eens leuk wakker worden
Uiteraard is het de bedoeling ontopic te blijven, maar ik wil er slechts over kwijt dat ik geen problemen met haar heb als ze slechts haar mening geeft zoals ze deed. Dat doe ik tenslotte ook weleens frequent over Charlie en in het verleden over Barbara, moet kunnen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 04:23 schreef Ole het volgende:
[..]
eensch...
Lijkt wel een kleuterklas hier
Wat zal hij van plan zijn met Tante Heks?quote:
Door zijn houding haar zo gek te maken dat ze zelf naar de kliniek kanquote:Op zaterdag 24 september 2011 11:21 schreef Frey het volgende:
[..]
Wat zal hij van plan zijn met Tante Heks?
Ja, samen met Jack een bedrijf oprichten dat Sanders Inc naar de knoppen helpt, uit wraak. Mag ze daarna weer een kinsje maken, als beloningquote:Op zaterdag 24 september 2011 12:24 schreef leilab het volgende:
Sjors kan misschien wraak nemen op Ludo nadat hij haar moeder en haar zusje levenslang bezorgd heeft.Dan dat stomme huisje boompje beestje gedoe van haar en Bing.
Met een beetje mazzel, afgaande op de spoilers,quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop niet op nog zo'n "kinsje-episode" met Sjors. Zou de dochter van Frits en Martine liever eens een poosje zien als sluwe zakenvrouw dan als theeleut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
De echte familie Alberts.quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:34 schreef PeterKelder het volgende:
Ik bedenk me opeens dat seizoen 4 echt een "huwelijkenseizoen" is, en eigenlijk alleen in de Alberts-clan: Robert en Laura, Jef en Sylvia (off-screen weliswaar, maar toch) en Arnie en Roos
Het is echt eeuwig zonde dat de familie Alberts nu echt nog een schim is van wat het ooit wasquote:
Wat is er mis met deze Sil dan?quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:43 schreef PeterKelder het volgende:
Bennie den Haan heeft ook aangegeven terug te willen keren en voor Sil kunnen ze gerust een nieuwe jongen casten.
Rik Witteveen zit sinds eind vorige maand/begin deze maand op de Toneelschool Amsterdam en is zodoende 4 jaar niet beschikbaarquote:Op zaterdag 24 september 2011 12:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat is er mis met deze Sil dan?
Een nieuw AA&A(A)quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het is echt eeuwig zonde dat de familie Alberts nu echt nog een schim is van wat het ooit was
Kun je nagaan: Wilbert Gieske heeft aangegeven gerust terug te willen keren - mits hij maar goede en interessante verhaallijnen krijgt. Bennie den Haan heeft ook aangegeven terug te willen keren en voor Sil kunnen ze gerust een nieuwe jongen casten.
Als uitvoerend producent/hoofdschrijver zou ík persoonlijk hierbij zitten watertanden en allang contact hebben opgenomen met Wilbert en Bennie en Kemna Casting de opdracht gegeven een nieuwe Sil te vinden. Maar ja, het huidige team richt zich meer op het zoveelste 'kinsje' van Sjors
Inderdaad: een nieuw A&A in een pand wat lijkt op het pand uit seizoen 6 t/m 10. Robert en Jef als directeuren, Remco als creatief medewerker, Sil als koerier/loopjongen/beginneling en Laura als juridisch adviseur. Dát zou ik zo mooi vindenquote:
Hoe kom je hieraan?quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:55 schreef Frey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Harmsen met gedicht.
Dat lijkt me nou ook helemaal geweldigquote:Op zaterdag 24 september 2011 12:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Inderdaad: een nieuw A&A in een pand wat lijkt op het pand uit seizoen 6 t/m 10. Robert en Jef als directeuren, Remco als creatief medewerker, Sil als koerier/loopjongen/beginneling en Laura als juridisch adviseur. Dát zou ik zo mooi vinden
Ahaquote:Op zaterdag 24 september 2011 12:58 schreef Frey het volgende:
[..]
http://rtl.nl/soaps/gtst/video/archief/bruiloften.xml
En Ludo die dan alle klanten van de reclametak van Sanders Inc. naar A&A ziet vertrekken en vervolgens ism Nico Stenders A&A een hak probeert te zetten.quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou ook helemaal geweldig
Laura, Lotje en de sekte zit in seizoen 3, de afwikkeling van Instituut Karma zit in seizoen 4quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:02 schreef vencodark het volgende:
Jullie verleiden mij gigantisch om de seizoenen te kopen zeg! Seizoen 4 was geweldig, ik geloof dat ik toen ongeveer ben gaan kijken. Laura, Lotje en de sekte enzo toch?
quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En Ludo die dan alle klanten van de reclametak van Sanders Inc. naar A&A ziet vertrekken en vervolgens ism Nico Stenders A&A een hak probeert te zetten.
Frits was geweldig!quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:03 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Op het huwelijksfeest danst Frits met de ambtenaar van de burgerlijke stand.
![]()
![]()
Oh, wat zonde..... nou ja, niet van de opleiding, maar van het niet terug kunnen komen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Rik Witteveen zit sinds eind vorige maand/begin deze maand op de Toneelschool Amsterdam en is zodoende 4 jaar niet beschikbaar
Seizoen 3 al.quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Laura, Lotje en de sekte zit in seizoen 3, de afwikkeling van Instituut Karma zit in seizoen 4
En dus krijg je een Alberts vs. Sanders-strijdquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
Stefano en Nick die gaan samenwerken
Nou ja, zo noemen ze zich: Instituut Karma, maar in feite is het gewoon een sektequote:Op zaterdag 24 september 2011 13:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Seizoen 3 al.Instituut zegt mij nu niet zoveel.
Eens kijken of ik mijn mam kan verleiden samen de box van seizoen 1 te gaan kopen. Die houdt daar ook wel van.
Helemaal goedquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En dus krijg je een Alberts vs. Sanders-strijd
Nee, Rik neemt De Koning weer over van Jef. Jack mag zich aanmelden bij de padvindersquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Helemaal goedmag wel wat meer strijd in GTST..
En Jack kan mooi Jef vervangen in de koning
quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En dus krijg je een Alberts vs. Sanders-strijd
Mooi, dan heb ik hem dinsdag dus ook binnen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:22 schreef LetsGame het volgende:
Gisteren JustBridge gebelt, hele aardige vrouw aan de telefoon.
Ze zei dat de boxen binnen was bij hun en dat ze maandag bij de klanten (winkels) worden afgelevert. Veel kans dat mensen zoals Frey, die ze gewoon in de winkel kopen, de box maandag al hebben en dat de mensen die via Bol.com/Free Record Shop etc via het internet besteld hebben de box dinsdag ontvangen.!
Ze waren als de dood dat je de samenwerking zou verbreken met hun filmfabriekje.quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:31 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Mooi, dan heb ik hem dinsdag dus ook binnen.
Haha, ze hebben me schromelijk onderschat. Dat was verdomd stom van hun...quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:33 schreef Frey het volgende:
[..]
Ze waren als de dood dat je de samenwerking zou verbreken met hun filmfabriekje.
Het zevental fietsen dat door ene P. Kelder door de ramen zijn gekegelt zullen ook hun uitwerking hebben gehadquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:33 schreef Frey het volgende:
[..]
Ze waren als de dood dat je de samenwerking zou verbreken met hun filmfabriekje.
En dan te denken aan die autobom die door een handlanger van een dergelijke Onno P. Wassenaar onder de auto van de directeur was geplaatst...quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het zevental fietsen dat door ene P. Kelder door de ramen zijn gekegelt zullen ook hun uitwerking hebben gehad
De directeur van JustBridge heeft trouwens ook doodsangsten uitgestaan in de kelder waar hij door handlangers van Onno P. werd platgespoten met experimentele rotzooiquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:38 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
En dan te denken aan die autobom die door een handlanger van een dergelijke Onno P. Wassenaar onder de auto van de directeur had laten plaatsen...
Wanneer heeft meneer Sanders die toko overgenomen? Want anders waren die ramen zeker ook voor 1 euroquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:39 schreef Frey het volgende:
En aangezien meneer Sanders JustBridge heeft gekocht voor 1 euro, zal seizoen 5 wel op tijd uitkomen.
Jij dacht toch niet dat ze nu nog in dat krot gaan zitten?quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wanneer heeft meneer Sanders die toko overgenomen? Want anders waren die ramen zeker ook voor 1 euro
Nee, ik denk eerder in een complex op Merenpark. Logisch, want na alle kapotte ramen zal het in het oude pand niet echt prettig werken zijnquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:42 schreef Frey het volgende:
[..]
Jij dacht toch niet dat ze nu nog in dat krot gaan zitten?
Wel, de eerste kopie van seizoen 4 is in handen van een meneer Van Houten, die bereid was 30.000 euro neer te tellen voor het in bezit krijgen van de eerste uitvoering. Netjes afgeleverd door mevrouw Barendsen via een cheque in de brievenbus van JustBridge.quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:42 schreef Frey het volgende:
[..]
Jij dacht toch niet dat ze nu nog in dat krot gaan zitten?
quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:46 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Het nieuwe kantoor van JustBridge op het Merenpark. Voor PeterKelder een uitdaging om een fiets door het raam op de 456ste verdieping te kegelen
quote:Wedden dat het kan” zoekt de grootste GTST Fan!
Beste Goede tijden/Slechte tijden fan,
Voor het nieuwe SBS6 programma “Wedden dat ik het kan” zijn wij op zoek naar een fan die alle verhaallijnen/personages van de populaire soap Goede Tijden/Slechte Tijden uit zijn/haar hoofd kent.
Denk jij alles te weten en wil je hier een mooi geldbedrag mee winnen, geef je dan op via
http://www.sbs6.nl/web/sh(...)615/typeofpage=73941
Vriendelijke groet,
Redactie “Wedden dat ik het kan”
Inderdaadquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:57 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
PeterKelder heeft eerst flink geoefend.
Ik ook! Ik hoop eigenlijk dat Wiet in dezelfde gevangenis als Sil terecht komt, ze elkaar tijdens een "pauze" tegenkomen en hun krachten bundelen om uit de gevangenis te komen. Ze ontsnappen, worden tussendoor ook nog verliefd op elkaar en willen vervolgens het vertrouwen van de anderen in Meerdijk terugwinnenquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Haha ik vond Sil best tof laat maar terug komen
quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:42 schreef Hogendoorn het volgende:
Meerdijk heeft meer schurken gekend dan wij dachten. Naast misdaadbaas Onno P. Wassenaar was men in 1992 al op zoek naar New York maffiabaas Vito Genovese. Kijk maar eens goed op de poster achter meneer Hogendoorn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:42 schreef Hogendoorn het volgende:
Meerdijk heeft meer schurken gekend dan wij dachten. Naast misdaadbaas Onno P. Wassenaar was men in 1992 al op zoek naar New York maffiabaas Vito Genovese. Kijk maar eens goed op de poster achter meneer Hogendoorn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
op dat uitbreken na is het een tof idee.quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik ook! Ik hoop eigenlijk dat Wiet in dezelfde gevangenis als Sil terecht komt, ze elkaar tijdens een "pauze" tegenkomen en hun krachten bundelen om uit de gevangenis te komen. Ze ontsnappen, worden tussendoor ook nog verliefd op elkaar en willen vervolgens het vertrouwen van de anderen in Meerdijk terugwinnen
Intussen weet Rikki dat het kind van Sil is maar is niet blij met Wiet, terwijl Wiet opnieuw probeert Nina iets aan te doen![]()
Onno P. Wassenaar heeft hem echter nog altijd niet te zien gekregen en dat komt Van Houten duur te staan.quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:45 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Wel, de eerste kopie van seizoen 4 is in handen van een meneer Van Houten, die bereid was 30.000 euro neer te tellen voor het in bezit krijgen van de eerste uitvoering. Netjes afgeleverd door mevrouw Barendsen via een cheque in de brievenbus van JustBridge.
Ludoquote:Op zondag 25 september 2011 12:31 schreef alors het volgende:
Ik ben het allemaal aan het terugkijken... maar jezus weer Ludo die Jack aanpakt, kinderachtig zeg, en Ludo zal zijn zin wel weer krijgen, want dat is immers altijd zo
Ludo moet Jack keihard ten gronde richten! De schrijvers hebben van Jack echt een mislukkeling gemaakt!quote:Op zondag 25 september 2011 12:56 schreef Frey het volgende:
[..]
Ludo![]()
![]()
![]()
Weg met die slappe nep Van Houten.
Hij zit er echt alleen nog maar in zodat Sjors familie heeft.quote:Op zondag 25 september 2011 13:10 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Ludo moet Jack keihard ten gronde richten! De schrijvers hebben van Jack echt een mislukkeling gemaakt!De erfgenaam van Hogendoorn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat is waar het huidige GTST op drijft: familiebanden en liefdesplotjesquote:Op zondag 25 september 2011 13:12 schreef Frey het volgende:
[..]
Hij zit er echt alleen nog maar in zodat Sjors familie heeft.
En om de jonge gardequote:Op zondag 25 september 2011 13:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is waar het huidige GTST op drijft: familiebanden en liefdesplotjes![]()
Dat dreef het vrijwel altijd, als je het gaat bekijken, al is het de laatste jaren idd heel overduidelijkquote:
Gelukkig heeft Jef nu weer eens een verhaallijn en betrekken ze ook Laura erbij.quote:Op zondag 25 september 2011 13:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat dreef het vrijwel altijd, als je het gaat bekijken, al is het de laatste jaren idd heel overduidelijk
Nou toen had de oude garde ook wel een groot aandeel, A&A, meneer Harmsenquote:Op zondag 25 september 2011 13:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat dreef het vrijwel altijd, als je het gaat bekijken, al is het de laatste jaren idd heel overduidelijk
Zolang ze er maar geen stel van gaan makenquote:Op zondag 25 september 2011 13:17 schreef Frey het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Jef nu weer eens een verhaallijn en betrekken ze ook Laura erbij.
Dat is vooral gekomen toen de Nederlandse schrijvers er echt mee aan de slag gingen. In het Australische voorbeeld kwam het weleens voor dat als de kinderen uit de serie verdwenen, de ouders ook automatisch uit de serie werden geschreven. Een voorbeeld daarvan zijn Jef en Karin.quote:Op zondag 25 september 2011 13:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nou toen had de oude garde ook wel een groot aandeel, A&A, meneer Harmsenenzovoort
Mooi om de ontwikkeling van het personage te zien.quote:
Inderdaad, dat lijkt me nu al lachenquote:Op zondag 25 september 2011 13:22 schreef Frey het volgende:
[..]
Mooi om de ontwikkeling van het personage te zien.
Straks aan de slag bij A&A.
Tot nu toe was het een vrij geïsoleerd personage.quote:Op zondag 25 september 2011 13:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Inderdaad, dat lijkt me nu al lachen
Yep, al kent hij Daniël natuulijk alquote:Op zondag 25 september 2011 13:28 schreef Frey het volgende:
[..]
Tot nu toe was het een vrij geïsoleerd personage.
Nu krijgt hij eindelijk wat meer met de rest te maken.
Ben benieuwdquote:Op zondag 25 september 2011 13:39 schreef Frey het volgende:
Vandaag wordt de nieuwe acteur bekend gemaakt.
Daar zitten we echt op te wachten.quote:Op zondag 25 september 2011 13:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ben benieuwdZal het een nog grotere "mooiboy" zijn dat Playmobilhoofd Kooijemans?
De nieuwe hunk is bekend:quote:Op zondag 25 september 2011 13:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wij niet nee, maar er zijn genoeg meiden die een nieuwe hunk willen hebben
quote:Op zondag 25 september 2011 14:00 schreef Frey het volgende:
[..]
De nieuwe hunk is bekend:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 september 2011 14:00 schreef Frey het volgende:
[..]
De nieuwe hunk is bekend:
[ afbeelding ]
gatver dat is echt zo'n gladjakker met zo'n vierkante bakkesquote:Op zondag 25 september 2011 15:08 schreef kissaa het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
DiRk Taat.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dirk_Taat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |