quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ie met die opmerking meer mensen dan m lief is.leg uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HT: FC Dinamo Assen (504765)
dat dus.. wij krijgen gewoon niet de kans op de LaPo..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
Eenvoudig. Jij kan niet wachten totdat iemand een geldige LaPo plaatst.
En je wilt natuurlijk naar de nummer 1 plek op piles.
Oh, en het duurde te lang voordat je het nieuwe topic klaar had...
valt wel mee toch? ik heb ze wel eens slechter gezienquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:26 schreef ScudRaket het volgende:
duss.... op zoek naar een IM en hopen dat de +1 van mijn 33 jarige snel verandert in een pleister
(tering wat een slechte tvp)
Wachten totm iemand een post plaatst wat de laatste is geld niet in die beredernatie.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
Eenvoudig. Jij kan niet wachten totdat iemand een geldige LaPo plaatst.![]()
Yeah rightquote:[q]En je wilt natuurlijk naar de nummer 1 plek op piles.![]()
Simpel omdat ik niet snapte waarom er maar geen reactie kwam. Pas toen Afhaalchinees aan gaf dat t al weer bijna vol was snapte ik t pas.quote:Oh, en het duurde te lang voordat je het nieuwe topic klaar had...
Jeah right.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat dus.. wij krijgen gewoon niet de kans op de LaPo..
meen je dat nou?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach er zijn meer 30+ers dan je denkt.
ohwquote:
even een kleine check voor de zekerheidquote:Als ik dat had gedaan had ik niet zo gereageerd.
Goedzo jonge! We zijn trots op je!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:26 schreef MrMoon het volgende:
toch, maar even melding gemaakt van mijn verdachte transfer.. het voelde toch niet fijn aan..
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:51 schreef MrMoon het volgende:
ook al een eerste reactie van een user die een van Groningen in zn team had.. en de speler is op de TL geplaatst![]()
hij kan niet zo veel, maar toch.. hij is nog maar 19 jr.. dus er valt nog wat aan bij te schaven
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 01:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
* Possie heeft besloten (tenzij er nog meer sukkels komen als Drassss en MrMoon) , 4 trainings plekken op te offeren voor toekomstige "groningen of prent" spelers.
een internationale oefenpot regelen.. verder is er niks, misschien dat sommige andere mensen nog jeugdwedstrijden hebben, maar dat zal het ook wel zo'n beetje zijn..quote:Op donderdag 14 oktober 2010 01:07 schreef Afhaalchinees het volgende:
wat doen jullie op donderdag op hattrick? Dan is er niet zoveel toch?
Hey ik wil trainings plekken op offeren voor jullie. Lijkt t je dan niet logies dat je zelf wat anders gaat trainen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 01:11 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mijn dank is bij voorbaat al zeer groot.. het wordt vooral interessant als je iets anders gaat trainen dan verdedigers
want het is in eerste instantie mijn bedoeling om dat gewoon te blijven trainen..
Alvast wat spelers aantrekken die ik kan optrainen. Op donderdag zijn de spelers meestal het goedkoopste. Daarnaast heb ik nog een wedstrijd op donderdag (niet de jeugd), en ook inderdaad een nieuwe oefenwedstrijd regelen zoals Moon zegt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 01:07 schreef Afhaalchinees het volgende:
wat doen jullie op donderdag op hattrick? Dan is er niet zoveel toch?
maar als je een speler op donderdag koopt missen ze wel 1 week training. Maar dat zie dan zeker in de prijs?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 07:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Alvast wat spelers aantrekken die ik kan optrainen. Op donderdag zijn de spelers meestal het goedkoopste. Daarnaast heb ik nog een wedstrijd op donderdag (niet de jeugd), en ook inderdaad een nieuwe oefenwedstrijd regelen zoals Moon zegt.
Yup. Daarom zijn ze ook goedkoper. En voor mij maakt die week gemiste training toch weinig uit.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:34 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
maar als je een speler op donderdag koopt missen ze wel 1 week training. Maar dat zie dan zeker in de prijs?
Moet je maar gewoon wat vaker op het forum te vinden zijn.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:38 schreef DutchieBre het volgende:
zuicht* ik plaats alleen tvp's om er telkens achter te komen dat het topic alweer dicht is
Er zijn daarentegen mensen die wel echt willen werkenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Moet je maar gewoon wat vaker op het forum te vinden zijn.
huh ?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:45 schreef Afhaalchinees het volgende:
mensen die werkenje kan je supporter zeker niet winnen in een cup?
quote:als je het goed doet , gaat die echt veel meer omhoog .
het is nog een jonge speler met goede groei mogelijkheden , en als je iets wilt hebben dan is dit een schijntje , ik betaal per speler soms al 300000
Wat een gelulquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:33 schreef Afhaalchinees het volgende:
Weten jullie Enrico Brouwer (287632295) van het vorige topic nog?
[..]
Uiteraard, maar omdat het een koopje is vroeg ik aan hem of ik misschien niet 180 000 moet bieden omdat ze anders wel overbiedenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wat een gelul![]()
Uiteraard niet mee akkoord gaan. Dat hij een slechte manager is wil nog niet zeggen dat jij dat ook moet zijn he.
Hehe en het is jammer in HT dat je niet een bod kan doen, maar deze niet kan intrekken bijvoorbeeld 2 uur voor de deadline.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:41 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Uiteraard, maar omdat het een koopje is vroeg ik aan hem of ik misschien niet 180 000 moet bieden omdat ze anders wel overbieden
Christ van Groningenquote:Hallo
ZIjn stats:
Keepen: rampzalig
Verdedigen: matig
Positiespel: matig
Vleugelspel: slecht
Passen: zwak
Scoren: matig
Spelhervatting: zwak
Vraagprijs: ¤65000
quote:100.000 euro hij wordt beter dan je denkt
quote:oke in ruil voor Evgen Kostinchuk
Zijn stats zijn: Christ van Groningen (292759491)
Netherlands 19 jaar en 67 dagen, volgende verjaardag: 28-11-2010
slecht in vorm, conditie matig
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: jvoz (sinds 25-09-2010)
Total Skill Index (TSI): 260
Loon: 350 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Technisch
Laden... Laden...
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 4/20 zwak
Positiespel: 3/20 slecht
Vleugelspel: 7/20 goed
Passen: 3/20 slecht
Scoren: 4/20 zwak
Spelhervatting: 5/20 matig
ik hoop dat je er wat aan heb en hij wordt nog veel beter hij is nog maar 19 jaar!
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:07 schreef MrMoon het volgende:
Wat loopt er ook een smerig stelletje profiteurs rond in HT
Simon van Groningen
[..]
Christ van Groningen
[..]
[..]
mja die eerste doe ik daarom sowieso niet.. en die tweede heb ik een bericht gestuurd of hij hem voor 1k op de TL zet als ik die speler die hij wil op de TL zet voor 1k..quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik voel met je mee.. Links en rechts ben ik ook wel eens genaaid door wat managers.
Je bent pas dus ik zal niet meteen alles accepteren en lekker rustig alles bekijken. Die gast maakt ook "verlies" op zijn spelers dus hij zal vanzelf de spelers voor de marktprijs weg doen, of ontslaan
ik heb er eerst 8 aangeschreven (waarvan 2 keepers en de rest is 19 of jonger voor de trainingsposities).. 3 reacties, waarvan 2 de naaiers van hierboven en 1 heeft hem netjes erop gezet.. en daar heb ik al op geboden..quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:35 schreef Drassss het volgende:
Ook al wat andere reacties terug van managers? Hoeveel heb je er al aangeschreven.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:33 schreef Afhaalchinees het volgende:
Weten jullie Enrico Brouwer (287632295) van het vorige topic nog?
[..]
![]()
Dat is ook zeer vervelend..quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:43 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik ook, maar door een blessure kan ik de speler die ik wil vervangen niet verkopen
Ik ook. Helaas moet ik wachten tot mn speler is verkocht zaterdag en wachten op de GM's die aan het uit dokteren zijn hoeveel ik moet inleveren.....quote:
Wel al mail terug gehad vandaag?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook. Helaas moet ik wachten tot mn speler is verkocht zaterdag en wachten op de GM's die aan het uit dokteren zijn hoeveel ik moet inleveren.....
Nee ze zijn het aan het onderzoeken....quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wel al mail terug gehad vandaag?
Nummertje 2 is binnen zie ikquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:16 schreef MrMoon het volgende:
hmmz.. bidwar op een van Groningen.. ik kijk zelf voorlopig aan de zijlijn nog maar even toe
Is dat die transfer naar one_conundrum?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee ze zijn het aan het onderzoeken....
Ook maar eens ff bieden denk ikquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:42 schreef MrMoon het volgende:
[..]
yep, na een bidwar.. en binnen een kwartier loopt nr.3 ook af
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ook maar eens ff bieden denk ik
Ik vond je " deze week " ook best behoorlijk rapquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:55 schreef MrMoon het volgende:
hmmz.. ik dacht vandaag aan mn 1000ste transfer toe te komen, maar ik heb wel heel erg scheel gekeken zeg.. ik zit pas op 968 ipv 998
nou ja het verklaart nu wel een hoop natuurlijkquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik vond je " deze week " ook best behoorlijk rapMaar ik dacht het zal wel misschien staan er veel te koop
Ja.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Is dat die transfer naar one_conundrum?
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nou ja het verklaart nu wel een hoop natuurlijk
nr.3 is ook binnen
wie het kleine niet eert...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:54 schreef Drassss het volgende:
Blegh, krijg ik een bericht dat er een Prent op de TL staat.. " gek modus " is het een 20 jarige goed keeper!
Leuke spelerquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:32 schreef MrMoon het volgende:
een nieuwe van Groningen op de TL, zonder er om gevraagd te hebben
Bennie van Groningen
yep.. moet alleen wel maken dat ik promoveert ivm zn salaris, dat is zo'n 60% van mn volledige salarispost op dit moment..quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:09 schreef Drassss het volgende:
[..]
Leuke spelerKan zeker 3 seizoenen mee.
Laat staan straks als je er nog meer kan kopenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
yep.. moet alleen wel maken dat ik promoveert ivm zn salaris, dat is zo'n 60% van mn volledige salarispost op dit moment..
hangt er vanaf wat ik nog kan aanschaffen.. ik had ook weer bericht van een manager.. alles is te koop volgens hem.. ben benieuwd..quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Laat staan straks als je er nog meer kan kopenAch gewoon volgend seizoen bovenin meedraaien en daarna lekker in de 6 groeien moet toch wel lukken?
Hmm oke. Afwachtenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hangt er vanaf wat ik nog kan aanschaffen.. ik had ook weer bericht van een manager.. alles is te koop volgens hem.. ben benieuwd..
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hmm oke. Afwachten
Beetje een indicatie maar 100k salaris prima te doen.
Ik draai nu 2 wekelijks +100k. Oke dit is in de V, maar ik sta wel stijf onderaan
Ik zou het knap vinden als je ervaringsstrijgers op vrijdag hebt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:57 schreef Drassss het volgende:
Geen poppers.. Eens kijken of er ervaring/vorm stijgingen zijn.
Die bekijk ik per week dus het kan de zo/wo pot zijn hequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zou het knap vinden als je ervaringsstrijgers op vrijdag hebt.
Krijg nou wat, er is geboden !quote:Meindert de Goey (200354891)
Netherlands 26 jaar en 69 dagen, volgende verjaardag: 27-11-2010
redelijk in vorm, conditie uitstekend
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een redelijk leider.
Eigenaar: LFJ Breda (sinds 21-08-2010)
Total Skill Index (TSI): 22 600
Loon: 3 810 ¤/week
Waarschuwingen: 1
Specialiteit: Onvoorspelbaar
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 15-10-2010 10:00
Vraagprijs: 1 625 000 ¤
Hoogste bod: 1 625 000 ¤ door Il Nansen
Yes, maar wil er graag wat jongere spelertjes voor terugkopen (ondanks dat hij mijn beste speler is). Dan maar geen kampioen dit jaar. Ik wil gewoon graag een elftal hebben waar ik mee verder kan in de toekomst !quote:
Heel verstandig. Gewoon het bedrag delen door het aantal trainees dat je wil halen en lekker shoppen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:16 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Yes, maar wil er graag wat jongere spelertjes voor terugkopen (ondanks dat hij mijn beste speler is). Dan maar geen kampioen dit jaar. Ik wil gewoon graag een elftal hebben waar ik mee verder kan in de toekomst !
Ik zag het. Heb hem maar even gelist om het te bekijken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:27 schreef DutchieBre het volgende:
Er is opnieuw geboden .. Hopen dat er een "bied oorlog" komt
Het zal wel meevallen denk ik. Wat vind jij overigens een normaal bedrag voor een trainee ? (stel jij die ook op in de zondag matchen ?)quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zag het. Heb hem maar even gelist om het te bekijken.
Hij heeft natuurlijk wel wat sh he.. dat scheelt wel iets in de prijs.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:35 schreef DutchieBre het volgende:
Hahaha, had er een spelertje opgezet voor 95,000 euro. Op de TV komt ie niet boven de 5,000 uit, biedt er gewoon iemand op
Dat geluk heb je zo af en toe wel eens.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:35 schreef DutchieBre het volgende:
Hahaha, had er een spelertje opgezet voor 95,000 euro. Op de TV komt ie niet boven de 5,000 uit, biedt er gewoon iemand op
Dat is heel moeilijk. Het ligt eraan wat je wilt trainen, hoe hoog je de stats wilt hebben en zo. Het bedrag dat je dus uit wilt geven moet je helemaal zelf uitvinden. Ik koop bijvroobeeld trainees met bedragen tussen de 50k en 1M, terwijl nixx altijd rond de 4M zit.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:32 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Het zal wel meevallen denk ik. Wat vind jij overigens een normaal bedrag voor een trainee ? (stel jij die ook op in de zondag matchen ?)
quote:Trainingsrapport
Je trainer Rolcis Rep heeft het volgende vastgesteld:
José María Canals
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van formidabel naar uitmuntend.
Jędrzej Haczek
Zag zijn mate van verdedigen toenemen van formidabel naar uitmuntend.
Marian Cisiński
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van goed naar uitstekend.
Jezus je hebt er 37quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:42 schreef DutchieBre het volgende:
Maar, ik ben ook echt uitverkoop aan het houden (oudere spelers, etc ..) Van de 6 met de deadline voor 10 uur vandaag is er nu toch al op 3 geboden. Dat scheelt, ik had namelijk veel te veel spelers.
Daar was ik ook al mee bezig, maar dat proces gaat zo langzaamquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jezus je hebt er 37Ik zou er ook een paar ontslaan als ik jou was?
Ik zag dat je er wel een paar had met non-skills.. Die kan je beter ontslaan dan nog proberen te verkopenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:44 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Daar was ik ook al mee bezig, maar dat proces gaat zo langzaam.. Ik probeer ze liever te verkopen
En van het geld.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zag dat je er wel een paar had met non-skills.. Die kan je beter ontslaan dan nog proberen te verkopenZonde van je tijd.
Komt voor de bakker :-P .. Het lijkt wel "real life" kan ik ook zo moeilijk afstand doen van zakenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zag dat je er wel een paar had met non-skills.. Die kan je beter ontslaan dan nog proberen te verkopenZonde van je tijd.
Ik moet zeggen dat ik dat niet als een verlies zie nu .. Hij speelde toch al niet. Had hem ook al erg lang in mijn gelederen. Nu ben ik rustig op zoek naar trainees, maar moet zeggen dat ze nog redelijk duur zijn. Wil graag wat sterke verdedigers.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:54 schreef DutchieBre het volgende:
De nummer 2 uit mijn competitie biedt op mijn 30 jarige speler met een tsi van 300
Met wat voor stats zoek je ze?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:25 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik dat niet als een verlies zie nu .. Hij speelde toch al niet. Had hem ook al erg lang in mijn gelederen. Nu ben ik rustig op zoek naar trainees, maar moet zeggen dat ze nog redelijk duur zijn. Wil graag wat sterke verdedigers.
Verdedigen minimaal goed daarnaast de bijstat van positiespel of vleugelspel minimaal redelijkquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Met wat voor stats zoek je ze?
En je traint verdedigen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:32 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Verdedigen minimaal goed daarnaast de bijstat van positiespel of vleugelspel minimaal redelijk
Hmm. Dan zou ik voor spelers geen met minimaal redelijk verdedigen en goed vleugelspel. Dan train je ze tot aan de switch op vleugelspel en daarna zet je ze om naar verdedigen. Het beste kun je dan 18 jarige spelers nemen in jou situatie. Daar zul je het meeste rendement uithalen dan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:36 schreef DutchieBre het volgende:
Dat wil ik na komend seizoen gaan doen
?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:46 schreef DutchieBre het volgende:
Wat ik me afvraag. Waarom gaat de TSI van een speler altijd direct omhoog na een transfer ?
ik verkoop net een speler (in het verleden dus ook al) .. TSI 21,000 en nog wat. Direct bij zijn nieuwe club is zijn TSI opeens 22,000 en nog watquote:
Lijkt me heel sterk. Het enige wat ik me kan voorstellen, is dat je nu in zijn transfergeschiedenis aan het kijken bent, en daar zie je dan het TSI van het moment van listen staan (voor de training dus), dus niet van op het verkoopmoment.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:50 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
ik verkoop net een speler (in het verleden dus ook al) .. TSI 21,000 en nog wat. Direct bij zijn nieuwe club is zijn TSI opeens 22,000 en nog wat
Dat zou kunnen idd, maar mij viel het verschil op namelijkquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Lijkt me heel sterk. Het enige wat ik me kan voorstellen, is dat je nu in zijn transfergeschiedenis aan het kijken bent, en daar zie je dan het TSI van het moment van listen staan (voor de training dus), dus niet van op het verkoopmoment.
Ik twijfel alleen of ik ze wel moet verkopen, aangezien er nu 2 belangrijke wedstrijden voor de deur staan.. als ik daar 3 punten uit pak, dan ben ik eigenlijk veilig..quote:Narcizas Dorochovas: Zag zijn mate van verdedigen toenemen van redelijk naar goed.
Arwin Rouvoet: Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van goed naar uitstekend.
Speel je veilig zou ik zeggen. Zeker met het project wat je nu aan het doen bent is het belangrijk om even hoog in de competitie te draaien.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:29 schreef MrMoon het volgende:
2 stijgers vandaag..
[..]
Ik twijfel alleen of ik ze wel moet verkopen, aangezien er nu 2 belangrijke wedstrijden voor de deur staan.. als ik daar 3 punten uit pak, dan ben ik eigenlijk veilig..
mja ik zet vanavond wel wat trainees op de TL die toch niet op zondag spelenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Speel je veilig zou ik zeggen. Zeker met het project wat je nu aan het doen bent is het belangrijk om even hoog in de competitie te draaien.
De OP die je gemaakt hebt bevat trouwens een fout.quote:
Jep ik kreeg de melding.. Eigenlijk heb ik helemaal niks aan hem. Geen plek om te trainen en hij is gewoon waailapquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:42 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wel een Prent op de TL
Barend Prent (302422347)
Internet op de telefoon.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:44 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja ik zet vanavond wel wat trainees op de TL die toch niet op zondag spelen
(als ik het niet vergeet en vanavond op tijd weer thuis ben)
mja, mn nieuwe abo is nog niet ingegaan, dus ik kan alleen nog internetten via wifi.. anders kost het me te veel geldquote:
Possie wilde wel verdedigers voor ons trainenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep ik kreeg de melding.. Eigenlijk heb ik helemaal niks aan hem. Geen plek om te trainen en hij is gewoon waailapIk pak hem wel, zodat hij elke zondag water kan dragen...
En ik ben er voor het passen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:52 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Possie wilde wel verdedigers voor ons trainen
vandaar dat ik het even meldde
Kijk aan.. dan is Barend Prent straks een allround speler voor hij terug gaat naar zn familiequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En ik ben er voor het passen.
Wat een nerd inderdaadquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep ik kreeg de melding.. Eigenlijk heb ik helemaal niks aan hem. Geen plek om te trainen en hij is gewoon waailapIk pak hem wel, zodat hij elke zondag water kan dragen...
De namen worden bepaald aan de hand van alle managersnamen. Die worden dan gecombineerd.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:13 schreef DutchieBre het volgende:
Pascal Schwarz-Schilling
Ik bied op hem omdat mij de term "zwart geld" wel leuk lijkt![]()
Hoe vezinnen ze de namen daar joh ?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:42 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wel een Prent op de TL
Barend Prent (302422347)
quote:Hoogste bod: 10 000 ¤ door RKDEO
Ik zie het! Heel vaag!! Toen ik m maakte deed ie t gewoon. Ik heb zelfs de link van Piles nog gebruikt......quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De OP die je gemaakt hebt bevat trouwens een fout.
Op de wiki heb ik hem alvast aangepast. Je kunt hem nog goed zetten hier.
Niet meer nodig dus.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:56 schreef Drassss het volgende:
Ik zal Possie vanavond eens informeren of hij interesse heeft.
niet waar. De vertalers van elke taal gooien namen in een database, en die worden gecombineerd.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De namen worden bepaald aan de hand van alle managersnamen. Die worden dan gecombineerd.
quote:Domingos Neto (302575808)
Portugal 17 jaar en 8 dagen, volgende verjaardag: 27-01-2011
redelijk in vorm, conditie matig
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: Year 1983 (sinds 12-10-2010)
Total Skill Index (TSI): 5 760
Loon: 930 ¤/week
Waarschuwingen: 0
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 15-10-2010 16:09
Vraagprijs: 3 500 000 ¤
Hoogste bod: 4 500 000 ¤ door Rodano 2008
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: uitstekend
Scoren: matig Spelhervatting: matig
dat is ook de reden dat je eigenlijk niet meer moet rondkijken als je vol zit.. want deze is zeker schitterend..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:42 schreef Flappekz het volgende:
Het is dat ik vol zit, maar wat een schitterende speler is dit ook weer. Eeuwig zonde dat ie geen spec heeft:
[..]
Gelukkig heb ik besloten alleen nog maar voor specialiteiten te gaanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat is ook de reden dat je eigenlijk niet meer moet rondkijken als je vol zit.. want deze is zeker schitterend..
Zoals ik al aangaf zou ik wanneer mogelijk ook meedoenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:11 schreef Flappekz het volgende:
Wie opent er van ons eigenlijk een nieuwe jeugdleague?
ik over 3quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:17 schreef Afhaalchinees het volgende:
ik wil er wel 1 maken, mijne is pas over 2 maandagen afgelopen
Sorry, maar dat gaat helaas niet....alle plaatsen blijven bezet door de huidige teams voor zover ik heb begrepenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:17 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Zoals ik al aangaf zou ik wanneer mogelijk ook meedoen..
Ga je deze als trainees gebruiken? Sommige zijn al best oud daarvoor toch?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:43 schreef DutchieBre het volgende:
Zo, met mijn 5 nieuwe versterkingen ben ik klaar voor dit seizoen
Dat ze geld ervoor vragen is redelijk normaal in de kleinere HT landen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:19 schreef vanpers het volgende:
Ten tweede had ik dus half benin uitgedaagd voor friendlys en een nieuwe gast uit benin benaderd met een berichtje of hij een friendly wilde spelen. Kreeg van hem een berichtje terug of ik hem wilde mailen ipv via hattrick. Vond dit al erg vreemd maar ik dacht niet geschoten is altijd mis. Even nieuw adres aangevraagd zodat ik geen spam overload zou krijgen op mijn mail account. Krijg ik vrolijk terug dat hij nog niet echt volledig gebruik kan maken van zijn hattrick omdat zijn computer niet helemaal goed functioneert. Of ik even 40 euro over wilde maken zodat hij zijn computer kon maken, dan zou hij wel een friendly tegen me spelen.![]()
![]()
![]()
Ik heb hier, samen met mijn huisgenoot wel interesse in. Onze huidige competitie speelt vanavond zijn laatste wedstrijd, dus daarna kunnen wij direct overstappen/moet ik op zoek naar een nieuwequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:19 schreef vanpers het volgende:
Wie heeft er intresse om met 4 man een jeugdcompetitie te starten om er idiale training uit te halen? Heb gelezen dat je hiermee een boel extra wedstrijden kan spelen.
3 trainingen per seizoen extra. En het werkt prima in ieder geval.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:19 schreef vanpers het volgende:
Wie heeft er intresse om met 4 man een jeugdcompetitie te starten om er idiale training uit te halen? Heb gelezen dat je hiermee een boel extra wedstrijden kan spelen.
Hoe snel starten jullie dan de nieuwe competitie? Na 1 of 2 dagen na het einde van de oude?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
3 trainingen per seizoen extra. En het werkt prima in ieder geval.
2 zijn er gehaald als vervanging ..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:21 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ga je deze als trainees gebruiken? Sommige zijn al best oud daarvoor toch?
Dat moet minimaal 2 dagen erna, dus dat doen we ook.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:28 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Hoe snel starten jullie dan de nieuwe competitie? Na 1 of 2 dagen na het einde van de oude?
En ligt het aan mij of is Hattrick down?
Maar ben dan gewoon eerlijk en zeg dat je er geld voor wil hebben en kom niet met die onzin.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat ze geld ervoor vragen is redelijk normaal in de kleinere HT landen.
Dit is toch zeker een grapje ?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat ze geld ervoor vragen is redelijk normaal in de kleinere HT landen.
Even gekopieerd van een forum op hattrick.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:33 schreef Kirov het volgende:
Waarom is een jeugdcompetitie van 4 teams eigenlijk beter?
klopt.. zowel Nico als RPP hebben aangegeven mee te blijven doen..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Sorry, maar dat gaat helaas niet....alle plaatsen blijven bezet door de huidige teams voor zover ik heb begrepen
nee volgens mij niet..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:04 schreef Drassss het volgende:
Het is niet mogelijk om spelers uit je eregalerij te schoppen of wel?
Ouderwets bezig zie ik?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:41 schreef Flappekz het volgende:
Outpost zn jeugdhooligans kunnen slecht tegen hun verlies
quote:
Ja gek he als je in de kampioens wedstrijd door de 1 na laatste van de mat wordt geveegd.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:41 schreef Flappekz het volgende:
Outpost zn jeugdhooligans kunnen slecht tegen hun verlies
Moon staat voorlopig ook nog op winnen, dus onze uitslag doet er dan niet echt meer toe...tenzij je het doelsaldo goed had weten te makenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja gek he als je in de kampioens wedstrijd door de 1 na laatste van de mat wordt geveegd.
Ja zekers. Zo is het al het hele seizoen spannend geweest. Ik denk zelf dat we allemaal wel een keer 1e hebben gestaan.quote:
Daarom kunnen ze t ook niet hebben dat ze al 0-3 achter staan. Lijkt me heul logies.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Moon staat voorlopig ook nog op winnen, dus onze uitslag doet er dan niet echt meer toe...tenzij je het doelsaldo goed had weten te maken
je hebt je spelers niet goed voorbereid op het kampioensduel waardoor ze de spanning niet aankunnen..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja gek he als je in de kampioens wedstrijd door de 1 na laatste van de mat wordt geveegd.
5 trainees, 1 klaverjasserquote:Konrad Kiryluk
Increased his defending skill from excellent to formidable.
Víctor Careaga
All that hard work paid off! His defending skill improved from solid to excellent.
Zygmunt Gałęzewski
His training efforts showed good results as his defending abilities increased from solid to excellent.
Guido Archino
All that hard work paid off! His defending skill improved from formidable to outstanding.
Jürgen Parchewitz
Increased his defending skill from excellent to formidable.
Ashwin van Walsem
Training hard and no fooling around with his team-mates helped improve his defending skill from poor to weak.
Dat is duidelijk. Angst voor wat er gebeuren zou als ze zouden verliezen heeft averechts gewerkt...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:59 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je hebt je spelers niet goed voorbereid op het kampioensduel waardoor ze de spanning niet aankunnen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:20 schreef MrMoon het volgende:
jeugdkampioen..
tijd om mn team te ontmantelen
Nergens eigenlijkquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:01 schreef Vuurpijl. het volgende:
Waarvoor dienen de punten die je krijgt door bijvoorbeeld ''Een speler verkocht''?
Ja deze keer was het Gijs_ .quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:09 schreef Flappekz het volgende:
Wie had deze comp gestart? Gijs_ toch? Dan kan ie m volgens mij ook stoppen nu en een nieuwe aanmaken
Outpost, of kun jij al een nieuwe aanmaken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:48 schreef Drassss het volgende:
Moon nu moet je natuurlijk ook scouts hebben die van Groningen heten he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.al naar gezocht, maar niet kunnen vinden..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
ow is dat zo? nou ja ik wil er wel een aanmaken hoor..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja deze keer was het Gijs_ .
Nee, tenminste ik zou ook niet meer weten hoe dat moet.Ja dat kan ik maar MrMoon zou het toch doen?
Ik ben gestopt bij 2quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:58 schreef MrMoon het volgende:
[..]al naar gezocht, maar niet kunnen vinden..
oke, ik heb er een aangemaakt en de mensen die ik kan uitnodigen heb ik uitgenodigd.. ik heb de wedstrijden in eerste instantie op dinsdagavond 20:00 gezet..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja deze keer was het Gijs_ .
Nee, tenminste ik zou ook niet meer weten hoe dat moet.Ja dat kan ik maar MrMoon zou het toch doen?
hehe, hoe lang heb je er naar moeten zoeken?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ben gestopt bij 2sindsdien krijg ik super jeugdspelers. Die Prentjes hebben er echt kijk op
Weekje of 2.. Gewoon om de 3 dagen even snel de provincies voorbij.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hehe, hoe lang heb je er naar moeten zoeken?
Krijg je, ook als niet betalend speler, te zien bij training, elke dondernacht/vrijdagochtend.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:07 schreef Vuurpijl. het volgende:
Ik lees hier diverse berichten over stijgers, zijn deze mensen betalend lid op Hattrick of gebruiken ze een tool?
Wanneer je bijvoorbeeld, www.tomattrick.org , gebruikt en daar inlogt krijg je ook te zien, als niet supporter, wat de veranderingen zijn in je team na een training ( die elke vrijdagochtend 01.20 is ).quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:07 schreef Vuurpijl. het volgende:
Ik lees hier diverse berichten over stijgers, zijn deze mensen betalend lid op Hattrick of gebruiken ze een tool?
Ik ook. Dus bieden bij mij is ook vrij (normale prijzen ook).quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:10 schreef MrMoon het volgende:
ohw ja, voor de liefhebbers heb ik enkele spelers op de TL gezet.. wel graag normale biedingen indien je biedt..
Alleen van je jeugdteam dus? Zoja, hoe komen jullie aan zulke goede jeugdspelers?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:08 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Krijg je, ook als niet betalend speler, te zien bij training, elke dondernacht/vrijdagochtend.
Nee juist bij de senioren. Bij je jeugdteam is er een trainingsupdate 24u na elke wedstrijd die je gespeeld hebt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:30 schreef Vuurpijl. het volgende:
[..]
Alleen van je jeugdteam dus? Zoja, hoe komen jullie aan zulke goede jeugdspelers?
Als ik ga naar training zie ik nergens iets staan over de laatste training?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:32 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Nee juist bij de senioren. Bij je jeugdteam is er een trainingsupdate 24u na elke wedstrijd die je gespeeld hebt.
Dan heb je geen stijgertsquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:38 schreef Vuurpijl. het volgende:
[..]
Als ik ga naar training zie ik nergens iets staan over de laatste training?
![]()
Mijn ogen, dat hattrick shirtquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:38 schreef Vuurpijl. het volgende:
[..]
Als ik ga naar training zie ik nergens iets staan over de laatste training?
![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:48 schreef Drassss het volgende:
Moon nu moet je natuurlijk ook scouts hebben die van Groningen heten he
Waarom dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In jou geval kan ik me dat voorstellen ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dinsdag, ok maar kan dat tijdstip niet eerder? De TU komt dan pas op 21.45...............quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
oke, ik heb er een aangemaakt en de mensen die ik kan uitnodigen heb ik uitgenodigd.. ik heb de wedstrijden in eerste instantie op dinsdagavond 20:00 gezet..
Ik dacht dat Flap dat gevraagd had aan jou.....quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:59 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ow is dat zo? nou ja ik wil er wel een aanmaken hoor..
Wat maakt dat nou uit?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 04:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dinsdag, ok maar kan dat tijdstip niet eerder? De TU komt dan pas op 21.45...............
Gister ook een leuke TU zie ik net (was gister aan het verhuizen)quote:Allard Boender
Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van uitstekend naar formidabel.
Geurt Immerman
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van goed naar uitstekend.
Egidius Heering
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van uitstekend naar formidabel.
Mhaw beetje random die uitslagen. Maar in de lage divisie kunnen er verschillende team zitten. Goede/slechte etc dan kan je soms monsterscores krijgen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:13 schreef Vuurpijl. het volgende:
Zijn er altijd uitslagen van 5-3, 5-1 etc.? Of komt dit omdat ik nog in de laagste divisie speel?
En over de trainingsresultaten, krijg je 'poppers/stijgers' te zien op de pagina Training? Of krijg je er een bericht van?
btw welke trainingstypes hebben jullie bij je jeugd?![]()
Whut? krijgen niet supporters de TU niet te zien in berichtvorm bij de eerste keer inloggen na de training?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mhaw beetje random die uitslagen. Maar in de lage divisie kunnen er verschillende team zitten. Goede/slechte etc dan kan je soms monsterscores krijgen.
Als supporter krijg je poppers te zien op training. Niet supporters niet. Tevens krijg je bij het inloggen als supporter de poppers meteen te zien ( vrijdagochtend ).
trainingtypes is ook puur op de spelers gericht, aan die info heb je weinig
Volgens mij niet neequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:13 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Whut? krijgen niet supporters de TU niet te zien in berichtvorm bij de eerste keer inloggen na de training?
Ik zou wel zonder kunnenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:28 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Alleen daarom zou ik al verlengen
Die uitslagen vallen nog wel mee toch? Kijk maar eens naar wedstrijd 300675556quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:13 schreef Vuurpijl. het volgende:
Zijn er altijd uitslagen van 5-3, 5-1 etc.? Of komt dit omdat ik nog in de laagste divisie speel?
En over de trainingsresultaten, krijg je 'poppers/stijgers' te zien op de pagina Training? Of krijg je er een bericht van?
btw welke trainingstypes hebben jullie bij je jeugd?![]()
Als ik de enige ben die dat vervelend vind pas ik me uiteraard gewoon aan maar ik dacht dat er bij eerdere competities ook door andere gevraagd werd om een beter tijdstip.quote:
Met een hulp programma.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:34 schreef Vuurpijl. het volgende:
Hoe krijgen de niet supporters de poppers nu WEL tezien?
Wijquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:05 schreef Vuurpijl. het volgende:
[..]
Hattrick #436: Waarom wil niemand topic's openen?
Wie spreekt nu de waarheid?
Ik niet, ik ben hier al verbeterdquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:05 schreef Vuurpijl. het volgende:
[..]
Hattrick #436: Waarom wil niemand topic's openen?
Wie spreekt nu de waarheid?
Hehe, probeer maar eens met zo'n opstelling te komen met je eerste elftalquote:00:00
De jongens van VVV kwamen in een 1-5-2-formatie het veld op.
00:00
Deze jongens mochten het gaan proberen: van Zetten - Aben, Zweerus, Sulkers, Uphoff - Simonsz, Rietbroek, van Vossen, Stolte - Rotgans.
De 4-4-1-opstelling van LFJ YBR zag er veelbelovend uit.
Het weer mocht er zijn. Geen wonder dat er in Het Geloof een 197-koppig publiek was samengestroomd voor deze wedstrijd.
Dus als je geen supporter bent krijg je van je hoofdteam geen enkele trainings resultaten tezien(?)quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wij
En FVP weet dat inmiddels ook
Nope. Dan moet je óf je spelers uit je hoofd leren en iedere week bijhouden, óf gebruik maken van de beschikbare gratis hulpprogramma'squote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:37 schreef Vuurpijl. het volgende:
[..]
Dus als je geen supporter bent krijg je van je hoofdteam geen enkele trainings resultaten tezien(?)
Correctquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:37 schreef Vuurpijl. het volgende:
[..]
Dus als je geen supporter bent krijg je van je hoofdteam geen enkele trainings resultaten tezien(?)
Euh, hoezo?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:49 schreef Drassss het volgende:
He Flap, ik ga toch geen Spanjaard binnen hengelen he?
Gezopen?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:50 schreef Drassss het volgende:
Oh verdomd ik kijk scheel en dacht dat Team Koekje je team was. My bad.
Ik kwam er te laat achter dat ik een speler had die te oud was om te spelenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Correct
Uh Dutch, waarom ballen jullie beide niet met 11 man?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:08 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Ik kwam er te laat achter dat ik een speler had die te oud was om te spelen![]()
Ff verder kijken op tv hoe mijn echte team wordt afgedroogd
Dan kijk ik ff hoe mijn team belangrijke punten gaat pakkenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:08 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Ik kwam er te laat achter dat ik een speler had die te oud was om te spelen![]()
Ff verder kijken op tv hoe mijn echte team wordt afgedroogd
Pff.., mot ik met die Lopez??quote:
En dan te bedenken dat ik openingsboden op 400k, 400k en 1200k had. Scheelde niet alles of ik had er 3 waailappen bij gehadquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:08 schreef Flappekz het volgende:
Stomme verkoopavond gehad:
Speler 1, gemiddelde transferprijs 5,x ton, verkocht voor 4 ton
Speler 2, gemiddelde transferprijs 7,5 ton, verkocht voor 4 ton
Speler 3, gemiddelde transferprijs 1,865M, verkocht voor 1,3M
Heb geen ideequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Pff.., mot ik met die Lopez??![]()
Mag nog van geluk spreken dat ik er geen geen TS-hit bij heb opgelopen met morgen de topper op visite bij nr2..![]()
Met Golub heb je trouwens ook niet bepaald geluk gehad, 1,3 mln bij een transfervergelijking rond de 1,7-1,8 als ik me niet vergis.. En dan Ypenburg voor 408k. Sup met de markt?
Zit weinig anders op idd..quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb geen ideeGeef die Lopez een minuutje woensdag en gooi m er weer uit zou ik zeggen
Das mijn team inderdaad.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:50 schreef Drassss het volgende:
Oh verdomd ik kijk scheel en dacht dat Team Koekje je team was. My bad.
Ja. Waardeloos deze avond...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, ik keek te snel hehe..
Valt wat tegen de verkopen of niet?
Ik heb er ook 10 opstaanquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Waardeloos deze avond...
Gelukkig maar 2 spelers die aflopen. Komende maandag staan er weer een 8 te kopen en ik ga er nog 2 opzetten voor dinsdag.
Dat denk ik ook. een erg fijne trainee anderhalve week geleden marktconform voor 750k binnen gehengeld.Heeft nu een tv van 350-400kquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:13 schreef Drassss het volgende:
Lijkt wel of de transfermarkt dood is.
Blegh..quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:03 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. een erg fijne trainee anderhalve week geleden marktconform voor 750k binnen gehengeld.Heeft nu een tv van 350-400k
En da's gelukt!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan kijk ik ff hoe mijn team belangrijke punten gaat pakken
Excelsior thuis met 9 man altijd lastigquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En da's gelukt!
maar vraag niet hoe![]()
Die ook ja, maar Excelsior vooralquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
Graafschap thuis met 9 man altijd lastig
Mijn speler die van middag afliep (en vorige week niet verkocht was) is voor 2.2 mil de deur uit gegaan. Zn tv was 1.8 a 2 mil.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:08 schreef Flappekz het volgende:
Stomme verkoopavond gehad:
Speler 1, gemiddelde transferprijs 5,x ton, verkocht voor 4 ton
Speler 2, gemiddelde transferprijs 7,5 ton, verkocht voor 4 ton
Speler 3, gemiddelde transferprijs 1,865M, verkocht voor 1,3M
Dat met mn uitstekend vleugel verdediger moet toch een leuke vleugelaanval opleveren.quote:6. José Marcos Gomes de Sá (217474939)
23 jaar en 84 dagen, volgende verjaardag: 13-11-2010
goed in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: RKDEO
(sinds 16-10-2010 (10/43), )
Total Skill Index (TSI): 32 740
Loon: 5 436 ¤ (4 530 ¤) /week inclusief 20% bonus
86 976 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 1
Huidige vaardigheden:
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: uitstekend
Vleugelspel: briljant Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Possie vol aan de vleugelaanval, dat blijft bijzonderquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn speler die van middag afliep (en vorige week niet verkocht was) is voor 2.2 mil de deur uit gegaan. Zn tv was 1.8 a 2 mil.
Deze heb ik er voor terug gekocht:
[..]
Dat met mn uitstekend vleugel verdediger moet toch een leuke vleugelaanval opleveren.![]()
Zo bal ik soms ook, alleen heb ik geen vleugelbacks...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn speler die van middag afliep (en vorige week niet verkocht was) is voor 2.2 mil de deur uit gegaan. Zn tv was 1.8 a 2 mil.
Deze heb ik er voor terug gekocht:
[..]
Dat met mn uitstekend vleugel verdediger moet toch een leuke vleugelaanval opleveren.![]()
Hehehehe ik moet wat om mn team te verbeteren.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Possie vol aan de vleugelaanval, dat blijft bijzonder
Ach mijn tegenstander van morgen heeft zo een bagger aanval dat ik mn redelijk verdedigen uitstekend vleugelspel trainie daar wel neer kan zetten. (hoop ik)quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zo bal ik soms ook, alleen heb ik geen vleugelbacks...
Ben blij dat je t eindelijk ook inzietquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hehehehe ik moet wat om mn team te verbeteren.
Ehmmmm en wat als ik dat nog steeds niet inzie maar t een pure aankoop is omdat ik geen andere financiele optie zie om mn team te versterken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ben blij dat je t eindelijk ook inziet
Wie weet doet hij de komende 100 in iets redelijk worden, dan is het een leuke speler om te promoveren. Als hij redelijk in verdedigen zou worden dan is hij wellicht nog leuker om zelf door te trainen, al wordt het dan een lang trajectquote:Deze speler is matig in Scoren op dit moment in zijn loopbaan. Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Scoren te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens matig kunnen worden.
Ik train gewoon wat het beste is voor mijn spelers.quote:Op zondag 17 oktober 2010 08:24 schreef BrandX het volgende:
wat trainen jullie trouwens met je jeugd? 1e individueel en 2e wat je in je hoofdteam ook traint?
In de post boven je staat dat ik verdedigen train(als voorbeeld). 5 in plaats van 4 is om het trainen 100% te benutten neem ik aan, maar 4-4-2 was maar een voorbeeld.quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:28 schreef Kirov het volgende:
Wat wil je gaan trainen?
Want bij positiespel of verdedigen moet je eigenlijk 5 in een linie hebben en bij scoren 3.
Optimaal verdedigen trainen kan in verschillende formaties: 550,541,523,532.quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:53 schreef Vuurpijl. het volgende:
Dus dan word het dit?
Ik train verdedigen met een opstelling 5-5-0. Dan heb ik 2 opties:
Optie 1: Ik koop 10 trainees, 5 voor de woensdag en 5 voor de zondag die op een verdedigende plek worden gezet.
Optie 2: Ik koop 5 trainees, ze spelen elke woensdag in de wedstrijd mee en op zondag zet ik mijn 'gewone' spelers erin.
fixed, zie quotequote:Op zondag 17 oktober 2010 11:53 schreef Vuurpijl. het volgende:
Dus dan word het dit?
Ik train verdedigen met een opstelling 5-5-0, 5-4-1, 5-3-2 of 5-2-3. Dan heb ik 2 opties:
Optie 1: Ik koop 10 trainees, 5 voor de woensdag en 5 voor de zondag die op een verdedigende plek worden gezet.
Optie 2: Ik koop 5 trainees, ze spelen elke woensdag in de wedstrijd mee en op zondag zet ik mijn 'gewone' spelers erin.
Beetje afhankelijk van 't spelersmateriaal. Met 2 OWB's, 2 dikke PM-wingers, IM's met Passen en een topspits kun je alle denkbare tactieken spelenquote:Op zondag 17 oktober 2010 11:56 schreef Nixx- het volgende:
[..]
fixed, zie quote
5-4-1 speel je met een vleugel verdediger, vleugelspeler en aanvaller naar de vleugel toe gecombineerd met vleugelaanval
Ik zou hier de optie met 2 IM's en 1 Winger niet uit willen sluiten, evt. i.c.m. centrumaanval..quote:5-3-2 speel je met 2 vleugelspelers, verdedigende middenvelder en twee aanvallers naar de vleugel gecombineerd met counter
quote:Kampioenschap van het Noorden
Hoort, hoort, hoort! Zegt het voort, voort, voort!
Vandaag is het dan zover:
Het Kampioenschap van het Noorden (in VI.859) wordt beslist. Nadat ruim een maand geleden een zenuwslopende wedstrijd in 't Wjerstribbige Lân in een 2-2 gelijkspel eindigde mag, dan SC diepFries op bezoek bij Schaduwlopers in het regenachtige Shadar Logoth. Uit Stad en Ommeland zal het publiek op deze topper af komen, weten de stugge (diep)Friezen de aanval op de koppositie af te slaan of blijken de mannen van Loial in staat om de 3 punten in eigen huis te houden?
Een ding is zeker, de eerste 3 punten gaan we vanmiddag uit de Euriborg halen dus winnaars zijn we vandaag beiden!
moet maar, de andere 2 waren 17 en nog slechterquote:Commentaar van de scout
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Siemen Finnema.
Deze speler is zwak in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen zwak in Positiespel worden voordat hij bij het eerste komt.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:29 schreef Drassss het volgende:
Het is niet de vraag of Groningen zal scoren, maar hoe vaak![]()
Hmm saai op hattrick.. wachten tot vanavond 8u.
quote:Ja? Oh, hallo Outpost76!
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Dennis Jansenius.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer zwak zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Scoren te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens zwak kunnen worden.
Nouja vooruit dan maar......quote:Ja? Oh, hallo Outpost76!
Hoor eens, Rowan Walvis is 16 jaar (32 d) oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens matig kunnen worden. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Passen ongeveer zwak zijn. Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons.
De speler is onvoorspelbaar, en ik weet niet zeker of we daar veel aan kunnen veranderen - hij is gewoon zo.
Mja ik heb voorlopig geen jeugd training. Aangezien we nog maar met 3 van de 8 deelnemers zijn...quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:52 schreef Drassss het volgende:
Straks nog even de jeugdtraining. Hopelijk nog iets boeiends..
Het is dat ik nog een competitie hebquote:Op zondag 17 oktober 2010 17:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja ik heb voorlopig geen jeugd training. Aangezien we nog maar met 3 van de 8 deelnemers zijn...
Je doet niet écht je best hoorquote:Op zondag 17 oktober 2010 17:51 schreef Drassss het volgende:
Dit topic nog even volmaken, zodat we tijdens de wedstrijden fris kunnen beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |