abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91943385
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 14:46 schreef roos85 het volgende:

[..]

Lieke was in het begin een leuke Charlie, zeker toen met die rolstoel verhaallijn en met Nick toen.
Naarmate de jaren wordt ze steeds meer overdreven,maar dat ligt denk ik toch aan de schrijvers
Hmm ja smaken verschillen, ik vond als een van de weinigen Charlie en Nick vreselijk als stel, vanwege Sjors (die ik toen overigens een stuk beter kon waarderen dan nu) die ze toen flink zaten te pesten :P
Een heer met stijl
pi_91944158
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Hmm ja smaken verschillen, ik vond als een van de weinigen Charlie en Nick vreselijk als stel, vanwege Sjors (die ik toen overigens een stuk beter kon waarderen dan nu) die ze toen flink zaten te pesten :P
ik vond Charlie&Nick weer een erg leuk stel, ik heb Sjors nooit gemogen, en dat gaat ook niet gebeuren ook :P

vind het nog steeds jammer dat Stefano en Nick niet meer in GTST zitten, had een leuke verhaallijn, met bijvoorbeeld Jef, Robert en Remco (?) als tegenstanders :P
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  donderdag 27 januari 2011 @ 15:57:46 #28
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_91944830
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 01:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Egoīstisch, hysterisch en ordinair.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Lieke van Lexmond [ afbeelding ]
:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :{w :{w :{w :{w
Zo hee, jij maakt er geen geheim van dat je fan van Lieke bent! _O_ _O-
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
pi_91944905
Sjors vind ik helemaal niks, vind ook dat ze totaal niet kan acteren. Bij de meesten in de serie is hun spel na enkele maanden wel beter, bij haar helemaal niet. Zelfde gold voor Dorothea, maar laten we het daar maar niet over hebben.
pi_91944921
Ik heb echt ook een hekel aan Sjors, die af en toe wat wasgoed zit op te ruimen, en voor de rest alleen maar loopt te stoken tussen relaties, toen Bing nog wat met Lorena had, kon ze dat niet hebben, nu datzelfde weer met Jack en Lorena. Mens doe eens wat nuttigs denk ik dan.. heb je het niet druk met je nieuwe baan ofzo? :')
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..
pi_91944959
Wees blij dat ze eindelijk haar studie heeft afgerond!
pi_91945034
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:00 schreef Miss_paraplu het volgende:
Ik heb echt ook een hekel aan Sjors, die af en toe wat wasgoed zit op te ruimen, en voor de rest alleen maar loopt te stoken tussen relaties, toen Bing nog wat met Lorena had, kon ze dat niet hebben, nu datzelfde weer met Jack en Lorena. Mens doe eens wat nuttigs denk ik dan.. heb je het niet druk met je nieuwe baan ofzo? :')
dat ja.

en helemaal flippen als haar partner vreemdgaat, hoe vaak is zelf al wel niet vreemd gegaan
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  donderdag 27 januari 2011 @ 16:09:33 #33
223428 Countess
pi_91945318
Sjors is een verschrikkelijk saai personage.
Met dank aan de schrijvers natuurlijk. Ik kan haar echt niet anders meer zien dan een tutje dat constant op zoek is naar drama.

Alleen vind ik haar wel mooi, ze is wat mij betreft absoluut niet irritant om te zien.
pi_91945606
Vond Sjors in het begin wel leuk. Zeker ook omdat Martine daarna haar comeback maakte.
Maar wat betreft de laatste seizoenen, sluit ik me bij de rest aan.

Maar heb de shortie van vanavond gezien.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 27 januari 2011 @ 16:17:55 #35
223428 Countess
pi_91945664
Laten Danny en Charlie het tot een hoogtepunt komen ( :r ) of kappen ze af waar ze mee bezig zijn?
pi_91945913
Ri(c)k komt vast binnenlopen als ze bezig zijn, zo gaat het toch altijd :P?
pi_91946026
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:23 schreef das_phantom het volgende:
Ri(c)k komt vast binnenlopen als ze bezig zijn, zo gaat het toch altijd :P?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_91946154
quote:
10s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:57 schreef Countess het volgende:

[..]

Zo hee, jij maakt er geen geheim van dat je fan van Lieke bent! _O_ _O-
En dat hield ik me nog in ook :P
Een heer met stijl
  donderdag 27 januari 2011 @ 16:30:01 #39
223428 Countess
pi_91946177
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:26 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

SPOILER
Ja, echte seks komt niet voor in Meerdijk.
Of ik heb er misschien niet naar gekeken. Of ontkend dat er seks in Meerdijk heeft plaats kunnen vinden.

Ik wil het ook eigenlijk niet weten, ik vind Danny en Charlie allesbehalve sexy :r
  donderdag 27 januari 2011 @ 16:30:45 #40
223428 Countess
pi_91946209
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

En dat hield ik me nog in ook :P
Je moet niet zo bescheiden zijn! :') :D
pi_91946221
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:59 schreef das_phantom het volgende:
Sjors vind ik helemaal niks, vind ook dat ze totaal niet kan acteren. Bij de meesten in de serie is hun spel na enkele maanden wel beter, bij haar helemaal niet. Zelfde gold voor Dorothea, maar laten we het daar maar niet over hebben.
Maar Sjors irriteert me niet zo omdat ze niet krijst en jammert zoals Charlie :r
Een heer met stijl
pi_91946238
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:30 schreef Countess het volgende:

[..]

Je moet niet zo bescheiden zijn! :') :D
Ik en bescheiden _O-

Niet overdreven in ieder geval, niet al mijn reacties worden als bescheiden geīnterpreteerd, maar ik vind dat je best mag zeggen wat je waard bent zonder op te scheppen uiteraard ;)
Een heer met stijl
  donderdag 27 januari 2011 @ 16:42:38 #43
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_91946791
Wat is Frits van Houten toch een koning. DÉ badguy der badguys. Ik heb zelfs nog gezien hoe hij zijn eigen vader neerschoot! Ongelofelijk. En toen kwam Ludo. De slechterik van dit stuk. Hij is de nieuwe Frits, nadat Frits in bad werd ge-elektrocuteerd door Hannie. En JA, het was Hannie. Geen Hans van Houten, zoals wannaFOK'ers als EilandjeOnline misschien vermoeden, maar Hannie. Geloof me nou maar, want ik ben Arnie. ... :')

:P Nu even zonder dollen, wat is eigenlijk jullie favo moment uit de eerste seizoenen GTST? :)
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  donderdag 27 januari 2011 @ 17:06:43 #44
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_91947879
Moeilijk te zeggen, ik vind zoveel goed. Vooral alles met Herman Hogendoorn en Rechercheur Bronkhorst. :D

En oh ja: Charlie :r
De familie Fischer is een hardnekkig virus.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  donderdag 27 januari 2011 @ 17:29:19 #45
223428 Countess
pi_91948830
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Niet overdreven in ieder geval, niet al mijn reacties worden als bescheiden geīnterpreteerd, maar ik vind dat je best mag zeggen wat je waard bent zonder op te scheppen uiteraard ;)
Daar ben je ook een baron voor :P
pi_91949313
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 17:06 schreef Frey het volgende:
Moeilijk te zeggen, ik vind zoveel goed. Vooral alles met Herman Hogendoorn en Rechercheur Bronkhorst. :D

En oh ja: Charlie :r
De familie Fischer is een hardnekkig virus.
Met Charlie als laatste virusstam ;)
Een heer met stijl
pi_91949512
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
Wat is Frits van Houten toch een koning. DÉ badguy der badguys. Ik heb zelfs nog gezien hoe hij zijn eigen vader neerschoot! Ongelofelijk. En toen kwam Ludo. De slechterik van dit stuk. Hij is de nieuwe Frits, nadat Frits in bad werd ge-elektrocuteerd door Hannie. En JA, het was Hannie. Geen Hans van Houten, zoals wannaFOK'ers als EilandjeOnline misschien vermoeden, maar Hannie. Geloof me nou maar, want ik ben Arnie. ... :')

:P Nu even zonder dollen, wat is eigenlijk jullie favo moment uit de eerste seizoenen GTST? :)
Nou, echt favo momenten heb ik niet, ik kijk meer vanuit het punt hoe de soap zich in de beginjaren ontwikkeld heeft, ook omdat ikzelf aan een soap werk en dit dus eigenlijk een soort praktijkervaring is van hoe het wel en hoe het vooral níét moet.

Wat mij opvalt is dat de stijl van de serie in de loop van de tijd (hiermee bedoel ik tussen seizoen 1 en 3) nogal veranderd is. In het begin waren de verhaallijnen, personages en locaties nog erg realistisch (ik meen zelfs dat David en Annette een tijdje naar Groningen zijn verhuisd), wat opzich erg logisch is. Zeker omdat de Australische soap, net als de Engelse soap, erg realistisch is en dicht bij de kijkers staat. Maar naarmate de mensen hier in NL meer invloed over de scripts kregen, hoe meer de verhaallijnen 'soapiger' werden. Uiteindelijk besloot Olga Madsen dat de verhaallijnen de juiste middenweg tussen realistisch en onrealistisch moesten zijn: het mocht zo gek zijn als maar kon, maar het moest wel zo zijn dat wij, de kijkers, zoiets zouden hebben van: ja, dit zou best eens kunnen.

Maar qua momenten denk ik toch wel Arnie bij de Dalstra's, Maurice de Bruijn en de CELU-verhaallijn.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_91954337
Ik kan echt niet wachten op Seizoen 6! Bij de 1000ste aflevering word het pas echt spannend. Hopelijk komt Seizoen 4 daadwerkelijk in 2011.
  donderdag 27 januari 2011 @ 20:09:32 #49
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_91956048
"Je hebt me gebruikt!"

Ja hoor, mevrouw kruipt weer in de slachtofferrol. :')
pi_91956065
wat een stom wijf zeg!
Roept ze tegen Danny dat hij haar gebruikt heeft :') :') :') :') :') :') :')
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')