Pff.., mot ik met die Lopez??quote:
En dan te bedenken dat ik openingsboden op 400k, 400k en 1200k had. Scheelde niet alles of ik had er 3 waailappen bij gehadquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:08 schreef Flappekz het volgende:
Stomme verkoopavond gehad:
Speler 1, gemiddelde transferprijs 5,x ton, verkocht voor 4 ton
Speler 2, gemiddelde transferprijs 7,5 ton, verkocht voor 4 ton
Speler 3, gemiddelde transferprijs 1,865M, verkocht voor 1,3M
Heb geen ideequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Pff.., mot ik met die Lopez??![]()
Mag nog van geluk spreken dat ik er geen geen TS-hit bij heb opgelopen met morgen de topper op visite bij nr2..![]()
Met Golub heb je trouwens ook niet bepaald geluk gehad, 1,3 mln bij een transfervergelijking rond de 1,7-1,8 als ik me niet vergis.. En dan Ypenburg voor 408k. Sup met de markt?
Zit weinig anders op idd..quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb geen ideeGeef die Lopez een minuutje woensdag en gooi m er weer uit zou ik zeggen
Das mijn team inderdaad.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:50 schreef Drassss het volgende:
Oh verdomd ik kijk scheel en dacht dat Team Koekje je team was. My bad.
Ja. Waardeloos deze avond...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, ik keek te snel hehe..
Valt wat tegen de verkopen of niet?
Ik heb er ook 10 opstaanquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Waardeloos deze avond...
Gelukkig maar 2 spelers die aflopen. Komende maandag staan er weer een 8 te kopen en ik ga er nog 2 opzetten voor dinsdag.
Dat denk ik ook. een erg fijne trainee anderhalve week geleden marktconform voor 750k binnen gehengeld.Heeft nu een tv van 350-400kquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:13 schreef Drassss het volgende:
Lijkt wel of de transfermarkt dood is.
Blegh..quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:03 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. een erg fijne trainee anderhalve week geleden marktconform voor 750k binnen gehengeld.Heeft nu een tv van 350-400k
En da's gelukt!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan kijk ik ff hoe mijn team belangrijke punten gaat pakken
Excelsior thuis met 9 man altijd lastigquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En da's gelukt!
maar vraag niet hoe![]()
Die ook ja, maar Excelsior vooralquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
Graafschap thuis met 9 man altijd lastig
Mijn speler die van middag afliep (en vorige week niet verkocht was) is voor 2.2 mil de deur uit gegaan. Zn tv was 1.8 a 2 mil.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:08 schreef Flappekz het volgende:
Stomme verkoopavond gehad:
Speler 1, gemiddelde transferprijs 5,x ton, verkocht voor 4 ton
Speler 2, gemiddelde transferprijs 7,5 ton, verkocht voor 4 ton
Speler 3, gemiddelde transferprijs 1,865M, verkocht voor 1,3M
Dat met mn uitstekend vleugel verdediger moet toch een leuke vleugelaanval opleveren.quote:6. José Marcos Gomes de Sá (217474939)
23 jaar en 84 dagen, volgende verjaardag: 13-11-2010
goed in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: RKDEO
(sinds 16-10-2010 (10/43), )
Total Skill Index (TSI): 32 740
Loon: 5 436 ¤ (4 530 ¤) /week inclusief 20% bonus
86 976 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden:
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: uitstekend
Vleugelspel: briljant Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Possie vol aan de vleugelaanval, dat blijft bijzonderquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn speler die van middag afliep (en vorige week niet verkocht was) is voor 2.2 mil de deur uit gegaan. Zn tv was 1.8 a 2 mil.
Deze heb ik er voor terug gekocht:
[..]
Dat met mn uitstekend vleugel verdediger moet toch een leuke vleugelaanval opleveren.![]()
Zo bal ik soms ook, alleen heb ik geen vleugelbacks...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn speler die van middag afliep (en vorige week niet verkocht was) is voor 2.2 mil de deur uit gegaan. Zn tv was 1.8 a 2 mil.
Deze heb ik er voor terug gekocht:
[..]
Dat met mn uitstekend vleugel verdediger moet toch een leuke vleugelaanval opleveren.![]()
Hehehehe ik moet wat om mn team te verbeteren.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Possie vol aan de vleugelaanval, dat blijft bijzonder
Ach mijn tegenstander van morgen heeft zo een bagger aanval dat ik mn redelijk verdedigen uitstekend vleugelspel trainie daar wel neer kan zetten. (hoop ik)quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zo bal ik soms ook, alleen heb ik geen vleugelbacks...
Ben blij dat je t eindelijk ook inzietquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hehehehe ik moet wat om mn team te verbeteren.
Ehmmmm en wat als ik dat nog steeds niet inzie maar t een pure aankoop is omdat ik geen andere financiele optie zie om mn team te versterken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ben blij dat je t eindelijk ook inziet
Wie weet doet hij de komende 100 in iets redelijk worden, dan is het een leuke speler om te promoveren. Als hij redelijk in verdedigen zou worden dan is hij wellicht nog leuker om zelf door te trainen, al wordt het dan een lang trajectquote:Deze speler is matig in Scoren op dit moment in zijn loopbaan. Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Scoren te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens matig kunnen worden.
Ik train gewoon wat het beste is voor mijn spelers.quote:Op zondag 17 oktober 2010 08:24 schreef BrandX het volgende:
wat trainen jullie trouwens met je jeugd? 1e individueel en 2e wat je in je hoofdteam ook traint?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |