Aan de andere kant geeft het ook weer aan hoe mild Ludo nu isquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Goh dit lijkt inderdaad weer een beetje op de oude Ludo:
Dat dus.. en ik ben een beetje teleurgesteld. Ze moet het gewoon vertellen natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:19 schreef BeyondTheGreen het volgende:
En dat Lorena nu weer iets moet verzwijgen en gechanteerd wordt. Hopelijk vertelt ze het tegen Jack, maar dat zal wel weer niet.
graagquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Kan iemand Bing ff een nekschot geven.
Charlie is behalve egoïstisch ook nog ontzettend hysterisch en ordinair, echt een walgelijk personage. Van Lexmond lijkt me ook zo iemand die zichzelf veels te leuk vindtquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat voor broer is DannyWat een lul van een vent die Charlie laat trouwens ook weer zien dat ze een stoephoer is van de onderste richel .
Alstublieft kijk vanavond en post je reactie tegelijkertijd wat ze dan gaat flikken hou je niet voor mogelijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Charlie is behalve egoïstisch ook nog ontzettend hysterisch en ordinair, echt een walgelijk personage. Van Lexmond lijkt me ook zo iemand die zichzelf veels te leuk vindt
Ja, inderdaad. De grote zakenman verworden tot jaloerse pappiequote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ludo begint knap irritant te worden met z'n anti-Noudgedrag.
Jaloezie weet ik niet, sinds Dex is gebleken dat ie het wel tolereert dat zijn dochter een vriendje an sich heeftquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. De grote zakenman verworden tot jaloerse pappie
Ludo is al lang niet meer de grote zakenman van weleer .quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. De grote zakenman verworden tot jaloerse pappie
Misschien is jaloers niet helemaal het goede woord dan, maar hij lijkt het als een persoonlijke afwijzing te ervaren dat zijn dochter voor inhoud en liefde gaat en niet voor euro's. Alsof zijn eigen inbreng in het gezin terug te brengen is tot geld, en verder niets. Ik hou er niet vanquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jaloezie weet ik niet, sinds Dex is gebleken dat ie het wel tolereert dat zijn dochter een vriendje an sich heeft
Volgens mij al weer 2 seizoenen geleden.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wanneer is Sanders Incorporated nou eigenlijk voor het laatst in beeld geweest? Dit seizoen of het vorige?
Nee ik kan me nog herrineren dat nadat Ludo en Janine weer bij elkaar kwamen (koninginnedag 2010), ze hem nog een opzocht in zijn kantoor en dat ze daar over Amy en Isabella spraken. Dus vorig seizoen zeker nog, maar ik twijfel dus of dat seizoen het laatst was of dat het er dit seizoen ook nog was.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Volgens mij al weer 2 seizoenen geleden.
Hoe het met Ludo zit weet ik natuurlijk niet, dat blijft een fictief karakter (dat helaas met komen en gaan van schrijvers verandert), maar ik ken wel ouders die zich zo gedragen. En het gaat daarbij niet eens zozeer om geld, maar om ambitie, de drive om door te blijven gaan en jezelf en je carrière te blijven verrijken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien is jaloers niet helemaal het goede woord dan, maar hij lijkt het als een persoonlijke afwijzing te ervaren dat zijn dochter voor inhoud en liefde gaat en niet voor euro's. Alsof zijn eigen inbreng in het gezin terug te brengen is tot geld, en verder niets. Ik hou er niet van
Ben het opzich wel met je eens.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hoe het met Ludo zit weet ik natuurlijk niet, dat blijft een fictief karakter (dat helaas met komen en gaan van schrijvers verandert), maar ik ken wel ouders die zich zo gedragen. En het gaat daarbij niet eens zozeer om geld, maar om ambitie, de drive om door te blijven gaan en jezelf en je carrière te blijven verrijken.
Ik denk zelf dat Dex enig respect heeft afgedwongen bij Ludo toen hij zijn mannetje stond en niet alles deed om die deal met die vrouw te sluiten (die met hem naar bed wilde). Hij heeft toen zijn grenzen aangegeven en naar Nina toe was het ook positief.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hoe het met Ludo zit weet ik natuurlijk niet, dat blijft een fictief karakter (dat helaas met komen en gaan van schrijvers verandert), maar ik ken wel ouders die zich zo gedragen. En het gaat daarbij niet eens zozeer om geld, maar om ambitie, de drive om door te blijven gaan en jezelf en je carrière te blijven verrijken.
Bij Ludo kan dit ook zou zijn. Dex had ook niet veel meer geld dan Noud, maar Ludo denkt dat Noud de rest van zijn leven een klusjesman zal blijven, wat overigens niet hoeft, als ondernemer kun je het ver schoppen. Albert Heijn is begonnen als een simpel kruidenierszaakje, Ahold wat eruit voortkwam is nu een internationaal bedrijf. Hetzelfde geldt voor Philips dat ooit een plaatselijke gloeilampemfabriek was
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:14 schreef Koosnaam het volgende:
Haha!Zal ik dan maar beginnen.
Wat een kutwijf! Je zult er maar mee gaan trouwen
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is die charly een irrirtant kutwijf
dit ja.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is die charly een irrirtant kutwijf
Wacht maar over 5 minuten neem je dat terugquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:28 schreef James1988 het volgende:
"Zie ik eruit als een sloof?"
Ja.
Ein-de-lijk eens een zinnige opmerking van Danny. Voor het eerst sinds hij in GTST zit dat ik me niet aan hem erger.
Of Rikki komt dadelijk binnen en maakt ze kapot. Kan ze gezellig in de cel zitten met Sil.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een walgelijk wijf bah![]()
![]()
![]()
En die Danny is ook een kneus eerste klas ik hoop dat Rik ze kapot maakt.
Rikki zou dan tot held moeten worden verheven en een standbeeld krijgen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:37 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Of Rikki komt dadelijk binnen en maakt ze kapot. Kan ze gezellig in de cel zitten met Sil.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Rikki zou dan tot held moeten worden verheven en een standbeeld krijgen.
Helaas zat Bartolhoven niet voor de buis, dingen regelen voor een korte reis, maar zal de berichten op dit forum in de gaten houden komende dagen. De serie kan je zo namelijk prima volgen. Nu wel effe de aflevering van vanavond terugkijkenquote:
Oke en het klopt dat je het via het forum prima kan volgen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Helaas zat Bartolhoven niet voor de buis, dingen regelen voor een korte reis, maar zal de berichten op dit forum in de gaten houden komende dagen. De serie kan je zo namelijk prima volgen. Nu wel effe de aflevering van vanavond terugkijken
Heb inmiddels de eerste scene gezien (voor de leader) en had nu al de neiging die krijskip te vloeren, zo een gemene teckel jullie weten wel, hard en effectief, wat trut de behanger zegquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oke en het klopt dat je het via het forum prima kan volgen.
Werkt uitstekend kan je zien of het de moeite waard is. Laat even weten wat je van de laatste scene vond.
Ik bereidt me voor op je ontploffingquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Heb inmiddels de eerste scene gezien (voor de leader) en had nu al de neiging die krijskip te vloeren, zo een gemene teckel jullie weten wel, hard en effectief, wat trut de behanger zeg
Die blijft uit en heeft plaats gemaakt voor iets dat de pure triestheid over het personage Charlie kenmerkt over de afgelopen 10 jaar. Dit type wijven bestaat echt, houden alleen van zichzelf en als ze een vriendje hebben is het alleen een soort item voor ze dat als een object in hun straatje moet passen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik bereidt me voor op je ontploffing
Daarom, valt weinig over te zeggen, Danny is precies zo iemand die Wilbert Gieske niet meer wilde zijn: een personage zonder eigen gedachtenquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je hebt helemaal gelijk , Maar we denken sowieso wel hetzelfde over Charlie.
Maar wat vond je van Danny ? Die gaat natuurlijk ook niet vrij uit. Gelukkig is de rol een leeg omhulsel .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |