In de post boven je staat dat ik verdedigen train(als voorbeeld). 5 in plaats van 4 is om het trainen 100% te benutten neem ik aan, maar 4-4-2 was maar een voorbeeld.quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:28 schreef Kirov het volgende:
Wat wil je gaan trainen?
Want bij positiespel of verdedigen moet je eigenlijk 5 in een linie hebben en bij scoren 3.
Optimaal verdedigen trainen kan in verschillende formaties: 550,541,523,532.quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:53 schreef Vuurpijl. het volgende:
Dus dan word het dit?
Ik train verdedigen met een opstelling 5-5-0. Dan heb ik 2 opties:
Optie 1: Ik koop 10 trainees, 5 voor de woensdag en 5 voor de zondag die op een verdedigende plek worden gezet.
Optie 2: Ik koop 5 trainees, ze spelen elke woensdag in de wedstrijd mee en op zondag zet ik mijn 'gewone' spelers erin.
fixed, zie quotequote:Op zondag 17 oktober 2010 11:53 schreef Vuurpijl. het volgende:
Dus dan word het dit?
Ik train verdedigen met een opstelling 5-5-0, 5-4-1, 5-3-2 of 5-2-3. Dan heb ik 2 opties:
Optie 1: Ik koop 10 trainees, 5 voor de woensdag en 5 voor de zondag die op een verdedigende plek worden gezet.
Optie 2: Ik koop 5 trainees, ze spelen elke woensdag in de wedstrijd mee en op zondag zet ik mijn 'gewone' spelers erin.
Beetje afhankelijk van 't spelersmateriaal. Met 2 OWB's, 2 dikke PM-wingers, IM's met Passen en een topspits kun je alle denkbare tactieken spelenquote:Op zondag 17 oktober 2010 11:56 schreef Nixx- het volgende:
[..]
fixed, zie quote
5-4-1 speel je met een vleugel verdediger, vleugelspeler en aanvaller naar de vleugel toe gecombineerd met vleugelaanval
Ik zou hier de optie met 2 IM's en 1 Winger niet uit willen sluiten, evt. i.c.m. centrumaanval..quote:5-3-2 speel je met 2 vleugelspelers, verdedigende middenvelder en twee aanvallers naar de vleugel gecombineerd met counter
quote:Kampioenschap van het Noorden
Hoort, hoort, hoort! Zegt het voort, voort, voort!
Vandaag is het dan zover:
Het Kampioenschap van het Noorden (in VI.859) wordt beslist. Nadat ruim een maand geleden een zenuwslopende wedstrijd in 't Wjerstribbige Lân in een 2-2 gelijkspel eindigde mag, dan SC diepFries op bezoek bij Schaduwlopers in het regenachtige Shadar Logoth. Uit Stad en Ommeland zal het publiek op deze topper af komen, weten de stugge (diep)Friezen de aanval op de koppositie af te slaan of blijken de mannen van Loial in staat om de 3 punten in eigen huis te houden?
Een ding is zeker, de eerste 3 punten gaan we vanmiddag uit de Euriborg halen dus winnaars zijn we vandaag beiden!
moet maar, de andere 2 waren 17 en nog slechterquote:Commentaar van de scout
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Siemen Finnema.
Deze speler is zwak in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen zwak in Positiespel worden voordat hij bij het eerste komt.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:29 schreef Drassss het volgende:
Het is niet de vraag of Groningen zal scoren, maar hoe vaak![]()
Hmm saai op hattrick.. wachten tot vanavond 8u.
quote:Ja? Oh, hallo Outpost76!
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Dennis Jansenius.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer zwak zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Scoren te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens zwak kunnen worden.
Nouja vooruit dan maar......quote:Ja? Oh, hallo Outpost76!
Hoor eens, Rowan Walvis is 16 jaar (32 d) oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens matig kunnen worden. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Passen ongeveer zwak zijn. Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons.
De speler is onvoorspelbaar, en ik weet niet zeker of we daar veel aan kunnen veranderen - hij is gewoon zo.
Mja ik heb voorlopig geen jeugd training. Aangezien we nog maar met 3 van de 8 deelnemers zijn...quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:52 schreef Drassss het volgende:
Straks nog even de jeugdtraining. Hopelijk nog iets boeiends..
Het is dat ik nog een competitie hebquote:Op zondag 17 oktober 2010 17:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja ik heb voorlopig geen jeugd training. Aangezien we nog maar met 3 van de 8 deelnemers zijn...
Je doet niet écht je best hoorquote:Op zondag 17 oktober 2010 17:51 schreef Drassss het volgende:
Dit topic nog even volmaken, zodat we tijdens de wedstrijden fris kunnen beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |