Bing mag wel veranderen in een echte bad guy, een crimineel, laat me wel leuk wanneer we weer een boef in Meerdijk hebbenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:17 schreef masja2010 het volgende:
Het is jammer dat al die mannen zo onder de plak zitten bij de vrouwen in Meerdijk. Zelfs de o zo conservatieve Anton is al veranderd in een saaie sul die je alleen ziet tennissen, squashen of na een zucht ja ziet zeggen tegen zijn vrouw. Als vrouw wil ik ECHTE mannen zien in Meerdijk, niet altijd die suffe ja-knikkers als Rik, Danny, Noud, Ludo enz.
iets met een spijker en een kop!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ook eigenlijk, Aukje als Charlie was een lief naief en chaotisch meisje.
Lieke speelt ook naief en chaotisch maar kan totaal niet lief spelen zonder vreemd of manisch overtekomen .
Ik playboy zag ze er ook lekker uit. Maar Lieke ook trouwens.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:54 schreef Syb.ren het volgende:
Ik blijf erbij dat Aukje de leukste Charlie was...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:54 schreef Syb.ren het volgende:
Ik blijf erbij dat Aukje de leukste Charlie was...
[ afbeelding ]
Als je hiermee bedoelt dat het halve forum een andere mening heeft dan jij is dat toch niet zo erg? Zodra ze persoonlijk gaan worden vind ik dit afkeurenswaardigquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:14 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat je ook wel een beetje gelijk hebt hier. Ik zeg er zelf meestal maar niks van omdat je dan het halve forum over je heen krijgt, en je mening in dezen toch wordt weggewuifd, maar ik vind wel dat je gelijk hebt.
Jij hebt het in ieder geval wel begrepenquote:Edit: Natuurlijk moet er hier ook ruimte zijn voor mensen die zich helemaal laten gaan in GTST.. elke mening moet kunnen lijkt me..
wat bedoel je?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:37 schreef Stephan1237 het volgende:
Nu weten we wie er rookt in het echt
(na de uitzending van vanavond)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens de wet is het verboden hequote:Op maandag 31 januari 2011 13:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sowieso moeten ze weer gaan roken in gtst. Vroeger zag je Jef Robert en Daniel ook regelmatig gewoon roken in de scenes dat moet ook gewoon kunnen .
Gaat over vanavondquote:Op maandag 31 januari 2011 13:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgens de wet is het verboden heRoken op de werkvloer, het verbaasd me dat het vanavond gebeurd
quote:Op maandag 31 januari 2011 13:53 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Gaat over vanavondGTST is niet echt he.. Het is een soap, daar spelen acteurs in, dat is hun werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aids.
Ik zou het ook niet erg vinden, als er aantal personage's in de serie gewoon zouden roken. Maarja, dan krijg je waarschijnlijk weer van allerlei instanties die het willen verbieden.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgens de wet is het verboden heRoken op de werkvloer, het verbaasd me dat het vanavond gebeurd
Ik weet dat het niet echt is maar Charlie's is toch zeg maar een werkplek en waar zij dat deden is een woonkamerquote:Op maandag 31 januari 2011 14:00 schreef Mss het volgende:
[..]
GTST is niet echt he.. Het is een soap, daar spelen acteurs in, dat is hun werk
buiten wel, in onm werd er buiten gerooktquote:Op maandag 31 januari 2011 14:29 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet erg vinden, als er aantal personage's in de serie gewoon zouden roken. Maarja, dan krijg je waarschijnlijk weer van allerlei instanties die het willen verbieden.
Of mag het uberhaupt niet meer? Ook niet in buitenscene's bijvoorbeeld?
Ja,maar de hele set is een werkplek voor de acteurs, en die hebben ook recht op een rookvrije werkplek.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:36 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik weet dat het niet echt is maar Charlie's is toch zeg maar een werkplek en waar zij dat deden is een woonkamer
In de televisiewereld kun je ook 'neproken', net zoals er geen alcohol zat in al die whisky's die Robert, Daniel en Jef de eerdere seizoenen naar binnen klokten. Als ik toen acteur zou zijn geweest zou ik spontaan een appelsap vergiftiging hebben gekregen.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:00 schreef Mss het volgende:
[..]
GTST is niet echt he.. Het is een soap, daar spelen acteurs in, dat is hun werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |