Hmm ja smaken verschillen, ik vond als een van de weinigen Charlie en Nick vreselijk als stel, vanwege Sjors (die ik toen overigens een stuk beter kon waarderen dan nu) die ze toen flink zaten te pestenquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
Lieke was in het begin een leuke Charlie, zeker toen met die rolstoel verhaallijn en met Nick toen.
Naarmate de jaren wordt ze steeds meer overdreven,maar dat ligt denk ik toch aan de schrijvers
ik vond Charlie&Nick weer een erg leuk stel, ik heb Sjors nooit gemogen, en dat gaat ook niet gebeuren ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hmm ja smaken verschillen, ik vond als een van de weinigen Charlie en Nick vreselijk als stel, vanwege Sjors (die ik toen overigens een stuk beter kon waarderen dan nu) die ze toen flink zaten te pesten
Zo hee, jij maakt er geen geheim van dat je fan van Lieke bent!quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Egoīstisch, hysterisch en ordinair.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Lieke van Lexmond [ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat ja.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:00 schreef Miss_paraplu het volgende:
Ik heb echt ook een hekel aan Sjors, die af en toe wat wasgoed zit op te ruimen, en voor de rest alleen maar loopt te stoken tussen relaties, toen Bing nog wat met Lorena had, kon ze dat niet hebben, nu datzelfde weer met Jack en Lorena. Mens doe eens wat nuttigs denk ik dan.. heb je het niet druk met je nieuwe baan ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:23 schreef das_phantom het volgende:
Ri(c)k komt vast binnenlopen als ze bezig zijn, zo gaat het toch altijd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat hield ik me nog in ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:57 schreef Countess het volgende:
[..]
Zo hee, jij maakt er geen geheim van dat je fan van Lieke bent!![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:26 schreef Koosnaam het volgende:
[..]Ja, echte seks komt niet voor in Meerdijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of ik heb er misschien niet naar gekeken. Of ontkend dat er seks in Meerdijk heeft plaats kunnen vinden.
Ik wil het ook eigenlijk niet weten, ik vind Danny en Charlie allesbehalve sexy
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
Je moet niet zo bescheiden zijn!quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En dat hield ik me nog in ook
Maar Sjors irriteert me niet zo omdat ze niet krijst en jammert zoals Charliequote:Op donderdag 27 januari 2011 15:59 schreef das_phantom het volgende:
Sjors vind ik helemaal niks, vind ook dat ze totaal niet kan acteren. Bij de meesten in de serie is hun spel na enkele maanden wel beter, bij haar helemaal niet. Zelfde gold voor Dorothea, maar laten we het daar maar niet over hebben.
Ik en bescheidenquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:30 schreef Countess het volgende:
[..]
Je moet niet zo bescheiden zijn!![]()
Daar ben je ook een baron voorquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Niet overdreven in ieder geval, niet al mijn reacties worden als bescheiden geīnterpreteerd, maar ik vind dat je best mag zeggen wat je waard bent zonder op te scheppen uiteraard
Met Charlie als laatste virusstamquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:06 schreef Frey het volgende:
Moeilijk te zeggen, ik vind zoveel goed. Vooral alles met Herman Hogendoorn en Rechercheur Bronkhorst.
En oh ja: Charlie![]()
De familie Fischer is een hardnekkig virus.
Nou, echt favo momenten heb ik niet, ik kijk meer vanuit het punt hoe de soap zich in de beginjaren ontwikkeld heeft, ook omdat ikzelf aan een soap werk en dit dus eigenlijk een soort praktijkervaring is van hoe het wel en hoe het vooral níét moet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
Wat is Frits van Houten toch een koning. DÉ badguy der badguys. Ik heb zelfs nog gezien hoe hij zijn eigen vader neerschoot! Ongelofelijk. En toen kwam Ludo. De slechterik van dit stuk. Hij is de nieuwe Frits, nadat Frits in bad werd ge-elektrocuteerd door Hannie. En JA, het was Hannie. Geen Hans van Houten, zoals wannaFOK'ers als EilandjeOnline misschien vermoeden, maar Hannie. Geloof me nou maar, want ik ben Arnie. ...Nu even zonder dollen, wat is eigenlijk jullie favo moment uit de eerste seizoenen GTST?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |