quote:Ik zou niet weten welke dan...Op woensdag 27 oktober 2010 12:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je zult waarschijnlijk een instelling verkeerd hebben dan. Ik zie je plaatje overigens ook bewegen, maar ik dacht dat het niet op de goede manier bewoog.
quote:Dan ligt het aan je PC/Browser instelling. De loop van de gif wordt niet helemaal compleet doorlopen en stop bij het laatste plaatje (of het eerste, dat ligt eraan hoe Gijs ze gemaakt heeft) in de gif.Op woensdag 27 oktober 2010 12:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten welke dan...
Ik zie 2 plaatjes door elkaar heen net alsof ze gedeeltelijk doorzichtbaar zijn zeg maar. Zonder te bewegen.
quote:Raar dat het ineens aan mezelf ligt terwijl het pas zo is sinds ik gister de nieuwe layout heb gekozen....Op woensdag 27 oktober 2010 12:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan ligt het aan je PC/Browser instelling. De loop van de gif wordt niet helemaal compleet doorlopen en stop bij het laatste plaatje (of het eerste, dat ligt eraan hoe Gijs ze gemaakt heeft) in de gif.
quote:Misschien moet je eens je browser opnieuw starten, een Ctrl+F5 doen of eens je temp internet file en browsercache leeggooien?Op woensdag 27 oktober 2010 12:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Raar dat het ineens aan mezelf ligt terwijl het pas zo is sinds ik gister de nieuwe layout heb gekozen....![]()
quote:Around 215 brave souls made it to the wet and mud of Esfahanclup to see the game. Some joker suggested a snorkel and flippers might be more appropriate, given the conditions.
quote:Hmm?Op woensdag 27 oktober 2010 14:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
Vanaf volgende week wordt CHPP weer vrijgegeven.
quote:Vanuit HAG was het vroeger de bedoeling om HTRatings door te ontwikkelen, maar onder andere vanwege de CHPP stop is dat er nooit van gekomen. En het lijkt erop dat er nog steeds interesse is vanuit HAG om een programma te maken.
quote:Ah dank. Nu volg ik je.Op woensdag 27 oktober 2010 14:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Vanuit HAG was het vroeger de bedoeling om HTRatings door te ontwikkelen, maar onder andere vanwege de CHPP stop is dat er nooit van gekomen. En het lijkt erop dat er nog steeds interesse is vanuit HAG om een programma te maken.
En ik was toen vanuit HAG de aangewezen persoon om HTR door te ontwikkelen.
quote:Ik had hem afgelopen weekend helemaal uitverkocht toen ik in eigen huis de topper speelde en kampioen werd. Zit nu ook te twijfelen om uit te breiden, heb nog maar 1 thuis wedstrijd en die is zondag over 2 weken. Dat wil zeggen dat ik 5 weken met kosten zit voor 1 wedstrijd.Op woensdag 27 oktober 2010 12:31 schreef Outpost76 het volgende:
Het wordt weer tijd dat ik mn stadion ga verbouwen.... Al zit ik wel te twijfelen of dat handig is zo aan het einde van t seizoen....
quote:Mensen die wachten met uitbreiden totdat die helemaal vol zit, zijn sowieso al minimaal 8 weken te laat met uitbreiden.Op woensdag 27 oktober 2010 14:51 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ik had hem afgelopen weekend helemaal uitverkocht toen ik in eigen huis de topper speelde en kampioen werd. Zit nu ook te twijfelen om uit te breiden, heb nog maar 1 thuis wedstrijd en die is zondag over 2 weken. Dat wil zeggen dat ik 5 weken met kosten zit voor 1 wedstrijd.
quote:Was pas de 3de wedstrijd nadat ik van 26k naar 32k gegaan ben.Op woensdag 27 oktober 2010 14:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mensen die wachten met uitbreiden totdat die helemaal vol zit, zijn sowieso al minimaal 8 weken te laat met uitbreiden.
quote:En daarvoor nooit vol? Dan heb je een hele juiste timing toegepast.Op woensdag 27 oktober 2010 15:41 schreef vanpers het volgende:
[..]
Was pas de 3de wedstrijd nadat ik van 26k naar 32k gegaan ben.
6 wedstrijden terug zaten er nog maar 18k man toen 23k, 26k uitbreiding 31k, 31k, 32k.
quote:De eerste wedstrijden van het seizoen vind ik totaal niet relevant. Dat zijn de eerste 2 dus. Je was gewoon al te laat met uitbreiden. Ik wil dus wel eens weten hoe vol je stadion zat de laatste weken van het vorige seizoen.Op woensdag 27 oktober 2010 15:41 schreef vanpers het volgende:
[..]
Was pas de 3de wedstrijd nadat ik van 26k naar 32k gegaan ben.
6 wedstrijden terug zaten er nog maar 18k man toen 23k, 26k uitbreiding 31k, 31k, 32k.
quote:Daarvoor nooit vol nee, denk dat ik nu uit ga breiden naar 41k omdat mijn budget niet meer toelaat.Op woensdag 27 oktober 2010 15:45 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
En daarvoor nooit vol? Dan heb je een hele juiste timing toegepast.
quote:24k.Op woensdag 27 oktober 2010 15:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De eerste wedstrijden van het seizoen vind ik totaal niet relevant. Dat zijn de eerste 2 dus. Je was gewoon al te laat met uitbreiden. Ik wil dus wel eens weten hoe vol je stadion zat de laatste weken van het vorige seizoen.
quote:Dus had je toen al moeten uitbreiden.
quote:Ik ben vanavond pas in staat om dat op te zoeken.Op woensdag 27 oktober 2010 16:02 schreef vanpers het volgende:
Speel 7de, ben inmiddels wel kampioen dus volgend jaar 6de.
Moet eerlijk zeggen dat ik toch niet heel veel verder dan 41k, 42k kan gaan maar ben benieuwd naar hoe groot jou stadion was.
quote:Mijn eigen ervaring is dat je in de V zeker genoeg hebt aan 50k. In de VI zal je ergens tussen 40/45k prima zitten gok ik zo.Op woensdag 27 oktober 2010 16:02 schreef vanpers het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat ik toch niet heel veel verder dan 41k, 42k kan gaan maar ben benieuwd naar hoe groot jou stadion was.
quote:alhoewel ik het wel met je eens bent is het volgens mij wel héél afhankelijk van een boel factoren...Op woensdag 27 oktober 2010 15:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dus had je toen al moeten uitbreiden.
Om nog maar eens in herhaling te vallen. Als je stadion 90% uitverkocht is geweest moet je langzaam aan al gaan denken aan uitbreiding.
Vanwege de regels met betrekking tot het weer in verhouding met de toeschouwers en hoe ze in het stadion gaan zitten is het heel moeilijk om je stadion vol te krijgen. Indien dat wel lukt, wil dat zeggen dat je te lang gewacht hebt met uitbreiden.
Het blijkt dus ook inderdaad dat je vorig seizoen al had moeten uitbreiden, want als je in de 3e wedstrijd al uitverkocht bent was het stadion gewoon al echt te klein. En zeker als het 3 wedstrijden na uitbreiding weer vol zit.
In welke divisie speel je eigenlijk? Dan kan ik misschien even kijken hoe groot mijn stadion in die divisie was.
quote:dank nog voor het supporterschapOp woensdag 27 oktober 2010 16:26 schreef vanpers het volgende:
Dank U allen voor de tips, heb de aannemer gebeld en ga nu naar 41k, de komende 2 weken speel ik uit dus ga ik een verlies boeken van 60k per week en daarom heb ik dus wat over gehouden. Sta niet graag in het rood.
Stadion is wel mooi af voor de laatste wedstrijd van het seizoen op 14 november.
quote:Ik heb een stadion van 46k speel in de VI en moet ook gaan uitbreiden. Als ik jou was zou ik dus wel hoger gaan zitten dan die 41k zodra je kan.Op woensdag 27 oktober 2010 16:02 schreef vanpers het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |