Rampzalig keepen...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:34 schreef Drassss het volgende:
Oe oe oe!
Nieuwe trainee gevonden![]()
![]()
Jan-Kees Prent (302193050)
Netherlands 18 jaar en 17 dagen, volgende verjaardag: 10-01-2011
redelijk in vorm, conditie zwak
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: AFC.J^n
Total Skill Index (TSI): 950
Loon: 350 ¤/week
5 600 ¤ / seizoen
Specialiteit: Snel
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 10-10-2010 11:38 (2 dagen 22u 0m)
Vraagprijs: 999 ¤
Hoogste bod: 1 000 ¤ door De Gekleurde Prent
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 5/20 matig
Positiespel: 4/20 zwak
Vleugelspel: 5/20 matig
Passen: 5/20 matig
Scoren: 5/20 matig
Spelhervatting: 1/20 rampzalig
quote:14. Wilhelm Birnie (E2)
15 jaar en 83 dagen
Keepen: onbekend (max. waardeloos)
Verdedigen: matig (max. matig)
Positiespel: zwak (max. zwak)
Vleugelspel: redelijk (max. uitstekend)
Passen: onbekend
Scoren: onbekend (max. zwak)
Spelhervatting: onbekend
Das een mooiequote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
Na lange tijs weer een jeugdspeler mij uitstekend potentieel.
[..]
En hij is een redelijk allrounder, dus ik ga er een beetje vanuit dat hij ook nog hoog in passen zit. Komende training(en) wil ik achterhalen wat zijn potentieel daar dus is. In ieder geval vleugelspel als primaire training gezet nu.quote:
Snap ik, gewoon een mooie speler die zeker een paar ton op gaat leveren.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En hij is een redelijk allrounder, dus ik ga er een beetje vanuit dat hij ook nog hoog in passen zit. Komende training(en) wil ik achterhalen wat zijn potentieel daar dus is. In ieder geval vleugelspel als primaire training gezet nu.
ik vind hem een beetje matigquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:34 schreef Drassss het volgende:
Oe oe oe!
Nieuwe trainee gevonden![]()
![]()
Jan-Kees Prent (302193050)
Netherlands 18 jaar en 17 dagen, volgende verjaardag: 10-01-2011
Eigenaar: AFC.J^n
Total Skill Index (TSI): 950
Loon: 350 ¤/week
5 600 ¤ / seizoen
Deadline: 10-10-2010 11:38 (2 dagen 22u 0m)
Vraagprijs: 999 ¤
Hoogste bod: 1 000 ¤ door De Gekleurde Prent
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 5/20 matig
Positiespel: 4/20 zwak
Vleugelspel: 5/20 matig
Passen: 5/20 matig
Scoren: 5/20 matig
Spelhervatting: 1/20 rampzalig
Correct zoveel mogelijk landen bezoeken of landen die naar jouw stadion komen. Dit is wel iets voor supportersquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:59 schreef DutchieBre het volgende:
Ik meld me ook weer..
Mijn nieuwe 19 jarige vleugelspeler had welgeteld 6 minuten nodig om te scoren voor mijn clubje. Helaas wel met 1 - 4 ten onder gegaan tegen een Malteser team.
Vlaggetjes sparen ? Dat wil zeggen, tegen zoveel mogelijk landen spelen ?
Oow, dan is Malta wel speciaal neem ik aanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Correct zoveel mogelijk landen bezoeken of landen die naar jouw stadion komen. Dit is wel iets voor supporters
Ik ben er ook eens wat serieuzer mee bezig. Heb nog veel grote landen te halen. Afgelopen 2 weken Duitsland en Frankrijk pas bezocht, volgende week naar Finland. Je moet ergens beginnenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Correct zoveel mogelijk landen bezoeken of landen die naar jouw stadion komen. Dit is wel iets voor supporters
540 gebruikers, dat is een aardig klein landje ja.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:08 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Oow, dan is Malta wel speciaal neem ik aan
Help -> Over supporterquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:11 schreef FrituurVetPet het volgende:
Waar kun je ook alweer zien hoe lang je supporter nog loopt? Ik vermoed dat ik binnenkort moet gaan verlengen, maar kan het niet vinden.
Dan kiest ie uitgerekend mij uitquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:10 schreef Drassss het volgende:
[..]
540 gebruikers, dat is een aardig klein landje ja.
Och ja als hij geen andere uitdagingen heeft is dat niet eens zo heel onlogisch natuurlijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:15 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Dan kiest ie uitgerekend mij uit
Dat is idd een leuke ontknoping zeg!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:28 schreef Flappekz het volgende:
Onze jeugdcompetitie is overigens best spannend. Met nog 2 wedstrijden te gaan staat rpp op 24 punten. GotC staat op 23 en zowel Moon, Gijs als Outpost staan op 22.
Ik denk dat GotC het gunstigst speelschema heeft, want die moet nog tegen de twee slechtste ploegen: mijzelf en Nico.
Ik vond dat ik ook erg veel geld kreeg voor mijn thuis oefenmatch. Ik speel slechts in VIII competitie.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:22 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ik ga volgende week weer eens naar Frankrijk. Kan me momenteel niet echt motiveren om actief vlaggetjes te jagen en om nu weer 3-4 dagen te wachten tot er via de friendlypool een IV accepteert uit een land waarvan ik het thuisvlaggetje al heb.. Dan maar direct een V'er scoren die op zondag gaat winnen, zodat ik gegarandeerd een 10-12k 'winst' pak
quote:06-10-2010 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 14 862 ¤ aan entreegeld.
Sorry, maar we hebben alle plaatsen momenteel bezet...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:36 schreef DutchieBre het volgende:
Kan ik ook met jullie jeugd competitie mee gaan doen ? De mijne is oersaai..
helaaschquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Sorry, maar we hebben alle plaatsen momenteel bezet...
ik denk dat de meeste mensen een jeugdcompetitie niet spelen wegens de 'spanning', maar enkel voor optimale trainingquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:36 schreef DutchieBre het volgende:
Kan ik ook met jullie jeugd competitie mee gaan doen ? De mijne is oersaai..
Ja het is allemaal niet zo boeiend eigenlijk. Puur voor de trainingquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:55 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik denk dat de meeste mensen een jeugdcompetitie niet spelen wegens de 'spanning', maar enkel voor optimale training
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens ga ik deze jonge keeper kopen als B-keeper, zodat mijn oude rot ook eindelijk weg kan.
Houd toch in dat ik ¤ 547 011,- kan uitgeven aan transver geld inclusief de 1e week salaris?quote:Kapitaal: 182 291 ¤ (147 011 ¤)
Nee 500k is dacht ik het bedrag dat je max in de min mag staan. Ik dacht dat je max 400k in de min mocht komen met transvers.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:17 schreef Drassss het volgende:
Ik ben er wel, maar durf het niet te zeggen...
Edit: Kan je niet zelfs 100k meer uitgeven?
Denk eraan dat de som van alle biedingen plus de salarissen van de spelers waarop je biedt (je betaalt altijd onmiddellijk na de aankoop het eerste salaris van een speler), je niet verder dan 200 000 ¤ in de schulden mag brengen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee 500k is dacht ik het bedrag dat je max in de min mag staan. Ik dacht dat je max 400k in de min mocht komen met transvers.
Nah dan vraag ik me af sinds wanneer dat veranderd is.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Denk eraan dat de som van alle biedingen plus de salarissen van de spelers waarop je biedt (je betaalt altijd onmiddellijk na de aankoop het eerste salaris van een speler), je niet verder dan 200 000 ¤ in de schulden mag brengen.
Uit de regels hmmz
Ik lees die onzin ook voor het eerst
Ben ik blij dat mijn club zo financieel gezond is dat ik nooit onder 3 miljoen komquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nah dan vraag ik me af sinds wanneer dat veranderd is.
Mijn club is ook financieel gezond. Ik vroeg me all1 af hoeveel ik bieden kon op een speler, inclusief het geld wat dF gister bood op mijn spelert.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ben ik blij dat mijn club zo financieel gezond is dat ik nooit onder 3 miljoen kom![]()
Nja je weet net zo veel als ik dus wat dat gebied!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:32 schreef Drassss het volgende:
Hehe, mja ik heb echt geen flauw idee. Daar ben je ondertussen ook al achter...
Weet niet of ik de training ga bekijken, maar voor mijn gevoel moet ik dat gewoon niet willen..
Kan ik me niet voorstellen, want ik heb een ongelofelijke sterke bank qua aanvallers. Elke spits werkt als een dolle om er zondag in te willen staanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nja je weet net zo veel als ik dus wat dat gebied!Nouja dan morgen of zaterdag maar kijken naar een mid. De spelers die ik nu wilde bekijken staan er dan ook nog op.
Niet luisteren naar je gevoel. Die training moet je gewoon live volgen. Wat nou als er een speler de kantjes er van af loopt omdat het 1.30 am is?
nope.. 380k oid...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:12 schreef Outpost76 het volgende:
Als er nog iemand online is.
[..]
Houd toch in dat ik ¤ 547 011,- kan uitgeven aan transver geld inclusief de 1e week salaris?
Ehm......quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen, want ik heb een ongelofelijke sterke bank qua aanvallers. Elke spits werkt als een dolle om er zondag in te willen staan![]()
Mja als je geen pop hebt en ik wel kan ik die misschien verkopen en die nieuwe trainie trainen op verdedigen ipv dat jij m traint op scoren.quote:Alle gekheid.. Dilemma dat ik teveel spitsen heb ( train scoren ), maar dat ik nu weer een nieuwe Prent op de TL heb gevonden. Ik hoop op een pop, zodat ik 1 Prent kan verkopenDoet pijn, maar het moet maar!
Dan snap ik niet hoe ik er bij kom dat je voor transvers 400k in de min kon staan.....quote:
dat snap ik ook nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:44 schreef Outpost76 het volgende:
Dan snap ik niet hoe ik er bij kom dat je voor transvers 400k in de min kon staan.....![]()
Het was gewoon flauwe geinquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehm......
1. Ik heb t niet over een bank.
2. Ik heb het niet over een spits.
3. Die mids die nu op de tl staan en zaterdag aflopen staan er zaterdag ook nog op!
[..]
Mja als je geen pop hebt en ik wel kan ik die misschien verkopen en die nieuwe trainie trainen op verdedigen ipv dat jij m traint op scoren.
[..]
Dan snap ik niet hoe ik er bij kom dat je voor transvers 400k in de min kon staan.....![]()
23.48 wel dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:46 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat snap ik ook niet
maar als je een bod van 200k op een speler hebt dan kun je ongeveer 580k uitgeven in jou geval
dan kan je max bieden wat er rechts (op de transferpagina) onder de streep overblijft + je 381k bieden (dat is dus je 181k en de 200k die je in de min kunt staan)quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
nu dus een bod van 2.000.000 dus kan ik 2.580.000 max bieden. Ik dacht dat het om het rechter bedrag ging ipv het linker.
Ik heb het niet over spitsen van jou kopen. Ik bedoel dat ik Kees-Jan koop om als verdediger te trainen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:48 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het was gewoon flauwe gein23.45 is geen goede tijd voor echte fatsoenlijke antwoorden van mijn kant.
Ik denk niet dat het verstandig is om 1 van mijn spitsen te kopen. Ze zijn ook best prijzig, zeker een ton of 4/5. Tevens is het voor mij ook niet belangrijk om ze terug te willen kopen. Ik heb namelijk veels te veel spitsen in de familie
Ja net dat ik dacht dat ik je begreep maak je t nog ff minder te begrijpen.......quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dan kan je max bieden wat er rechts (op de transferpagina onder de streep overblijft + je 381k bieden
Pfff ben niet wakker meer.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over spitsen van jou kopen. Ik bedoel dat ik Kees-Jan koop om als verdediger te trainen.
ik heb een edit toegevoegd, waardoor het misschien wat duidelijker wordtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja net dat ik dacht dat ik je begreep maak je t nog ff minder te begrijpen.......
Geeft niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Pfff ben niet wakker meer.
Mhaw ik koop Kees-Jan wel. 1 van mijn overige trainees moet maar opbokken de komende week. Toch bedankt voor het aanbod
Hehe, onschuldig, geen druppel dit keer.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geeft niet.Gewoon van dat bier afblijven dan valt t best wel mee.
![]()
Ik zei dus. Als er nou geen van jou trainies stijgt maar wel 1 van mijne dan koop ik m wel en train m verdedigen.
Nee nu is het wat ik dacht dat je bedoelde voor je ongeëdite berichtje.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb een edit toegevoegd, waardoor het misschien wat duidelijker wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee nu is het wat ik dacht dat je bedoelde voor je ongeëdite berichtje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HT: FC Dinamo Assen (504765)
En dat geloof je zelf?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hehe, onschuldig, geen druppel dit keer.
Ja dat weet ik.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
geen probleemdaar is het topic ook voor toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat wil ik ook maar een week vol stress (en morgen de kans om wat later op te staan) geeft me toch de mogenlijkheid om een paar biertjes te nemen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wil fit blijven voor morgenvroeg, want dan ga ik sportief doen.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat wil ik ook maar een week vol stress (en morgen de kans om wat later op te staan) geeft me toch de mogenlijkheid om een paar biertjes te nemen.Heb ook wel zin in wat bier, maar doe het toch maar niet. Haal het wel in het weekend inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goede gok overigens![]()
Verstandig als je de rest van de week al vol hebt gestaan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Heb ook wel zin in wat bier, maar doe het toch maar niet. Haal het wel in het weekend in![]()
Goede gok overigens
Stalkerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Verstandig als je de rest van de week al vol hebt gestaan.
Tja ik heb je interview gelezen hè en dan weet ik nu alles van je!
Ja hallo je hoeft dat interview niet te geven!quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja hallo je hoeft dat interview niet te geven!Daar zit wel wat in ja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar verdomme het is nog steeds 45 min.. Duurt me te lang.
Hahahahaha geef anders een antwoord op mn digi vraag : Adobe PDF readerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in ja...
Maar verdomme het is nog steeds 45 min.. Duurt me te lang.
Ik ben een anti held in Digi dingenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hahahahaha geef anders een antwoord op mn digi vraag : Adobe PDF reader
Ik ook. Zo jammer als er dan meteen geroepen wordt dat je een troll ben.......quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ben een anti held in Digi dingen
Ik zeg nog veel plezier deze nacht![]()
Eentje maar, dat beloofd wat voor volgende week.quote:Riepl Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van goed naar uitstekend.
PPF gestegen op de vleugel. Zowel zijn pm als passen zitten hoog in de skill.quote:Pieter-Paul Frerichs (278273771)
18 jaar en 111 dagen, volgende verjaardag: 09-10-2010
zwak in vorm, conditie redelijk
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: YMFC
(sinds 07-06-2010 (8/42), 1s 1w 4d)
Total Skill Index (TSI): 16 960
Loon: 2 810 ¤/week
44 960 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Huidige vaardigheden
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: matig
Vleugelspel: wonderbaarlijk Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Bernardino Dias is een A trainie die ik nog hou omdat ie nog niet te oud is. die inm op de tl staat.quote:Laatste trainingsrapport (08-10-2010)
Bernardino Dias
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van formidabel naar uitmuntend.
Jorge Gastea
Zag zijn mate van verdedigen toenemen van redelijk naar goed.
Roy van der Steege
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van slecht naar zwak.
Roy van der Steege moet lekker verder gaan met klaverjassen.quote:Spelersontwikkeling
08-10-2010 Seizoen 32, Wedstrijdronde 9
Zag zijn mate van verdedigen toenemen van redelijk naar goed.
03-09-2010 Seizoen 32, Wedstrijdronde 4
Zag zijn mate van verdedigen toenemen van matig naar redelijk.
13-08-2010 Seizoen 32, Wedstrijdronde 1
Zag zijn mate van passen toenemen van waardeloos naar slecht.
Dus een stijgert die je verkopen gaat?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:28 schreef Drassss het volgende:
Henk-Jan Prent Zijn beoordeling op het gebied van scoren steeg van uitstekend naar formidabel.
Victor Prent Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in scoren vooruit van redelijk naar goed.
Gait-Jan Prent Zijn beoordeling op het gebied van scoren steeg van redelijk naar goed.
Geweldige training
Neequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus een stijgert die je verkopen gaat?
Nouja je hebt hoe dan ook iig je doel bereikt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nee, Nouja Victor is een klaverjasser. Die mag nu zeker weg. Helaas is niet de spits gepopt die eigenlijk moest poppen dus nog een weekje wachten. Kees-Jan ga ik wel aantrekken
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:06 schreef Drassss het volgende:
Bidwar
Edit: Kapitaal: 3 488 403 ¤ (4 252 817 ¤)
Of een 17 jarige verdedigen of vleugel trainie?quote:Bernardino Dias (CV)
20 jaar en 37 dagen, TSI = 8 490
matig in vorm, conditie uitstekend [Koppen]
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitmuntend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Zo krijg ik waarschijnlijk genoeg geld binnen om een leuke middenvelder te kopen en kan ik mn keeper wat verdedigen bij leren.quote:Jochem Verhoef
17 jaar en 87 dagen, TSI = 1 270
redelijk in vorm, conditie redelijk
Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider
Conditie: redelijk Keepen: waardeloos
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: goed
quote:Eerdere transfers met vergelijkbare spelers:
ID Datum TSI Prijs Leeftijd Vorm
261774444 05-10-2010 (9/43) 7 400 1 750 000 ¤ 20 goed
272376963 30-09-2010 (8/43) 6 470 1 500 000 ¤ 20 matig
265025137 28-09-2010 (8/43) 8 870 2 499 000 ¤ 20 goed
266227670 25-09-2010 (7/43) 6 690 2 041 000 ¤ 20 matig
274293821 19-09-2010 (6/43) 8 860 1 750 000 ¤ 20 zwak
272768389 19-09-2010 (6/43) 8 360 2 000 000 ¤ 20 redelijk
272590004 18-09-2010 (6/43) 6 810 1 800 000 ¤ 20 zwak
258182540 16-09-2010 (6/43) 11 660 1 301 000 ¤ 20 goed
258092436 13-09-2010 (6/43) 9 150 1 796 000 ¤ 20 redelijk
278629996 13-09-2010 (6/43) 7 260 1 592 000 ¤ 20 slecht
Mediaangemiddelde prijs 1 773 000 ¤
Gemiddelde prijs 1 802 900 ¤
Kijk eens naar mijn team, Id nummer: 360424quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:18 schreef DutchieBre het volgende:
Vanwaar die naam "Prent" die ik telkens tegenkom ?
Hoe kan ik daar naar zoekenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Kijk eens naar mijn team, Id nummer: 360424
Edit: Ooit Gied/Gied aangekocht en toen ben ik overgestapt naar een Familie team
Dat vraag ik me ook af. Ik zit hier voor mn lol en elke keer als ik hier nu kom moet ik aan die gasten denken die me proberen in te halen op de snelweg met van die rare lampen en geluiden in hun auto.....quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:18 schreef DutchieBre het volgende:
Vanwaar die naam "Prent" die ik telkens tegenkom ?
Rechtsboven heb je verschillende iconen. 1tje daarvan is een vergrootglas. Vervolgens op teamID klikken en je kan teams zoeken.quote:
Ghehequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Ik zit hier voor mn lol en elke keer als ik hier nu kom moet ik aan die gasten denken die me proberen in te halen op de snelweg met van die rare lampen en geluiden in hun auto.....![]()
quote:Semen Melnik: Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van goed naar uitstekend.
Matthijs Dijk: Zag zijn mate van verdedigen toenemen van redelijk naar goed.
ja idd.. volgens mij is er nog niet een week geweest waarin ik geen stijgers had..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:43 schreef Outpost76 het volgende:
Leuk he die nieuwe versnelde training?![]()
Was dat maar zoquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:00 schreef DutchieBre het volgende:
Ik ben sinds gister overigens ook supporter.. Ik zie het :-) .. Kun je die namen aanpassen van de splers dan ? Dat lijkt me ook wel leuk in ieder geval :-)
nee, dat kan niet..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:00 schreef DutchieBre het volgende:
Ik ben sinds gister overigens ook supporter.. Ik zie het :-) .. Kun je die namen aanpassen van de spelers dan ? Dat lijkt me ook wel leuk in ieder geval :-)
Mis ik iets hier ? Ik ben naief en geloof je nu ! Is dat niet een hele rare bezigheid ?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Was dat maar zo![]()
Nee, helaas moet je die echt zelf bijelkaar gaan zoeken/kopen.
Jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:03 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Mis ik iets hier ? Ik ben naief en geloof je nu ! Is dat niet een hele rare bezigheid ?
HAHAHAHAHAHAHAHAHA ja dat is een hele rare bezigheid!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:03 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Mis ik iets hier ? Ik ben naief en geloof je nu ! Is dat niet een hele rare bezigheid ?
Ik heb al wel een paar weken gehad waar in ik geen stijgers had maar de laatste weken heb ik er steeds 2 of meer!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:49 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja idd.. volgens mij is er nog niet een week geweest waarin ik geen stijgers had..
Niet onaardigquote:Mauro Arnedo
Zag zijn mate van vleugelspel toenemen van uitstekend naar formidabel.
Vaardigheidsniveau gestegen!
Pablo Navia
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van vleugelspel van rampzalig naar waardeloos.
Feliks Aramyan
Zag zijn mate van vleugelspel toenemen van zwak naar matig.
Frederic Staub
Zag zijn mate van vleugelspel toenemen van slecht naar zwak.
Silvio Hämmig
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van vleugelspel van matig naar redelijk.
Diant Hamerslag
Zijn beoordeling op het gebied van vleugelspel steeg van slecht naar zwak.
Ach daar hebben we er gelukkig wel meer van!quote:
Ja das waar jij kan er ook wat vanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach daar hebben we er gelukkig wel meer van!
Dat maakt deze fed nou juist zo leuk. Een hele groep dorps idioten samen!
Hij zoekt per week een paar keer heel hattrick af (in de zoek optie) naar spelers met de achternaam prent. Nou kan je niet all1 zoeken naar de achternaam dus gaat ie heel het alfabet af van AA naar ZZquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:04 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Ik kan het eigenlijk niet geloven zelfs
Gaat het een penalty killer worden, omdat hij nu meer naar de hoeken kan vliegen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:08 schreef DutchieBre het volgende:
Wel leuk om te zien ook dat een keeper zijn vleugelspel heeft verbeterd
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij zoekt per week een paar keer heel hattrick af (in de zoek optie) naar spelers met de achternaam prent. Nou kan je niet all1 zoeken naar de achternaam dus gaat ie heel het alfabet af van AA naar ZZDus geloof het maar het is een hele rare bezigheid.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:09 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gaat het een penalty killer worden, omdat hij nu meer naar de hoeken kan vliegen.
Idd en ik ben er trots op!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Ja das waar jij kan er ook wat van
blij dat ik in een stad woon
Nee ik heb al 3 spitsen en die er nu op staan zijn niet goed genoeg of te goed (dus te duur). Daarbij heb ik geen zin om zoals jij iedere week 3x te kijken of er nieuwe v\dn Bosch'en zijn.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:09 schreef Drassss het volgende:
[..]
Heb je nog die van den Bosch'en kunnen kopen Possie?
Kost je max 30 secquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee ik heb al 3 spitsen en die er nu op staan zijn niet goed genoeg of te goed (dus te duur). Daarbij heb ik geen zin om zoals jij iedere week 3x te kijken of er nieuwe v\dn Bosch'en zijn.
goed om te zien dat je er zo trots op bentquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd en ik ben er trots op!![]()
![]()
![]()
Als je in een stad woont kan je nog wel een dorps idioot zijn. Het in een stad wonen doet niet je ware aard verbloemen!
Per letter combinatie ja.quote:
Jij hebt toch tijd zatquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Per letter combinatie ja.
AA tm AZ = 26 mogelijkheden. Dus al 26x 30 seconden = 13 minurten.
AA tm ZZ zijn dus 26 x 26 mogelijkheden = 676
676 x 30 seconden = 338 minuten. (5+ uur dus)
Dat 3x per week = ± 17 uur en dat is mij veul te veul.
Tja iemand anders zal er niet zo snel trots op zijn voor me vandaar.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
goed om te zien dat je er zo trots op bent
ja, maar ik ben ook geboren in een stad.. dan kan ik toch nooit een dorpsidioot worden
je kunt toch gewoon via alltid een aantal toevoegen aan je bookmarks en dan de rest van daar uit kopiëren en plakken om te kijken of ze te koop staan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Per letter combinatie ja.
AA tm AZ = 26 mogelijkheden. Dus al 26x 30 seconden = 13 minurten.
AA tm ZZ zijn dus 26 x 26 mogelijkheden = 676
676 x 30 seconden = 338 minuten. (5+ uur dus)
Dat 3x per week = ± 17 uur en dat is mij veul te veul.
en toch voel ik me lekker niet aangesprokenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja iemand anders zal er niet zo snel trots op zijn voor me vandaar.![]()
Een dorps idioot is een indicatie qua gekte, niet zo zeer een naam ivm de plaats waar je woont of geboren bent.![]()
Dan nog moet je iedere week 3x kijken of er misschien ergens een jeugd speler gepromoveerd is. 3x per week omdat ze max 3 dagen op de tl staan en mis je er misschien net 1. Al zou je het door overlapping ook wel met 2x per week afkunnen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:38 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je kunt toch gewoon via alltid een aantal toevoegen aan je bookmarks en dan de rest van daar uit kopiëren en plakken om te kijken of ze te koop staan?
Achja ik zat ooit ook in de ontkenningsfase.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en toch voel ik me lekker niet aangesproken![]()
Nee joh ik kijk om de 3 dagen eigenlijk of er 1 Prent in mijn trainingslinie te koop staat ( 17/18 jaar ). De overige nieuwe spelers zijn voor mij eigenlijk niet interessant. Elke maand ga ik alle namen langs voor wat updates van spelers etc.. Dat kost je max 20/30 minquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan nog moet je iedere week 3x kijken of er misschien ergens een jeugd speler gepromoveerd is. 3x per week omdat ze max 3 dagen op de tl staan en mis je er misschien net 1. Al zou je het door overlapping ook wel met 2x per week afkunnen.
Alltid is niet relax om mee te werken. Nieuwe spelers komen daar niet snel genoeg in. Tevens mis ik genoeg spelers?! in de alltid lijsten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:38 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je kunt toch gewoon via alltid een aantal toevoegen aan je bookmarks en dan de rest van daar uit kopiëren en plakken om te kijken of ze te koop staan?
ohw... wist ik niet eens..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:57 schreef Drassss het volgende:
[..]
Alltid is niet relax om mee te werken. Nieuwe spelers komen daar niet snel genoeg in. Tevens mis ik genoeg spelers?! in de alltid lijsten.
Voorbeeld is Jan Kees (302193050). Hij is gister uit de jeugd gekomen, maar staat niet op alltid. Oke alltid update vaak op maandag alles dus ik zal het maandag nog eens bekijken. Normaal gesproken staat hij zelfs na de update gewoon niet op Alltid...quote:
dan is dat idd niet handig nee..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Voorbeeld is Jan Kees (302193050). Hij is gister uit de jeugd gekomen, maar staat niet op alltid. Oke alltid update vaak op maandag alles dus ik zal het maandag nog eens bekijken. Normaal gesproken staat hij zelfs na de update gewoon niet op Alltid...
hehe.. ik heb even naar die van mij gezocht.. maar die bestaat niet in HT landquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:13 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb net alle spelers met mijn achternaam op een rijtje gezet, maar dat wordt nix hoor....Allemaal Duitsers en Tsjechen, en 95% was het bookmarken niet waard.
Er staat er wel twee te koop nu..
Zoals mijn voornaam te achterlijk is voor Hattrick, het spel met de meest debiele voornamen ooitquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:18 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hehe.. ik heb even naar die van mij gezocht.. maar die bestaat niet in HT land
hehe.. tsja mijn voornaam komt dan wel weer ongelooflijk vaak voor in HTquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zoals mijn voornaam te achterlijk is voor Hattrick, het spel met de meest debiele voornamen ooit
dat is zeker goed nieuwsquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:37 schreef Flappekz het volgende:
lol, mijn jeugd speelt zo tegen die van GotC, maar ze heeft maar 10 spelers die opgesteld kunnen worden
En de comp is binnenkort dus afgelopen. Gaat best snelquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:40 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat is zeker goed nieuws
moet ik wel zorgen dat ik van Gijs zn jeugd win..
ik zie trouwens ook dat met nog 2 speelronden nog 5 teams kans maken op het kampioenschap.. dat is behoorlijk wat.. volop spanning in de jeugd dus
mja en rompompom.. ik heb het idee dat ze HT op een laag pitje hebben staan.. misschien maar alvast even benaderen..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En de comp is binnenkort dus afgelopen. Gaat best snel
Ben benieuwd of nico nog met een volgende editie meedoet....
Doe jij dat?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja en rompompom.. ik heb het idee dat ze HT op een laag pitje hebben staan.. misschien maar alvast even benaderen..
Nee. Als er maar 10 opgesteld kunnen worden, dan spelen er gewoon 10.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:08 schreef vanpers het volgende:
Anders wil ik wel mee doen, die van mij loopt over 2 weken af.
Trouwens wordt dat team met 1 te kort gewoon opgevuld met een nep speler.
Dan mag je wel beter je best doenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:40 schreef MrMoon het volgende:
[..]
moet ik wel zorgen dat ik van Gijs zn jeugd win..
Je hebt gelijk zie ik dus.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Als er maar 10 opgesteld kunnen worden, dan spelen er gewoon 10.
quote:20:02
Na een opstootje waar diverse spelers bij betrokken waren, wees de scheidsrechter naar de stip. Mike Modderman maakte geen fout en bracht de thuisploeg op voorsprong in de 20e minuut.
17:39
Een paar jongens hadden wat last van een overdosis testosteron en gingen wat wilder spelen, wat er uiteindelijk toe leidde dat YMFC de geblesseerde Chris Hakker moest wisselen voor Thys van Zijl.
16:01
Veel moeders langs de lijn vonden dat de scheidsrechter in de 16e minuut niet streng genoeg optrad toen hij een te laat ingezette tackle van Fillead-speler Reggie Stevenhagen slechts met geel bestrafte.
Als een jeugdteam eigenaarloos wordt tussentijds dan worden er 11 straatjochies opgesteld of zoiets was het. En als er een WO veroorzaakt wordt, dan krijg je toch de sterren te zien die bij je eigen spelers horen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:15 schreef vanpers het volgende:
In de jeugd ook? Weet je dat zeker?
Kan me toch iets anders herinneren, maar je zal het vast wel weten.
Ik zie dat er bij jullie maar 1 wedstrijd is waar 11 tegen 11 gespeeld wordt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:51 schreef Flappekz het volgende:
GotC en ik hebben een gezellig onderonsje:
[..]
gelukkig is het alweer wat recht getrokken, maar ik verwacht er nog een flinke kluif aan te hebben, gezien de aanvalsratings die Gijs zn jeugd normaal haalt..quote:
Vooralsnog heb je een klein buffertjequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:42 schreef MrMoon het volgende:
[..]
gelukkig is het alweer wat recht getrokken, maar ik verwacht er nog een flinke kluif aan te hebben, gezien de aanvalsratings die Gijs zn jeugd normaal haalt..
jep en ik sta virtueel aan de leidingquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vooralsnog heb je een klein buffertje
Geen dankquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:52 schreef MrMoon het volgende:
[..]
jep en ik sta virtueel aan de leiding
hehe ik moet Possie ook bedanken daarvoor, maar goed eerst de uitslagen afwachten en dan komen eventuele bedankjesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Geen dank
GotC en ik hebben echt een wedstrijd waarin alles gebeurt. Lijkt thuis wel!
Is dat niet in iedere relatie zo?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:54 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hehe ik moet Possie ook bedanken daarvoor, maar goed eerst de uitslagen afwachten en dan komen eventuele bedankjesjullie schoppen elkaar thuis in tweeën en hebben opstootjes?
Hier thuis schoppen we elkaar niet in tweeën.. en de organisatie daalt ook nooitquote:
Ach ja, de moraal van het verhaal is duidelijk: Ze kan schoppen wat ze wil, maar ik win toch welquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Hier thuis schoppen we elkaar niet in tweeën.. en de organisatie daalt ook nooit
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach ja, de moraal van het verhaal is duidelijk: Ze kan schoppen wat ze wil, maar ik win toch wel
D'r reactie zal wel iets zijn als "Hoogmoed komt voor de val" ...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zal ze leuk vinden om te lezen
rpp doet overigens gewoon weer mee in de nieuwe jeugdcompetitie.. Nico is nog onbekend..
nou ja feit is wel natuurlijk dat ze behoorlijk wat punten meer gehaald heeft dan jijquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
D'r reactie zal wel iets zijn als "Hoogmoed komt voor de val" ...
Klopt als een bus! Maar als ADO van Ajax weet te winnen, is het Haagse seizoen ook helemaal goedquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nou ja feit is wel natuurlijk dat ze behoorlijk wat punten meer gehaald heeft dan jij
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Klopt als een bus! Maar als ADO van Ajax weet te winnen, is het Haagse seizoen ook helemaal goed
Nah idd!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:59 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ik zie dat er bij jullie maar 1 wedstrijd is waar 11 tegen 11 gespeeld wordt.
Jullie koploper staat zelfs met 10 man voor tegen 11 van Possie
daar ben ik ook blij omquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nah idd!![]()
Gelukkig heeft mn jeugd dat nog kunnen rechtbreien.
niet? nou zeg... zie stand, dan weet je waarom welquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hahaha waarom geloof ik dat nou niet!
Die wist ik al. Daarom juist kan je imo niet blij zijn met het feit dat ik ook gewonnen heb.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:54 schreef MrMoon het volgende:
[..]
niet? nou zeg... zie stand, dan weet je waarom wel
anders had je 2 punten achter me gestaan en had rpp gelijk gestaan in punten, dat had ook niet uit gemaakt in de laatste wedstrijd..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die wist ik al. Daarom juist kan je imo niet blij zijn met het feit dat ik ook gewonnen heb.
Dat valt toch wel mee? ff snel die keeper uittrainen en dan def en PM.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:04 schreef Kirov het volgende:
Ik heb een luxe probleem
Constant Kessels 16j 11d
Keepen: Redelijk/Goed
Verdedigen: onbekend 2,5 sterren
Spelhervatten: onbekend
Ilbay Ahi 15j 76d
Verdedigen max. goed
Positiespel onbekend
Vleugelspel max. matig
Passen zwak max. onbekend
Kornelis Ruysdael 15j 67d
Positiespel max. goed
Vleugelspel max. matig
En Marco Lier 15j 27 dagen haalt 5,5 sterren als centrale verdediger![]()
dan train je eerst verdedigen, zodat je weet wat die keeper heeft op verdedigen..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:57 schreef Kirov het volgende:
Ja maar ik weet de bijskills van die keeper ngo niet
quote:Laameri Ben Ahmed (254904756)
20 jaar en 90 dagen, volgende verjaardag: 31-10-2010
redelijk in vorm, conditie uitstekend
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: FSV Gelb-Rot Mecheln
(sinds 03-03-2010 (10/41), 1s 15w 3d)
Total Skill Index (TSI): 63 560
Loon: 16 548 ¤ (13 790 ¤) /week inclusief 20% bonus
264 768 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Deadline: 11-10-2010 20:03 (2 dagen 7u 54m)
Vraagprijs: 3 999 999 ¤
Huidige vaardigheden
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: buitenaards Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
Ik zou die als PM trainer niet zo snel meer trainen. Gaat je weinig opleveren en op zijn beste positie krijgt hij natuurlijk maar 50% training. En om deze nu als B-trainee te gebruiken....quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:25 schreef Flappekz het volgende:
Er staat een leuk oud-spelertje van me op de TL. Voor de pm-trainer:
[..]
Dan voor een passen-trainerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:28 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik zou die als PM trainer niet zo snel meer trainen. Gaat je weinig opleveren en op zijn beste positie krijgt hij natuurlijk maar 50% training. En om deze nu als B-trainee te gebruiken....
dat ligt aan die onhandige wijze van loadbalancing op Hatrick, waardoor je geen direkte links kunt geven naar inhoud die na login te zien is, voor mensen die al ingelogd zijn.quote:
Dan laat je m op zondag op zn beste positie spelen en op woensdag train je m vol op het middenveld.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:28 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik zou die als PM trainer niet zo snel meer trainen. Gaat je weinig opleveren en op zijn beste positie krijgt hij natuurlijk maar 50% training. En om deze nu als B-trainee te gebruiken....
Hehe ik heb dus geen idee hoe ik hem kan raten?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:58 schreef RM-rf het volgende:
[..]
dat ligt aan die onhandige wijze van loadbalancing op Hatrick, waardoor je geen direkte links kunt geven naar inhoud die na login te zien is, voor mensen die al ingelogd zijn.
je kunt daar wel gewoon inloggen en dan gaat hij direkt naar dat trikot ... anders kun je die "www93" vervangen voor de webserver waarop je ingelogd bent
Als ik 93 vervang voor 90 (waar ik op ingelogd ben) krijg ik gewoon het beginscherm en niet 1 of andere teamkit pagina...... Kan je niet wat meer vertellen zodat men weet waar het over gaat en het dan makkelijker vinden kan?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:58 schreef RM-rf het volgende:
[..]
dat ligt aan die onhandige wijze van loadbalancing op Hatrick, waardoor je geen direkte links kunt geven naar inhoud die na login te zien is, voor mensen die al ingelogd zijn.
je kunt daar wel gewoon inloggen en dan gaat hij direkt naar dat trikot ... anders kun je die "www93" vervangen voor de webserver waarop je ingelogd bent
Gewoon niet meer inloggen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:24 schreef pizza-tonijn het volgende:
Hoe kun je stoppen met hattrick? Ik weet niet waar jeje kunt afmelden voor hattrick. Wil het namelijk niet meer spelen...
Als je gewoon niet meer inlogt word je team vanzelf een botquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:30 schreef pizza-tonijn het volgende:
Maar dan worden er toch automatisch wedstrijden gespeeld?
¤261 000quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:45 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
We zullen het zien, 17j0d spreekt ook niet in z'n nadeel lijkt me. Plus meestal zijn er op zaterdagmiddag genoeg kopers aanwezig en alles meer dan een ton is mooi meegenomen
Ik was eigenlijk wel blij met die van mij, 2 spelers naar redelijk Verdedigen gepopt. Beiden hebben de potentie 'goed' (al kan 1 van de 2 pas op 17j71d gepromoveerd worden).quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:35 schreef Flappekz het volgende:
Alwéér een nietszeggende jeugdtraining
ziet er leuk uit.. enige jammere is dat je Sneijder hebt gekozen..quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:52 schreef RM-rf het volgende:
http://www93.hattrick.org/Community/KitSearch/?KitID=1121159
is er hier trouwens iemand die me een beoordeling (liefst positieve naturlijk) voor deze Teamkit wil geven (WK2010 Finale - Holland-trikot)...
bvd
hier ook niet echt een bijzondere jeugdtraining...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:35 schreef Flappekz het volgende:
Alwéér een nietszeggende jeugdtraining
tja, ik vnd wel meer voetballers als persoon een riante klootzak, maar bewonder hen als voetballer en wat ze presteren .. sneijdertje is er typisch zo eentjequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ziet er leuk uit.. enige jammere is dat je Sneijder hebt gekozen..
Nog een uurtje...maar wat een verschrikkelijke prijsquote:Volkert Aerts (302054229)
17 jaar en 4 dagen, volgende verjaardag: 25-01-2011
"----> http://i56.tinypic.com/2wghkcy.png <----"
redelijk in vorm, conditie matig
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: FC Roepie Roepie
(sinds 05-10-2010 (9/43), 4d)
Total Skill Index (TSI): 2 510
Loon: 550 ¤/week
8 800 ¤ / seizoen
Deadline: 09-10-2010 21:01 (1u 3m)
Vraagprijs: 100 000 ¤
Hoogste bod: 4 590 000 ¤ door Berbee boys
Huidige vaardigheden
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: goed
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Kanonnen...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nog een uurtje...maar wat een verschrikkelijke prijs
Wordt op de voet gevolgd door de mensen die het NL team regelen. Maar dat is ook meteen het probleem.....zodra je zo'n speler koopt verwachten ze dat je hun regels volgtquote:
Ze hebben waarschijnlijk al bepaald waar die jongen moet gaan spelen... bij een team met een uitstekende coach en voldoende cash... zo ging het met mijn U-20 keeper ook en dus zorgt iemand er met voldoende cash altijd voor dat er overboden wordtquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wordt op de voet gevolgd door de mensen die het NL team regelen. Maar dat is ook meteen het probleem.....zodra je zo'n speler koopt verwachten ze dat je hun regels volgt
Schijnt dat ze voor hem nog niemand hebben geloof ikquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze hebben waarschijnlijk al bepaald waar die jongen moet gaan spelen... bij een team met een uitstekende coach en voldoende cash... zo ging het met mijn U-20 keeper ook en dus zorgt iemand er met voldoende cash altijd voor dat er overboden wordt
Wederom te vroeg gemopppert.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:07 schreef Outpost76 het volgende:
Goffer nou loopt Ronnie Stellwagen (235330806) bijna af (5m) en er heeft nog niemand over dF zn bod heen geboden.... Wil ik zelf meer bieden want ik vind 2 miljoen veel te weinig heb ik er niet genoeg geld voor.![]()
Veeeeel te weining met een tv van 2.6 mil....quote:Vraagprijs: 2 000 000 ¤
Hoogste bod: 2 166 000 ¤ door FC MIGL 02
Het bieden is geëindigd!
Ben benieuwd tot hoe ver ik me mee laat slepen in de prijsquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:45 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Nog een kwartiertje.. Benieuwd of je 'm binnen gaat vissen
quote:Volkert Aerts (302054229)
17 jaar en 4 dagen, volgende verjaardag: 25-01-2011
Geboren in: Netherlands
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: FC Roepie Roepie(sinds 05-10-2010 (9/43), 4d)
Total Skill Index (TSI): 2 510
Loon: 550 ¤/week 8 800 ¤ / seizoen
Positiespel: goed Passen: goed
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Deadline: 09-10-2010 21:01
(0m)
Vraagprijs: 100 000 ¤
Hoogste bod: 4 682 000 ¤ door YMFC
Het bieden is geëindigd!
Ik gok ¤4 682 000..quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ben benieuwd tot hoe ver ik me mee laat slepen in de prijs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik gok ¤4 682 000..CheersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben van pindavlees
En dan ben ik er weer klaar voorquote:Gyárfás Orvos (301805772)
17 jaar en 7 dagen, volgende verjaardag: 22-01-2011
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Eigenaar: Kutvolgy SC
(sinds 02-10-2010 (8/43), 1w)
Total Skill Index (TSI): 2 410
Loon: 510 ¤/week
8 160 ¤ / seizoen
Deadline: 10-10-2010 19:49 (20u 38m)
Vraagprijs: 1 375 000 ¤
Hoogste bod: 1 403 000 ¤ door YMFC
Huidige vaardigheden
Positiespel: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Laat ik het wel hopen jaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Daar kun je 2 hele leuke PM-wingers van maken. En deze zal ongetwijfeld iets goedkoper worden
Neuh, is wel flink lange-termijn werk.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:22 schreef Drassss het volgende:
Geld zat Flap?
Al iets van contact gehad van de bondscoach?
Helaas kan ik niet bij die deadline zijnquote:Zsombor Pánkó (297814544)
17 jaar en 40 dagen, volgende verjaardag: 20-12-2010
goed in vorm, conditie zwak
Een populair persoon die kalm en eerlijk is.
Eigenaar: F.C.Szeged
(sinds 30-08-2010 (4/43), 5w 5d)
Total Skill Index (TSI): 3 810
Loon: 530 ¤/week
8 480 ¤ / seizoen
Deadline: 11-10-2010 17:56 (1 dag 18u 33m)
Vraagprijs: 3 500 000 ¤
Hoogste bod: 3 500 000 ¤ door ac
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: formidabel Verdedigen: waardeloos
Yep, zo blijven we lekker bezigquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:26 schreef Drassss het volgende:
Hmm ja.. Achja kan niet alles hebben natuurlijk.
Heb je iig weer een leuk project de komende seizoenen!
maandagavondquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wederom te vroeg gemopppert.Er zijn zowaar 3 teams om m aan t vechten.
Zo vlak op de deadline is dat niet goed voor je hart.
Edit : Dat was een kort gevecht..... Zaterdag avond is imo niet een goed moment voor transvers.
[..]
Veeeeel te weining met een tv van 2.6 mil....![]()
![]()
klopt, eigenlijk is het gewoon een kwestie van geluk hebben.. al kun je je geluk wel voor een deel beïnvloeden door spelers op gunstige tijden te koop te zetten..quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Is ook niet altijd zaligmakend...
Dinsdagmiddag of woensdagmiddag wil het ook nog weleens goed doen, met name voor jonge spelersquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:44 schreef MrMoon het volgende:
[..]
klopt, eigenlijk is het gewoon een kwestie van geluk hebben.. al kun je je geluk wel voor een deel beïnvloeden door spelers op gunstige tijden te koop te zetten..
ja ik ben zelf ook meer voor begin van de week voor talentjes.. moet ik alleen niet vergeten ze erop te zetten..quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dinsdagmiddag of woensdagmiddag wil het ook nog weleens goed doen, met name voor jonge spelers
Da's de leeftijdquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja ik ben zelf ook meer voor begin van de week voor talentjes.. moet ik alleen niet vergeten ze erop te zetten..
Precies!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:53 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach ja, ik ben ook geen 25 meer natuurlijk..
Oh, hou op schei uit...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
tsja, het aftakelen is begonnen en dat hou je niet meer tegen..
Dan is het al bijna normaalquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ohw ja dan begin je het zeker al helemaal te merken of niet?
De ‘zware-bier-drinkers’, de palm-drinkers en de Ginder-Ale-drinkers juist weten dat de gemiddelde leeftijd 48 jaar is..quote:
waar haal je die wijsheid vandaan? Ik ben nog lang geen 48quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
De ‘zware-bier-drinkers’, de palm-drinkers en de Ginder-Ale-drinkers juist weten dat de gemiddelde leeftijd 48 jaar is..
quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
waar haal je die wijsheid vandaan? Ik ben nog lang geen 48
Kenk nietquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja dat zag ik al.. als je quote.. doe het dan goed..![]()
ik bedoelde meer, dat een deel uit de oorspronkelijke zin geknipt hebt..quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Kenk nietik ben al blij dat ik een spoiler kan toevoegen...
Jaquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:32 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik bedoelde meer, dat een deel uit de oorspronkelijke zin geknipt hebt..
hehe en dan toch nog door de mand gevallen..quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jaanders was de zin zo Belgisch en dat valt meteen op hehe.
Baas boven baas.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hehe en dan toch nog door de mand gevallen..
48 dagen....zoals bijna iedere week maar weer moeten gokken. Hij is iig jongquote:Gegroet yurtjuh! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij René Zijlman heet en 15 jaar oud is.
Deze speler is zwak in Positiespel op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' matig op het gebied van Verdedigen!
Geven we hem een contract, baas?
Mwa dan hou ik het liever op zaterdag middag.quote:
quote:Adri Pelleboer is ontdekt door een scout en toegevoegd aan je jeugdteam.
Nog even over die talentjes die je nu aan het binnen vissen bent:quote:Op zondag 10 oktober 2010 07:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
48 dagen....zoals bijna iedere week maar weer moeten gokken. Hij is iig jong
quote:Pieter-Jan van Plateringen [302389401]
17 jaar en 1 dagen, volgende verjaardag: 29-01-2011
Geboren in: Netherlands
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Eigenaar: cow a bunga (sinds 10-10-2010 (9/32), )
Total Skill Index (TSI): 2 900
Loon: 810 ¤/week 12 960 ¤ / seizoen
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: matig
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: zwak
Deadline: 13-10-2010 11:37
(2 dagen 23u 33m)
Vraagprijs: 2 222 222 ¤
Hoogste bod: 2 268 000 ¤ door Fur Elise
quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:05 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Nog even over die talentjes die je nu aan het binnen vissen bent:
[..]
De tantjes!quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:05 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
[..]
Oei! Hebbehebbe! Maar dan moet ik die Hongaar laten gaan.....en deze zal wel een flink stuk duurder worden.quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:05 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
[..]
Zijn transfervergelijking is leeg.... Misschien een rijke deftrainer? Met de huidige trainingsversnelling kan dat mooiquote:Lennaert Schaars (262102250)
20 jaar en 28 dagen, volgende verjaardag: 02-01-2011
redelijk in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
(sinds 14-10-2009 (6/40), 3s 3w 4d)
Total Skill Index (TSI): 37 150
Loon: 7 930 ¤/week
126 880 ¤ / seizoen
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: zwak
Vleugelspel: wereldklasse Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
Die zou ik graag willen hebben. Ik ben all1 bang dat ik niet genoeg geld heb.quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:00 schreef Flappekz het volgende:
Hebben wij iemand die mijn speler over wil nemen?
[..]
Zijn transfervergelijking is leeg.... Misschien een rijke deftrainer? Met de huidige trainingsversnelling kan dat mooi
Moet ff kijken hoeveel ik overhou nadat ik die hongaar heb gehaald vanavondquote:Op zondag 10 oktober 2010 14:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die zou ik graag willen hebben. Ik ben all1 bang dat ik niet genoeg geld heb.Maar ik wil wel geld voor je bieden zodat jij die trainie kan kopen.
Nu 2.1 miljoen - 350k die ik geboden heb op mn eigen trainie.quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Moet ff kijken hoeveel ik overhou nadat ik die hongaar heb gehaald vanavond
Hoeveel geld heb je nog dan?
Dan ga je het idd niet reddenquote:Op zondag 10 oktober 2010 14:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nu 2.1 miljoen - 350k die ik geboden heb op mn eigen trainie.
Dat snap ik. Morgen lopen er nog 2 deadlines af. Waaronder een speler met een waarde van 2 mil. Daarnaast die trainie waar ik zelf op geboden heb. Ik wilde er minimaal 350k voor hebben maar had m er voor 1eu opgezet. Om dat foutje te corrigeren heb ik zelf maar geboden om m niet te goedkoop kwijt te raken.quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan ga je het idd niet reddenMijn schatting voor Schaars is 4,5 - 5M
Shiiiit, jij was echt heeeeeeeeeeel snel met die boden op Schaarsquote:Op zondag 10 oktober 2010 14:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat snap ik. Morgen lopen er nog 2 deadlines af. Waaronder een speler met een waarde van 2 mil. Daarnaast die trainie waar ik zelf op geboden heb. Ik wilde er minimaal 350k voor hebben maar had m er voor 1eu opgezet. Om dat foutje te corrigeren heb ik zelf maar geboden om m niet te goedkoop kwijt te raken.
15 jaar dus ik ga er maar voor, durf de gok niet aan dat ik dadelijk 2 17 jarige krijg die poep zijn. deze jongen heeft nog de goede leeftijd en kan ik later altijd nog dunpen als ie echt slecht isquote:Commentaar van de scout
Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Wybo Cals en hij is 15 jaar.
Zonder verdere training denk ik dat hij slecht zal blijven in Positiespel. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen matig in Scoren worden voordat hij bij het eerste komt. Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij zwak.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Ik had m al gebookmarkt.quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Shiiiit, jij was echt heeeeeeeeeeel snel met die boden op Schaars![]()
Voor iedereen: Alles is welkom!
Geeft nix! Thanks!quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik had m al gebookmarkt.
Hoger dan dit kan ik nu niet.
Graag gedaan.quote:
quote:"There is no-one to compare..."
[ Bericht 15% gewijzigd door Outpost76 op 10-10-2010 14:38:45 ]
Zo 1 heb ik er vandaag ontslagen. Was niks en na 2 trainingen al uitgetraint (slecht) op verdedigen terwijl ik m als verdediger had gescout.quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:25 schreef Xummon het volgende:
[..]
15 jaar dus ik ga er maar voor, durf de gok niet aan dat ik dadelijk 2 17 jarige krijg die poep zijn. deze jongen heeft nog de goede leeftijd en kan ik later altijd nog dunpen als ie echt slecht is
Thanks, maar ik heb ook nog 5,1M op de bank. Hoop niet dat er meer nodig is!quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:46 schreef FrituurVetPet het volgende:
Flap; ik heb niet meer dan Outpost, maar wel 2 mil voor een andere speler evt.
Deze is vast niet goed genoeg?quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik wil een nieuwe spits en tevens FC, maar ben nog niet uit over leeftijd, kwaliteiten en dus hoeveel $$$$ ik ervoor moet hebben.
quote:Vladimiro Omoretto (187997125)
28 jaar en 61 dagen, volgende verjaardag: 30-11-2010
redelijk in vorm, conditie goed
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een goed leider.
(sinds 27-07-2010 (15/42), 10w 5d)
Total Skill Index (TSI): 7 830
Loon: 2 628 ¤ (2 190 ¤) /week inclusief 20% bonus
42 048 ¤ / seizoen
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: matig
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: slecht
Nope, alleen zn leeftijd bevalt me nog enigszins.quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Deze is vast niet goed genoeg?
[..]
En het liefst nog iets meer toevoegen.quote:maël Lhotellier (76129311)
35 years and 50 days, Next birthday: 11-12-2010
In passable form, inadequate stamina.
A popular guy who is temperamental and infamous.
Has outstanding experience and weak leadership abilities.
Owner: FC Mattheus Eugenius
(since 04-05-2010 (3/42), 1s 6wk 5d)
Total Skill Index (TSI): 2 850
Wage: 3 012 ¤ (2 510 ¤) /week including 20% bonus
48 192 ¤ /season
Warnings: 2
Injuries: Healthy
Current skills
Keeper: disastrous
Defending: poor
Playmaking: non-existent
Winger: disastrous
Passing: inadequate
Scoring: world class
Set pieces: inadequate
quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Tis eigenlijk precies de speler die ik zoek. Met die 2.2 mil kan ik toch geen versterkingen kopen atm dus als ik er dan mee kan helpen doe ik t graag.
[..]
Net op de TL en dan al een bidwar.Je bent al overbodenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben van pindavlees
Maar hij is 1: idd erg duur en 2: ik twijfel of ik hem niet net iets beter wil hebben. En omdat het ook mn FC moet zijn, moet ik het zeker weten omdat hij dan niet meer weggaat...quote:10. Aurelio Cargiolli (219630266)
25 years and 51 days, Next birthday: 10-12-2010
In inadequate form, solid stamina.
A sympathetic guy who is calm and dishonest.
Has weak experience and solid leadership abilities.
Owner: MALREVENTIS, F.C.
(since 30-09-2008 (16/36), 6s 9wk 5d)
Total Skill Index (TSI): 26 550
Wage: 13 308 ¤ (11 090 ¤) /week including 20% bonus
212 928 ¤ /season
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Speciality: Powerful
Tering en niet zo een beetje ook!quote:
Dat heb ik nooit verstandig gevonden. Mits geld weg gooien verstandig is.quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:04 schreef FrituurVetPet het volgende:
Is het nog verstandig 28/29 of zelfs ouder jarigen te kopen?
Je bedoelt behalve, ipv mits?quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tering en niet zo een beetje ook!![]()
[..]
Dat heb ik nooit verstandig gevonden. Mits geld weg gooien verstandig is.
Ja uiteraard.quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Je bedoelt behalve, ipv mits?
Een FC kan je altijd nog verkopen en blijft langer zn waarde houden (de stats dalen nu zo snel vanaf 28 jaar dat ouder dan dat imo geld weg gooien is) pas als je je FC coach maakt kan je m niet meer verkopen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
En zoals in dit geval, is het geen geld weggooien, want het wordt mn FC. Die kun je later niet meer verkopen toch? Dus dan maar zo goedkoop mogelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |