Dat is ook zeer vervelend..quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:43 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik ook, maar door een blessure kan ik de speler die ik wil vervangen niet verkopen
Ik ook. Helaas moet ik wachten tot mn speler is verkocht zaterdag en wachten op de GM's die aan het uit dokteren zijn hoeveel ik moet inleveren.....quote:
Wel al mail terug gehad vandaag?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook. Helaas moet ik wachten tot mn speler is verkocht zaterdag en wachten op de GM's die aan het uit dokteren zijn hoeveel ik moet inleveren.....
Nee ze zijn het aan het onderzoeken....quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wel al mail terug gehad vandaag?
Nummertje 2 is binnen zie ikquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:16 schreef MrMoon het volgende:
hmmz.. bidwar op een van Groningen.. ik kijk zelf voorlopig aan de zijlijn nog maar even toe
Is dat die transfer naar one_conundrum?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee ze zijn het aan het onderzoeken....
Ook maar eens ff bieden denk ikquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:42 schreef MrMoon het volgende:
[..]
yep, na een bidwar.. en binnen een kwartier loopt nr.3 ook af
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ook maar eens ff bieden denk ik
Ik vond je " deze week " ook best behoorlijk rapquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:55 schreef MrMoon het volgende:
hmmz.. ik dacht vandaag aan mn 1000ste transfer toe te komen, maar ik heb wel heel erg scheel gekeken zeg.. ik zit pas op 968 ipv 998
nou ja het verklaart nu wel een hoop natuurlijkquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik vond je " deze week " ook best behoorlijk rapMaar ik dacht het zal wel misschien staan er veel te koop
Ja.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Is dat die transfer naar one_conundrum?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |