abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92040063
Een dagelijkse soap is me eigenlijk iets te veel. Ik zou veel liever gewoon 1x per week dat programma op de buis willen zien.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 17:10:36 #102
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_92045414
Als ze niet zijn klaargekomen, is vreemdgaan dan minder erg? Aangezien Danny een broek aanhad en Charlie lelijke sokken, neem ik aan dat het fysiek niet zeer intiem geweest moet zijn.
:P
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
pi_92057241
Het is jammer dat al die mannen zo onder de plak zitten bij de vrouwen in Meerdijk. Zelfs de o zo conservatieve Anton is al veranderd in een saaie sul die je alleen ziet tennissen, squashen of na een zucht ja ziet zeggen tegen zijn vrouw :') . Als vrouw wil ik ECHTE mannen zien in Meerdijk, niet altijd die suffe ja-knikkers als Rik, Danny, Noud, Ludo enz.
pi_92057286
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 22:17 schreef masja2010 het volgende:
Het is jammer dat al die mannen zo onder de plak zitten bij de vrouwen in Meerdijk. Zelfs de o zo conservatieve Anton is al veranderd in een saaie sul die je alleen ziet tennissen, squashen of na een zucht ja ziet zeggen tegen zijn vrouw :') . Als vrouw wil ik ECHTE mannen zien in Meerdijk, niet altijd die suffe ja-knikkers als Rik, Danny, Noud, Ludo enz.
Bing mag wel veranderen in een echte bad guy, een crimineel, laat me wel leuk wanneer we weer een boef in Meerdijk hebben :@
pi_92058709
Ik blijf erbij dat Aukje de leukste Charlie was...
  zaterdag 29 januari 2011 @ 22:57:27 #106
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_92058814
Ik ook eigenlijk, Aukje als Charlie was een lief naief en chaotisch meisje.
Lieke speelt ook naief en chaotisch maar kan totaal niet lief spelen zonder vreemd of manisch overtekomen .
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 22:59:17 #107
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_92058856
Ik vond Aukje zelf ook de leukste Charlie.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  zondag 30 januari 2011 @ 01:20:51 #108
164755 Mss
kutHOEr
pi_92063915
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 22:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ook eigenlijk, Aukje als Charlie was een lief naief en chaotisch meisje.
Lieke speelt ook naief en chaotisch maar kan totaal niet lief spelen zonder vreemd of manisch overtekomen .
iets met een spijker en een kop!
Aids.
pi_92065860
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 22:54 schreef Syb.ren het volgende:
[ afbeelding ]
Ik playboy zag ze er ook lekker uit. Maar Lieke ook trouwens.
  zondag 30 januari 2011 @ 03:03:31 #110
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_92065892
Aukje-Charlie begon als probleemkind (Zie YouTube alleen al, die eerste afleveringen waar ze gewoon Kim's kleren aantrekt, schandelijk :P) maar kon ook haar lieve kanten hebben en werd langzaamaan steeds redelijker. Toen ineens de transfer naar Lieke, en bij haar zie ik enkel het probleemkind nog.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_92068553
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 22:54 schreef Syb.ren het volgende:
[ afbeelding ]
:r
pi_92071745
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 10:14 schreef Liquidist het volgende:

[..]

Ik vind eigenlijk dat je ook wel een beetje gelijk hebt hier. Ik zeg er zelf meestal maar niks van omdat je dan het halve forum over je heen krijgt, en je mening in dezen toch wordt weggewuifd, maar ik vind wel dat je gelijk hebt.
Als je hiermee bedoelt dat het halve forum een andere mening heeft dan jij is dat toch niet zo erg? Zodra ze persoonlijk gaan worden vind ik dit afkeurenswaardig ;)
Wat Lieke betreft, ik heb nooit gezegd dat Charlie doet wat ze doet door Lieke, wat ik wel heb gezegd is dat ze de rol Charlie in mijn optiek gigantisch irritant en hysterisch neerzet in vergelijking tot Tamara en Aukje. En ten tweede lijkt het me (maar dat weet ik dus niet zeker en ik heb ook nergens beweerd dat dit een zekerheid is) dat Lieke in het echt ook wat Charlie-achtige trekjes heeft, dit laatste is wellicht discutabel. :P
quote:
Edit: Natuurlijk moet er hier ook ruimte zijn voor mensen die zich helemaal laten gaan in GTST.. elke mening moet kunnen lijkt me..
Jij hebt het in ieder geval wel begrepen 14.gif
Een heer met stijl
pi_92118588
Nu weten we wie er rookt in het echt :P
(na de uitzending van vanavond)
pi_92118630
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 12:37 schreef Stephan1237 het volgende:
Nu weten we wie er rookt in het echt :P
(na de uitzending van vanavond)
wat bedoel je?
pi_92118834
ow wacht ik heb de shortie gekeken...
Ik snap hem al ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_92120363
quote:
17s.gif Op maandag 31 januari 2011 12:39 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

wat bedoel je?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 31 januari 2011 @ 13:39:16 #117
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_92120520
Sowieso moeten ze weer gaan roken in gtst. Vroeger zag je Jef Robert en Daniel ook regelmatig gewoon roken in de scenes dat moet ook gewoon kunnen .
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_92120624
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 13:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sowieso moeten ze weer gaan roken in gtst. Vroeger zag je Jef Robert en Daniel ook regelmatig gewoon roken in de scenes dat moet ook gewoon kunnen .
volgens de wet is het verboden he ;) Roken op de werkvloer, het verbaasd me dat het vanavond gebeurd :)
pi_92121030
quote:
17s.gif Op maandag 31 januari 2011 13:41 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

volgens de wet is het verboden he ;) Roken op de werkvloer, het verbaasd me dat het vanavond gebeurd :)
Gaat over vanavond
SPOILER
pi_92121319
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 13:53 schreef Stephan1237 het volgende:

[..]

Gaat over vanavond
SPOILER
GTST is niet echt he.. Het is een soap, daar spelen acteurs in, dat is hun werk ;)
Aids.
  maandag 31 januari 2011 @ 14:29:36 #121
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_92122313
quote:
17s.gif Op maandag 31 januari 2011 13:41 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik zou het ook niet erg vinden, als er aantal personage's in de serie gewoon zouden roken. Maarja, dan krijg je waarschijnlijk weer van allerlei instanties die het willen verbieden.
Of mag het uberhaupt niet meer? Ook niet in buitenscene's bijvoorbeeld?
pi_92122521
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:00 schreef Mss het volgende:

[..]

GTST is niet echt he.. Het is een soap, daar spelen acteurs in, dat is hun werk ;)
Ik weet dat het niet echt is maar Charlie's is toch zeg maar een werkplek en waar zij dat deden is een woonkamer :)
pi_92126485
quote:
Op maandag 31 januari 2011 14:29 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Ik zou het ook niet erg vinden, als er aantal personage's in de serie gewoon zouden roken. Maarja, dan krijg je waarschijnlijk weer van allerlei instanties die het willen verbieden.
Of mag het uberhaupt niet meer? Ook niet in buitenscene's bijvoorbeeld?
buiten wel, in onm werd er buiten gerookt :)
pi_92130390
quote:
Op maandag 31 januari 2011 14:36 schreef Stephan1237 het volgende:

[..]

Ik weet dat het niet echt is maar Charlie's is toch zeg maar een werkplek en waar zij dat deden is een woonkamer :)
Ja,maar de hele set is een werkplek voor de acteurs, en die hebben ook recht op een rookvrije werkplek.
Aids.
pi_92132959
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:00 schreef Mss het volgende:

[..]

In de televisiewereld kun je ook 'neproken', net zoals er geen alcohol zat in al die whisky's die Robert, Daniel en Jef de eerdere seizoenen naar binnen klokten. Als ik toen acteur zou zijn geweest zou ik spontaan een appelsap vergiftiging hebben gekregen. :')

Ik vraag me stiekem nog steeds weleens af of er soms tijdens het opnemen van seksscenes nooit het een en ander voorvalt. Bij gtst vallen die scenes wel mee, maar je ziet weleens films waarbij alles op de juiste plaats lijkt te zitten. Er zal vast een professionele werkprocedure zijn, maar ik ben er wel benieuwd naar :P
Een heer met stijl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')