abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 oktober 2010 @ 12:48:14 #151
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_88018811
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 12:46 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Je zult waarschijnlijk een instelling verkeerd hebben dan. Ik zie je plaatje overigens ook bewegen, maar ik dacht dat het niet op de goede manier bewoog. :P
Ik zou niet weten welke dan... :?
Ik zie 2 plaatjes door elkaar heen net alsof ze gedeeltelijk doorzichtbaar zijn zeg maar. Zonder te bewegen.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_88018905
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 12:48 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Ik zou niet weten welke dan... :?
Ik zie 2 plaatjes door elkaar heen net alsof ze gedeeltelijk doorzichtbaar zijn zeg maar. Zonder te bewegen.
Dan ligt het aan je PC/Browser instelling. De loop van de gif wordt niet helemaal compleet doorlopen en stop bij het laatste plaatje (of het eerste, dat ligt eraan hoe Gijs ze gemaakt heeft) in de gif. :)
  woensdag 27 oktober 2010 @ 12:56:32 #153
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_88019088
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 12:50 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Dan ligt het aan je PC/Browser instelling. De loop van de gif wordt niet helemaal compleet doorlopen en stop bij het laatste plaatje (of het eerste, dat ligt eraan hoe Gijs ze gemaakt heeft) in de gif. :)
Raar dat het ineens aan mezelf ligt terwijl het pas zo is sinds ik gister de nieuwe layout heb gekozen.... :? :?
pi_88019120
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 12:56 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Raar dat het ineens aan mezelf ligt terwijl het pas zo is sinds ik gister de nieuwe layout heb gekozen.... :? :?
Misschien moet je eens je browser opnieuw starten, een Ctrl+F5 doen of eens je temp internet file en browsercache leeggooien?
  woensdag 27 oktober 2010 @ 13:05:00 #155
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_88019344
Wheheheh lol @ de tekst
quote:
Around 215 brave souls made it to the wet and mud of Esfahanclup to see the game. Some joker suggested a snorkel and flippers might be more appropriate, given the conditions.
:D
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_88022074
Vanaf volgende week wordt CHPP weer vrijgegeven. *O*
pi_88022135
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 14:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
Vanaf volgende week wordt CHPP weer vrijgegeven. *O*
Hmm?
pi_88022391
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 14:21 schreef Drassss het volgende:

[..]

Hmm?
Vanuit HAG was het vroeger de bedoeling om HTRatings door te ontwikkelen, maar onder andere vanwege de CHPP stop is dat er nooit van gekomen. En het lijkt erop dat er nog steeds interesse is vanuit HAG om een programma te maken. :)

En ik was toen vanuit HAG de aangewezen persoon om HTR door te ontwikkelen.
pi_88023202
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 14:27 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Vanuit HAG was het vroeger de bedoeling om HTRatings door te ontwikkelen, maar onder andere vanwege de CHPP stop is dat er nooit van gekomen. En het lijkt erop dat er nog steeds interesse is vanuit HAG om een programma te maken. :)

En ik was toen vanuit HAG de aangewezen persoon om HTR door te ontwikkelen.
Ah dank. Nu volg ik je.
pi_88023295
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 12:31 schreef Outpost76 het volgende:
Het wordt weer tijd dat ik mn stadion ga verbouwen.... Al zit ik wel te twijfelen of dat handig is zo aan het einde van t seizoen....
Ik had hem afgelopen weekend helemaal uitverkocht toen ik in eigen huis de topper speelde en kampioen werd. Zit nu ook te twijfelen om uit te breiden, heb nog maar 1 thuis wedstrijd en die is zondag over 2 weken. Dat wil zeggen dat ik 5 weken met kosten zit voor 1 wedstrijd.
pi_88023490
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 14:51 schreef vanpers het volgende:

[..]

Ik had hem afgelopen weekend helemaal uitverkocht toen ik in eigen huis de topper speelde en kampioen werd. Zit nu ook te twijfelen om uit te breiden, heb nog maar 1 thuis wedstrijd en die is zondag over 2 weken. Dat wil zeggen dat ik 5 weken met kosten zit voor 1 wedstrijd.
Mensen die wachten met uitbreiden totdat die helemaal vol zit, zijn sowieso al minimaal 8 weken te laat met uitbreiden. :)
pi_88023624
Ik heb gewoon een stadion van 50k en hoef nooit meer te verbouwen...
pi_88025060
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 14:57 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Mensen die wachten met uitbreiden totdat die helemaal vol zit, zijn sowieso al minimaal 8 weken te laat met uitbreiden. :)
Was pas de 3de wedstrijd nadat ik van 26k naar 32k gegaan ben.

6 wedstrijden terug zaten er nog maar 18k man toen 23k, 26k uitbreiding 31k, 31k, 32k.
pi_88025233
quote:
1.gif Op woensdag 27 oktober 2010 15:41 schreef vanpers het volgende:

[..]

6 wedstrijden terug zaten er nog maar 18k man toen 23k, 26k uitbreiding 31k, 31k, 32k.
En daarvoor nooit vol? Dan heb je een hele juiste timing toegepast. ;)
pi_88025345
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 15:41 schreef vanpers het volgende:

[..]

De eerste wedstrijden van het seizoen vind ik totaal niet relevant. Dat zijn de eerste 2 dus. Je was gewoon al te laat met uitbreiden. Ik wil dus wel eens weten hoe vol je stadion zat de laatste weken van het vorige seizoen. :)
pi_88025525
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 15:45 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

En daarvoor nooit vol? Dan heb je een hele juiste timing toegepast. ;)
Daarvoor nooit vol nee, denk dat ik nu uit ga breiden naar 41k omdat mijn budget niet meer toelaat.

Als geld geen probleem was geeft hij als advies uit te breiden naar 56k, dat lijkt me wel lichtelijk overdreven.
pi_88025621
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 15:47 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

De eerste wedstrijden van het seizoen vind ik totaal niet relevant. Dat zijn de eerste 2 dus. Je was gewoon al te laat met uitbreiden. Ik wil dus wel eens weten hoe vol je stadion zat de laatste weken van het vorige seizoen. :)
24k.
pi_88025724
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 15:54 schreef vanpers het volgende:

[..]

24k.
Dus had je toen al moeten uitbreiden.

Om nog maar eens in herhaling te vallen. Als je stadion 90% uitverkocht is geweest moet je langzaam aan al gaan denken aan uitbreiding.
Vanwege de regels met betrekking tot het weer in verhouding met de toeschouwers en hoe ze in het stadion gaan zitten is het heel moeilijk om je stadion vol te krijgen. Indien dat wel lukt, wil dat zeggen dat je te lang gewacht hebt met uitbreiden.

Het blijkt dus ook inderdaad dat je vorig seizoen al had moeten uitbreiden, want als je in de 3e wedstrijd al uitverkocht bent was het stadion gewoon al echt te klein. En zeker als het 3 wedstrijden na uitbreiding weer vol zit.

In welke divisie speel je eigenlijk? Dan kan ik misschien even kijken hoe groot mijn stadion in die divisie was. :)
pi_88025959
Speel 7de, ben inmiddels wel kampioen dus volgend jaar 6de.

Moet eerlijk zeggen dat ik toch niet heel veel verder dan 41k, 42k kan gaan maar ben benieuwd naar hoe groot jou stadion was.
pi_88026443
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 16:02 schreef vanpers het volgende:

Moet eerlijk zeggen dat ik toch niet heel veel verder dan 41k, 42k kan gaan maar ben benieuwd naar hoe groot jou stadion was.
Ik ben vanavond pas in staat om dat op te zoeken. :)
Nu op weg naar mijn ouders om te gaan avondeten.
pi_88026485
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 16:02 schreef vanpers het volgende:

Mijn eigen ervaring is dat je in de V zeker genoeg hebt aan 50k. In de VI zal je ergens tussen 40/45k prima zitten gok ik zo.
pi_88026601
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 15:56 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Dus had je toen al moeten uitbreiden.

Om nog maar eens in herhaling te vallen. Als je stadion 90% uitverkocht is geweest moet je langzaam aan al gaan denken aan uitbreiding.
Vanwege de regels met betrekking tot het weer in verhouding met de toeschouwers en hoe ze in het stadion gaan zitten is het heel moeilijk om je stadion vol te krijgen. Indien dat wel lukt, wil dat zeggen dat je te lang gewacht hebt met uitbreiden.

Het blijkt dus ook inderdaad dat je vorig seizoen al had moeten uitbreiden, want als je in de 3e wedstrijd al uitverkocht bent was het stadion gewoon al echt te klein. En zeker als het 3 wedstrijden na uitbreiding weer vol zit.

In welke divisie speel je eigenlijk? Dan kan ik misschien even kijken hoe groot mijn stadion in die divisie was. :)
alhoewel ik het wel met je eens bent is het volgens mij wel héél afhankelijk van een boel factoren...

iemand die zn stadion 90-95% uitverkocht heeft, maar met zonnig weer speelt, een tegenstander heeft die óók erg succesvol is dit seizoen en de laatste wedstrijd ervoor gewonnen had , zélf ook boven verwachtingen speelt en óók de laatste wedstrijd gespeeld heeft en in de laatste wedstrijden van het seizoen, doet het niet slecht qua 'stadionplanning'
dat zijn allemaal factoren die de opkomst naar boven drijven, en dan tegen de grens aanzitten is gewoon een teken dat je slim geplanned hebt (maar mogelijk op de laatste 1-2K zitplaatsen wel ietsjes verlies boekt, dat overigens in het niet valt bij de inkomsten overall)

andersom, al je een wedstrijd tegen een inactief team dat het slecht doet speelt, en het slecht weer is, en je zelf ook de voorgaande wedstrijd verloren hebt, is de kans erg groot dat je opkomst erg laag zal zijn..
dat kan makkelijk iets van 60-70% van je capaciteit zijn..

in mijn opinie is het goed altijd iets bóven je verwachting te ziten, te streven naar een stadion dat tussen de 90-95% volzit als je ook succesvol bent, en het goed weer is...
zeker bij overdekte zitplaatsn is het helemaal goed die een beetje 'oversized' te hebben (bv als bij goed weer je stadion bijna uitverkocht is, vrijwel alle ziplaatsen wel goed verkocht worden, maar de overdekte iets van 20% 'leeg' blijven.. die vullen zich wél als het eens regent in goede wedstrijden en brengen substantieel meer op en kosten minder aan onderhoud)

de meeste zitplaats-types moeten eens in de 14 weken bezet zijn om hun 'onderhoudskosten' terug te betalen... enkel overdekte zitplaatsen eens in de 18 weken...
Hierbij tellen natuurlijk bekerwedstrijden ook mee, teams die plannen verder in de beker te komen en een thuiswedstrijd te hebben tegen een erg goede tegenstander kunnen makkelijk die wedstrijden hun stadion uitverkocht hebben en dan het 'onderhoud' van het hele seizoen in die ene wedstrijd betaald zien
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_88026885
Dank U allen voor de tips, heb de aannemer gebeld en ga nu naar 41k, de komende 2 weken speel ik uit dus ga ik een verlies boeken van 60k per week en daarom heb ik dus wat over gehouden. Sta niet graag in het rood.

Stadion is wel mooi af voor de laatste wedstrijd van het seizoen op 14 november.
pi_88027500
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 16:26 schreef vanpers het volgende:
Dank U allen voor de tips, heb de aannemer gebeld en ga nu naar 41k, de komende 2 weken speel ik uit dus ga ik een verlies boeken van 60k per week en daarom heb ik dus wat over gehouden. Sta niet graag in het rood.

Stadion is wel mooi af voor de laatste wedstrijd van het seizoen op 14 november.
dank nog voor het supporterschap _O_

ik heb helaas zelf geen slot meer vrij, maar zodra dat weer kan, ben je de eerste.. :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  woensdag 27 oktober 2010 @ 17:04:47 #175
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_88028581
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 16:02 schreef vanpers het volgende:

Ik heb een stadion van 46k speel in de VI en moet ook gaan uitbreiden. Als ik jou was zou ik dus wel hoger gaan zitten dan die 41k zodra je kan. :Y
pi_88028627
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 16:18 schreef RM-rf het volgende:

[..]

alhoewel ik het wel met je eens bent is het volgens mij wel héél afhankelijk van een boel factoren...

iemand die zn stadion 90-95% uitverkocht heeft, maar met zonnig weer speelt, een tegenstander heeft die óók erg succesvol is dit seizoen en de laatste wedstrijd ervoor gewonnen had , zélf ook boven verwachtingen speelt en óók de laatste wedstrijd gespeeld heeft en in de laatste wedstrijden van het seizoen, doet het niet slecht qua 'stadionplanning'
dat zijn allemaal factoren die de opkomst naar boven drijven, en dan tegen de grens aanzitten is gewoon een teken dat je slim geplanned hebt (maar mogelijk op de laatste 1-2K zitplaatsen wel ietsjes verlies boekt, dat overigens in het niet valt bij de inkomsten overall)

andersom, al je een wedstrijd tegen een inactief team dat het slecht doet speelt, en het slecht weer is, en je zelf ook de voorgaande wedstrijd verloren hebt, is de kans erg groot dat je opkomst erg laag zal zijn..
dat kan makkelijk iets van 60-70% van je capaciteit zijn..

in mijn opinie is het goed altijd iets bóven je verwachting te ziten, te streven naar een stadion dat tussen de 90-95% volzit als je ook succesvol bent, en het goed weer is...
zeker bij overdekte zitplaatsn is het helemaal goed die een beetje 'oversized' te hebben (bv als bij goed weer je stadion bijna uitverkocht is, vrijwel alle ziplaatsen wel goed verkocht worden, maar de overdekte iets van 20% 'leeg' blijven.. die vullen zich wél als het eens regent in goede wedstrijden en brengen substantieel meer op en kosten minder aan onderhoud)

de meeste zitplaats-types moeten eens in de 14 weken bezet zijn om hun 'onderhoudskosten' terug te betalen... enkel overdekte zitplaatsen eens in de 18 weken...
Hierbij tellen natuurlijk bekerwedstrijden ook mee, teams die plannen verder in de beker te komen en een thuiswedstrijd te hebben tegen een erg goede tegenstander kunnen makkelijk die wedstrijden hun stadion uitverkocht hebben en dan het 'onderhoud' van het hele seizoen in die ene wedstrijd betaald zien
Ik heb niet alles gelezen, maar de invloed van de tegenstander is ook verwaarloosbaar, ook dat is veranderd.

Het weer beïnvloed ook niet meer heel erg hoeveel mensen er komen maar wel hoe ze in het stadion zitten. Bij regen meer overdekte en minder onoverdekt en bij zonnig is dat andersom. Dat is ook de reden waardoor je stadion heel moeilijk uitverkocht raakt.

Jou redenatie klopte een aantal seizoenen terug nog wel, maar tegenwoordig niet meer. :)

Overigens, tegen de nummer 1 (6e ronde) heb ik minder toeschouwers in het stadion dan tegen de nummer 5 (8e ronde). Om even te onderbouwen dat de plaats van de tegenstander niet meer echt invloed heeft.

[ Bericht 3% gewijzigd door RealBizkit666 op 27-10-2010 17:19:34 ]
  woensdag 27 oktober 2010 @ 17:06:15 #177
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_88028653
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 15:01 schreef Drassss het volgende:
Ik heb gewoon een stadion van 50k en hoef nooit meer te verbouwen...
Zeg nooit nooit! :P
pi_88028936
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 17:06 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Zeg nooit nooit! :P
Hooguit een verbouwing om hem kleiner te maken :')
  woensdag 27 oktober 2010 @ 17:12:54 #179
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_88028954
Ik heb zo'n beetje geen trainees meer voor mn 50%-plaatsen ... geen idee ook wat ik ermee ga doen :')
Ik ben van pindavlees
pi_88029058
Mijn stadion groote (ongeveer ik weet het niet precies)

VIII: 20k (2e seizoen in VIII)
VII: 30k (2e seizoen in VII), 42k (3e seizoen in VII)
VI: 45k (4e seizoen in VI)
V: 55k (3e seizoen in V)
IV: 65k.

Tussen VII en VI ben ik een aantal keer gepromoveerd (3 keer) en gedrageerd (2 keer), dus dat is niet geheel representatief om goed te verglijken.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 17:15:05 #181
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_88029062
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 17:12 schreef Drassss het volgende:

[..]

Hooguit een verbouwing om hem kleiner te maken :')
_O- Waarom dat? :') Is t dan zo 100% zeker dat je nooit hoger op komt?
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 17:12 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb zo'n beetje geen trainees meer voor mn 50%-plaatsen ... geen idee ook wat ik ermee ga doen :')
Trainies kopen? :P
pi_88029128
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 17:15 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

[..]

Lijkt me wel. Ik zou het in ieder geval zeer knap vinden wil ik naar divisie IV gaan.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 17:17:06 #183
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_88029149
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 17:15 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

[..]

Mja, maar ben er nog niet uit wat voor trainees ik daarvoor ga willen hebben
Ik ben van pindavlees
pi_88029363
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 16:40 schreef MrMoon het volgende:

[..]

dank nog voor het supporterschap _O_

ik heb helaas zelf geen slot meer vrij, maar zodra dat weer kan, ben je de eerste.. :)
Graag gedaan, altijd goed hoor, doe het niet zodat jullie supporter van mij worden maar meer om jullie makkelijker bij te houden ;).

quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 17:04 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Ik heb een stadion van 46k speel in de VI en moet ook gaan uitbreiden. Als ik jou was zou ik dus wel hoger gaan zitten dan die 41k zodra je kan. :Y
Als ik weer wat cash heb ga ik dat zeker doen, maar ga eerst even afwachtten in wat voor competitie ik terecht kom. Wil namelijk niet meer omlaag. Al kan ik me niet voorstellen dat ik niet een competitie hoger mee kan aangezien ik dit jaar ongeslagen ben en maar 1 tegengoal heb. Geloof dat de sterkste teams in de zwakkere hogere competitie komen of heb ik dit gedroomd ipv gelezen?
  woensdag 27 oktober 2010 @ 17:21:34 #185
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_88029374
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 17:16 schreef Drassss het volgende:

[..]

Lijkt me wel. Ik zou het in ieder geval zeer knap vinden wil ik naar divisie IV gaan.
Maar dat betekend niet dat t onmogelijk is. :P
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 17:17 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Mja, maar ben er nog niet uit wat voor trainees ik daarvoor ga willen hebben
Ik begreep wel wat je bedoelde. Kon t all1 niet laten t was zo een open deur. :P
pi_88029449
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 17:21 schreef vanpers het volgende:

[..]

Graag gedaan, altijd goed hoor, doe het niet zodat jullie supporter van mij worden maar meer om jullie makkelijker bij te houden ;).
[..]
Wat is je ID, ik heb wel een slotje over. :P
quote:
Als ik weer wat cash heb ga ik dat zeker doen, maar ga eerst even afwachtten in wat voor competitie ik terecht kom. Wil namelijk niet meer omlaag. Al kan ik me niet voorstellen dat ik niet een competitie hoger mee kan aangezien ik dit jaar ongeslagen ben en maar 1 tegengoal heb. Geloof dat de sterkste teams in de zwakkere hogere competitie komen of heb ik dit gedroomd ipv gelezen?
Dat heb je gedroomd. Het gaat op basis van de ranking. In de sterkere competities kunnen alsnog lage rankings voorkomen. :)
pi_88029464
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 17:21 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Maar dat betekend niet dat t onmogelijk is. :P
[..]

Ja goed daar heb je me :P, laat ik het zo zeggen. Ik zal hoogstwaarschijnlijk lekker blijven " aanmodderen" tussen divisies 5 t/m 7.

Nou over 20 min een jeugdpotje. Vanavond een hattrick potje en vanavond ook eredivisie voetbal *O*
  woensdag 27 oktober 2010 @ 17:24:42 #188
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_88029519
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 17:21 schreef vanpers het volgende:

[..]

[..]

Ik heb geen idee of je dat gedroomd hebt of gelezen. :P

Ik weet wel (aan de hand van je stats van zondag) dat je in mijn VI waarschijnlijk wel mee zou kunnen komen maar ik zit dan ook in een vrij makkelijke VI.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 17:25:39 #189
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_88029561
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 17:23 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

[..]

Dat heb je gedroomd. Het gaat op basis van de ranking. In de sterkere competities kunnen alsnog lange rankings voorkomen. :)
Wat is een lange ranking? :?

:P
pi_88029600
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 17:25 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Wat is een lange ranking? :?

:P
Je hebt weer liggen editten he... :P
  woensdag 27 oktober 2010 @ 17:27:46 #191
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_88029641
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 17:23 schreef Drassss het volgende:

[..]

Ja goed daar heb je me :P, laat ik het zo zeggen. Ik zal hoogstwaarschijnlijk lekker blijven " aanmodderen" tussen divisies 5 t/m 7.

Nou over 20 min een jeugdpotje. Vanavond een hattrick potje en vanavond ook eredivisie voetbal *O*
Hehehehe ach ik begreep je wel hoor. Heb all1 een beetje flauwe bui atm. :P

Ik denk dat dat bij mij ook wel zo zal zijn. Ik vind t zo wel aardig gaan en heb nou niet echt de aspiraties om veul hoger te spelen.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 17:28:33 #192
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_88029671
quote:
12s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 17:26 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Je hebt weer liggen editten he... :P
Jah jij! :D Ik edit nooit! :{w

;)
  woensdag 27 oktober 2010 @ 17:47:39 #193
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_88030452
Godverdegodver....1 van mn trainees eraf
Ik ben van pindavlees
pi_88030482
Heb vandaag ook een team opgestart.

Zijn er mensen hier die goede sites hebben om mij te behoeden van grote beginnersfouten? })
Hattrick: Atletico Mineiro S.C. (816058)
  woensdag 27 oktober 2010 @ 17:49:14 #195
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_88030528
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 17:48 schreef Swennus het volgende:
Heb vandaag ook een team opgestart.

Zijn er mensen hier die goede sites hebben om mij te behoeden van grote beginnersfouten? })
Jazeker.. http://www.hagonline.org

Wat is je teamnaam?
Ik ben van pindavlees
pi_88030799
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 17:49 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Jazeker.. http://www.hagonline.org

Wat is je teamnaam?
Dank je!

Team naam: Mineiro United FC
Hattrick: Atletico Mineiro S.C. (816058)
pi_88030826
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 17:23 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

[..]

Dat heb je gedroomd. Het gaat op basis van de ranking. In de sterkere competities kunnen alsnog lage rankings voorkomen. :)
Zie dat je mijn ID al gevonden hebt;) Dank U voor de support.

quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 17:24 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Ik heb geen idee of je dat gedroomd hebt of gelezen. :P

Ik weet wel (aan de hand van je stats van zondag) dat je in mijn VI waarschijnlijk wel mee zou kunnen komen maar ik zit dan ook in een vrij makkelijke VI.
Goed om te horen, en dan was mijn keeper er nog wel afgetrapt met een blessure waardoor mijn stats heel wat gedaald zijn.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 18:16:45 #198
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_88031713
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 17:56 schreef vanpers het volgende:

[..]

Zie dat je mijn ID al gevonden hebt;) Dank U voor de support.
[..]

Goed om te horen, en dan was mijn keeper er nog wel afgetrapt met een blessure waardoor mijn stats heel wat gedaald zijn.
Ik haal nu doordat ik heel mn A verdediging er heb uit geknikkerd de 200 hatstats niet meer (zondag 188 :') ). Door dat de meeste uit mijn poule fc knudde als voorbeeld hebben kon ik dat doen maar ik denk dat je het in de gemiddelde VI best lastig kan gaan krijgen. T zal iig niet makkelijk zijn en je zal je waarschijnlijk wel kunnen handhaven, mits je in 1 van de zwaarste terecht komt. Dan heb je aan 204 hatstats niet genoeg.
pi_88031772
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 17:05 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ik heb niet alles gelezen, maar de invloed van de tegenstander is ook verwaarloosbaar, ook dat is veranderd.

Het weer beïnvloed ook niet meer heel erg hoeveel mensen er komen maar wel hoe ze in het stadion zitten. Bij regen meer overdekte en minder onoverdekt en bij zonnig is dat andersom. Dat is ook de reden waardoor je stadion heel moeilijk uitverkocht raakt.

Jou redenatie klopte een aantal seizoenen terug nog wel, maar tegenwoordig niet meer. :)

Overigens, tegen de nummer 1 (6e ronde) heb ik minder toeschouwers in het stadion dan tegen de nummer 5 (8e ronde). Om even te onderbouwen dat de plaats van de tegenstander niet meer echt invloed heeft.
volgens mij overschat je en beetje de verandering ;)

één van die dingen aan hattrick is nu eenmaal dat de HT's én eiegnlijk nooit iets écht radikaal veranderen en wat ze veranderen in aankondigingen meestal brengen als véél 'grotere' (en 'betere', het wordt altijd 'beter' ) veranderingen dan ze in wekelijkheid zijn... ;)
daarbij draaien ze vaak nog 30% van de aangekondigde veranderingen terug

in dit geval is het ook nu ronduit zo dat de toeschouwersaantallen bij zonnige dagen zeker hoger zijn dan op regenachtige dagen...
evenzeer trekken teams met een slechte fan-mood duidelijk lagere aantallen dan als hun fanmood groter is... die fanmood is nog altijd sterk gebaseerd op de laatste wedstrijd.

de enige verandering die er toendertijd is doorgevoerd dat het aantal toeschouwers dat bij bewolkt of regenachtig weer de overdekte toeschouwersplaatsen opzoekt groter werd (ten kostte van vooral onoverdekte staanplaatsen) en dat die overdekte zitplaatsen duidelijk meer gingen opbrengen (de opbrengst van regenwedstrijden werd wel beter, zolang men maar duidelijk meer overdekte plaatsen had, die in zonnig weer meestal eerder leeg blijven)

het is meestal aan te raden die overdekte zitplaatsen altijd een grotere 'extra ruimte te laten en in alle wedstrijden is het eigenlijk belangrijk 'ruimte' over te laten.. bij regenachtig/bewolkt weer bij de niet overdekte zitplaatsen, en bij zonnig weer in de overdekte zitplaatsen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_88032717
1-2 voor mij in de finale van de fok cup! Spannend :P
Beneath the gold, the bitter steel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')