quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:48 schreef Drassss het volgende:
Moon nu moet je natuurlijk ook scouts hebben die van Groningen heten he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.al naar gezocht, maar niet kunnen vinden..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
ow is dat zo? nou ja ik wil er wel een aanmaken hoor..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja deze keer was het Gijs_ .
Nee, tenminste ik zou ook niet meer weten hoe dat moet.Ja dat kan ik maar MrMoon zou het toch doen?
Ik ben gestopt bij 2quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:58 schreef MrMoon het volgende:
[..]al naar gezocht, maar niet kunnen vinden..
oke, ik heb er een aangemaakt en de mensen die ik kan uitnodigen heb ik uitgenodigd.. ik heb de wedstrijden in eerste instantie op dinsdagavond 20:00 gezet..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja deze keer was het Gijs_ .
Nee, tenminste ik zou ook niet meer weten hoe dat moet.Ja dat kan ik maar MrMoon zou het toch doen?
hehe, hoe lang heb je er naar moeten zoeken?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ben gestopt bij 2sindsdien krijg ik super jeugdspelers. Die Prentjes hebben er echt kijk op
Weekje of 2.. Gewoon om de 3 dagen even snel de provincies voorbij.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hehe, hoe lang heb je er naar moeten zoeken?
Krijg je, ook als niet betalend speler, te zien bij training, elke dondernacht/vrijdagochtend.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:07 schreef Vuurpijl. het volgende:
Ik lees hier diverse berichten over stijgers, zijn deze mensen betalend lid op Hattrick of gebruiken ze een tool?
Wanneer je bijvoorbeeld, www.tomattrick.org , gebruikt en daar inlogt krijg je ook te zien, als niet supporter, wat de veranderingen zijn in je team na een training ( die elke vrijdagochtend 01.20 is ).quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:07 schreef Vuurpijl. het volgende:
Ik lees hier diverse berichten over stijgers, zijn deze mensen betalend lid op Hattrick of gebruiken ze een tool?
Ik ook. Dus bieden bij mij is ook vrij (normale prijzen ook).quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:10 schreef MrMoon het volgende:
ohw ja, voor de liefhebbers heb ik enkele spelers op de TL gezet.. wel graag normale biedingen indien je biedt..
Alleen van je jeugdteam dus? Zoja, hoe komen jullie aan zulke goede jeugdspelers?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:08 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Krijg je, ook als niet betalend speler, te zien bij training, elke dondernacht/vrijdagochtend.
Nee juist bij de senioren. Bij je jeugdteam is er een trainingsupdate 24u na elke wedstrijd die je gespeeld hebt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:30 schreef Vuurpijl. het volgende:
[..]
Alleen van je jeugdteam dus? Zoja, hoe komen jullie aan zulke goede jeugdspelers?
Als ik ga naar training zie ik nergens iets staan over de laatste training?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:32 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Nee juist bij de senioren. Bij je jeugdteam is er een trainingsupdate 24u na elke wedstrijd die je gespeeld hebt.
Dan heb je geen stijgertsquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:38 schreef Vuurpijl. het volgende:
[..]
Als ik ga naar training zie ik nergens iets staan over de laatste training?
![]()
Mijn ogen, dat hattrick shirtquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:38 schreef Vuurpijl. het volgende:
[..]
Als ik ga naar training zie ik nergens iets staan over de laatste training?
![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:48 schreef Drassss het volgende:
Moon nu moet je natuurlijk ook scouts hebben die van Groningen heten he
Waarom dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In jou geval kan ik me dat voorstellen ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dinsdag, ok maar kan dat tijdstip niet eerder? De TU komt dan pas op 21.45...............quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
oke, ik heb er een aangemaakt en de mensen die ik kan uitnodigen heb ik uitgenodigd.. ik heb de wedstrijden in eerste instantie op dinsdagavond 20:00 gezet..
Ik dacht dat Flap dat gevraagd had aan jou.....quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:59 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ow is dat zo? nou ja ik wil er wel een aanmaken hoor..
Wat maakt dat nou uit?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 04:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dinsdag, ok maar kan dat tijdstip niet eerder? De TU komt dan pas op 21.45...............
Gister ook een leuke TU zie ik net (was gister aan het verhuizen)quote:Allard Boender
Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van uitstekend naar formidabel.
Geurt Immerman
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van goed naar uitstekend.
Egidius Heering
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van uitstekend naar formidabel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |