quote:Niet logisch, wel mogelijk en daardoor ook redelijk leuk om mee vals te spelen.Op woensdag 27 oktober 2010 09:33 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Tuurlijk niet .. het is toch logisch dat iemand zo'n speler (als ie er van af wil) gaat verkopen, of op zijn minst ruilt tegen een speler met andere vaardigheden die hij wenst.
quote:Aan de andere kant. iemand die in de X divisie speelt kan nooit een salaris betalen van een 150 K TSI speler. Dus lost het probleem zich toch snel genoeg op ?Op woensdag 27 oktober 2010 09:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet logisch, wel mogelijk en daardoor ook redelijk leuk om mee vals te spelen.
quote:Het gaat meestal om de teams die hoger geplaatst zijn te helpen. Daarnaast kan die speler uit X die speler meteen verkopen om veel geld te krijgen in een keer en daarmee dus voordeel behaald.Op woensdag 27 oktober 2010 09:42 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Aan de andere kant. iemand die in de X divisie speelt kan nooit een salaris betalen van een 150 K TSI speler. Dus lost het probleem zich toch snel genoeg op ?
quote:Nee. Als je 2 weken lang minder dan -500k hebt, wordt je team failliet verklaard. Het verplicht je niet om spelers te verkopen.Hoe werkt dat idd eigenlijk als een manager te veel verlies lijdt ? Heeft Hattrick dan een tool waardoor spelers verplicht verkocht worden ?
quote:Nee, zodra je -500 000 saldo hebt, dan heb je 2 weken om daar weer bovenop te komen, en lukt dat niet, is je team weg.Op woensdag 27 oktober 2010 09:42 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Aan de andere kant. iemand die in de X divisie speelt kan nooit een salaris betalen van een 150 K TSI speler. Dus lost het probleem zich toch snel genoeg op ?
Hoe werkt dat idd eigenlijk als een manager te veel verlies lijdt ? Heeft Hattrick dan een tool waardoor spelers verplicht verkocht worden ?
quote:Ik heb van een anonieme bron vernomen dat het zeer goed toeven is in Argentinië.Op woensdag 27 oktober 2010 10:20 schreef DutchieBre het volgende:
Anders raakt mijn nieuwe reserve keeper al na 16 minuten geblesseerd. Ik ga nooit meer naar Roemenië, vorige week daar ook al 2 geblesseerd.
quote:Ja, ik zou niet met het vliegtuig gaan. Dat kan soms verkeerd uitpakken..Op woensdag 27 oktober 2010 10:28 schreef DutchieBre het volgende:
Lijkt me ook een harde competitie ?
quote:?Op woensdag 27 oktober 2010 10:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, ik zou niet met het vliegtuig gaan. Dat kan soms verkeerd uitpakken..
quote:Hij was nogal cryptisch zo op de vroege morgen.Op woensdag 27 oktober 2010 10:32 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Nou wil ik het weten ook natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal het niet meer doen![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 10:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hij was nogal cryptisch zo op de vroege morgen.Je vergeet te vermelden dat ze in die tijd de oppositie en iedereen die het niet met de regering eens was vliegles gaven door ze uit een vleigtuig te gooien zonder paraschute (of hoe je dat ook schrijft)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal het niet meer doen
quote:Zonder S .. Bijna goedOp woensdag 27 oktober 2010 10:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je vergeet te vermelden dat ze in die tijd de oppositie en iedereen die het niet met de regering eens was vliegles gaven door ze uit een vleigtuig te gooien zonder paraschute (of hoe je dat ook schrijft)
quote:Uiteraard, maar ik hoopte dat 1+1 = 2 was en dat men dat wel door hadOp woensdag 27 oktober 2010 10:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je vergeet te vermelden dat ze in die tijd de oppositie en iedereen die het niet met de regering eens was vliegles gaven door ze uit een vleigtuig te gooien zonder paraschute (of hoe je dat ook schrijft)
quote:Ook dit keer gaan we denk ik niet winnen45:00
Met 54 procent balbezit was SLATINA in deze helft de sterkste ploeg.
45:00
Rust: met een stand van 4-2 gingen de spelers naar de kleedkamer.
quote:0 blessures daar tot heden. En een heerlijk tijdstip om te spelen.Op woensdag 27 oktober 2010 10:27 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb van een anonieme bron vernomen dat het zeer goed toeven is in Argentinië.
quote:Buenos Aires scheelt volgens mij maar 5 uurtjes met ons toch ?Op woensdag 27 oktober 2010 10:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
0 blessures daar tot heden. En een heerlijk tijdstip om te spelen.
quote:Het gaat niet zo zeer om hoe laat je speelt om het te volgen, maar puur om nog spelers te kunnen kopen voor een oefenwedstrijdOp woensdag 27 oktober 2010 10:47 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Buenos Aires scheelt volgens mij maar 5 uurtjes met ons toch ?
Ff gecheckt en scheelt nu idd 5 uurtjes
quote:Het tijdsverschil heeft natuurlijk 0,0 te maken met het speeltijdstip. Want België speelt 5 uur eerder terwijl die in dezelfde tijdzonde zitten.Op woensdag 27 oktober 2010 10:47 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Buenos Aires scheelt volgens mij maar 5 uurtjes met ons toch ?
Ff gecheckt en scheelt nu idd 5 uurtjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |