quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die blijft uit en heeft plaats gemaakt voor iets dat de pure triestheid over het personage Charlie kenmerkt over de afgelopen 10 jaar. Dit type wijven bestaat echt, houden alleen van zichzelf en als ze een vriendje hebben is het alleen een soort item voor ze dat als een object in hun straatje moet passen.
Verder gaan ze over lijken, ze houden (of doen alsof) slechts van iemand zolang het ze goed uitkomt. Bij alle relaties die ze heeft gehad was zij degene die op een gegeven moment alleen maar stond te krijsen, te zeiken en te bitchen en de man (van Milan tot Jack) er zielig tegenover stond. Ik vond het al heel wat dat Rik terug begon te schreeuwen, iets dat Jack nooit deed, maar dat is dan ook de sul van de serie nu Martijn Huygens weg is
Samenvatting: Charlie houdt allereerst van zichzelf, dan van al haar eigen persoonlijke zaakjes en dan pas van de mensen om haar heen. De oppertrut van de serie: Barbara zal dit wellicht prima kunnen begrijpen![]()
Eerder had ik het er al over dat personages die andere schoffeerden het dubbel en dwars terug kregen, dit zag je met Linda Dekker, maar ook met tijdelijke personages als Mira Kramers. Charlie heeft weleens tegenslagen gehad, maar ze verdient een periode dat iedereen haar keihard uitkotst
Wow okee, had niet door dat jij er ook een aangemaakt had, was druk met deze bezig en toen klikte ik op MyAt en zag dat die oude vol wasquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Oke die van jou is veel beter die van mij kan dicht
Mijn dank, maar ik tref geen enkele verdienste, ik geef slechts mijn ongezouten mening over Charliequote:
quote:Charlie en Danny gaan vreemd met elkaar...
Dumb en dumber!
58%
Ze zijn beiden momenteel gewoon niet zo gelukkig.
42%
Aantal stemmen: 3835
Heet ze soms Lieke van Lexmond?quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:40 schreef nattermann het volgende:
Even volgen, aangezien ik door mijn vriendin min of meer verplicht word om dit te kijken.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Heet ze soms Lieke van Lexmond?
Natuurlijk wel joh, dit topic is het enige plekje ter wereld waar je lekker kan doen of gtst echt is, dat is deels de bedoeling van deze reeks.quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:48 schreef catwaezle het volgende:
Die topicstarter moet even relaxen en niet doen alsof gtst iets heel erg serieus is
Zelfde antwoord als hierboven en van mij mag je best aannemen dat ik 12 ben hoor, zit ik niet meequote:De schrijvers moeten verhaallijnen bedenken, dus al te serieus doen over een nieuwe verhaallijn is wel een beetje treurig. Ik neem tenminste niet aan dat TS 12 is ofzo.
Jij gaat over jouw mening en ik over de mijne, we hoeven uiteraard niet allemaal hetzelfde te denken, wederom iets wat je niet geheel begrepen hebt blijkend uit je posts tot nu toequote:En áls je dan toch kwaad op iemand moet worden door de laatste aflevering, wordt het dan op Danny. Die begint willens en wetens met de aanstaande vrouw van zijn broer te zoenen. Over asociaal gesproken
Mag je vinden, jouw mening, niet de mijnequote:Oh.. en verder: Lieke van Lexmond
Lieke vind ik ook wel, Aukje daarentegenquote:Op donderdag 27 januari 2011 08:07 schreef charmed_angel het volgende:
Lieke zelf vind ik wel leuk
het personage wat ze speelt
Ow ja Aukje vond ik echt een stom wijfquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
Lieke vind ik ook wel, Aukje daarentegen
Niet normaal gewoon en zo was ze in het verleden veel vaker, voor dat soort mensen kan ik in het echt totaal geen symphatie opbrengen, al zijn ze soms zelfs in een goede bui.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:40 schreef roos85 het volgende:
al is Charlie wel mega irritant deze aflevering
Haha Heer_van_Barholhovenquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Natuurlijk wel joh, dit topic is het enige plekje ter wereld waar je lekker kan doen of gtst echt is, dat is deels de bedoeling van deze reeks.Bovendien users moeten andere users niet vertellen wat ze wel en niet moeten doen, die fout maak jij keer op keer weer
[..]
Zelfde antwoord als hierboven en van mij mag je best aannemen dat ik 12 ben hoor, zit ik niet mee
[..]
Jij gaat over jouw mening en ik over de mijne, we hoeven uiteraard niet allemaal hetzelfde te denken, wederom iets wat je niet geheel begrepen hebt blijkend uit je posts tot nu toe
[..]
Mag je vinden, jouw mening, niet de mijne
heb het idee dat het met de jaren wel erger wordt, waarschijnlijk weer een personage dat door de schrijvers verziekt wordtquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Niet normaal gewoon en zo was ze in het verleden veel vaker, voor dat soort mensen kan ik in het echt totaal geen symphatie opbrengen, al zijn ze soms zelfs in een goede bui.
Zo geweldig ben ik niet in die post hoor, ik herriner mensen slechts aan algemeen geaccepteerde geldende omgangsvormenquote:
Ik vond Charlie juist een stuk bitcherig en krijseriger worden toen Lieke de rol overnam, de Aukje Charlie was weliswaar een stuk kinderlijker, maar ze kreeg ook vaker de wind van voren als ze zich aantelde. (Zoals het hoort)quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:33 schreef roos85 het volgende:
[..]
heb het idee dat het met de jaren wel erger wordt, waarschijnlijk weer een personage dat door de schrijvers verziekt wordt
Lieke was in het begin een leuke Charlie, zeker toen met die rolstoel verhaallijn en met Nick toen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vond Charlie juist een stuk bitcherig en krijseriger worden toen Lieke de rol overnam, de Aukje Charlie was weliswaar een stuk kinderlijker, maar ze kreeg ook vaker de wind van voren als ze zich aantelde. (Zoals het hoort)
Hmm ja smaken verschillen, ik vond als een van de weinigen Charlie en Nick vreselijk als stel, vanwege Sjors (die ik toen overigens een stuk beter kon waarderen dan nu) die ze toen flink zaten te pestenquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
Lieke was in het begin een leuke Charlie, zeker toen met die rolstoel verhaallijn en met Nick toen.
Naarmate de jaren wordt ze steeds meer overdreven,maar dat ligt denk ik toch aan de schrijvers
ik vond Charlie&Nick weer een erg leuk stel, ik heb Sjors nooit gemogen, en dat gaat ook niet gebeuren ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hmm ja smaken verschillen, ik vond als een van de weinigen Charlie en Nick vreselijk als stel, vanwege Sjors (die ik toen overigens een stuk beter kon waarderen dan nu) die ze toen flink zaten te pesten
Zo hee, jij maakt er geen geheim van dat je fan van Lieke bent!quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Egoïstisch, hysterisch en ordinair.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Lieke van Lexmond [ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat ja.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:00 schreef Miss_paraplu het volgende:
Ik heb echt ook een hekel aan Sjors, die af en toe wat wasgoed zit op te ruimen, en voor de rest alleen maar loopt te stoken tussen relaties, toen Bing nog wat met Lorena had, kon ze dat niet hebben, nu datzelfde weer met Jack en Lorena. Mens doe eens wat nuttigs denk ik dan.. heb je het niet druk met je nieuwe baan ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:23 schreef das_phantom het volgende:
Ri(c)k komt vast binnenlopen als ze bezig zijn, zo gaat het toch altijd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat hield ik me nog in ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:57 schreef Countess het volgende:
[..]
Zo hee, jij maakt er geen geheim van dat je fan van Lieke bent!![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:26 schreef Koosnaam het volgende:
[..]Ja, echte seks komt niet voor in Meerdijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of ik heb er misschien niet naar gekeken. Of ontkend dat er seks in Meerdijk heeft plaats kunnen vinden.
Ik wil het ook eigenlijk niet weten, ik vind Danny en Charlie allesbehalve sexy
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
Je moet niet zo bescheiden zijn!quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En dat hield ik me nog in ook
Maar Sjors irriteert me niet zo omdat ze niet krijst en jammert zoals Charliequote:Op donderdag 27 januari 2011 15:59 schreef das_phantom het volgende:
Sjors vind ik helemaal niks, vind ook dat ze totaal niet kan acteren. Bij de meesten in de serie is hun spel na enkele maanden wel beter, bij haar helemaal niet. Zelfde gold voor Dorothea, maar laten we het daar maar niet over hebben.
Ik en bescheidenquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:30 schreef Countess het volgende:
[..]
Je moet niet zo bescheiden zijn!![]()
Daar ben je ook een baron voorquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Niet overdreven in ieder geval, niet al mijn reacties worden als bescheiden geïnterpreteerd, maar ik vind dat je best mag zeggen wat je waard bent zonder op te scheppen uiteraard
Met Charlie als laatste virusstamquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:06 schreef Frey het volgende:
Moeilijk te zeggen, ik vind zoveel goed. Vooral alles met Herman Hogendoorn en Rechercheur Bronkhorst.
En oh ja: Charlie![]()
De familie Fischer is een hardnekkig virus.
Nou, echt favo momenten heb ik niet, ik kijk meer vanuit het punt hoe de soap zich in de beginjaren ontwikkeld heeft, ook omdat ikzelf aan een soap werk en dit dus eigenlijk een soort praktijkervaring is van hoe het wel en hoe het vooral níét moet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
Wat is Frits van Houten toch een koning. DÉ badguy der badguys. Ik heb zelfs nog gezien hoe hij zijn eigen vader neerschoot! Ongelofelijk. En toen kwam Ludo. De slechterik van dit stuk. Hij is de nieuwe Frits, nadat Frits in bad werd ge-elektrocuteerd door Hannie. En JA, het was Hannie. Geen Hans van Houten, zoals wannaFOK'ers als EilandjeOnline misschien vermoeden, maar Hannie. Geloof me nou maar, want ik ben Arnie. ...Nu even zonder dollen, wat is eigenlijk jullie favo moment uit de eerste seizoenen GTST?
Ik ben nu alweer benieuwd naar de mening van Bartolhoven.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:09 schreef James1988 het volgende:
"Je hebt me gebruikt!"
Ja hoor, mevrouw kruipt weer in de slachtofferrol.
Uhuquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:26 schreef MissJ het volgende:
OMG volgens mij is Rosa in love op Jef![]()
Jaaaa. Ik zie het helemaal zitten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:27 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Uhu. Dat zou een geniaal koppel zijn.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Niet normaal gewoon en zo was ze in het verleden veel vaker, voor dat soort mensen kan ik in het echt totaal geen symphatie opbrengen, al zijn ze soms zelfs in een goede bui.
Rustig rustig.... Het is geen echt persoon. De schrijvers schrijven het zo. Het is soap weet je wel. Neem het niet zo serieus.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:26 schreef Mss het volgende:
Ik heb van de week nog niet gekeken, maar als ik het zo hoor is Charlie weer ontzettend irritant. Ik ben het ook zó eens met de OP.Áltijd maar die slachtofferrol, íedereen zit fout behalve mevrouw. Ontzettend onredelijk, onvolwassen en egocentrisch. En dat hysterische manische, je zou haar bijna in een dwangbuis willen stoppen.
Vreemdgaan omdat je even geen aandacht krijgt. Het is verdomme haar schuld dat ze al hun geld kwijt zijn. Dat ze zelf maar eens een poot uitsteekt! Barbara was idd een parasiet, dus ze heeft het niet van vreemden
.
Alsof lieke wat moois is, haar neus doet me altijd denken aan een pijl wat naar beneden wijstquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ja Aukje vond ik echt een stom wijfmet vieze tanden
Ik vond haar helemaal viezig
Toen Lucas jarig was, is er een trustfond vrij gekomenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:11 schreef MikeLowrey het volgende:
Die Lucas heeft ook een oneindig zak met geld volgens mij. Die geeft zomaar even 5000 euro uit tijdens die veiling en kan zonder problemen even een nachtclub openen. Heel apart aangezien die voor dat EEPASA verhaal nog bij papa stefano geld moest lenen.
Dat is toch duidelijk in de aflevering naar voren gekomen hoor. Om het bod op te drijvenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:31 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Waarom bood Charlie nou ook op Rik? Dan krijgt ze haar eigen geld later weer terug! Raar mens...
En dat zeg de potentiële stalker...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 03:07 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Rustig rustig.... Het is geen echt persoon. De schrijvers schrijven het zo. Het is soap weet je wel. Neem het niet zo serieus.
Jezus, jullie zijn allemaal potentiele stalkers volgens mij. Als jullie Lieke in het echt ziet dan roepen jullie allemaal: "Hé smerige Charlie... hoer!!" En meer van dat soort ongein.
dat dus jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
Nou slet... vertel gewoon tegen Rik dat je het met z'n broer heb gedaan
Hoe de neuk kan iemand een Vlaams sprekend kind al zoon krijgen die normaal opgegroeid is in Italië toen Nick geboren moest zijn?quote:4. Ludo heeft drie kinderen, hoe heten zij?
Nina, Amy en Nick.
Weet niet precies meer hoe dat gegaan is. Of uitgelegd.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:35 schreef Nina-Sanders het volgende:
Uit de Ludo quiz van GTST.nl
[..]
Hoe de neuk kan iemand een Vlaams sprekend kind al zoon krijgen die normaal opgegroeid is in Italië toen Nick geboren moest zijn?
Leg uit?
Tis maar 'n accent.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:35 schreef Nina-Sanders het volgende:
Uit de Ludo quiz van GTST.nl
[..]
Hoe de neuk kan iemand een Vlaams sprekend kind al zoon krijgen die normaal opgegroeid is in Italië toen Nick geboren moest zijn?
Leg uit?
Die zelf een nog grotere slet is... Ik bedoel, hij was nuchter, had een relatie en besloot het toch te doen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
Nou slet... vertel gewoon tegen Rik dat je het met z'n broer heb gedaan
Nee hoor. Meer een post van iemand die jullie probeert uit je fantasiewereld te halen en hoopt dat jullie je realiseren dat bijvoorbeeld niet Lieke van Lexmond de gebeurtenissen bedenkt, maar DE SCHRIJVERS. Lieke is namelijk niet Charlie. Ze SPEELT Charlie. En in een soap doet iedereen het met elkaar en maakt iedereen meer mee dan 100 mensen samen in een heel leven.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:18 schreef mirelia het volgende:
Laat die loser nou gewoon. Elke post van hem is alleen bedoeld om boze reacties op te wekken.
Sterker nog, Danny had zijn broek nog aan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:04 schreef amaranta het volgende:
Zouden C & D een condoom hebben gebruikt?
Ik vind eigenlijk dat je ook wel een beetje gelijk hebt hier. Ik zeg er zelf meestal maar niks van omdat je dan het halve forum over je heen krijgt, en je mening in dezen toch wordt weggewuifd, maar ik vind wel dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:25 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Nee hoor. Meer een post van iemand die jullie probeert uit je fantasiewereld te halen en hoopt dat jullie je realiseren dat bijvoorbeeld niet Lieke van Lexmond de gebeurtenissen bedenkt, maar DE SCHRIJVERS. Lieke is namelijk niet Charlie. Ze SPEELT Charlie. En in een soap doet iedereen het met elkaar en maakt iedereen meer mee dan 100 mensen samen in een heel leven.
Om dus te gaan kankeren op het Charlie personage is bijzonder komisch. Net alsof Lieke er wat aan kan doen
Charlie bedriegt liever haar vriend met haar lichaam.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:13 schreef Grunge. het volgende:
Ik had serieus verwacht dat Charlie geld moest verdienen met haar lichaam.... Was óók wel weer iets geweest voor een soap. Jammer.
Zijdelings aanwezig, net zoals Sil/Rosa een tijd waren. Ze worden wel genoemd, maar omdat kinderen nou eenmaal niet fulltime mogen werken verschijnen ze niet vaak in de seriequote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Charlie bedriegt liever haar vriend met haar lichaam.![]()
Btw, ik heb al een tijdje niet meer echt gekeken, zomaar af en toe een aflevering...maar waar is Amy gebleven? Ik hoor wel over haar maar volgens mij heb ik haar al eeuwen niet gezien. Ligt dit aan mij?
Neuh, Amy zit dan weer op school, downloadt eens een liedje met Noud, speelt eens bij een vriendinnetje... Ook weer zoiets. Amy is afgepakt van Ludo, maar daar wordt ook geen heisa meer om gemaakt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Charlie bedriegt liever haar vriend met haar lichaam.![]()
Btw, ik heb al een tijdje niet meer echt gekeken, zomaar af en toe een aflevering...maar waar is Amy gebleven? Ik hoor wel over haar maar volgens mij heb ik haar al eeuwen niet gezien. Ligt dit aan mij?
Dat doen ze constant. Verhaallijnen potentieel groots beginnen en vervolgens met een enorme sisser laten aflopen, zoals bijv. de strijd tussen Ludo en Jack, tussen Ludo en Martijn (die nergens op sloeg, maar dan nog).. en waarom gebeurt er niks meer tussen Ludo en Maxime? Zij heeft nog altijd zijn kind "gestolen" en hij doet er niks aan. Erg suf allemaal. Net als Lorena. Die flikt vanalles, maar dat wordt haar steeds maar vergeven.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:16 schreef Grunge. het volgende:
Kunnen jullie je nog herinneren dat Sjors een paar jaar geleden naar de fles greep? Een paar keer. Daarna is daar nooit meer iets aan gedaan. Weer heel jammer. Volgens mij was dat toen ze was vreemdgegaan met Milan. Een aanloop en vervolgens stoppen.
Doen ze nu weer, trouwens... Er was 'iets' met vader Bouwhuis, zo moest het overkomen. Nooit meer iets van gemerkt.
Grappig! Dat post ik ook netquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:17 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Amy is afgepakt van Ludo, maar daar wordt ook geen heisa meer om gemaakt.
Ja, wat een anti-climax steeds. Zo niet bevredigend.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:18 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Dat doen ze constant. Verhaallijnen potentieel groots beginnen en vervolgens met een enorme sisser laten aflopen, zoals bijv. de strijd tussen Ludo en Jack, tussen Ludo en Martijn (die nergens op sloeg, maar dan nog).. en waarom gebeurt er niks meer tussen Ludo en Maxime? Zij heeft nog altijd zijn kind "gestolen" en hij doet er niks aan. Erg suf allemaal. Net als Lorena. Die flikt vanalles, maar dat wordt haar steeds maar vergeven.
Sjoerd is wel verfrissend ja. Niet gelijk zo'n karikatuur (zie mij stoer en ruig zijn). Maar gewoon een lieve jongen die van brommers etc. houdt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:16 schreef Grunge. het volgende:
Kunnen jullie je nog herinneren dat Sjors een paar jaar geleden naar de fles greep? Een paar keer. Daarna is daar nooit meer iets aan gedaan. Weer heel jammer. Volgens mij was dat toen ze was vreemdgegaan met Milan. Een aanloop en vervolgens stoppen.
Doen ze nu weer, trouwens... Er was 'iets' met vader Bouwhuis, zo moest het overkomen. Nooit meer iets van gemerkt.
Ik vind de familie trouwens wel leuk. Sjoerd
. Ja, een heel ander verhaal dan bij de familie Huygens
...! Maar laat er eens iets gebeuren, zeg. Iets sinisters. Alsjeblieft.
Ja precies, ik dacht dat ik dat misschien gemist had omdat ik al een tijd heel weinig gekeken hebt. Maar is dus werkelijk niets meer meegedaan. Wat is dat toch...Zijn de makers bang dat het dan te lang duurt en mensen afhaken? Zonde hoor.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:17 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Neuh, Amy zit dan weer op school, downloadt eens een liedje met Noud, speelt eens bij een vriendinnetje... Ook weer zoiets. Amy is afgepakt van Ludo, maar daar wordt ook geen heisa meer om gemaakt.
Jammer hoor, Ludo beloofde Amy nog plechtig dat het goed zou komen. En waarom heeft Ludo nu niet door dat Nick destijd al die tijd gelijk had?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:17 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Neuh, Amy zit dan weer op school, downloadt eens een liedje met Noud, speelt eens bij een vriendinnetje... Ook weer zoiets. Amy is afgepakt van Ludo, maar daar wordt ook geen heisa meer om gemaakt.
Bing mag wel veranderen in een echte bad guy, een crimineel, laat me wel leuk wanneer we weer een boef in Meerdijk hebbenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:17 schreef masja2010 het volgende:
Het is jammer dat al die mannen zo onder de plak zitten bij de vrouwen in Meerdijk. Zelfs de o zo conservatieve Anton is al veranderd in een saaie sul die je alleen ziet tennissen, squashen of na een zucht ja ziet zeggen tegen zijn vrouw. Als vrouw wil ik ECHTE mannen zien in Meerdijk, niet altijd die suffe ja-knikkers als Rik, Danny, Noud, Ludo enz.
iets met een spijker en een kop!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ook eigenlijk, Aukje als Charlie was een lief naief en chaotisch meisje.
Lieke speelt ook naief en chaotisch maar kan totaal niet lief spelen zonder vreemd of manisch overtekomen .
Ik playboy zag ze er ook lekker uit. Maar Lieke ook trouwens.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:54 schreef Syb.ren het volgende:
Ik blijf erbij dat Aukje de leukste Charlie was...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:54 schreef Syb.ren het volgende:
Ik blijf erbij dat Aukje de leukste Charlie was...
[ afbeelding ]
Als je hiermee bedoelt dat het halve forum een andere mening heeft dan jij is dat toch niet zo erg? Zodra ze persoonlijk gaan worden vind ik dit afkeurenswaardigquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:14 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat je ook wel een beetje gelijk hebt hier. Ik zeg er zelf meestal maar niks van omdat je dan het halve forum over je heen krijgt, en je mening in dezen toch wordt weggewuifd, maar ik vind wel dat je gelijk hebt.
Jij hebt het in ieder geval wel begrepenquote:Edit: Natuurlijk moet er hier ook ruimte zijn voor mensen die zich helemaal laten gaan in GTST.. elke mening moet kunnen lijkt me..
wat bedoel je?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:37 schreef Stephan1237 het volgende:
Nu weten we wie er rookt in het echt
(na de uitzending van vanavond)
quote:
volgens de wet is het verboden hequote:Op maandag 31 januari 2011 13:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sowieso moeten ze weer gaan roken in gtst. Vroeger zag je Jef Robert en Daniel ook regelmatig gewoon roken in de scenes dat moet ook gewoon kunnen .
Gaat over vanavondquote:Op maandag 31 januari 2011 13:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgens de wet is het verboden heRoken op de werkvloer, het verbaasd me dat het vanavond gebeurd
quote:Op maandag 31 januari 2011 13:53 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Gaat over vanavondGTST is niet echt he.. Het is een soap, daar spelen acteurs in, dat is hun werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aids.
Ik zou het ook niet erg vinden, als er aantal personage's in de serie gewoon zouden roken. Maarja, dan krijg je waarschijnlijk weer van allerlei instanties die het willen verbieden.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgens de wet is het verboden heRoken op de werkvloer, het verbaasd me dat het vanavond gebeurd
Ik weet dat het niet echt is maar Charlie's is toch zeg maar een werkplek en waar zij dat deden is een woonkamerquote:Op maandag 31 januari 2011 14:00 schreef Mss het volgende:
[..]
GTST is niet echt he.. Het is een soap, daar spelen acteurs in, dat is hun werk
buiten wel, in onm werd er buiten gerooktquote:Op maandag 31 januari 2011 14:29 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet erg vinden, als er aantal personage's in de serie gewoon zouden roken. Maarja, dan krijg je waarschijnlijk weer van allerlei instanties die het willen verbieden.
Of mag het uberhaupt niet meer? Ook niet in buitenscene's bijvoorbeeld?
Ja,maar de hele set is een werkplek voor de acteurs, en die hebben ook recht op een rookvrije werkplek.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:36 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik weet dat het niet echt is maar Charlie's is toch zeg maar een werkplek en waar zij dat deden is een woonkamer
In de televisiewereld kun je ook 'neproken', net zoals er geen alcohol zat in al die whisky's die Robert, Daniel en Jef de eerdere seizoenen naar binnen klokten. Als ik toen acteur zou zijn geweest zou ik spontaan een appelsap vergiftiging hebben gekregen.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:00 schreef Mss het volgende:
[..]
GTST is niet echt he.. Het is een soap, daar spelen acteurs in, dat is hun werk
En waar doel je dan zoal op?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vraag me stiekem nog steeds weleens af of er soms tijdens het opnemen van seksscenes nooit het een en ander voorvalt. Bij gtst vallen die scenes wel mee, maar je ziet weleens films waarbij alles op de juiste plaats lijkt te zitten. Er zal vast een professionele werkprocedure zijn, maar ik ben er wel benieuwd naar
haha, het zal wel niet zo gaan, maar in de film love actually, gaat het over een stel die standin zijn in een porno filmquote:Op maandag 31 januari 2011 18:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
In de televisiewereld kun je ook 'neproken', net zoals er geen alcohol zat in al die whisky's die Robert, Daniel en Jef de eerdere seizoenen naar binnen klokten. Als ik toen acteur zou zijn geweest zou ik spontaan een appelsap vergiftiging hebben gekregen.![]()
Ik vraag me stiekem nog steeds weleens af of er soms tijdens het opnemen van seksscenes nooit het een en ander voorvalt. Bij gtst vallen die scenes wel mee, maar je ziet weleens films waarbij alles op de juiste plaats lijkt te zitten. Er zal vast een professionele werkprocedure zijn, maar ik ben er wel benieuwd naar
Hij heeft ook de uitstraling van een pannenlap.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:30 schreef amaranta het volgende:
Ik vind Edwin echt niet leuk eerlijk gezegd.
Met zn druknoopbloesjes.
jaquote:Op maandag 31 januari 2011 20:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij heeft ook de uitstraling van een pannenlap.
Daarom is het ook zo jammer dat hij alleen van deze verhaallijntjes krijgt.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij heeft ook de uitstraling van een pannenlap.
Iets wat weer een hoop gedonder gaat geven en Janine wellicht weer bij hem weg laat gaanquote:Op maandag 31 januari 2011 22:49 schreef Koosnaam het volgende:
Wel ben ik benieuwd naar wat Ludo, met Noud gaat uitspoken
Daar geef ik je zeker gelijk in. Maar helaas heeft ie daar geen concurrentie meer in.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Iets wat weer een hoop gedonder gaat geven en Janine wellicht weer bij hem weg laat gaan![]()
Ludo hoort andere slechteriken het leven zuur te maken zoals Dian Alberts of Bowien Galema, maar onschuldige mensen aanvallen is een slechte Ludo-formule waar ze maar eens vanaf moeten stappen.
Ik kan niet wachten tot ze weer weg zijn, ik hoop echt dat Charlie eens goed op d'r nummer wordt gezet zegquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:40 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Daar geef ik je zeker gelijk in. Maar helaas heeft ie daar geen concurrentie meer in.
Maar ik zie liever, dat Ludo zich weer eens ''misdraagt''. Zelfs met alle gevolgen van dien.
Dan dat gedoe wat er dadelijk met die bruiloft wel weer zal komen. (En de comeback van die 2 oude dames.)
Lucas moet een toontje lager zingen. Ik erger me weer mateloos aan die gast.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:49 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo jammer dat hij alleen van deze verhaallijntjes krijgt.
Ik heb het idee, en zo zal het ook wel moeten overkomen. Dat hij moeite heeft met de fysieke contacten. Maarja, dit is waar het om moet draaien. En het zal zo ook nog wel even doorgaan.
Want hij en Lucas zullen met hun dagje uit, ongetwijfeld handtastelijke dingen gaan doen.
En dan moet ie weer gaan liegen tegen Wiet en blablabla.
En die broer van hem, die kwam met een ook giga grote mond de serie in. Maar daar weten de schrijvers ook even geen raad mee. ( Heb ik het idee)
Oow wacht even. Rikki is weer vrij? We zullen het wel zien.
Wel ben ik benieuwd naar wat Ludo, met Noud gaat uitspoken
Geen idee. Ik zit er ook niet mee dat er een scene was waar gerookt werd. Het is niet zo dat het schering en inslag was. In het gewone leven wordt er ook gerookt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:58 schreef Scorpie het volgende:
Welke acteurs roken er eigenlijk nog meer in het echt? Volgens mij die griet die Sjors speelt, maar verder weet ik er geen 1 te noemen.
Marly vd Velden, Everon Jackson Hooi en Ferry Doedens zekerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:58 schreef Scorpie het volgende:
Welke acteurs roken er eigenlijk nog meer in het echt? Volgens mij die griet die Sjors speelt, maar verder weet ik er geen 1 te noemen.
Noh Nina wat doe je!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Marly vd Velden, Everon Jackson Hooi en Ferry Doedens zeker
Ferry:
Zijn slechtste eigenschap is het roken van anderhalf pakje sigaretten per dag en zijn grootste zondes zijn het fietsen zonder licht en het voordringen in de rij bij de 'Hema'.
Nope Marly 300% zekerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:02 schreef pussywillow het volgende:
Ben je niet in de war met Sjors/Inge Schrama?
Ik zag Everon vroeger wel eens op het station in Dordrecht en daar liep hij ook altijd te paffen
Het had gekund met Rutger. Maar uitgerekend Ludo was de enige die geen scène met hem had.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:40 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Daar geef ik je zeker gelijk in. Maar helaas heeft ie daar geen concurrentie meer in.
Maar ik zie liever, dat Ludo zich weer eens ''misdraagt''. Zelfs met alle gevolgen van dien.
Dan dat gedoe wat er dadelijk met die bruiloft wel weer zal komen. (En de comeback van die 2 oude dames.)
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:26 schreef Miss_paraplu het volgende:
Ludo rookt toch ook? Sigaren, of kan het zijn, dat ik dat gewoon in mijn hoofd voor me zie?
Was gewoon Sil.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:42 schreef Maartel het volgende:
Ik heb al een tijdje niet meer echt gekeken, maar is de reconstructie van de nacht dat Rutger werd vermoord al getoond?
Zat er nog een twist aan of was het echt gewoon Sil?
Daar ben ik aan de ene kant ook wel weer blij mee.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:31 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Het had gekund met Rutger. Maar uitgerekend Ludo was de enige die geen scène met hem had.!
Sjors had ik niet verwacht.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:23 schreef charmed_angel het volgende:
Van GTST-Courant
Noud, Lucas, Sjors en Bing roken wel.
Tenzij ze in 2011 ineens een goed voornemen hebben haha.
En van Lorena, Laura, Jef etc zou het me niet verbazen als ze roken.
Oh en Danny rookt niet
Maar lorena rookt niet geloof ik, dat heb ik een keer gelezen ergens![]()
Niks, het gaat om de serie en niet om de mensenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:44 schreef Miss_paraplu het volgende:
Sjors had ik ook totaal niet verwacht, maargoed wat maakt het ook uit?
Ik had dus echt gehoopt dat Sil hem helemaal niet hard geslagen had en dat er na hem alsnog iemand kwam die Rutger écht om zeep hielp... Want toen ze met die dagboek-shit op internet kwamen was het algemeen bekend dat Sil het gedaan hadquote:
Hopelijk maken ze dat er ook uiteindelijk van, dat blijft Sils blazoen tenminste ongeschonden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik had dus echt gehoopt dat Sil hem helemaal niet hard geslagen had en dat er na hem alsnog iemand kwam die Rutger écht om zeep hielp... Want toen ze met die dagboek-shit op internet kwamen was het algemeen bekend dat Sil het gedaan had
HELLLLUUUPPPPquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[ afbeelding ]Warning[ afbeelding ]
[..]
Edwin nu welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Zou Lucas al een boner hebben daar op dat ding denken jullie?
I don't trust her. Dat zie je al aan dat smoelwerk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Pfff wat een freak die Amber
Wiet is de bitch hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:32 schreef vencodark het volgende:
Lucas is natuurlijk wel een bitch dat ie Edwin van Wiet probeert 'af te pakken'.
Volgens mij hing er iets anders in de lucht en had Lucas zin om daar weer wat in te hangenquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:32 schreef vencodark het volgende:
Lucas is natuurlijk wel een bitch dat ie Edwin van Wiet probeert 'af te pakken'.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volgens mij hing er iets anders in de lucht en had Lucas zin om daar weer wat in te hangen![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volgens mij hing er iets anders in de lucht en had Lucas zin om daar weer wat in te hangen![]()
In Gtst krijgen ze áltijd hun zin.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ergens hoop ik dat Edwin hetero is en Lucas zijn zin niet krijgt
Die overdrijft ook wel, maar Lucas is ook niet onschuldig.quote:
ze kunnen toch niet bij ATWT achterblijven?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Je bent niet de enige. Alleen al omdat hij zo'n irritante relnicht is en niet normaal kan doen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Van mij mag dat, er zijn al genoeg nichten op tv. Kwalbert telt voor 10.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
ze kunnen toch niet bij ATWT achterblijven?
ik vind het wel lachen, Lucas kan niet eeuwig vrijgezel blijvenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Van mij mag dat, er zijn al genoeg nichten op tv. Kwalbert telt voor 10.
Als jij dat in mijn reacties wilt zien, ik steek er eerder de draak mee, zou ik ook doen als het om een heterostel zou gaan die in een bepaalde comprommiterende positie zou zittenquote:
Een beetje lezen kan geen kwaad, ik vind Lucas irritant, dat doet niks af over hoe ik over homo's denkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
ze kunnen toch niet bij ATWT achterblijven?
Maar jij houdt dan ook vast van mannen (als Lucas).quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:51 schreef James1988 het volgende:
Juist dat overdrevene van Lucas kan ik wel waarderen. Ik mag hem wel...
Ik moet daarnaast wel toegeven dat ik het niet bijzonder aangenaam vind om 2 homo's bezig te zien, dit betekent absoluut niet dat ik er iets tegen heb. Je kan het eerder vergelijken met een copulerend heterostel bestaande uit een man van 220 kilo en een dito vrouw die er onverzorgd uit zien, beiden doen me gewoon helemaal niks.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Van mij mag dat, er zijn al genoeg nichten op tv. Kwalbert telt voor 10.
Meestal kan ik hem wel waarderen, nu alleen even nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:51 schreef James1988 het volgende:
Juist dat overdrevene van Lucas kan ik wel waarderen. Ik mag hem wel...
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik vind het wel lachen, Lucas kan niet eeuwig vrijgezel blijven
Zo is het. Onsmakelijk gezicht.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik moet daarnaast wel toegeven dat ik het niet bijzonder aangenaam vind om 2 homo's bezig te zien, dit betekent absoluut niet dat ik er echts tegen heb. Je kan het eerder vergelijken met heterostel bestaande uit een man van 220 kilo en een dito vrouw die er onverzorgd uit zien, beiden doen me gewoon helemaal niks.
Is uiteraard persoonlijk, ik vind het prima als anderen er anders overdenken, hopelijk geldt dat ook omgekeerd en noemen ze je niet direct een homohater of iets dergelijks. Van sommige mensen hoef je het gewoon niet te zien, ik bedoel neem nou Balkenende en z'n vrouw, laat ze dikke slaapkamerpret hebben, zolang ik er geen getuige van hoef te zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
[..]
Zo is het. Onsmakelijk gezicht.
Ik hou van iedereen*.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maar jij houdt dan ook vast van mannen (als Lucas).
Ah gelukkig val ik dan niet in de prijzenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:02 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik hou van iedereen*.
* vervelende mensen daargelaten
nee al die hetero's die elkaar aflebberen op tv, daar word je vrolijk van. Mogenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
[..]
Zo is het. Onsmakelijk gezicht.
zou goed kunnenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik denk dat Amber een borderline geval is.
Waar beweren we van niet dan? Zeker mag dat net als wij hetero's' mogen zeggen wat we daarvan denken, wat niet betekent dat we het verbieden of veroordelen. We, nee laat ik voor mezelf spreken, ik heb er gewoon niet zoveel mee en hoef het niet te zien. Net zoals jij niet zoveel met lebberende hetero's hebtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:13 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
nee al die hetero's die elkaar aflebberen op tv, daar word je vrolijk van. Mogen
wij homo's ook eens wat leuks zien in deze soap?
quote:Lucas en Edwin zijn zoooo schattig samen
Niet zoveel geloof ikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:23 schreef amaranta het volgende:
Al mijn kinderen besloten om kwart over acht te gaan huilen dus ik heb het einde gemist. Wat zei spijkbloesje tegen Lucas?
ik reageerde eigenlijk meer op de posts van Thunderbitchquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Waar beweren we van niet dan? Zeker mag dat net als wij hetero's' mogen zeggen wat we daarvan denken, wat niet betekent dat we het verbieden of veroordelen. We, nee laat ik voor mezelf spreken, ik heb er gewoon niet zoveel mee en hoef het niet te zien. Net zoals jij niet zoveel met lebberende hetero's hebt
[..]
Ik hoef het ook niet te zien, maar ieder zijn ding. Ik heb niets tegen homo's, ik vind twee mannen die elkaar aflebberen nog steeds raar. Net zo raar als wanneer ik zo'n (meestal) vrouw haar hondje zie aflebberen. Als persoon kan ik homo's zelfs leuk vinden, ze moeten wat mij betreft in ieder geval niet verwijfder zijn dan drie vouwen bij elkaar. Ook typetjes als Lucas die doen alsof ze een apart soort mens zijn die neerkijken op hetero's omdat die maar gewoon zijn en alleen iets van een vrouw willen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:17 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
ik reageerde eigenlijk meer op de posts van Thunderbitch
Mee eens. Rosa op vrijersvoeten, out of the blue.quote:Op woensdag 2 februari 2011 03:26 schreef catwaezle het volgende:
De schrijvers raken een beetje de weg kwijt. NOOIT was er enige hint dat Rosa Jeff leuk vond en nu opeens knallen ze het de huiskamer in alsof het de gewoonste zaak van de wereld is. En dan dat gezemel tussen Lucas en dat andere gozertje.... genant om naar te kijken. En dat gezeik met Bing en die pillen van die meid is ook al niets.
Wat mij betreft is het tijd dat de kijkcijfers weer in gaan zakken, want het niveau zakt nu wel echt weg.
bizar hequote:Op woensdag 2 februari 2011 09:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Mee eens. Rosa op vrijersvoeten, out of the blue.
Ik vind het wel een positieve ontwikkeling eigenlijk. En ja in soaps worden mensen wel vaker ineens verliefd op anderen en soms is het ineens over en voelen ze weer 100% niks voor elkaar. Zoals Jef en Laura bijvoorbeeld, maar ook Janine en Daniël hebben ooit iets gehad en waren daarvoor en daarna goede vrienden. Robert en Barbara kenden elkaar ook jaren en ineens werden ze verliefd, terwijl al die 8 jaar daarvoor nog geen vonkje oversprong.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Mee eens. Rosa op vrijersvoeten, out of the blue.
zouden ze dit topic lezen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Bovendien zijn er ook mensen op internet die hinten dat het leuk zo zijn, het kan best dat ze het ergens gelezen hebben.
Klopt, maar ik heb haar ook in die periode dat Jeff pappa speelde over Lorena nooit een aanleiding ervoor gezien. Blijft voor mij toch raar, kwam echt op als dikke str......quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind het wel een positieve ontwikkeling eigenlijk. En ja in soaps worden mensen wel vaker ineens verliefd op anderen en soms is het ineens over en voelen ze weer 100% niks voor elkaar. Zoals Jef en Laura bijvoorbeeld, maar ook Janine en Daniël hebben ooit iets gehad en waren daarvoor en daarna goede vrienden. Robert en Barbara kenden elkaar ook jaren en ineens werden ze verliefd, terwijl al die 8 jaar daarvoor nog geen vonkje oversprong.
Rosa had Jef natuurlijk weleens ontmoet via Lorena waar hij een beetje de surrogaat-vader voor speelt omdat ze hem aan Dian doet denken, dus op zich vind ik het niet eens zo raar dat die schrijvers hier op komen. Bovendien zijn er ook mensen op internet die hinten dat het leuk zo zijn, het kan best dat ze het ergens gelezen hebben.
Is hetzelfde als jouw account op DVD.nl (Kwam er toevallig achter dat je dezelfde bent), je onderschrift;quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:13 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
nee al die hetero's die elkaar aflebberen op tv, daar word je vrolijk van. Mogen
wij homo's ook eens wat leuks zien in deze soap?
Ik bedoel, moet dat nou? Dan trek ik ook redelijk mijn twijfels. Alsof men met het gay zijn aandacht wil trekken of what?quote:Just your average gay guy, that is
Zou me niks verbazen als ze er zo nu en dan wat meekregen. Bijvoorbeeld een hele tijd geleden toen Lucas (als kind eruit ging) was er een user die menigmeen zich nog wel zal herrineren die vond dat het wel leuk zou zijn als Lucas homo was en ja hoor, hij kwam terug als homo.quote:
Was dat maar waar, dan hadden we naast liefde en familie ook misdaad en zakenquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Van Bartelhoven is gewoon 1 van de scriptschrijvers.
Dat blijft een interressante speculatie, maar het lijkt me niet dat de invloed van dit forum zo groot is dat het daarom zou zijn, ze hebben ooit aangegeven in een mail naar mij dat ze Fok! niet echt serieus namen, alleen al vanwege de naamquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:31 schreef Mss het volgende:
En het ergeren aan Barbara natuurlijk, wat veelvuldig gebeurde. Zou dat er ook aan bijgedragen hebben dat ze eindelijk is vertrokken?
Sowieso biedt fok een goed tegengewicht tegen de gtst site, waar de leden alles wat de schrijvers doen geweldig vindenquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat blijft een interressante speculatie, maar het lijkt me niet dat de invloed van dit forum zo groot is dat het daarom zou zijn, ze hebben ooit aangegeven in een mail naar mij dat ze Fok! niet echt serieus namen, alleen al vanwege de naam
Het kan net zo goed een combinatie zijn tussen verhaallijnen die 'op' waren, de actrice die niet meer wilde ( al geloof ik dat niet, een half jaar daarvoor wilde ze nog jaren blijven ) of wat dan ook. Ik ben er in ieder geval niet rouwig om en wat mij betreft blijft ze voortaan voorgoed weg
Daarom is het inderdaad jammer dat ze Fok! niet of nauwelijks kennen of niet willen kennen. Als ze denken dat wat daar staat voor iedereen geldt dan verklaart het een hoopquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:24 schreef Mss het volgende:
[..]
Sowieso biedt fok een goed tegengewicht tegen de gtst site, waar de leden alles wat de schrijvers doen geweldig vinden. Waar men Charlie groot gelijk gaf dat ze vreemd ging, omdat ze geen aandacht kreeg
.
Bronquote:‘Haar overtuigingskracht is duidelijk zichtbaar in de scènes met Charlie.'
Jefs enige vrouw die overleden is, is Silvia daar Dorotea vermoord werd, de rest is gewoon blijven leven hoor.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:43 schreef burger het volgende:
Jef en Rosa![]()
Zal ze dit seizoen nog overlijden of wachten ze tot t volgende seizoen?.....
Een perfecte smiley om aan te geven wat er met mij gebeurde, ik kan niet wachten tot ze opkrastquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
in de shortie kreeg ik al rillingen
ik heb altijd een hekel aan dat personage gehad,van mij mag ze snel weer wegquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Een perfecte smiley om aan te geven wat er met mij gebeurde, ik kan niet wachten tot ze opkrast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
doe het weg, doe het weg! mij ogenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[ afbeelding ]
"I am disgusting and I'm proud of it"
Dat weet ik nog ja. Het heeft me toen een prachtige muziekplaat opgeleverd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als ze er zo nu en dan wat meekregen. Bijvoorbeeld een hele tijd geleden toen Lucas (als kind eruit ging) was er een user die menigmeen zich nog wel zal herrineren die vond dat het wel leuk zou zijn als Lucas homo was en ja hoor, hij kwam terug als homo.
En zo zijn er wel meerdere kleine dingetjes, het is natuurlijk niet zeker en het valt niet te bewijzen. Wel weet ik dat het niet de eerste keer zal zijn dat degene over wie het gaat meelezen, nietwaar Frey en Hogendoorn
Ik kan er inderdaad niet te lang naar kijken zonder een beetje geïrriteerd te raken, maar voor de rest neem ik een soap totaal niet serieus hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
doe het weg, doe het weg! mij ogen
dat weet ik tochquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik kan er inderdaad niet te lang naar kijken zonder een beetje geïrriteerd te raken, maar voor de rest neem ik een soap totaal niet serieus hoor
In grote lijnen mee eens, al is het jammer dat ik nu al weet dat dat met Bing bijvoorbeeld 1 spannende aflevering gaat opleveren, waarna we weer terugzakken, langdurige spanning zit er niet in. Dat met Ludo zal wel weer het einde betekenen van zijn relatie met Janine, die weer heel overdreven Ludo uit haar leven gaat bannen, je kent het wel. Wat mij betreft maken ze van Rosa een volledig en leuk personage, ze heeft een kind in de serie dus voor de makers een reden het karakter wat meer inhoud te geven (althans met deze makers....).quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:37 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Dat weet ik nog ja. Het heeft me toen een prachtige muziekplaat opgeleverd.
De huidige ontwikkelingen in GTST kunnen me niet echt boeien. Ik vraag me af hoelang ze de Lucas/Edwin verhaallijn (nog meer) gaan rekken. Die bruiloft en het vreemdgaan (zonder enige reden overigens) geloof ik wel. Charlie vind ik toch alleen maar vervelend, laat staan met Barbara erbij. De verhaallijn met Bing mag doorgaan en steeds spannender worden (drugsbendes, etcetera), Ludo moet niet te kinderachtig worden met Noud (alweer...) en Rosa en Jef lijkt me wel enkele leuke scènes opleveren. Ik hoop wel dat Maria gauw vertrekt, irritant mens.
Overigens kan ik Sjoerd als personage wel waarderen. Ik moet wel lachen om zijn droge humor en gebrek aan tact.
Ja het moet even aangeven hoe irritant Barbara is en hoe vreselijk het is dat ze weer terug is. Er was ooit een foto van haar met een gefotohopt hoofd, maar die kan ik niet meer vindenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat weet ik toch
je hebt wel een "prachtige" foto weten uit te zoeken
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:45 schreef Frey het volgende:
Een tijdje geleden hadden we er echt zin in.
[ afbeelding ]
Klik hieronder voor meer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Mogen ze niet uit die spoilertags?
Een heer met stijl
volgens mij behoort ze tot 1 van de minst geliefde personagesquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja het moet even aangeven hoe irritant Barbara is en hoe vreselijk het is dat ze weer terug is. Er was ooit een foto van haar met een gefotohopt hoofd, maar die kan ik niet meer vinden
Hier wel, maar bij de bezoekers van gtst.nl en courant is ze helaas erg geliefd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
volgens mij behoort ze tot 1 van de minst geliefde personages
dat meen je niet?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:52 schreef Frey het volgende:
[..]
Hier wel, maar bij de bezoekers van gtst.nl en courant is ze helaas erg geliefd.
Helaas welquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Helaas wel
al is er een uitzondering:hier rest maar 1 reactie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kwam net nog wat filmpjes op YT van jou tegenquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:18 schreef Frey het volgende:
Die clip van Iwan.![]()
"Het gaat alleen om jou" is erg toepasselijk, de rest niet.
Als ik kon zingen had ik een goede cover gemaakt, bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:18 schreef Frey het volgende:
Die clip van Iwan.![]()
"Het gaat alleen om jou" is erg toepasselijk, de rest niet.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als ik kon zingen had ik een goede cover gemaakt, bijvoorbeeld:
"Barbara: afgrijselijke vrouw,
Danny&Maxime is helemaal geen combi..quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind ze nog minder goed bij elkaar passen dan Danny en Maxime
Neh. Van tevoren leek het best een leuk idee maar nu ik ze tegenover elkaar in dat restaurant zie zitten...neh. Het werkt niet, geen chemie.quote:
quote:
Was ze er de vorige keer wel bij?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:12 schreef vencodark het volgende:
Trouwens, de moeder van Rik en Danny deed alsof Rik voor het eerst gaat trouwen."Mijn Rikkie gaat troooouweeeeen!"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
volgens mij niet, Rick heeft jaren geen contact met zijn moeder gehad.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Was ze er de vorige keer wel bij?
(Ik kijk niet altijd)
Waarschijnlijk niet, maar ze zal toch niet gemist hebben dat hij getrouwd is geweest met haar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Was ze er de vorige keer wel bij?
(Ik kijk niet altijd)
die is ziekquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
En trouwens: Valentijn komt niet naar de bruiloft?
triest hequote:Op woensdag 2 februari 2011 20:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dat wilde ik er ook mee zeggen ja. Subtiel benoemd daarnet zeg.
heerlijk hequote:Op woensdag 2 februari 2011 20:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zo is Jef en zo zal Jef altijd zijn.
Klopt, maar hij blijft toch wel in character.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
heerlijk he
maar zo hebben we hem een tijdje niet gezien
Wel vreemd trouwens dat ie eergister ofzo nog maar de getuige had gevraagd. Of niet? En trouwens, waarom wil Danny op het laatste moment zeuren dat Maxime mee moet?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:25 schreef roos85 het volgende:
leuk, ruzie met de getuige vlak voor de bruiloft
ja klopt..quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wel vreemd trouwens dat ie eergister ofzo nog maar de getuige had gevraagd. Of niet? En trouwens, waarom wil Danny op het laatste moment zeuren dat Maxime mee moet?
anders ga ik huilen hoor!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
"Ik wil mijn beer meenemen!" "Nooohooou". * stampvoet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |