quote:Die zijn idd wel erg leuk ja! Al vind ik Yasser minder... Te weinig positiespel, verdedigen of scoren.Op woensdag 27 oktober 2010 11:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bij deze een drietal.
[..]
[..]
[..]
De overige 16 zal ik jullie besparen.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 11:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die zijn idd wel erg leuk ja! Al vind ik Yasser minder... Te weinig positiespel, verdedigen of scoren.
quote:En die is 17j Uitstekend wing/Uitstekend pas/Matig def als die verkocht wordt. En daarvan staat er nu ook niemand op de TL.Op woensdag 27 oktober 2010 11:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die laatste staat in de belangstelling van de franse (U20) wingscout.
quote:De laatste keer dat die speler had gespeeld was in augustus dus ik vind het een beetje vreemdOp woensdag 27 oktober 2010 11:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hmzz ja vaag. Misschien iemand die (net als sommige mafketels hiero) een familieteam wil opzetten en deze prijs had afgesproken met het huidige team.
quote:Cheatrapport.Op woensdag 27 oktober 2010 11:50 schreef Kirov het volgende:
[..]
De laatste keer dat die speler had gespeeld was in augustus dus ik vind het een beetje vreemd
quote:HeuijOp woensdag 27 oktober 2010 11:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hmzz ja vaag. Misschien iemand die (net als sommige mafketels hiero) een familieteam wil opzetten en deze prijs had afgesproken met het huidige team.
quote:Ik weet dat van die dagen inm. Daarom had ik t er ook bij gezet. Zo een speler als ik heb zijn volgens mij nou niet echt makkelijk te vinden met weinig dagen...Op woensdag 27 oktober 2010 11:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Passen kost meer dan vluegel. Daarnaast zijn de dagen gewoon erg belangrijk. Die spelers zijn erg gewild. Als die speler 17 jaar met Uitstekend def/Uitstekend pas/Redelijk wing is, dan is hij redelijk uniek en dat wordt duur betaald.
Als ik zoek op de TL naar dat soort speler:
[..]
Ook niet als ik vluegel op matig of hoger zet.
quote:Oeh dan is t idd ineens een stuk leuker!Op woensdag 27 oktober 2010 11:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
[..]
En die is 17j Uitstekend wing/Uitstekend pas/Matig def als die verkocht wordt. En daarvan staat er nu ook niemand op de TL.
quote:Ik zeg niet dat t niet vreemd is. Maar ja die mafketels hiero zijn ook vreemd dus ik sta nergens meer van te kijken.Op woensdag 27 oktober 2010 11:50 schreef Kirov het volgende:
[..]
De laatste keer dat die speler had gespeeld was in augustus dus ik vind het een beetje vreemd
quote:
quote:Idd maar of ze daar wat mee doen..... Ik wacht ook nog steeds op de uitspraak van mn verkochte (en inm ontslagen) speler aan One_Conundrum.....
quote:Dan is de speler misschien toch binnen de grenzen verkocht.Op woensdag 27 oktober 2010 11:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd maar of ze daar wat mee doen..... Ik wacht ook nog steeds op de uitspraak van mn verkochte (en inm ontslagen) speler aan One_Conundrum.....
quote:1 miljoen boven zn tv? Neuh lijkt me niet.Op woensdag 27 oktober 2010 11:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan is de speler misschien toch binnen de grenzen verkocht.
En er wordt zeker iets mee gedaan. Ik heb namelijk al 3 transferadjustments gehad.
quote:ik heb ook niks gehoord.. ten aanzien van mijn verkochte speler...Op woensdag 27 oktober 2010 11:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd maar of ze daar wat mee doen..... Ik wacht ook nog steeds op de uitspraak van mn verkochte (en inm ontslagen) speler aan One_Conundrum.....
quote:Mja ik heb er naar gevraagd een week oid terug omdat ik een speler wilde kopen en eigenlijk steeds maar 1 mil op mn rek moet hebben staan omdat ik anders straks 1 mil in het rood sta... Krijg ik te horen dat ze t aan t onderzoeken zijn. Ja hallo hoe lang moet dat duren. Ik wil duidelijkheid!Op woensdag 27 oktober 2010 12:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb ook niks gehoord.. ten aanzien van mijn verkochte speler...
quote:Dat vind ik dus ook...Op woensdag 27 oktober 2010 12:21 schreef Drassss het volgende:
Je hebt nog steeds niks gehoord over dat miljoen Possie? Waanzin.
quote:2 stuks waren binnen 1 week, de andere na 3 maanden.Op woensdag 27 oktober 2010 12:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
1 miljoen boven zn tv? Neuh lijkt me niet.
En hoe snel waren die?
quote:Dat heb ik ook moeten doen na die correctie wat 3 maanden had geduurd.Op woensdag 27 oktober 2010 12:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook...![]()
Ik heb door de slechte verkoop van gister.....Dat miljoen niet meer dus zal een speler moeten gaan verkopen als ze het als nog corrigeren.....
quote:3 maanden??? Dat vind ik echt belachelijk!!Op woensdag 27 oktober 2010 12:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
2 stuks waren binnen 1 week, de andere na 3 maanden.
[..]
Dat heb ik ook moeten doen na die correctie wat 3 maanden had geduurd.
quote:Geen idee. Als ik naar de naam van de afbeelding kijk, dan denk ik dat iemand die heeft aangepast.Op woensdag 27 oktober 2010 12:29 schreef Outpost76 het volgende:
Koek enig idee waarom mn usericon niet meer beweegt?
quote:Als je het geld kunt missen, gewoon doen.Op woensdag 27 oktober 2010 12:31 schreef Outpost76 het volgende:
Het wordt weer tijd dat ik mn stadion ga verbouwen.... Al zit ik wel te twijfelen of dat handig is zo aan het einde van t seizoen....
quote:Hmzzz erg vaag. In de oude bagger layout doet ie t anders wel gewoon....Op woensdag 27 oktober 2010 12:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Geen idee. Als ik naar de naam van de afbeelding kijk, dan denk ik dat iemand die heeft aangepast.
quote:Ik heb het geld evt wel maar als ik nu 3,5 ton uitgeef en ik wordt gecorrigeerd dan moet ik nog meer verkopen..... Daarbij aan het einde van t seizoen in combi met mn huidige positie in de stand zorgt er voor dat ik zondag 43k bezoekers had. (mn stadion is 46k) Ik denk niet dat t helemaal uitverkocht gaat worden dit seizoen en komend seizoen zal het ook niet meteen vol zitten. Dus zit ik te denken om nog even te wachten....Op woensdag 27 oktober 2010 12:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je het geld kunt missen, gewoon doen.
Of je het nu of later doet, ooit moet je het geld toch betalen.
quote:+1Op woensdag 27 oktober 2010 12:41 schreef Kirov het volgende:
Hier beweegt hij wel gewoon in de nieuwe lay-out
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 12:41 schreef Kirov het volgende:
Hier beweegt hij wel gewoon in de nieuwe lay-out
quote:Nah dan begrijp ik er heulemaal geen zak meer van!
quote:Je zult waarschijnlijk een instelling verkeerd hebben dan. Ik zie je plaatje overigens ook bewegen, maar ik dacht dat het niet op de goede manier bewoog.Op woensdag 27 oktober 2010 12:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Nah dan begrijp ik er heulemaal geen zak meer van!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |