Edwin nu welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Zou Lucas al een boner hebben daar op dat ding denken jullie?
I don't trust her. Dat zie je al aan dat smoelwerk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Pfff wat een freak die Amber
Wiet is de bitch hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:32 schreef vencodark het volgende:
Lucas is natuurlijk wel een bitch dat ie Edwin van Wiet probeert 'af te pakken'.
Volgens mij hing er iets anders in de lucht en had Lucas zin om daar weer wat in te hangenquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:32 schreef vencodark het volgende:
Lucas is natuurlijk wel een bitch dat ie Edwin van Wiet probeert 'af te pakken'.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volgens mij hing er iets anders in de lucht en had Lucas zin om daar weer wat in te hangen![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volgens mij hing er iets anders in de lucht en had Lucas zin om daar weer wat in te hangen![]()
In Gtst krijgen ze áltijd hun zin.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ergens hoop ik dat Edwin hetero is en Lucas zijn zin niet krijgt
Die overdrijft ook wel, maar Lucas is ook niet onschuldig.quote:
ze kunnen toch niet bij ATWT achterblijven?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Je bent niet de enige. Alleen al omdat hij zo'n irritante relnicht is en niet normaal kan doen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Van mij mag dat, er zijn al genoeg nichten op tv. Kwalbert telt voor 10.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
ze kunnen toch niet bij ATWT achterblijven?
ik vind het wel lachen, Lucas kan niet eeuwig vrijgezel blijvenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Van mij mag dat, er zijn al genoeg nichten op tv. Kwalbert telt voor 10.
Als jij dat in mijn reacties wilt zien, ik steek er eerder de draak mee, zou ik ook doen als het om een heterostel zou gaan die in een bepaalde comprommiterende positie zou zittenquote:
Een beetje lezen kan geen kwaad, ik vind Lucas irritant, dat doet niks af over hoe ik over homo's denkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
ze kunnen toch niet bij ATWT achterblijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |