Het had gekund met Rutger. Maar uitgerekend Ludo was de enige die geen scène met hem had.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:40 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Daar geef ik je zeker gelijk in. Maar helaas heeft ie daar geen concurrentie meer in.
Maar ik zie liever, dat Ludo zich weer eens ''misdraagt''. Zelfs met alle gevolgen van dien.
Dan dat gedoe wat er dadelijk met die bruiloft wel weer zal komen. (En de comeback van die 2 oude dames.)
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:26 schreef Miss_paraplu het volgende:
Ludo rookt toch ook? Sigaren, of kan het zijn, dat ik dat gewoon in mijn hoofd voor me zie?
Was gewoon Sil.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:42 schreef Maartel het volgende:
Ik heb al een tijdje niet meer echt gekeken, maar is de reconstructie van de nacht dat Rutger werd vermoord al getoond?
Zat er nog een twist aan of was het echt gewoon Sil?
Daar ben ik aan de ene kant ook wel weer blij mee.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:31 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Het had gekund met Rutger. Maar uitgerekend Ludo was de enige die geen scène met hem had.!
Sjors had ik niet verwacht.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:23 schreef charmed_angel het volgende:
Van GTST-Courant
Noud, Lucas, Sjors en Bing roken wel.
Tenzij ze in 2011 ineens een goed voornemen hebben haha.
En van Lorena, Laura, Jef etc zou het me niet verbazen als ze roken.
Oh en Danny rookt niet
Maar lorena rookt niet geloof ik, dat heb ik een keer gelezen ergens![]()
Niks, het gaat om de serie en niet om de mensenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:44 schreef Miss_paraplu het volgende:
Sjors had ik ook totaal niet verwacht, maargoed wat maakt het ook uit?
Ik had dus echt gehoopt dat Sil hem helemaal niet hard geslagen had en dat er na hem alsnog iemand kwam die Rutger écht om zeep hielp... Want toen ze met die dagboek-shit op internet kwamen was het algemeen bekend dat Sil het gedaan hadquote:
Hopelijk maken ze dat er ook uiteindelijk van, dat blijft Sils blazoen tenminste ongeschonden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik had dus echt gehoopt dat Sil hem helemaal niet hard geslagen had en dat er na hem alsnog iemand kwam die Rutger écht om zeep hielp... Want toen ze met die dagboek-shit op internet kwamen was het algemeen bekend dat Sil het gedaan had
HELLLLUUUPPPPquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[ afbeelding ]Warning[ afbeelding ]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |