niet waar. De vertalers van elke taal gooien namen in een database, en die worden gecombineerd.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De namen worden bepaald aan de hand van alle managersnamen. Die worden dan gecombineerd.
quote:Domingos Neto (302575808)
Portugal 17 jaar en 8 dagen, volgende verjaardag: 27-01-2011
redelijk in vorm, conditie matig
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: Year 1983 (sinds 12-10-2010)
Total Skill Index (TSI): 5 760
Loon: 930 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 15-10-2010 16:09
Vraagprijs: 3 500 000 ¤
Hoogste bod: 4 500 000 ¤ door Rodano 2008
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: uitstekend
Scoren: matig Spelhervatting: matig
dat is ook de reden dat je eigenlijk niet meer moet rondkijken als je vol zit.. want deze is zeker schitterend..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:42 schreef Flappekz het volgende:
Het is dat ik vol zit, maar wat een schitterende speler is dit ook weer. Eeuwig zonde dat ie geen spec heeft:
[..]
Gelukkig heb ik besloten alleen nog maar voor specialiteiten te gaanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat is ook de reden dat je eigenlijk niet meer moet rondkijken als je vol zit.. want deze is zeker schitterend..
Zoals ik al aangaf zou ik wanneer mogelijk ook meedoenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:11 schreef Flappekz het volgende:
Wie opent er van ons eigenlijk een nieuwe jeugdleague?
ik over 3quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:17 schreef Afhaalchinees het volgende:
ik wil er wel 1 maken, mijne is pas over 2 maandagen afgelopen
Sorry, maar dat gaat helaas niet....alle plaatsen blijven bezet door de huidige teams voor zover ik heb begrepenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:17 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Zoals ik al aangaf zou ik wanneer mogelijk ook meedoen..
Ga je deze als trainees gebruiken? Sommige zijn al best oud daarvoor toch?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:43 schreef DutchieBre het volgende:
Zo, met mijn 5 nieuwe versterkingen ben ik klaar voor dit seizoen
Dat ze geld ervoor vragen is redelijk normaal in de kleinere HT landen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:19 schreef vanpers het volgende:
Ten tweede had ik dus half benin uitgedaagd voor friendlys en een nieuwe gast uit benin benaderd met een berichtje of hij een friendly wilde spelen. Kreeg van hem een berichtje terug of ik hem wilde mailen ipv via hattrick. Vond dit al erg vreemd maar ik dacht niet geschoten is altijd mis. Even nieuw adres aangevraagd zodat ik geen spam overload zou krijgen op mijn mail account. Krijg ik vrolijk terug dat hij nog niet echt volledig gebruik kan maken van zijn hattrick omdat zijn computer niet helemaal goed functioneert. Of ik even 40 euro over wilde maken zodat hij zijn computer kon maken, dan zou hij wel een friendly tegen me spelen.![]()
![]()
![]()
Ik heb hier, samen met mijn huisgenoot wel interesse in. Onze huidige competitie speelt vanavond zijn laatste wedstrijd, dus daarna kunnen wij direct overstappen/moet ik op zoek naar een nieuwequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:19 schreef vanpers het volgende:
Wie heeft er intresse om met 4 man een jeugdcompetitie te starten om er idiale training uit te halen? Heb gelezen dat je hiermee een boel extra wedstrijden kan spelen.
3 trainingen per seizoen extra. En het werkt prima in ieder geval.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:19 schreef vanpers het volgende:
Wie heeft er intresse om met 4 man een jeugdcompetitie te starten om er idiale training uit te halen? Heb gelezen dat je hiermee een boel extra wedstrijden kan spelen.
Hoe snel starten jullie dan de nieuwe competitie? Na 1 of 2 dagen na het einde van de oude?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
3 trainingen per seizoen extra. En het werkt prima in ieder geval.
2 zijn er gehaald als vervanging ..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:21 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ga je deze als trainees gebruiken? Sommige zijn al best oud daarvoor toch?
Dat moet minimaal 2 dagen erna, dus dat doen we ook.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:28 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Hoe snel starten jullie dan de nieuwe competitie? Na 1 of 2 dagen na het einde van de oude?
En ligt het aan mij of is Hattrick down?
Maar ben dan gewoon eerlijk en zeg dat je er geld voor wil hebben en kom niet met die onzin.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat ze geld ervoor vragen is redelijk normaal in de kleinere HT landen.
Dit is toch zeker een grapje ?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat ze geld ervoor vragen is redelijk normaal in de kleinere HT landen.
Even gekopieerd van een forum op hattrick.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:33 schreef Kirov het volgende:
Waarom is een jeugdcompetitie van 4 teams eigenlijk beter?
klopt.. zowel Nico als RPP hebben aangegeven mee te blijven doen..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Sorry, maar dat gaat helaas niet....alle plaatsen blijven bezet door de huidige teams voor zover ik heb begrepen
nee volgens mij niet..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:04 schreef Drassss het volgende:
Het is niet mogelijk om spelers uit je eregalerij te schoppen of wel?
Ouderwets bezig zie ik?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:41 schreef Flappekz het volgende:
Outpost zn jeugdhooligans kunnen slecht tegen hun verlies
quote:
Ja gek he als je in de kampioens wedstrijd door de 1 na laatste van de mat wordt geveegd.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:41 schreef Flappekz het volgende:
Outpost zn jeugdhooligans kunnen slecht tegen hun verlies
Moon staat voorlopig ook nog op winnen, dus onze uitslag doet er dan niet echt meer toe...tenzij je het doelsaldo goed had weten te makenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja gek he als je in de kampioens wedstrijd door de 1 na laatste van de mat wordt geveegd.
Ja zekers. Zo is het al het hele seizoen spannend geweest. Ik denk zelf dat we allemaal wel een keer 1e hebben gestaan.quote:
Daarom kunnen ze t ook niet hebben dat ze al 0-3 achter staan. Lijkt me heul logies.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Moon staat voorlopig ook nog op winnen, dus onze uitslag doet er dan niet echt meer toe...tenzij je het doelsaldo goed had weten te maken
je hebt je spelers niet goed voorbereid op het kampioensduel waardoor ze de spanning niet aankunnen..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja gek he als je in de kampioens wedstrijd door de 1 na laatste van de mat wordt geveegd.
5 trainees, 1 klaverjasserquote:Konrad Kiryluk
Increased his defending skill from excellent to formidable.
Víctor Careaga
All that hard work paid off! His defending skill improved from solid to excellent.
Zygmunt Gałęzewski
His training efforts showed good results as his defending abilities increased from solid to excellent.
Guido Archino
All that hard work paid off! His defending skill improved from formidable to outstanding.
Jürgen Parchewitz
Increased his defending skill from excellent to formidable.
Ashwin van Walsem
Training hard and no fooling around with his team-mates helped improve his defending skill from poor to weak.
Dat is duidelijk. Angst voor wat er gebeuren zou als ze zouden verliezen heeft averechts gewerkt...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:59 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je hebt je spelers niet goed voorbereid op het kampioensduel waardoor ze de spanning niet aankunnen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:20 schreef MrMoon het volgende:
jeugdkampioen..
tijd om mn team te ontmantelen
Nergens eigenlijkquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:01 schreef Vuurpijl. het volgende:
Waarvoor dienen de punten die je krijgt door bijvoorbeeld ''Een speler verkocht''?
Ja deze keer was het Gijs_ .quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:09 schreef Flappekz het volgende:
Wie had deze comp gestart? Gijs_ toch? Dan kan ie m volgens mij ook stoppen nu en een nieuwe aanmaken
Outpost, of kun jij al een nieuwe aanmaken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |