SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Dit. Eerst even de eredivisie halen.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:30 schreef Afhaalchinees het volgende:
Voor mij nog geen familieteam, ik wil eerst zo hoog mogelijk komen, en als ik wat nieuws wil, dan zie ik het wel, nu nog geen behoefte aan in ieder geval
quote:Het scheelt je iig een muisarm, of niet Moon?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:30 schreef Afhaalchinees het volgende:
Voor mij nog geen familieteam, ik wil eerst zo hoog mogelijk komen, en als ik wat nieuws wil, dan zie ik het wel, nu nog geen behoefte aan in ieder geval
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:27 schreef Drassss het volgende:
Check
Iemand wil Ward Prent volgens mij hebben..Gefeliciteerd Drassss!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dit. Eerst even de eredivisie halen.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Drassss!!!![]()
Ja ben er erg blij meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerste project gelukt op naar de volgende. Toch een leuke winst --> 6 ton.
quote:Over een seizoen of 6 wil je in de eredivisie zitten of dan ga je pas weer opklimmen om er te komen?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Seizoen of 6 moet het te doen zijn.
quote:Feliciteerde je eigenlijk met je 1e topic.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja ben er erg blij mee
Eerste project gelukt op naar de volgende. Toch een leuke winst --> 6 ton.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Over een seizoen of 6 wil je in de eredivisie zitten of dan ga je pas weer opklimmen om er te komen?
[..]
Feliciteerde je eigenlijk met je 1e topic.
Maar ook dat is leuk jah!
quote:Nee, zodra ik in VI zit, ga ik weer mijn best doen. En dan dus elk seizoen promoveren. Dat zijn 5 keer promoveren om in de eredivisie te komen en nog 1 seizoen om naar de VI te degraderen.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Over een seizoen of 6 wil je in de eredivisie zitten of dan ga je pas weer opklimmen om er te komen?
quote:Serieus? Of grapje?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee, zodra ik in VI zit, ga ik weer mijn best doen. En dan dus elk seizoen promoveren. Dat zijn 5 keer promoveren om in de eredivisie te komen en nog 1 seizoen om naar de VI te degraderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: hmm PI....
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:36 schreef Drassss het volgende:
[..]Yooo, ik pak nog een slok koffie.
quote:Ik ben benieuwd. Denk niet dat t realistisch is maar we zullen zien.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee, zodra ik in VI zit, ga ik weer mijn best doen. En dan dus elk seizoen promoveren. Dat zijn 5 keer promoveren om in de eredivisie te komen en nog 1 seizoen om naar de VI te degraderen.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Serieus? Of grapje?Nee, eerst maar eens proberen om een goed team bij elkaar te zien te krijgen zodra ik de weg omhoog weer in sla. De rest zie ik dan wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: hmm PI....
Ik ben wel al bezig om eens rond te kijken naar wat leuke spelers zijn. En even de prijzen van het einde seizoen in de gaten houden met hoe die zich verhouden met het begin van het seizoen. Kijken of ik het beste een week of 2 van te voren mijn spelers moet kopen, of pas in de tussenweken/1e week van het seizoen.![]()
quote:Ik denk ook dat het niet realistisch is.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Proost!
[..]
Ik ben benieuwd. Denk niet dat t realistisch is maar we zullen zien.
quote:Die PI had ik ook opgemerkt. Wist all1 niet of die voor het hele bericht bedoeld was of all1 voor de 1e zin.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het niet realistisch is.
Die PI stond er niet voor niets. Dat had FVP goed opgemerkt.
quote:Daar mag je eigenlijk wel van uit gaan dan ja.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:10 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Vanochtend een 15-jarige matig allrounder met huidig slecht en potentie zwak Verdedigen aangenomen. Je zou zeggen dat 'ie dan iets anders moet kunnen
quote:Ja, het valt al meer mensen op dat de transfermarkt echt op zijn gat ligt.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:04 schreef Outpost76 het volgende:
Nog 7 minuten en nog maar 1 bod hoger (u 1.3 mil.....)
En dat met een tv van 1.6 a 1.7 (Was van t weekend veel meer meer goed)
quote:Mja dit is wel een beetje te verklaren doordat mijn tijdstip gewoon ruk is maar het scheelt wel heul erg veel nu.... In juli heb ik m nog gekocht voor 2.3 conform tv....Op dinsdag 26 oktober 2010 16:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, het valt al meer mensen op dat de transfermarkt echt op zijn gat ligt.
quote:Ja ik zit altijd op een 70/80% tv waarde. Ik durf gewoon niet lager te zitten hehe.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja dit is wel een beetje te verklaren doordat mijn tijdstip gewoon ruk is maar het scheelt wel heul erg veel nu.... In juli heb ik m nog gekocht voor 2.3 conform tv....
quote:Enjoy!Op dinsdag 26 oktober 2010 16:51 schreef Gijs_ het volgende:
Hoi
Ik vertrek nu richting Japan, dus tot later!
quote:Tja ik had het geld nodig om die andere speler te kopen. Als ik m dan hoog op de tl had gezet had ik geen openingsbod gekregen.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja ik zit altijd op een 70/80% tv waarde. Ik durf gewoon niet lager te zitten hehe.
Ik vraag me eigenlijk af of de TV's nog wel redelijk zijn? Bij mij zitten er veel TV's tussen die al 1/2 maanden oud zijn. Lijkt me geen goed beeld.
quote:Dat wilde ik niet horen!!in fact when i clicked 1380k i thought that someone would have offered more... i wanted to buy him: 172083569...
bye bye
quote:HeyOp dinsdag 26 oktober 2010 16:51 schreef Gijs_ het volgende:
Hoi
Ik vertrek nu richting Japan, dus tot later!
quote:Ghehe goede sneerOp dinsdag 26 oktober 2010 17:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja ik had het geld nodig om die andere speler te kopen. Als ik m dan hoog op de tl had gezet had ik geen openingsbod gekregen.
Stuur ik een pm om de gene die m gekocht had te feliciteren krijg je dit :
[..]
Dat wilde ik niet horen!!
quote:Crisis.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
Had ik bijna een speler van Moon plakken... langzaam is het einde van het seizoen ingezet. Of zou het ermee te maken hebben dat het aantalmanagers nog steeds aan het zakken is?
quote:mja de verkoop van trainees valt een beetje erg tegen.. mn vleugelspeler en mn middenvelder heb ik nog aardig wat voor gekregen vind ik..Op dinsdag 26 oktober 2010 20:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
Had ik bijna een speler van Moon plakken... langzaam is het einde van het seizoen ingezet. Of zou het ermee te maken hebben dat het aantalmanagers nog steeds aan het zakken is?
quote:je raakt nu al in verval?Op dinsdag 26 oktober 2010 23:05 schreef maniack28 het volgende:
moet nog ff snel spelers kopen.. is er niet van gekomen :$
quote:Dan wil ik graag jouw 150k TSI IM ruilen tegen mijn 1,5k TSI reservedoelmanOp woensdag 27 oktober 2010 09:28 schreef DutchieBre het volgende:
Wat ik me afvraag. Waarom kent Hattrick niet een systeem waarin spelers wordt toegestaan spelers te ruilen. Dit gebeurd in "real life voetbal" natuurlijk ook af en toe, zou best een leuke extra dimensie zijn
quote:Tuurlijk niet .. het is toch logisch dat iemand zo'n speler (als ie er van af wil) gaat verkopen, of op zijn minst ruilt tegen een speler met andere vaardigheden die hij wenst.Op woensdag 27 oktober 2010 09:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dan wil ik graag jouw 150k TSI IM ruilen tegen mijn 1,5k TSI reservedoelman
quote:Niet logisch, wel mogelijk en daardoor ook redelijk leuk om mee vals te spelen.Op woensdag 27 oktober 2010 09:33 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Tuurlijk niet .. het is toch logisch dat iemand zo'n speler (als ie er van af wil) gaat verkopen, of op zijn minst ruilt tegen een speler met andere vaardigheden die hij wenst.
quote:Aan de andere kant. iemand die in de X divisie speelt kan nooit een salaris betalen van een 150 K TSI speler. Dus lost het probleem zich toch snel genoeg op ?Op woensdag 27 oktober 2010 09:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet logisch, wel mogelijk en daardoor ook redelijk leuk om mee vals te spelen.
quote:Het gaat meestal om de teams die hoger geplaatst zijn te helpen. Daarnaast kan die speler uit X die speler meteen verkopen om veel geld te krijgen in een keer en daarmee dus voordeel behaald.Op woensdag 27 oktober 2010 09:42 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Aan de andere kant. iemand die in de X divisie speelt kan nooit een salaris betalen van een 150 K TSI speler. Dus lost het probleem zich toch snel genoeg op ?
quote:Nee. Als je 2 weken lang minder dan -500k hebt, wordt je team failliet verklaard. Het verplicht je niet om spelers te verkopen.Hoe werkt dat idd eigenlijk als een manager te veel verlies lijdt ? Heeft Hattrick dan een tool waardoor spelers verplicht verkocht worden ?
quote:Nee, zodra je -500 000 saldo hebt, dan heb je 2 weken om daar weer bovenop te komen, en lukt dat niet, is je team weg.Op woensdag 27 oktober 2010 09:42 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Aan de andere kant. iemand die in de X divisie speelt kan nooit een salaris betalen van een 150 K TSI speler. Dus lost het probleem zich toch snel genoeg op ?
Hoe werkt dat idd eigenlijk als een manager te veel verlies lijdt ? Heeft Hattrick dan een tool waardoor spelers verplicht verkocht worden ?
quote:Ik heb van een anonieme bron vernomen dat het zeer goed toeven is in Argentinië.Op woensdag 27 oktober 2010 10:20 schreef DutchieBre het volgende:
Anders raakt mijn nieuwe reserve keeper al na 16 minuten geblesseerd. Ik ga nooit meer naar Roemenië, vorige week daar ook al 2 geblesseerd.
quote:Ja, ik zou niet met het vliegtuig gaan. Dat kan soms verkeerd uitpakken..Op woensdag 27 oktober 2010 10:28 schreef DutchieBre het volgende:
Lijkt me ook een harde competitie ?
quote:?Op woensdag 27 oktober 2010 10:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, ik zou niet met het vliegtuig gaan. Dat kan soms verkeerd uitpakken..
quote:Hij was nogal cryptisch zo op de vroege morgen.Op woensdag 27 oktober 2010 10:32 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Nou wil ik het weten ook natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal het niet meer doen![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 10:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hij was nogal cryptisch zo op de vroege morgen.Je vergeet te vermelden dat ze in die tijd de oppositie en iedereen die het niet met de regering eens was vliegles gaven door ze uit een vleigtuig te gooien zonder paraschute (of hoe je dat ook schrijft)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal het niet meer doen
quote:Zonder S .. Bijna goedOp woensdag 27 oktober 2010 10:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je vergeet te vermelden dat ze in die tijd de oppositie en iedereen die het niet met de regering eens was vliegles gaven door ze uit een vleigtuig te gooien zonder paraschute (of hoe je dat ook schrijft)
quote:Uiteraard, maar ik hoopte dat 1+1 = 2 was en dat men dat wel door hadOp woensdag 27 oktober 2010 10:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je vergeet te vermelden dat ze in die tijd de oppositie en iedereen die het niet met de regering eens was vliegles gaven door ze uit een vleigtuig te gooien zonder paraschute (of hoe je dat ook schrijft)
quote:Ook dit keer gaan we denk ik niet winnen45:00
Met 54 procent balbezit was SLATINA in deze helft de sterkste ploeg.
45:00
Rust: met een stand van 4-2 gingen de spelers naar de kleedkamer.
quote:0 blessures daar tot heden. En een heerlijk tijdstip om te spelen.Op woensdag 27 oktober 2010 10:27 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb van een anonieme bron vernomen dat het zeer goed toeven is in Argentinië.
quote:Buenos Aires scheelt volgens mij maar 5 uurtjes met ons toch ?Op woensdag 27 oktober 2010 10:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
0 blessures daar tot heden. En een heerlijk tijdstip om te spelen.
quote:Het gaat niet zo zeer om hoe laat je speelt om het te volgen, maar puur om nog spelers te kunnen kopen voor een oefenwedstrijdOp woensdag 27 oktober 2010 10:47 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Buenos Aires scheelt volgens mij maar 5 uurtjes met ons toch ?
Ff gecheckt en scheelt nu idd 5 uurtjes
quote:Het tijdsverschil heeft natuurlijk 0,0 te maken met het speeltijdstip. Want België speelt 5 uur eerder terwijl die in dezelfde tijdzonde zitten.Op woensdag 27 oktober 2010 10:47 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Buenos Aires scheelt volgens mij maar 5 uurtjes met ons toch ?
Ff gecheckt en scheelt nu idd 5 uurtjes
quote:Zelfs binnen Nederland zijn er toch verschillende tijden ?Op woensdag 27 oktober 2010 10:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het tijdsverschil heeft natuurlijk 0,0 te maken met het speeltijdstip. Want België speelt 5 uur eerder terwijl die in dezelfde tijdzonde zitten.
Maar in Argentinië worden de wedstrijden om 03.00 gespeeld, dat is 11 uur later dan in Nederland.
quote:Ah thx!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Ja ok maar als je over een vliegtuig begint en daar zijn vragen over, moet je dat wel bij je uitleg uitleggen.Op woensdag 27 oktober 2010 10:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik hoopte dat 1+1 = 2 was en dat men dat wel door had![]()
![]()
quote:Yup, nationaal en internationaal oefenpot, normaal of bekerregels. En natuurlijk de bekerwedstrijden zelfOp woensdag 27 oktober 2010 10:52 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Zelfs binnen Nederland zijn er toch verschillende tijden ?
quote:Ja. Tussen 17.00 en 17.30 of zoiets. Niet echt noemenswaardig.Op woensdag 27 oktober 2010 10:52 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Zelfs binnen Nederland zijn er toch verschillende tijden ?
quote:Idd in dat geval is Italië erg lastig.Op woensdag 27 oktober 2010 10:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het gaat niet zo zeer om hoe laat je speelt om het te volgen, maar puur om nog spelers te kunnen kopen voor een oefenwedstrijd
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 10:53 schreef Outpost76 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 10:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 10:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
quote:Dat kan straks gewoon nog steeds.Op woensdag 27 oktober 2010 10:56 schreef Drassss het volgende:
Ik werk nog met de oude? f5en maakt me weinig uit eigenlijk.
quote:Mij ook niet. Ik had me dan ook totaal niet in de nieuwe verdiept en wist niet eens van de autoupdates.Op woensdag 27 oktober 2010 10:56 schreef Drassss het volgende:
Ik werk nog met de oude? f5en maakt me weinig uit eigenlijk.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 10:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 10:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
mag ik wel al miepen dat ik hem lelijk vind?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HT: FC Dinamo Assen (504765)
quote:Top, want ik haat vernieuwingenOp woensdag 27 oktober 2010 10:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat kan straks gewoon nog steeds.
quote:Ik vind dat voor de verandering juist niet.Op woensdag 27 oktober 2010 11:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mag ik wel al miepen dat ik hem lelijk vind?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 11:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Top, want ik haat vernieuwingenIk haat ze niet maar de meeste zijn echt zwaar klote om weer aan te wennen. Ik vind dat met deze nieuwe layout echt 100% mee vallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ik werk er al een aantal maanden mee, maar ik vind hem een stuk beter dan bagger.Op woensdag 27 oktober 2010 11:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mag ik wel al miepen dat ik hem lelijk vind?
quote:1.9 een koopje?Op woensdag 27 oktober 2010 11:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Edit: Ik wilde je nog zeggen dat ik niet krenterig ben geweest bij mijn laatste twee aankopen.
quote:Ik werk met Chrome. Safari heb ik er weer af geknikkerd.Op woensdag 27 oktober 2010 11:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik werk er al een aantal maanden mee, maar ik vind hem een stuk beter dan bagger.
Oh ja. Je moet overigens Chrome of Safari installeren om van alle mogelijkheden te profiteren. IE gaat sowieso niet fatsoenlijk werken.
quote:Chrome is mijn standaard internetbrowserOp woensdag 27 oktober 2010 11:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik werk er al een aantal maanden mee, maar ik vind hem een stuk beter dan bagger.
Oh ja. Je moet overigens Chrome of Safari installeren om van alle mogelijkheden te profiteren. IE gaat sowieso niet fatsoenlijk werken.
quote:uit noodzaak?Edit: Ik wilde je nog zeggen dat ik niet krenterig ben geweest bij mijn laatste twee aankopen.
quote:Voor je trainies?Op woensdag 27 oktober 2010 11:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
Edit: Ik wilde je nog zeggen dat ik niet krenterig ben geweest bij mijn laatste twee aankopen.
quote:Eens. Maar ik denk niet dat je voor het forum dezelfde layout kunt gebruiken als voor sport/frontpage/games.Op woensdag 27 oktober 2010 11:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Chrome is mijn standaard internetbrowser
Wat ik trouwens ook vind is dat alle onderdelen van Fok! dezelfde lay-out moeten hebben.. voor de uniformiteit...
quote:Nee. Maar ik kon het laten, want het is een erg fijne speler. Het was ook mijn hoogste bod geweest overigens, ik wilde max 2M uitgeven.[..]
uit noodzaak?
quote:Yup.
quote:Dat ligt eraan. Als ze na de pop er niet uitgaan voor de prijs die ik wil hebben, dan train ik ze door.Op woensdag 27 oktober 2010 11:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ohhhh dan. Dit zijn nog steeds van die aankopen die 1 lvl erbij krijgen en verpatst worden?
quote:waar een wil is, is een weg lijkt me..Op woensdag 27 oktober 2010 11:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Eens. Maar ik denk niet dat je voor het forum dezelfde layout kunt gebruiken als voor sport/frontpage/games.
quote:was het die je mij al had laten zien via msn of een andere?Nee. Maar ik kon het laten, want het is een erg fijne speler. Het was ook mijn hoogste bod geweest overigens, ik wilde max 2M uitgeven.
quote:Ja. Uitstekend verdedigen, redelijk passen, redelijk vleugel en matig positiespel.Op woensdag 27 oktober 2010 11:16 schreef MrMoon het volgende:
[..]
waar een wil is, is een weg lijkt me..
[..]
was het die je mij al had laten zien via msn of een andere?
quote:oeh, ja die is idd heel erg leukOp woensdag 27 oktober 2010 11:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Uitstekend verdedigen, redelijk passen, redelijk vleugel en matig positiespel.
quote:Laag in zn dagen en was dit de 1.9?Op woensdag 27 oktober 2010 11:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Uitstekend verdedigen, redelijk passen, redelijk vleugel en matig positiespel.
quote:Ehm geen idee das toch heul normaal...Op woensdag 27 oktober 2010 11:32 schreef Kirov het volgende:
Hmm er staat een oude speler van mij op de transferlijst met een tv van 1k, hij loopt pas over 2 dagen af en er is al weer 370k op geboden, wat klopt er niet
quote:17j23d.Op woensdag 27 oktober 2010 11:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Laag in zn dagen en was dit de 1.9?
Vind t zelf nogal duur namelijk voor zo een speler. Ook al is ie erg lekker.
quote:Je bent pas net wakker en hebt nog geen koffie op?Op woensdag 27 oktober 2010 11:32 schreef Kirov het volgende:
Hmm er staat een oude speler van mij op de transferlijst met een tv van 1k, hij loopt pas over 2 dagen af en er is al weer 370k op geboden, wat klopt er niet
quote:Hij heeft goed ervaring en goed leiderschap???Op woensdag 27 oktober 2010 11:32 schreef Kirov het volgende:
quote:Zwak ervaring slecht leiderschapOp woensdag 27 oktober 2010 11:34 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Hij heeft goed ervaring en goed leiderschap???
quote:Bij deze een drietal.
quote:Barend Ludden
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschap.
17 jaar en 23 dagen, TSI = 2 510
redelijk in vorm, conditie matig
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 8/20 uitstekend
Positiespel: 5/20 matig
Vleugelspel: 6/20 redelijk
Passen: 6/20 redelijk
Scoren: 2/20 waardeloos
Spelhervatting: 3/20 slecht
quote:Tomas Sandlius
Heeft rampzalig ervaring en slecht leiderschap.
17 jaar en 33 dagen, TSI = 1 420
zwak in vorm, conditie matig [Technisch]
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Verdedigen: 4/20 zwak
Positiespel: 4/20 zwak
Vleugelspel: 8/20 uitstekend
Passen: 6/20 redelijk
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 5/20 matig
quote:De overige 16 zal ik jullie besparen.Yasser Gontassi
Heeft rampzalig ervaring en matig leiderschap.
17 jaar en 49 dagen, TSI = 2 440
zwak in vorm, conditie matig
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Verdedigen: 5/20 matig
Positiespel: 3/20 slecht
Vleugelspel: 8/20 uitstekend
Passen: 7/20 goed
Scoren: 4/20 zwak
Spelhervatting: 2/20 waardeloos
quote:Dan weet ik het ook niet
quote:mijn spelert was 17 jaar en 96 dagen (ja veul meer dan bij jou maar de prijzen zijn nu ook slechter) toen ik m kocht daar heb ik toen 2 mil voor betaald maar voor ik dat er uit heb zijn we nog wel een paar seizoenen verder. Die had uitstekend pos en uitstekend vleu. Met matig passen en zwak verdedigen.Op woensdag 27 oktober 2010 11:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
17j23d.
En die prijs haal ik er wel uit.
quote:Hmzz ja vaag. Misschien iemand die (net als sommige mafketels hiero
quote:Passen kost meer dan vluegel. Daarnaast zijn de dagen gewoon erg belangrijk. Die spelers zijn erg gewild. Als die speler 17 jaar met Uitstekend def/Uitstekend pas/Redelijk wing is, dan is hij redelijk uniek en dat wordt duur betaald.Op woensdag 27 oktober 2010 11:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
mijn spelert was 17 jaar en 96 dagen (ja veul meer dan bij jou maar de prijzen zijn nu ook slechter) toen ik m kocht daar heb ik toen 2 mil voor betaald maar voor ik dat er uit heb zijn we nog wel een paar seizoenen verder. Die had uitstekend pos en uitstekend vleu. Met matig passen en zwak verdedigen.
quote:Ook niet als ik vluegel op matig of hoger zet.Geen spelers gevonden die voldoen aan jouw criteria.
quote:Die zijn idd wel erg leuk ja! Al vind ik Yasser minder... Te weinig positiespel, verdedigen of scoren.Op woensdag 27 oktober 2010 11:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bij deze een drietal.
[..]
[..]
[..]
De overige 16 zal ik jullie besparen.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 11:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die zijn idd wel erg leuk ja! Al vind ik Yasser minder... Te weinig positiespel, verdedigen of scoren.
quote:En die is 17j Uitstekend wing/Uitstekend pas/Matig def als die verkocht wordt. En daarvan staat er nu ook niemand op de TL.Op woensdag 27 oktober 2010 11:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die laatste staat in de belangstelling van de franse (U20) wingscout.
quote:De laatste keer dat die speler had gespeeld was in augustus dus ik vind het een beetje vreemdOp woensdag 27 oktober 2010 11:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hmzz ja vaag. Misschien iemand die (net als sommige mafketels hiero) een familieteam wil opzetten en deze prijs had afgesproken met het huidige team.
quote:Cheatrapport.Op woensdag 27 oktober 2010 11:50 schreef Kirov het volgende:
[..]
De laatste keer dat die speler had gespeeld was in augustus dus ik vind het een beetje vreemd
quote:HeuijOp woensdag 27 oktober 2010 11:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hmzz ja vaag. Misschien iemand die (net als sommige mafketels hiero) een familieteam wil opzetten en deze prijs had afgesproken met het huidige team.
quote:Ik weet dat van die dagen inm. Daarom had ik t er ook bij gezet. Zo een speler als ik heb zijn volgens mij nou niet echt makkelijk te vinden met weinig dagen...Op woensdag 27 oktober 2010 11:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Passen kost meer dan vluegel. Daarnaast zijn de dagen gewoon erg belangrijk. Die spelers zijn erg gewild. Als die speler 17 jaar met Uitstekend def/Uitstekend pas/Redelijk wing is, dan is hij redelijk uniek en dat wordt duur betaald.
Als ik zoek op de TL naar dat soort speler:
[..]
Ook niet als ik vluegel op matig of hoger zet.
quote:Oeh dan is t idd ineens een stuk leuker!Op woensdag 27 oktober 2010 11:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
[..]
En die is 17j Uitstekend wing/Uitstekend pas/Matig def als die verkocht wordt. En daarvan staat er nu ook niemand op de TL.
quote:Ik zeg niet dat t niet vreemd is. Maar ja die mafketels hiero zijn ook vreemd dus ik sta nergens meer van te kijken.Op woensdag 27 oktober 2010 11:50 schreef Kirov het volgende:
[..]
De laatste keer dat die speler had gespeeld was in augustus dus ik vind het een beetje vreemd
quote:
quote:Idd maar of ze daar wat mee doen..... Ik wacht ook nog steeds op de uitspraak van mn verkochte (en inm ontslagen) speler aan One_Conundrum.....
quote:Dan is de speler misschien toch binnen de grenzen verkocht.Op woensdag 27 oktober 2010 11:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd maar of ze daar wat mee doen..... Ik wacht ook nog steeds op de uitspraak van mn verkochte (en inm ontslagen) speler aan One_Conundrum.....
quote:1 miljoen boven zn tv? Neuh lijkt me niet.Op woensdag 27 oktober 2010 11:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan is de speler misschien toch binnen de grenzen verkocht.
En er wordt zeker iets mee gedaan. Ik heb namelijk al 3 transferadjustments gehad.
quote:ik heb ook niks gehoord.. ten aanzien van mijn verkochte speler...Op woensdag 27 oktober 2010 11:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd maar of ze daar wat mee doen..... Ik wacht ook nog steeds op de uitspraak van mn verkochte (en inm ontslagen) speler aan One_Conundrum.....
quote:Mja ik heb er naar gevraagd een week oid terug omdat ik een speler wilde kopen en eigenlijk steeds maar 1 mil op mn rek moet hebben staan omdat ik anders straks 1 mil in het rood sta... Krijg ik te horen dat ze t aan t onderzoeken zijn. Ja hallo hoe lang moet dat duren. Ik wil duidelijkheid!Op woensdag 27 oktober 2010 12:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb ook niks gehoord.. ten aanzien van mijn verkochte speler...
quote:Dat vind ik dus ook...Op woensdag 27 oktober 2010 12:21 schreef Drassss het volgende:
Je hebt nog steeds niks gehoord over dat miljoen Possie? Waanzin.
quote:2 stuks waren binnen 1 week, de andere na 3 maanden.Op woensdag 27 oktober 2010 12:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
1 miljoen boven zn tv? Neuh lijkt me niet.
En hoe snel waren die?
quote:Dat heb ik ook moeten doen na die correctie wat 3 maanden had geduurd.Op woensdag 27 oktober 2010 12:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook...![]()
Ik heb door de slechte verkoop van gister.....Dat miljoen niet meer dus zal een speler moeten gaan verkopen als ze het als nog corrigeren.....
quote:3 maanden??? Dat vind ik echt belachelijk!!Op woensdag 27 oktober 2010 12:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
2 stuks waren binnen 1 week, de andere na 3 maanden.
[..]
Dat heb ik ook moeten doen na die correctie wat 3 maanden had geduurd.
quote:Geen idee. Als ik naar de naam van de afbeelding kijk, dan denk ik dat iemand die heeft aangepast.Op woensdag 27 oktober 2010 12:29 schreef Outpost76 het volgende:
Koek enig idee waarom mn usericon niet meer beweegt?
quote:Als je het geld kunt missen, gewoon doen.Op woensdag 27 oktober 2010 12:31 schreef Outpost76 het volgende:
Het wordt weer tijd dat ik mn stadion ga verbouwen.... Al zit ik wel te twijfelen of dat handig is zo aan het einde van t seizoen....
quote:Hmzzz erg vaag. In de oude bagger layout doet ie t anders wel gewoon....Op woensdag 27 oktober 2010 12:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Geen idee. Als ik naar de naam van de afbeelding kijk, dan denk ik dat iemand die heeft aangepast.
quote:Ik heb het geld evt wel maar als ik nu 3,5 ton uitgeef en ik wordt gecorrigeerd dan moet ik nog meer verkopen..... Daarbij aan het einde van t seizoen in combi met mn huidige positie in de stand zorgt er voor dat ik zondag 43k bezoekers had. (mn stadion is 46k) Ik denk niet dat t helemaal uitverkocht gaat worden dit seizoen en komend seizoen zal het ook niet meteen vol zitten. Dus zit ik te denken om nog even te wachten....Op woensdag 27 oktober 2010 12:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je het geld kunt missen, gewoon doen.
Of je het nu of later doet, ooit moet je het geld toch betalen.
quote:+1Op woensdag 27 oktober 2010 12:41 schreef Kirov het volgende:
Hier beweegt hij wel gewoon in de nieuwe lay-out
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 12:41 schreef Kirov het volgende:
Hier beweegt hij wel gewoon in de nieuwe lay-out
quote:Nah dan begrijp ik er heulemaal geen zak meer van!
quote:Je zult waarschijnlijk een instelling verkeerd hebben dan. Ik zie je plaatje overigens ook bewegen, maar ik dacht dat het niet op de goede manier bewoog.Op woensdag 27 oktober 2010 12:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Nah dan begrijp ik er heulemaal geen zak meer van!
quote:Ik zou niet weten welke dan...Op woensdag 27 oktober 2010 12:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je zult waarschijnlijk een instelling verkeerd hebben dan. Ik zie je plaatje overigens ook bewegen, maar ik dacht dat het niet op de goede manier bewoog.
quote:Dan ligt het aan je PC/Browser instelling. De loop van de gif wordt niet helemaal compleet doorlopen en stop bij het laatste plaatje (of het eerste, dat ligt eraan hoe Gijs ze gemaakt heeft) in de gif.Op woensdag 27 oktober 2010 12:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten welke dan...
Ik zie 2 plaatjes door elkaar heen net alsof ze gedeeltelijk doorzichtbaar zijn zeg maar. Zonder te bewegen.
quote:Raar dat het ineens aan mezelf ligt terwijl het pas zo is sinds ik gister de nieuwe layout heb gekozen....Op woensdag 27 oktober 2010 12:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan ligt het aan je PC/Browser instelling. De loop van de gif wordt niet helemaal compleet doorlopen en stop bij het laatste plaatje (of het eerste, dat ligt eraan hoe Gijs ze gemaakt heeft) in de gif.
quote:Misschien moet je eens je browser opnieuw starten, een Ctrl+F5 doen of eens je temp internet file en browsercache leeggooien?Op woensdag 27 oktober 2010 12:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Raar dat het ineens aan mezelf ligt terwijl het pas zo is sinds ik gister de nieuwe layout heb gekozen....![]()
quote:Around 215 brave souls made it to the wet and mud of Esfahanclup to see the game. Some joker suggested a snorkel and flippers might be more appropriate, given the conditions.
quote:Hmm?Op woensdag 27 oktober 2010 14:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
Vanaf volgende week wordt CHPP weer vrijgegeven.
quote:Vanuit HAG was het vroeger de bedoeling om HTRatings door te ontwikkelen, maar onder andere vanwege de CHPP stop is dat er nooit van gekomen. En het lijkt erop dat er nog steeds interesse is vanuit HAG om een programma te maken.
quote:Ah dank. Nu volg ik je.Op woensdag 27 oktober 2010 14:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Vanuit HAG was het vroeger de bedoeling om HTRatings door te ontwikkelen, maar onder andere vanwege de CHPP stop is dat er nooit van gekomen. En het lijkt erop dat er nog steeds interesse is vanuit HAG om een programma te maken.
En ik was toen vanuit HAG de aangewezen persoon om HTR door te ontwikkelen.
quote:Ik had hem afgelopen weekend helemaal uitverkocht toen ik in eigen huis de topper speelde en kampioen werd. Zit nu ook te twijfelen om uit te breiden, heb nog maar 1 thuis wedstrijd en die is zondag over 2 weken. Dat wil zeggen dat ik 5 weken met kosten zit voor 1 wedstrijd.Op woensdag 27 oktober 2010 12:31 schreef Outpost76 het volgende:
Het wordt weer tijd dat ik mn stadion ga verbouwen.... Al zit ik wel te twijfelen of dat handig is zo aan het einde van t seizoen....
quote:Mensen die wachten met uitbreiden totdat die helemaal vol zit, zijn sowieso al minimaal 8 weken te laat met uitbreiden.Op woensdag 27 oktober 2010 14:51 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ik had hem afgelopen weekend helemaal uitverkocht toen ik in eigen huis de topper speelde en kampioen werd. Zit nu ook te twijfelen om uit te breiden, heb nog maar 1 thuis wedstrijd en die is zondag over 2 weken. Dat wil zeggen dat ik 5 weken met kosten zit voor 1 wedstrijd.
quote:Was pas de 3de wedstrijd nadat ik van 26k naar 32k gegaan ben.Op woensdag 27 oktober 2010 14:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mensen die wachten met uitbreiden totdat die helemaal vol zit, zijn sowieso al minimaal 8 weken te laat met uitbreiden.
quote:En daarvoor nooit vol? Dan heb je een hele juiste timing toegepast.Op woensdag 27 oktober 2010 15:41 schreef vanpers het volgende:
[..]
Was pas de 3de wedstrijd nadat ik van 26k naar 32k gegaan ben.
6 wedstrijden terug zaten er nog maar 18k man toen 23k, 26k uitbreiding 31k, 31k, 32k.
quote:De eerste wedstrijden van het seizoen vind ik totaal niet relevant. Dat zijn de eerste 2 dus. Je was gewoon al te laat met uitbreiden. Ik wil dus wel eens weten hoe vol je stadion zat de laatste weken van het vorige seizoen.Op woensdag 27 oktober 2010 15:41 schreef vanpers het volgende:
[..]
Was pas de 3de wedstrijd nadat ik van 26k naar 32k gegaan ben.
6 wedstrijden terug zaten er nog maar 18k man toen 23k, 26k uitbreiding 31k, 31k, 32k.
quote:Daarvoor nooit vol nee, denk dat ik nu uit ga breiden naar 41k omdat mijn budget niet meer toelaat.Op woensdag 27 oktober 2010 15:45 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
En daarvoor nooit vol? Dan heb je een hele juiste timing toegepast.
quote:24k.Op woensdag 27 oktober 2010 15:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De eerste wedstrijden van het seizoen vind ik totaal niet relevant. Dat zijn de eerste 2 dus. Je was gewoon al te laat met uitbreiden. Ik wil dus wel eens weten hoe vol je stadion zat de laatste weken van het vorige seizoen.
quote:Dus had je toen al moeten uitbreiden.
quote:Ik ben vanavond pas in staat om dat op te zoeken.Op woensdag 27 oktober 2010 16:02 schreef vanpers het volgende:
Speel 7de, ben inmiddels wel kampioen dus volgend jaar 6de.
Moet eerlijk zeggen dat ik toch niet heel veel verder dan 41k, 42k kan gaan maar ben benieuwd naar hoe groot jou stadion was.
quote:Mijn eigen ervaring is dat je in de V zeker genoeg hebt aan 50k. In de VI zal je ergens tussen 40/45k prima zitten gok ik zo.Op woensdag 27 oktober 2010 16:02 schreef vanpers het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat ik toch niet heel veel verder dan 41k, 42k kan gaan maar ben benieuwd naar hoe groot jou stadion was.
quote:alhoewel ik het wel met je eens bent is het volgens mij wel héél afhankelijk van een boel factoren...Op woensdag 27 oktober 2010 15:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dus had je toen al moeten uitbreiden.
Om nog maar eens in herhaling te vallen. Als je stadion 90% uitverkocht is geweest moet je langzaam aan al gaan denken aan uitbreiding.
Vanwege de regels met betrekking tot het weer in verhouding met de toeschouwers en hoe ze in het stadion gaan zitten is het heel moeilijk om je stadion vol te krijgen. Indien dat wel lukt, wil dat zeggen dat je te lang gewacht hebt met uitbreiden.
Het blijkt dus ook inderdaad dat je vorig seizoen al had moeten uitbreiden, want als je in de 3e wedstrijd al uitverkocht bent was het stadion gewoon al echt te klein. En zeker als het 3 wedstrijden na uitbreiding weer vol zit.
In welke divisie speel je eigenlijk? Dan kan ik misschien even kijken hoe groot mijn stadion in die divisie was.
quote:dank nog voor het supporterschapOp woensdag 27 oktober 2010 16:26 schreef vanpers het volgende:
Dank U allen voor de tips, heb de aannemer gebeld en ga nu naar 41k, de komende 2 weken speel ik uit dus ga ik een verlies boeken van 60k per week en daarom heb ik dus wat over gehouden. Sta niet graag in het rood.
Stadion is wel mooi af voor de laatste wedstrijd van het seizoen op 14 november.
quote:Ik heb een stadion van 46k speel in de VI en moet ook gaan uitbreiden. Als ik jou was zou ik dus wel hoger gaan zitten dan die 41k zodra je kan.Op woensdag 27 oktober 2010 16:02 schreef vanpers het volgende:
quote:Ik heb niet alles gelezen, maar de invloed van de tegenstander is ook verwaarloosbaar, ook dat is veranderd.Op woensdag 27 oktober 2010 16:18 schreef RM-rf het volgende:
[..]
alhoewel ik het wel met je eens bent is het volgens mij wel héél afhankelijk van een boel factoren...
iemand die zn stadion 90-95% uitverkocht heeft, maar met zonnig weer speelt, een tegenstander heeft die óók erg succesvol is dit seizoen en de laatste wedstrijd ervoor gewonnen had , zélf ook boven verwachtingen speelt en óók de laatste wedstrijd gespeeld heeft en in de laatste wedstrijden van het seizoen, doet het niet slecht qua 'stadionplanning'
dat zijn allemaal factoren die de opkomst naar boven drijven, en dan tegen de grens aanzitten is gewoon een teken dat je slim geplanned hebt (maar mogelijk op de laatste 1-2K zitplaatsen wel ietsjes verlies boekt, dat overigens in het niet valt bij de inkomsten overall)
andersom, al je een wedstrijd tegen een inactief team dat het slecht doet speelt, en het slecht weer is, en je zelf ook de voorgaande wedstrijd verloren hebt, is de kans erg groot dat je opkomst erg laag zal zijn..
dat kan makkelijk iets van 60-70% van je capaciteit zijn..
in mijn opinie is het goed altijd iets bóven je verwachting te ziten, te streven naar een stadion dat tussen de 90-95% volzit als je ook succesvol bent, en het goed weer is...
zeker bij overdekte zitplaatsn is het helemaal goed die een beetje 'oversized' te hebben (bv als bij goed weer je stadion bijna uitverkocht is, vrijwel alle ziplaatsen wel goed verkocht worden, maar de overdekte iets van 20% 'leeg' blijven.. die vullen zich wél als het eens regent in goede wedstrijden en brengen substantieel meer op en kosten minder aan onderhoud)
de meeste zitplaats-types moeten eens in de 14 weken bezet zijn om hun 'onderhoudskosten' terug te betalen... enkel overdekte zitplaatsen eens in de 18 weken...
Hierbij tellen natuurlijk bekerwedstrijden ook mee, teams die plannen verder in de beker te komen en een thuiswedstrijd te hebben tegen een erg goede tegenstander kunnen makkelijk die wedstrijden hun stadion uitverkocht hebben en dan het 'onderhoud' van het hele seizoen in die ene wedstrijd betaald zien
quote:Zeg nooit nooit!Op woensdag 27 oktober 2010 15:01 schreef Drassss het volgende:
Ik heb gewoon een stadion van 50k en hoef nooit meer te verbouwen...
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 17:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hooguit een verbouwing om hem kleiner te maken
quote:Trainies kopen?Op woensdag 27 oktober 2010 17:12 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb zo'n beetje geen trainees meer voor mn 50%-plaatsen ... geen idee ook wat ik ermee ga doen
quote:Lijkt me wel. Ik zou het in ieder geval zeer knap vinden wil ik naar divisie IV gaan.Op woensdag 27 oktober 2010 17:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom dat?
Is t dan zo 100% zeker dat je nooit hoger op komt?
[..]
Trainies kopen?
quote:Mja, maar ben er nog niet uit wat voor trainees ik daarvoor ga willen hebbenOp woensdag 27 oktober 2010 17:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom dat?
Is t dan zo 100% zeker dat je nooit hoger op komt?
[..]
Trainies kopen?
quote:Graag gedaan, altijd goed hoor, doe het niet zodat jullie supporter van mij worden maar meer om jullie makkelijker bij te houdenOp woensdag 27 oktober 2010 16:40 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dank nog voor het supporterschap
ik heb helaas zelf geen slot meer vrij, maar zodra dat weer kan, ben je de eerste..
quote:Als ik weer wat cash heb ga ik dat zeker doen, maar ga eerst even afwachtten in wat voor competitie ik terecht kom. Wil namelijk niet meer omlaag. Al kan ik me niet voorstellen dat ik niet een competitie hoger mee kan aangezien ik dit jaar ongeslagen ben en maar 1 tegengoal heb. Geloof dat de sterkste teams in de zwakkere hogere competitie komen of heb ik dit gedroomd ipv gelezen?Op woensdag 27 oktober 2010 17:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb een stadion van 46k speel in de VI en moet ook gaan uitbreiden. Als ik jou was zou ik dus wel hoger gaan zitten dan die 41k zodra je kan.
quote:Maar dat betekend niet dat t onmogelijk is.Op woensdag 27 oktober 2010 17:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Ik zou het in ieder geval zeer knap vinden wil ik naar divisie IV gaan.
quote:Ik begreep wel wat je bedoelde. Kon t all1 niet laten t was zo een open deur.Op woensdag 27 oktober 2010 17:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mja, maar ben er nog niet uit wat voor trainees ik daarvoor ga willen hebben
quote:Wat is je ID, ik heb wel een slotje over.Op woensdag 27 oktober 2010 17:21 schreef vanpers het volgende:
[..]
Graag gedaan, altijd goed hoor, doe het niet zodat jullie supporter van mij worden maar meer om jullie makkelijker bij te houden.
[..]
quote:Dat heb je gedroomd. Het gaat op basis van de ranking. In de sterkere competities kunnen alsnog lage rankings voorkomen.Als ik weer wat cash heb ga ik dat zeker doen, maar ga eerst even afwachtten in wat voor competitie ik terecht kom. Wil namelijk niet meer omlaag. Al kan ik me niet voorstellen dat ik niet een competitie hoger mee kan aangezien ik dit jaar ongeslagen ben en maar 1 tegengoal heb. Geloof dat de sterkste teams in de zwakkere hogere competitie komen of heb ik dit gedroomd ipv gelezen?
quote:Ja goed daar heb je meOp woensdag 27 oktober 2010 17:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maar dat betekend niet dat t onmogelijk is.
[..]
quote:Ik heb geen idee of je dat gedroomd hebt of gelezen.Op woensdag 27 oktober 2010 17:21 schreef vanpers het volgende:
[..]
Graag gedaan, altijd goed hoor, doe het niet zodat jullie supporter van mij worden maar meer om jullie makkelijker bij te houden.
[..]
Als ik weer wat cash heb ga ik dat zeker doen, maar ga eerst even afwachtten in wat voor competitie ik terecht kom. Wil namelijk niet meer omlaag. Al kan ik me niet voorstellen dat ik niet een competitie hoger mee kan aangezien ik dit jaar ongeslagen ben en maar 1 tegengoal heb. Geloof dat de sterkste teams in de zwakkere hogere competitie komen of heb ik dit gedroomd ipv gelezen?
quote:Wat is een lange ranking?Op woensdag 27 oktober 2010 17:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat is je ID, ik heb wel een slotje over.
[..]
Dat heb je gedroomd. Het gaat op basis van de ranking. In de sterkere competities kunnen alsnog lange rankings voorkomen.
quote:Hehehehe ach ik begreep je wel hoor. Heb all1 een beetje flauwe bui atm.Op woensdag 27 oktober 2010 17:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja goed daar heb je me, laat ik het zo zeggen. Ik zal hoogstwaarschijnlijk lekker blijven " aanmodderen" tussen divisies 5 t/m 7.
Nou over 20 min een jeugdpotje. Vanavond een hattrick potje en vanavond ook eredivisie voetbal
quote:Jah jij!Op woensdag 27 oktober 2010 17:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je hebt weer liggen editten he...
quote:Jazeker.. http://www.hagonline.orgOp woensdag 27 oktober 2010 17:48 schreef Swennus het volgende:
Heb vandaag ook een team opgestart.
Zijn er mensen hier die goede sites hebben om mij te behoeden van grote beginnersfouten?
quote:Dank je!Op woensdag 27 oktober 2010 17:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jazeker.. http://www.hagonline.org
Wat is je teamnaam?
quote:Zie dat je mijn ID al gevonden hebt;) Dank U voor de support.Op woensdag 27 oktober 2010 17:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat is je ID, ik heb wel een slotje over.
[..]
Dat heb je gedroomd. Het gaat op basis van de ranking. In de sterkere competities kunnen alsnog lage rankings voorkomen.
quote:Goed om te horen, en dan was mijn keeper er nog wel afgetrapt met een blessure waardoor mijn stats heel wat gedaald zijn.Op woensdag 27 oktober 2010 17:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of je dat gedroomd hebt of gelezen.
Ik weet wel (aan de hand van je stats van zondag) dat je in mijn VI waarschijnlijk wel mee zou kunnen komen maar ik zit dan ook in een vrij makkelijke VI.
quote:Ik haal nu doordat ik heel mn A verdediging er heb uit geknikkerd de 200 hatstats niet meer (zondag 188Op woensdag 27 oktober 2010 17:56 schreef vanpers het volgende:
[..]
Zie dat je mijn ID al gevonden hebt;) Dank U voor de support.
[..]
Goed om te horen, en dan was mijn keeper er nog wel afgetrapt met een blessure waardoor mijn stats heel wat gedaald zijn.
quote:volgens mij overschat je en beetje de veranderingOp woensdag 27 oktober 2010 17:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gelezen, maar de invloed van de tegenstander is ook verwaarloosbaar, ook dat is veranderd.
Het weer beďnvloed ook niet meer heel erg hoeveel mensen er komen maar wel hoe ze in het stadion zitten. Bij regen meer overdekte en minder onoverdekt en bij zonnig is dat andersom. Dat is ook de reden waardoor je stadion heel moeilijk uitverkocht raakt.
Jou redenatie klopte een aantal seizoenen terug nog wel, maar tegenwoordig niet meer.
Overigens, tegen de nummer 1 (6e ronde) heb ik minder toeschouwers in het stadion dan tegen de nummer 5 (8e ronde). Om even te onderbouwen dat de plaats van de tegenstander niet meer echt invloed heeft.
quote:Dan zou ik me meteen in de schulden werkenOp woensdag 27 oktober 2010 19:32 schreef Kirov het volgende:
[..]
Hoezo? Het was toch altijd een goede?
quote:veel te duur voor beginners, dan kunnen ze niet eens spelers aanschaffen.. en dan heb je alsnog niks aan je goed coach..Op woensdag 27 oktober 2010 19:32 schreef Kirov het volgende:
[..]
quote:Een paar zijn me al voor, maar een beginnende manager kan het beste met een redelijke 79k ofzoiets beginnen.Op woensdag 27 oktober 2010 19:32 schreef Kirov het volgende:
[..]
quote:eerst je trainingslinie.. die is het belangrijkst aangezien je daar je geld mee moet verdienen..Op woensdag 27 oktober 2010 19:49 schreef Swennus het volgende:
Maar is het verstandig om nu spelers te kopen voor de overige posities? En wat voor stats moeten die ongeveer hebben?
quote:Ik zou je niet druk maken om je positie in de competitie, maar juist goede trainees zoeken. Hoogstens kan je x aantal oude spelers zoeken die niet zoveel kosten, maar toch wat ervaring hebben. Na verloop van tijd kan je met het geld van die trainees je team echt versterken.Op woensdag 27 oktober 2010 19:49 schreef Swennus het volgende:
Maar is het verstandig om nu spelers te kopen voor de overige posities? En wat voor stats moeten die ongeveer hebben?
quote:Ik ga aanvallen trainen en heb al 6 trainees van 17 jaar oud met redelijk scoren. Heb nu nog wel wat geld over.Op woensdag 27 oktober 2010 20:00 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zou je niet druk maken om je positie in de competitie, maar juist goede trainees zoeken. Hoogstens kan je x aantal oude bejaarde zoeken die niet zoveel kosten, maar toch wat ervaring hebben. Na verloop van tijd kan je met het geld van die trainees je team echt versterken.
quote:Goed begin.Op woensdag 27 oktober 2010 20:03 schreef Swennus het volgende:
[..]
Ik ga aanvallen trainen en heb al 6 trainees van 17 jaar oud met redelijk scoren. Heb nu nog wel wat geld over.
Hoe heet dat programma waar je mee kan zien hoe goed je team is per positie.
quote:Hattrick Organizer (HO!).Op woensdag 27 oktober 2010 20:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Goed begin.
Sorry ik heb geen idee welk programma dat is.
quote:343 met 3 centrale middenvelders en 1 vleugel die je die ene wedstrijd links zet en de andere wedstrijd rechts.Op woensdag 27 oktober 2010 20:37 schreef Swennus het volgende:
Nog een laatste vraag van mijn kant![]()
Hoe kan ik beter gaan spelen? 3-4-3 of 4-3-3?
En hoe kan ik dit het beste doen?
Het middenveld is belangrijk zag ik al wel. Maar wanneer ik 343 ga spelen zit ik met 2 vleugels? en dan moet ik een CV als extra spits instellen?
En bij 4-3-3 moet ik een centrale middenvelder als extra spits zetten?
quote:Gewoon kopen. Veel met je achternaam zullen er wel niet rondlopen op de HT-planeet, of wel?Op woensdag 27 oktober 2010 21:06 schreef Flappekz het volgende:
Hee wat leuk, er staat een reservekeeper met mijn achternaam op de TL. Zowaar redelijk keepen, zwak verdedigen en uitstekend spelhervatting
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:06 schreef Flappekz het volgende:
Hee wat leuk, er staat een reservekeeper met mijn achternaam op de TL. Zowaar redelijk keepen, zwak verdedigen en uitstekend spelhervatting
quote:Valt op zich wel mee, stuk of 100, waarvan 40 misschien de moeite waard. Allemaal Duitsers en TsjechenOp woensdag 27 oktober 2010 21:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gewoon kopen. Veel met je achternaam zullen er wel niet rondlopen op de HT-planeet, of wel?
quote:Dat valt inderdaad mee. Waar komt de speler vandaan die nu op TL staat?Op woensdag 27 oktober 2010 21:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee, stuk of 100, waarvan 40 misschien de moeite waard. Allemaal Duitsers en Tsjechen
quote:en ze staan erop.. ben benieuwd hoe zaterdagavond 21:00u. het doet qua transfers..Op woensdag 27 oktober 2010 20:32 schreef MrMoon het volgende:
Nog een half uurtje en dan kunnen mn middenvelder en mn spits op de TL
quote:Same hereOp woensdag 27 oktober 2010 21:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en ze staan erop.. ben benieuwd hoe zaterdagavond 21:00u. het doet qua transfers..
quote:Tof Swennus.. ik ben ook net weer begonnen (jaar of 5 gespeeld vroeger) en heb ook 6x redelijk 17 jaar... ik ga voor snelle stijgers die ik dan weer verkoop. Vorige week eentje voor 30k gekocht, nu voor 90k verkocht.Op woensdag 27 oktober 2010 20:37 schreef Swennus het volgende:
Nog een laatste vraag van mijn kant![]()
Hoe kan ik beter gaan spelen? 3-4-3 of 4-3-3?
En hoe kan ik dit het beste doen?
Het middenveld is belangrijk zag ik al wel. Maar wanneer ik 343 ga spelen zit ik met 2 vleugels? en dan moet ik een CV als extra spits instellen?
En bij 4-3-3 moet ik een centrale middenvelder als extra spits zetten?
quote:De duurste die ik heb gekocht was 6k volgens mijOp woensdag 27 oktober 2010 23:50 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Tof Swennus.. ik ben ook net weer begonnen (jaar of 5 gespeeld vroeger) en heb ook 6x redelijk 17 jaar... ik ga voor snelle stijgers die ik dan weer verkoop. Vorige week eentje voor 30k gekocht, nu voor 90k verkocht.
quote:Dat zou ik bij een keeper anders niet doen.Op donderdag 28 oktober 2010 09:17 schreef maniack28 het volgende:
ik koop ook met matig passen erbij..
quote:woensdagavond is ook wel een slechte avond natuurlijk.. er is geen mogelijkheid meer om hem nog mee te laten spelen in de meeste landen, waardoor je er voor de training niks meer aan hebt..Op donderdag 28 oktober 2010 09:31 schreef Drassss het volgende:
Morguhh
25 uitdagingen de deur uit. Kijken hoe het gaat...
Oh ter info. Gister een oudspeler die voor 1.2 op de tl stond ( tv waarde 2.0 ) werd uiteindelijk met veel moeite voor 1.7 verkocht. Nogmaals het advies om een speler niet onder 60% van de tv op de transfermarkt te gooien
( stond rond half 10 op de tl )
quote:opvulling of ga je hem scoren trainen?Op donderdag 28 oktober 2010 11:02 schreef Drassss het volgende:
Yeey Gerbrand aangetrokken. 19 jarige met 2x matig skills( positiespel/scoren ).
quote:Opvulling. Ik zal hem hooguit gebruiken bij een eventuele blessure van één van mijn spitsen.Op donderdag 28 oktober 2010 11:11 schreef MrMoon het volgende:
[..]
opvulling of ga je hem scoren trainen?
quote:ik heb een 19jarige met matig verdedigen als trainee..Op donderdag 28 oktober 2010 11:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Opvulling. Ik zal hem hooguit gebruiken bij een eventuele blessure van één van mijn spitsen.
Ik heb nu ook een blessure op mijn middenveld ( b-speler ) dus daar mag hij nu even 2 weken ballen.
quote:Ja goed, straks als ik opeens ook trainees moet verpatsen, omdat ze te duur worden ga ik ook problemen krijgen hoorOp donderdag 28 oktober 2010 11:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb een 19jarige met matig verdedigen als trainee..
quote:of iets anders gaan trainenOp donderdag 28 oktober 2010 11:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja goed, straks als ik opeens ook trainees moet verpatsen, omdat ze te duur worden ga ik ook problemen krijgen hoor
Ik heb nu een 21 ( bijna 22 ) jarige spits. Eigenlijk moet ik hem snel verkopen, want dat is geen trainingsleeftijd meer. Ik verlies misschien iets qua rating, maar er komt wel weer 2,5/3 miljoen in de kas.
Eerst wachten op een nieuwe trainee van 17 dus
quote:Je zou ook kunnen overwegen om iets anders te gaan trainen? Dan behoud je die relatief sterke aanvalslinie met Prentjes en kun je je elders gaan 'versterken'. Moet uiteraard salaristechnisch wel haalbaar + de jonge talenten moeten voorhanden zijn.Op donderdag 28 oktober 2010 11:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja goed, straks als ik opeens ook trainees moet verpatsen, omdat ze te duur worden ga ik ook problemen krijgen hoor
Ik heb nu een 21 ( bijna 22 ) jarige spits. Eigenlijk moet ik hem snel verkopen, want dat is geen trainingsleeftijd meer. Ik verlies misschien iets qua rating, maar er komt wel weer 2,5/3 miljoen in de kas.
Eerst wachten op een nieuwe trainee van 17 dus
quote:wat voor problemen krijg je dan met je middenveld? Je kunt dat namelijk op zich ook ondervangen door te gaan counteren..Op donderdag 28 oktober 2010 12:12 schreef Drassss het volgende:
Ja het probleem zit hem dan in;
- Wat ga ik trainen?
- Zijn de spelers er in mijn team / op de transfermarkt.
Je hebt natuurlijk de opties: passen, spelhervatten, keepen die altijd kunnen.
De vraag of het rendabel is. Het gevaar is namelijk dat er op een bepaalde moment een linie is die te zwak gaat worden. Dan kan mede gebeuren doordat ik het zelf heb laten afweten ( geen training gegeven ) of dat de spelers er gewoon niet zijn.
Voordeel is nu dat ik voor de komende 8 seizoenen spitsen heb dus die kan ik afvinken. Tevens is Possie een paar verdedigers aan het trainen dus dat moet ook goed komen. Ik heb een 20 jarige keeper dus die gaat ook nog 8 seizoenen mee. Het enige waar ik problemen mee ga krijgen is het middenveld dus eigenlijk moet ik dat eens gaan aanpakken denk ik.
quote:Momenteel heb ik een 34 en 32 jarige op het middenveld. Binnen 3 jaar zijn die letterlijk en figuurlijk afgeschrevenOp donderdag 28 oktober 2010 12:16 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat voor problemen krijg je dan met je middenveld? Je kunt dat namelijk op zich ook ondervangen door te gaan counteren..
quote:ja op die manier.. en er lopen verder geen goede Prent mids in HT rond of zul je ze echt moeten gaan trainen?Op donderdag 28 oktober 2010 12:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Momenteel heb ik een 34 en 32 jarige op het middenveld. Binnen 3 jaar zijn die letterlijk en figuurlijk afgeschrevenIk heb maar 1 vervanger die is 25 en briljant positiespel. Dat is dus niet veel..
In het systeem zijn een stuk of 5/6 4+ sterren middenvelder dus dat zou het probleem oplossen.
Het nadeel wat ik krijg als ik ga counteren is dat mijn verdediging gewoon niet geweldig is. Gemiddeld gezien hebben ze uitmuntend/briljant verdedigen. Dat is niet slecht, maar ook niet top om te gaan counteren.
Ik moet het eigenlijk hebben van aanvallend spel, omdat ik met 3 spitsen bal en 2 opkomende vleugelspelers. Daarmee hal ik 2x formidabel vleugelaanval.. Dus in het kort: Ik moet 2 geweldige CM's hebben die rond de 25 jaar zijn.
quote:Een stuk of 5/6 boven de 4 sterren.Op donderdag 28 oktober 2010 12:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja op die manier.. en er lopen verder geen goede Prent mids in HT rond of zul je ze echt moeten gaan trainen?
quote:als het goed is komt vanavond Diederick van Groningen op de TL, dat is een 21 jarige briljante middenvelder met uitstekend passen. Verder heb ik alle teams met van Groningen keepers benaderd.. dus het is een beetje rustig op dit moment.. ik moet eerst maar eens kijken hoeveel geld ik straks heb en dan op basis daarvan kan ik managers benaderen...Op donderdag 28 oktober 2010 12:30 schreef Drassss het volgende:
Hoe zit het bij jou eigenlijk? Alles is nu even aangekocht en geen spelers binnen 3 dagen op de TL?
Twee verkopen zie ik die weer de kas gaan spekken en dan weer opzoek naar nieuwe spelers?
quote:Gewoon zoeken, meer kan je niet doenOp donderdag 28 oktober 2010 12:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
neen.. hoe heb jij dat gedaan eigenlijk?
quote:crap... ik kom echt steeds dezelfde scouts weer tegen ook..Op donderdag 28 oktober 2010 12:51 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gewoon zoeken, meer kan je niet doen
quote:Gewoon om de week even zoeken. Heeft weinig zin idd om elke dag te zoeken, want je gaat dan gewoon de namen kennen van al die gastenOp donderdag 28 oktober 2010 12:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
crap... ik kom echt steeds dezelfde scouts weer tegen ook..
quote:mja, ik had eigenlijk zo iets, van laat het eerst maar even.. eerst maar eens mn selectie rondkrijgen.. die scouts dat is veel te veel gezeik..Op donderdag 28 oktober 2010 13:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gewoon om de week even zoeken. Heeft weinig zin idd om elke dag te zoeken, want je gaat dan gewoon de namen kennen van al die gasten
quote:Nee, daar is het nog net iets te vroeg voorOp donderdag 28 oktober 2010 15:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoor jij niet al in bed te liggen?
quote:nee, die kun je er niet weer uitgooien.. helaas..Op donderdag 28 oktober 2010 15:25 schreef vanpers het volgende:
Kun je iemand die je tot de eregalerij toevoegd daar ook weer uitgooien?
Wat is voor jullie een reden om een speler in de eregalerij te zetten?
quote:Voor de bewezen diensten voor de club. Tot op heden alleen ex-coaches in de eregalerij gezet.Op donderdag 28 oktober 2010 15:25 schreef vanpers het volgende:
quote:Oud trainers kun je niet meer verkopen. En om ze te ontslaan vind ik zonde. Dus die komen in de galerij te staan.Op donderdag 28 oktober 2010 15:25 schreef vanpers het volgende:
quote:Over hoeveel uur ga je dan plat?Op donderdag 28 oktober 2010 15:23 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nee, daar is het nog net iets te vroeg voor
quote:Bij mij ook oud-coaches en twee spelers van mijn begin team die toch niks meer waard warenOp donderdag 28 oktober 2010 15:25 schreef vanpers het volgende:
quote:Dat zou ik dan maar snel doen inderdaad.Op donderdag 28 oktober 2010 15:21 schreef vanpers het volgende:
Vanavond weer jeugdtraining, morgen gewone training![]()
Vorm doet er niet meer toe, ben nou ook aan het kijken dat ik mijn training optimaliseer.
De buitenspelers die zondags spelen, spelen woensdag centraal op het middenveld zodat ze 100% training krijgen. Denk dat ik die eens inwissel voor 2 andere zodat ik 2 halve trainingsplaatsen meer krijg.
quote:Twee uurtjes of zo... morgen wel weer vroeg, dat wel.Op donderdag 28 oktober 2010 15:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Over hoeveel uur ga je dan plat?
quote:En hoeveel uur ben je onderweg geweest naar de rijzende zon?Op donderdag 28 oktober 2010 15:39 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Twee uurtjes of zo... morgen wel weer vroeg, dat wel.
quote:Kleine 15 uur. En met de nieuwe mediasetjes van de KLM is dat prima te doenOp donderdag 28 oktober 2010 15:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En hoeveel uur ben je onderweg geweest naar de rijzende zon?
quote:Werkgerelateerd naar het land van de rijzende zon ? Staat bij mij ook in de planningOp donderdag 28 oktober 2010 15:43 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Kleine 15 uur. En met de nieuwe mediasetjes van de KLM is dat prima te doen
quote:School gerelateerd bij mij! En ik kan het je aanradenOp donderdag 28 oktober 2010 16:20 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Werkgerelateerd naar het land van de rijzende zon ? Staat bij mij ook in de planning
quote:Die van mij zal heel langzaam gevuld worden met Prent. Ik baal alleen dat er nu ook andere spelers instaan...Op donderdag 28 oktober 2010 16:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
Nu we het toch over eregallerij hebben:
219856580
Kan helemaal NIETS, maar heb toch maar op mijn oude speler geboden. Zal dit seizoen nog publiekswissels in de kampioensrace krijgen
quote:Jep hier hetzelfde.. alhoewel mijn grote held Riku Kilpinen er wel in mag blijven.. maar goed het is niet anders..Op donderdag 28 oktober 2010 16:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Die van mij zal heel langzaam gevuld worden met Prent. Ik baal alleen dat er nu ook andere spelers instaan...
quote:Waar zit je ? Tokio ? Ik moet naar OkazakiOp donderdag 28 oktober 2010 16:42 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
School gerelateerd bij mij! En ik kan het je aanraden
quote:Ik zou pas sh trainen wanneer je ook een keep hebt misschien?Op donderdag 28 oktober 2010 17:11 schreef MrMoon het volgende:
hmmz.. ik twijfel een beetje.. zal ik nu al verdedigen trainen of de laatste weken SH? ik speel nu toch nergens meer voor..
quote:hmmz.. dat is idd misschien wel het meest verstandig..Op donderdag 28 oktober 2010 17:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zou pas sh trainen wanneer je ook een keep hebt misschien?
quote:Tenminste als je toch ooit sh wil trainen ( binnen nu en 2 seizoenen ) kan je best wel even wachten totdat je een keeper hebt?Op donderdag 28 oktober 2010 17:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmz.. dat is idd misschien wel het meest verstandig..
quote:dit lijkt me niet te kloppen..STAAT OP DE TRANSFERLIJST Bijgewerkt 28-10-2010 22:44
Deadline: 31-10-2010 22:00 (3 dagen 0u 16m)
quote:ohw is dat dit weekend weer..Op donderdag 28 oktober 2010 22:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jawel. Dit weekend gaat de klok een uurtje terug.
quote:ik ga het in de tussenweken trainen en misschien de tweede helft van volgend seizoen..Op donderdag 28 oktober 2010 17:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tenminste als je toch ooit sh wil trainen ( binnen nu en 2 seizoenen ) kan je best wel even wachten totdat je een keeper hebt?
Het idee om sh te trainen is al een goede van je. Dat ga ik in het tussen seizoen eens proberen![]()
quote:heb je er voor gekregen wat je hoopte?Edit: We gaan woensdag naar Zuid-Korea![]()
Edit2: Trainee Ward verkocht voor 900k
quote:Ik zit in Fukuoka, iets zuidelijker dus!Op donderdag 28 oktober 2010 17:07 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Waar zit je ? Tokio ? Ik moet naar Okazaki
quote:Bovenste gaat snel op de lijst denk ikCornelius Ulrych Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van briljant naar wonderbaarlijk.
Matti Karonen Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van redelijk naar goed.
quote:TV geeft 5,2 miljoen aan4. Cornelius Ulrych (CV)
26 jaar en 65 dagen, TSI = 75 960
zwak in vorm, conditie goed
Heeft goed ervaring en is een redelijk leider
Verdedigen: 12/20 wonderbaarlijk
Positiespel: 13/20 wereldklasse
Vleugelspel: 2/20 waardeloos
Passen: 7/20 goed
Scoren: 4/20 zwak
Spelhervatting: 6/20 redelijk
quote:nr 1 is een klaverjasser, nummer 4 en 6 zijn B-trainees en zullen er wel uit gaan.Trainingsrapport
Je trainer Alexey Talpaz heeft het volgende vastgesteld:
Thom Kleinsma Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op positiespel steeg hij van matig naar redelijk.
Pieter-Paul Frerichs Zag zijn mate van positiespel toenemen van formidabel naar uitmuntend.
Sébastien Guérin Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in positiespel vooruit van formidabel naar uitmuntend.
Onno Kruijdenberg Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van positiespel van redelijk naar goed.
Lam Feng Choon Zijn beoordeling op het gebied van positiespel steeg van goed naar uitstekend.
Mathieu Camoin Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van positiespel van matig naar redelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |