quote:wat voor problemen krijg je dan met je middenveld? Je kunt dat namelijk op zich ook ondervangen door te gaan counteren..Op donderdag 28 oktober 2010 12:12 schreef Drassss het volgende:
Ja het probleem zit hem dan in;
- Wat ga ik trainen?
- Zijn de spelers er in mijn team / op de transfermarkt.
Je hebt natuurlijk de opties: passen, spelhervatten, keepen die altijd kunnen.
De vraag of het rendabel is. Het gevaar is namelijk dat er op een bepaalde moment een linie is die te zwak gaat worden. Dan kan mede gebeuren doordat ik het zelf heb laten afweten ( geen training gegeven ) of dat de spelers er gewoon niet zijn.
Voordeel is nu dat ik voor de komende 8 seizoenen spitsen heb dus die kan ik afvinken. Tevens is Possie een paar verdedigers aan het trainen dus dat moet ook goed komen. Ik heb een 20 jarige keeper dus die gaat ook nog 8 seizoenen mee. Het enige waar ik problemen mee ga krijgen is het middenveld dus eigenlijk moet ik dat eens gaan aanpakken denk ik.
quote:Momenteel heb ik een 34 en 32 jarige op het middenveld. Binnen 3 jaar zijn die letterlijk en figuurlijk afgeschrevenOp donderdag 28 oktober 2010 12:16 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat voor problemen krijg je dan met je middenveld? Je kunt dat namelijk op zich ook ondervangen door te gaan counteren..
quote:ja op die manier.. en er lopen verder geen goede Prent mids in HT rond of zul je ze echt moeten gaan trainen?Op donderdag 28 oktober 2010 12:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Momenteel heb ik een 34 en 32 jarige op het middenveld. Binnen 3 jaar zijn die letterlijk en figuurlijk afgeschrevenIk heb maar 1 vervanger die is 25 en briljant positiespel. Dat is dus niet veel..
In het systeem zijn een stuk of 5/6 4+ sterren middenvelder dus dat zou het probleem oplossen.
Het nadeel wat ik krijg als ik ga counteren is dat mijn verdediging gewoon niet geweldig is. Gemiddeld gezien hebben ze uitmuntend/briljant verdedigen. Dat is niet slecht, maar ook niet top om te gaan counteren.
Ik moet het eigenlijk hebben van aanvallend spel, omdat ik met 3 spitsen bal en 2 opkomende vleugelspelers. Daarmee hal ik 2x formidabel vleugelaanval.. Dus in het kort: Ik moet 2 geweldige CM's hebben die rond de 25 jaar zijn.
quote:Een stuk of 5/6 boven de 4 sterren.Op donderdag 28 oktober 2010 12:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja op die manier.. en er lopen verder geen goede Prent mids in HT rond of zul je ze echt moeten gaan trainen?
quote:als het goed is komt vanavond Diederick van Groningen op de TL, dat is een 21 jarige briljante middenvelder met uitstekend passen. Verder heb ik alle teams met van Groningen keepers benaderd.. dus het is een beetje rustig op dit moment.. ik moet eerst maar eens kijken hoeveel geld ik straks heb en dan op basis daarvan kan ik managers benaderen...Op donderdag 28 oktober 2010 12:30 schreef Drassss het volgende:
Hoe zit het bij jou eigenlijk? Alles is nu even aangekocht en geen spelers binnen 3 dagen op de TL?
Twee verkopen zie ik die weer de kas gaan spekken en dan weer opzoek naar nieuwe spelers?
quote:Gewoon zoeken, meer kan je niet doenOp donderdag 28 oktober 2010 12:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
neen.. hoe heb jij dat gedaan eigenlijk?
quote:crap... ik kom echt steeds dezelfde scouts weer tegen ook..Op donderdag 28 oktober 2010 12:51 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gewoon zoeken, meer kan je niet doen
quote:Gewoon om de week even zoeken. Heeft weinig zin idd om elke dag te zoeken, want je gaat dan gewoon de namen kennen van al die gastenOp donderdag 28 oktober 2010 12:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
crap... ik kom echt steeds dezelfde scouts weer tegen ook..
quote:mja, ik had eigenlijk zo iets, van laat het eerst maar even.. eerst maar eens mn selectie rondkrijgen.. die scouts dat is veel te veel gezeik..Op donderdag 28 oktober 2010 13:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gewoon om de week even zoeken. Heeft weinig zin idd om elke dag te zoeken, want je gaat dan gewoon de namen kennen van al die gasten
quote:Nee, daar is het nog net iets te vroeg voorOp donderdag 28 oktober 2010 15:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoor jij niet al in bed te liggen?
quote:nee, die kun je er niet weer uitgooien.. helaas..Op donderdag 28 oktober 2010 15:25 schreef vanpers het volgende:
Kun je iemand die je tot de eregalerij toevoegd daar ook weer uitgooien?
Wat is voor jullie een reden om een speler in de eregalerij te zetten?
quote:Voor de bewezen diensten voor de club. Tot op heden alleen ex-coaches in de eregalerij gezet.Op donderdag 28 oktober 2010 15:25 schreef vanpers het volgende:
quote:Oud trainers kun je niet meer verkopen. En om ze te ontslaan vind ik zonde. Dus die komen in de galerij te staan.Op donderdag 28 oktober 2010 15:25 schreef vanpers het volgende:
quote:Over hoeveel uur ga je dan plat?Op donderdag 28 oktober 2010 15:23 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nee, daar is het nog net iets te vroeg voor
quote:Bij mij ook oud-coaches en twee spelers van mijn begin team die toch niks meer waard warenOp donderdag 28 oktober 2010 15:25 schreef vanpers het volgende:
quote:Dat zou ik dan maar snel doen inderdaad.Op donderdag 28 oktober 2010 15:21 schreef vanpers het volgende:
Vanavond weer jeugdtraining, morgen gewone training![]()
Vorm doet er niet meer toe, ben nou ook aan het kijken dat ik mijn training optimaliseer.
De buitenspelers die zondags spelen, spelen woensdag centraal op het middenveld zodat ze 100% training krijgen. Denk dat ik die eens inwissel voor 2 andere zodat ik 2 halve trainingsplaatsen meer krijg.
quote:Twee uurtjes of zo... morgen wel weer vroeg, dat wel.Op donderdag 28 oktober 2010 15:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Over hoeveel uur ga je dan plat?
quote:En hoeveel uur ben je onderweg geweest naar de rijzende zon?Op donderdag 28 oktober 2010 15:39 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Twee uurtjes of zo... morgen wel weer vroeg, dat wel.
quote:Kleine 15 uur. En met de nieuwe mediasetjes van de KLM is dat prima te doenOp donderdag 28 oktober 2010 15:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En hoeveel uur ben je onderweg geweest naar de rijzende zon?
quote:Werkgerelateerd naar het land van de rijzende zon ? Staat bij mij ook in de planningOp donderdag 28 oktober 2010 15:43 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Kleine 15 uur. En met de nieuwe mediasetjes van de KLM is dat prima te doen
quote:School gerelateerd bij mij! En ik kan het je aanradenOp donderdag 28 oktober 2010 16:20 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Werkgerelateerd naar het land van de rijzende zon ? Staat bij mij ook in de planning
quote:Die van mij zal heel langzaam gevuld worden met Prent. Ik baal alleen dat er nu ook andere spelers instaan...Op donderdag 28 oktober 2010 16:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
Nu we het toch over eregallerij hebben:
219856580
Kan helemaal NIETS, maar heb toch maar op mijn oude speler geboden. Zal dit seizoen nog publiekswissels in de kampioensrace krijgen
quote:Jep hier hetzelfde.. alhoewel mijn grote held Riku Kilpinen er wel in mag blijven.. maar goed het is niet anders..Op donderdag 28 oktober 2010 16:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Die van mij zal heel langzaam gevuld worden met Prent. Ik baal alleen dat er nu ook andere spelers instaan...
quote:Waar zit je ? Tokio ? Ik moet naar OkazakiOp donderdag 28 oktober 2010 16:42 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
School gerelateerd bij mij! En ik kan het je aanraden
quote:Ik zou pas sh trainen wanneer je ook een keep hebt misschien?Op donderdag 28 oktober 2010 17:11 schreef MrMoon het volgende:
hmmz.. ik twijfel een beetje.. zal ik nu al verdedigen trainen of de laatste weken SH? ik speel nu toch nergens meer voor..
quote:hmmz.. dat is idd misschien wel het meest verstandig..Op donderdag 28 oktober 2010 17:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zou pas sh trainen wanneer je ook een keep hebt misschien?
quote:Tenminste als je toch ooit sh wil trainen ( binnen nu en 2 seizoenen ) kan je best wel even wachten totdat je een keeper hebt?Op donderdag 28 oktober 2010 17:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmz.. dat is idd misschien wel het meest verstandig..
quote:dit lijkt me niet te kloppen..STAAT OP DE TRANSFERLIJST Bijgewerkt 28-10-2010 22:44
Deadline: 31-10-2010 22:00 (3 dagen 0u 16m)
quote:ohw is dat dit weekend weer..Op donderdag 28 oktober 2010 22:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jawel. Dit weekend gaat de klok een uurtje terug.
quote:ik ga het in de tussenweken trainen en misschien de tweede helft van volgend seizoen..Op donderdag 28 oktober 2010 17:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tenminste als je toch ooit sh wil trainen ( binnen nu en 2 seizoenen ) kan je best wel even wachten totdat je een keeper hebt?
Het idee om sh te trainen is al een goede van je. Dat ga ik in het tussen seizoen eens proberen![]()
quote:heb je er voor gekregen wat je hoopte?Edit: We gaan woensdag naar Zuid-Korea![]()
Edit2: Trainee Ward verkocht voor 900k
quote:Ik zit in Fukuoka, iets zuidelijker dus!Op donderdag 28 oktober 2010 17:07 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Waar zit je ? Tokio ? Ik moet naar Okazaki
quote:Bovenste gaat snel op de lijst denk ikCornelius Ulrych Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van briljant naar wonderbaarlijk.
Matti Karonen Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van redelijk naar goed.
quote:TV geeft 5,2 miljoen aan4. Cornelius Ulrych (CV)
26 jaar en 65 dagen, TSI = 75 960
zwak in vorm, conditie goed
Heeft goed ervaring en is een redelijk leider
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 12/20 wonderbaarlijk
Positiespel: 13/20 wereldklasse
Vleugelspel: 2/20 waardeloos
Passen: 7/20 goed
Scoren: 4/20 zwak
Spelhervatting: 6/20 redelijk
quote:nr 1 is een klaverjasser, nummer 4 en 6 zijn B-trainees en zullen er wel uit gaan.Trainingsrapport
Je trainer Alexey Talpaz heeft het volgende vastgesteld:
Thom Kleinsma Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op positiespel steeg hij van matig naar redelijk.
Pieter-Paul Frerichs Zag zijn mate van positiespel toenemen van formidabel naar uitmuntend.
Sébastien Guérin Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in positiespel vooruit van formidabel naar uitmuntend.
Onno Kruijdenberg Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van positiespel van redelijk naar goed.
Lam Feng Choon Zijn beoordeling op het gebied van positiespel steeg van goed naar uitstekend.
Mathieu Camoin Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van positiespel van matig naar redelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |