Dat is ook zeer vervelend..quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:43 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik ook, maar door een blessure kan ik de speler die ik wil vervangen niet verkopen
Ik ook. Helaas moet ik wachten tot mn speler is verkocht zaterdag en wachten op de GM's die aan het uit dokteren zijn hoeveel ik moet inleveren.....quote:
Wel al mail terug gehad vandaag?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook. Helaas moet ik wachten tot mn speler is verkocht zaterdag en wachten op de GM's die aan het uit dokteren zijn hoeveel ik moet inleveren.....
Nee ze zijn het aan het onderzoeken....quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wel al mail terug gehad vandaag?
Nummertje 2 is binnen zie ikquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:16 schreef MrMoon het volgende:
hmmz.. bidwar op een van Groningen.. ik kijk zelf voorlopig aan de zijlijn nog maar even toe
Is dat die transfer naar one_conundrum?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee ze zijn het aan het onderzoeken....
Ook maar eens ff bieden denk ikquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:42 schreef MrMoon het volgende:
[..]
yep, na een bidwar.. en binnen een kwartier loopt nr.3 ook af
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ook maar eens ff bieden denk ik
Ik vond je " deze week " ook best behoorlijk rapquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:55 schreef MrMoon het volgende:
hmmz.. ik dacht vandaag aan mn 1000ste transfer toe te komen, maar ik heb wel heel erg scheel gekeken zeg.. ik zit pas op 968 ipv 998
nou ja het verklaart nu wel een hoop natuurlijkquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik vond je " deze week " ook best behoorlijk rapMaar ik dacht het zal wel misschien staan er veel te koop
Ja.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Is dat die transfer naar one_conundrum?
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nou ja het verklaart nu wel een hoop natuurlijk
nr.3 is ook binnen
wie het kleine niet eert...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:54 schreef Drassss het volgende:
Blegh, krijg ik een bericht dat er een Prent op de TL staat.. " gek modus " is het een 20 jarige goed keeper!
Leuke spelerquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:32 schreef MrMoon het volgende:
een nieuwe van Groningen op de TL, zonder er om gevraagd te hebben
Bennie van Groningen
yep.. moet alleen wel maken dat ik promoveert ivm zn salaris, dat is zo'n 60% van mn volledige salarispost op dit moment..quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:09 schreef Drassss het volgende:
[..]
Leuke spelerKan zeker 3 seizoenen mee.
Laat staan straks als je er nog meer kan kopenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
yep.. moet alleen wel maken dat ik promoveert ivm zn salaris, dat is zo'n 60% van mn volledige salarispost op dit moment..
hangt er vanaf wat ik nog kan aanschaffen.. ik had ook weer bericht van een manager.. alles is te koop volgens hem.. ben benieuwd..quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Laat staan straks als je er nog meer kan kopenAch gewoon volgend seizoen bovenin meedraaien en daarna lekker in de 6 groeien moet toch wel lukken?
Hmm oke. Afwachtenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hangt er vanaf wat ik nog kan aanschaffen.. ik had ook weer bericht van een manager.. alles is te koop volgens hem.. ben benieuwd..
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hmm oke. Afwachten
Beetje een indicatie maar 100k salaris prima te doen.
Ik draai nu 2 wekelijks +100k. Oke dit is in de V, maar ik sta wel stijf onderaan
Ik zou het knap vinden als je ervaringsstrijgers op vrijdag hebt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:57 schreef Drassss het volgende:
Geen poppers.. Eens kijken of er ervaring/vorm stijgingen zijn.
Die bekijk ik per week dus het kan de zo/wo pot zijn hequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zou het knap vinden als je ervaringsstrijgers op vrijdag hebt.
Krijg nou wat, er is geboden !quote:Meindert de Goey (200354891)
Netherlands 26 jaar en 69 dagen, volgende verjaardag: 27-11-2010
redelijk in vorm, conditie uitstekend
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een redelijk leider.
Eigenaar: LFJ Breda (sinds 21-08-2010)
Total Skill Index (TSI): 22 600
Loon: 3 810 ¤/week
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 15-10-2010 10:00
Vraagprijs: 1 625 000 ¤
Hoogste bod: 1 625 000 ¤ door Il Nansen
Yes, maar wil er graag wat jongere spelertjes voor terugkopen (ondanks dat hij mijn beste speler is). Dan maar geen kampioen dit jaar. Ik wil gewoon graag een elftal hebben waar ik mee verder kan in de toekomst !quote:
Heel verstandig. Gewoon het bedrag delen door het aantal trainees dat je wil halen en lekker shoppen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:16 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Yes, maar wil er graag wat jongere spelertjes voor terugkopen (ondanks dat hij mijn beste speler is). Dan maar geen kampioen dit jaar. Ik wil gewoon graag een elftal hebben waar ik mee verder kan in de toekomst !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |