Ik ben nu alweer benieuwd naar de mening van Bartolhoven.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:09 schreef James1988 het volgende:
"Je hebt me gebruikt!"
Ja hoor, mevrouw kruipt weer in de slachtofferrol.

Uhuquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:26 schreef MissJ het volgende:
OMG volgens mij is Rosa in love op Jef
 . Dat zou een geniaal koppel zijn.
. Dat zou een geniaal koppel zijn.

Jaaaa. Ik zie het helemaal zitten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:27 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Uhu. Dat zou een geniaal koppel zijn.

.
. . Het is verdomme haar schuld dat ze al hun geld kwijt zijn. Dat ze zelf maar eens een poot uitsteekt! Barbara was idd een parasiet, dus ze heeft het niet van vreemden
. Het is verdomme haar schuld dat ze al hun geld kwijt zijn. Dat ze zelf maar eens een poot uitsteekt! Barbara was idd een parasiet, dus ze heeft het niet van vreemden  .
.

quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Niet normaal gewoon en zo was ze in het verleden veel vaker, voor dat soort mensen kan ik in het echt totaal geen symphatie opbrengen, al zijn ze soms zelfs in een goede bui.

Rustig rustig.... Het is geen echt persoon. De schrijvers schrijven het zo. Het is soap weet je wel. Neem het niet zo serieus.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:26 schreef Mss het volgende:
Ik heb van de week nog niet gekeken, maar als ik het zo hoor is Charlie weer ontzettend irritant. Ik ben het ook zó eens met de OP.Áltijd maar die slachtofferrol, íedereen zit fout behalve mevrouw. Ontzettend onredelijk, onvolwassen en egocentrisch. En dat hysterische manische, je zou haar bijna in een dwangbuis willen stoppen.
Vreemdgaan omdat je even geen aandacht krijgt. Het is verdomme haar schuld dat ze al hun geld kwijt zijn. Dat ze zelf maar eens een poot uitsteekt! Barbara was idd een parasiet, dus ze heeft het niet van vreemden
.

Alsof lieke wat moois is, haar neus doet me altijd denken aan een pijl wat naar beneden wijstquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ja Aukje vond ik echt een stom wijfmet vieze tanden
Ik vond haar helemaal viezig

Toen Lucas jarig was, is er een trustfond vrij gekomenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:11 schreef MikeLowrey het volgende:
Die Lucas heeft ook een oneindig zak met geld volgens mij. Die geeft zomaar even 5000 euro uit tijdens die veiling en kan zonder problemen even een nachtclub openen. Heel apart aangezien die voor dat EEPASA verhaal nog bij papa stefano geld moest lenen.

Dat is toch duidelijk in de aflevering naar voren gekomen hoor. Om het bod op te drijvenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:31 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Waarom bood Charlie nou ook op Rik? Dan krijgt ze haar eigen geld later weer terug! Raar mens...

En dat zeg de potentiële stalker...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 03:07 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Rustig rustig.... Het is geen echt persoon. De schrijvers schrijven het zo. Het is soap weet je wel. Neem het niet zo serieus.
Jezus, jullie zijn allemaal potentiele stalkers volgens mij. Als jullie Lieke in het echt ziet dan roepen jullie allemaal: "Hé smerige Charlie... hoer!!" En meer van dat soort ongein.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |