Ik ben nu alweer benieuwd naar de mening van Bartolhoven.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:09 schreef James1988 het volgende:
"Je hebt me gebruikt!"
Ja hoor, mevrouw kruipt weer in de slachtofferrol.
Uhuquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:26 schreef MissJ het volgende:
OMG volgens mij is Rosa in love op Jef![]()
Jaaaa. Ik zie het helemaal zitten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:27 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Uhu. Dat zou een geniaal koppel zijn.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Niet normaal gewoon en zo was ze in het verleden veel vaker, voor dat soort mensen kan ik in het echt totaal geen symphatie opbrengen, al zijn ze soms zelfs in een goede bui.
Rustig rustig.... Het is geen echt persoon. De schrijvers schrijven het zo. Het is soap weet je wel. Neem het niet zo serieus.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:26 schreef Mss het volgende:
Ik heb van de week nog niet gekeken, maar als ik het zo hoor is Charlie weer ontzettend irritant. Ik ben het ook zó eens met de OP.Áltijd maar die slachtofferrol, íedereen zit fout behalve mevrouw. Ontzettend onredelijk, onvolwassen en egocentrisch. En dat hysterische manische, je zou haar bijna in een dwangbuis willen stoppen.
Vreemdgaan omdat je even geen aandacht krijgt. Het is verdomme haar schuld dat ze al hun geld kwijt zijn. Dat ze zelf maar eens een poot uitsteekt! Barbara was idd een parasiet, dus ze heeft het niet van vreemden
.
Alsof lieke wat moois is, haar neus doet me altijd denken aan een pijl wat naar beneden wijstquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ja Aukje vond ik echt een stom wijfmet vieze tanden
Ik vond haar helemaal viezig
Toen Lucas jarig was, is er een trustfond vrij gekomenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:11 schreef MikeLowrey het volgende:
Die Lucas heeft ook een oneindig zak met geld volgens mij. Die geeft zomaar even 5000 euro uit tijdens die veiling en kan zonder problemen even een nachtclub openen. Heel apart aangezien die voor dat EEPASA verhaal nog bij papa stefano geld moest lenen.
Dat is toch duidelijk in de aflevering naar voren gekomen hoor. Om het bod op te drijvenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:31 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Waarom bood Charlie nou ook op Rik? Dan krijgt ze haar eigen geld later weer terug! Raar mens...
En dat zeg de potentiële stalker...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 03:07 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Rustig rustig.... Het is geen echt persoon. De schrijvers schrijven het zo. Het is soap weet je wel. Neem het niet zo serieus.
Jezus, jullie zijn allemaal potentiele stalkers volgens mij. Als jullie Lieke in het echt ziet dan roepen jullie allemaal: "Hé smerige Charlie... hoer!!" En meer van dat soort ongein.
dat dus jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
Nou slet... vertel gewoon tegen Rik dat je het met z'n broer heb gedaan
Hoe de neuk kan iemand een Vlaams sprekend kind al zoon krijgen die normaal opgegroeid is in Italië toen Nick geboren moest zijn?quote:4. Ludo heeft drie kinderen, hoe heten zij?
Nina, Amy en Nick.
Weet niet precies meer hoe dat gegaan is. Of uitgelegd.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:35 schreef Nina-Sanders het volgende:
Uit de Ludo quiz van GTST.nl
[..]
Hoe de neuk kan iemand een Vlaams sprekend kind al zoon krijgen die normaal opgegroeid is in Italië toen Nick geboren moest zijn?
Leg uit?
Tis maar 'n accent.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:35 schreef Nina-Sanders het volgende:
Uit de Ludo quiz van GTST.nl
[..]
Hoe de neuk kan iemand een Vlaams sprekend kind al zoon krijgen die normaal opgegroeid is in Italië toen Nick geboren moest zijn?
Leg uit?
Die zelf een nog grotere slet is... Ik bedoel, hij was nuchter, had een relatie en besloot het toch te doen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
Nou slet... vertel gewoon tegen Rik dat je het met z'n broer heb gedaan
Nee hoor. Meer een post van iemand die jullie probeert uit je fantasiewereld te halen en hoopt dat jullie je realiseren dat bijvoorbeeld niet Lieke van Lexmond de gebeurtenissen bedenkt, maar DE SCHRIJVERS. Lieke is namelijk niet Charlie. Ze SPEELT Charlie. En in een soap doet iedereen het met elkaar en maakt iedereen meer mee dan 100 mensen samen in een heel leven.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:18 schreef mirelia het volgende:
Laat die loser nou gewoon. Elke post van hem is alleen bedoeld om boze reacties op te wekken.
Sterker nog, Danny had zijn broek nog aan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:04 schreef amaranta het volgende:
Zouden C & D een condoom hebben gebruikt?
Ik vind eigenlijk dat je ook wel een beetje gelijk hebt hier. Ik zeg er zelf meestal maar niks van omdat je dan het halve forum over je heen krijgt, en je mening in dezen toch wordt weggewuifd, maar ik vind wel dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:25 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Nee hoor. Meer een post van iemand die jullie probeert uit je fantasiewereld te halen en hoopt dat jullie je realiseren dat bijvoorbeeld niet Lieke van Lexmond de gebeurtenissen bedenkt, maar DE SCHRIJVERS. Lieke is namelijk niet Charlie. Ze SPEELT Charlie. En in een soap doet iedereen het met elkaar en maakt iedereen meer mee dan 100 mensen samen in een heel leven.
Om dus te gaan kankeren op het Charlie personage is bijzonder komisch. Net alsof Lieke er wat aan kan doen
Charlie bedriegt liever haar vriend met haar lichaam.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:13 schreef Grunge. het volgende:
Ik had serieus verwacht dat Charlie geld moest verdienen met haar lichaam.... Was óók wel weer iets geweest voor een soap. Jammer.
Zijdelings aanwezig, net zoals Sil/Rosa een tijd waren. Ze worden wel genoemd, maar omdat kinderen nou eenmaal niet fulltime mogen werken verschijnen ze niet vaak in de seriequote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Charlie bedriegt liever haar vriend met haar lichaam.![]()
Btw, ik heb al een tijdje niet meer echt gekeken, zomaar af en toe een aflevering...maar waar is Amy gebleven? Ik hoor wel over haar maar volgens mij heb ik haar al eeuwen niet gezien. Ligt dit aan mij?
Neuh, Amy zit dan weer op school, downloadt eens een liedje met Noud, speelt eens bij een vriendinnetje... Ook weer zoiets. Amy is afgepakt van Ludo, maar daar wordt ook geen heisa meer om gemaakt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Charlie bedriegt liever haar vriend met haar lichaam.![]()
Btw, ik heb al een tijdje niet meer echt gekeken, zomaar af en toe een aflevering...maar waar is Amy gebleven? Ik hoor wel over haar maar volgens mij heb ik haar al eeuwen niet gezien. Ligt dit aan mij?
Dat doen ze constant. Verhaallijnen potentieel groots beginnen en vervolgens met een enorme sisser laten aflopen, zoals bijv. de strijd tussen Ludo en Jack, tussen Ludo en Martijn (die nergens op sloeg, maar dan nog).. en waarom gebeurt er niks meer tussen Ludo en Maxime? Zij heeft nog altijd zijn kind "gestolen" en hij doet er niks aan. Erg suf allemaal. Net als Lorena. Die flikt vanalles, maar dat wordt haar steeds maar vergeven.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:16 schreef Grunge. het volgende:
Kunnen jullie je nog herinneren dat Sjors een paar jaar geleden naar de fles greep? Een paar keer. Daarna is daar nooit meer iets aan gedaan. Weer heel jammer. Volgens mij was dat toen ze was vreemdgegaan met Milan. Een aanloop en vervolgens stoppen.
Doen ze nu weer, trouwens... Er was 'iets' met vader Bouwhuis, zo moest het overkomen. Nooit meer iets van gemerkt.
Grappig! Dat post ik ook netquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:17 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Amy is afgepakt van Ludo, maar daar wordt ook geen heisa meer om gemaakt.
Ja, wat een anti-climax steeds. Zo niet bevredigend.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:18 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Dat doen ze constant. Verhaallijnen potentieel groots beginnen en vervolgens met een enorme sisser laten aflopen, zoals bijv. de strijd tussen Ludo en Jack, tussen Ludo en Martijn (die nergens op sloeg, maar dan nog).. en waarom gebeurt er niks meer tussen Ludo en Maxime? Zij heeft nog altijd zijn kind "gestolen" en hij doet er niks aan. Erg suf allemaal. Net als Lorena. Die flikt vanalles, maar dat wordt haar steeds maar vergeven.
Sjoerd is wel verfrissend ja. Niet gelijk zo'n karikatuur (zie mij stoer en ruig zijn). Maar gewoon een lieve jongen die van brommers etc. houdt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:16 schreef Grunge. het volgende:
Kunnen jullie je nog herinneren dat Sjors een paar jaar geleden naar de fles greep? Een paar keer. Daarna is daar nooit meer iets aan gedaan. Weer heel jammer. Volgens mij was dat toen ze was vreemdgegaan met Milan. Een aanloop en vervolgens stoppen.
Doen ze nu weer, trouwens... Er was 'iets' met vader Bouwhuis, zo moest het overkomen. Nooit meer iets van gemerkt.
Ik vind de familie trouwens wel leuk. Sjoerd
. Ja, een heel ander verhaal dan bij de familie Huygens
...! Maar laat er eens iets gebeuren, zeg. Iets sinisters. Alsjeblieft.
Ja precies, ik dacht dat ik dat misschien gemist had omdat ik al een tijd heel weinig gekeken hebt. Maar is dus werkelijk niets meer meegedaan. Wat is dat toch...Zijn de makers bang dat het dan te lang duurt en mensen afhaken? Zonde hoor.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:17 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Neuh, Amy zit dan weer op school, downloadt eens een liedje met Noud, speelt eens bij een vriendinnetje... Ook weer zoiets. Amy is afgepakt van Ludo, maar daar wordt ook geen heisa meer om gemaakt.
Jammer hoor, Ludo beloofde Amy nog plechtig dat het goed zou komen. En waarom heeft Ludo nu niet door dat Nick destijd al die tijd gelijk had?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:17 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Neuh, Amy zit dan weer op school, downloadt eens een liedje met Noud, speelt eens bij een vriendinnetje... Ook weer zoiets. Amy is afgepakt van Ludo, maar daar wordt ook geen heisa meer om gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |