ja idd.. volgens mij is er nog niet een week geweest waarin ik geen stijgers had..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:43 schreef Outpost76 het volgende:
Leuk he die nieuwe versnelde training?![]()
Was dat maar zoquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:00 schreef DutchieBre het volgende:
Ik ben sinds gister overigens ook supporter.. Ik zie het :-) .. Kun je die namen aanpassen van de splers dan ? Dat lijkt me ook wel leuk in ieder geval :-)
nee, dat kan niet..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:00 schreef DutchieBre het volgende:
Ik ben sinds gister overigens ook supporter.. Ik zie het :-) .. Kun je die namen aanpassen van de spelers dan ? Dat lijkt me ook wel leuk in ieder geval :-)
Mis ik iets hier ? Ik ben naief en geloof je nu ! Is dat niet een hele rare bezigheid ?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Was dat maar zo![]()
Nee, helaas moet je die echt zelf bijelkaar gaan zoeken/kopen.
Jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:03 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Mis ik iets hier ? Ik ben naief en geloof je nu ! Is dat niet een hele rare bezigheid ?
HAHAHAHAHAHAHAHAHA ja dat is een hele rare bezigheid!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:03 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Mis ik iets hier ? Ik ben naief en geloof je nu ! Is dat niet een hele rare bezigheid ?
Ik heb al wel een paar weken gehad waar in ik geen stijgers had maar de laatste weken heb ik er steeds 2 of meer!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:49 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja idd.. volgens mij is er nog niet een week geweest waarin ik geen stijgers had..
Niet onaardigquote:Mauro Arnedo
Zag zijn mate van vleugelspel toenemen van uitstekend naar formidabel.
Vaardigheidsniveau gestegen!
Pablo Navia
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van vleugelspel van rampzalig naar waardeloos.
Feliks Aramyan
Zag zijn mate van vleugelspel toenemen van zwak naar matig.
Frederic Staub
Zag zijn mate van vleugelspel toenemen van slecht naar zwak.
Silvio Hämmig
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van vleugelspel van matig naar redelijk.
Diant Hamerslag
Zijn beoordeling op het gebied van vleugelspel steeg van slecht naar zwak.
Ach daar hebben we er gelukkig wel meer van!quote:
Ja das waar jij kan er ook wat vanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach daar hebben we er gelukkig wel meer van!
Dat maakt deze fed nou juist zo leuk. Een hele groep dorps idioten samen!
Hij zoekt per week een paar keer heel hattrick af (in de zoek optie) naar spelers met de achternaam prent. Nou kan je niet all1 zoeken naar de achternaam dus gaat ie heel het alfabet af van AA naar ZZquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:04 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Ik kan het eigenlijk niet geloven zelfs
Gaat het een penalty killer worden, omdat hij nu meer naar de hoeken kan vliegen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:08 schreef DutchieBre het volgende:
Wel leuk om te zien ook dat een keeper zijn vleugelspel heeft verbeterd
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij zoekt per week een paar keer heel hattrick af (in de zoek optie) naar spelers met de achternaam prent. Nou kan je niet all1 zoeken naar de achternaam dus gaat ie heel het alfabet af van AA naar ZZDus geloof het maar het is een hele rare bezigheid.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:09 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gaat het een penalty killer worden, omdat hij nu meer naar de hoeken kan vliegen.
Idd en ik ben er trots op!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Ja das waar jij kan er ook wat van
blij dat ik in een stad woon
Nee ik heb al 3 spitsen en die er nu op staan zijn niet goed genoeg of te goed (dus te duur). Daarbij heb ik geen zin om zoals jij iedere week 3x te kijken of er nieuwe v\dn Bosch'en zijn.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:09 schreef Drassss het volgende:
[..]
Heb je nog die van den Bosch'en kunnen kopen Possie?
Kost je max 30 secquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee ik heb al 3 spitsen en die er nu op staan zijn niet goed genoeg of te goed (dus te duur). Daarbij heb ik geen zin om zoals jij iedere week 3x te kijken of er nieuwe v\dn Bosch'en zijn.
goed om te zien dat je er zo trots op bentquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd en ik ben er trots op!![]()
![]()
![]()
Als je in een stad woont kan je nog wel een dorps idioot zijn. Het in een stad wonen doet niet je ware aard verbloemen!
Per letter combinatie ja.quote:
Jij hebt toch tijd zatquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Per letter combinatie ja.
AA tm AZ = 26 mogelijkheden. Dus al 26x 30 seconden = 13 minurten.
AA tm ZZ zijn dus 26 x 26 mogelijkheden = 676
676 x 30 seconden = 338 minuten. (5+ uur dus)
Dat 3x per week = ± 17 uur en dat is mij veul te veul.
Tja iemand anders zal er niet zo snel trots op zijn voor me vandaar.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
goed om te zien dat je er zo trots op bent
ja, maar ik ben ook geboren in een stad.. dan kan ik toch nooit een dorpsidioot worden
je kunt toch gewoon via alltid een aantal toevoegen aan je bookmarks en dan de rest van daar uit kopiëren en plakken om te kijken of ze te koop staan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Per letter combinatie ja.
AA tm AZ = 26 mogelijkheden. Dus al 26x 30 seconden = 13 minurten.
AA tm ZZ zijn dus 26 x 26 mogelijkheden = 676
676 x 30 seconden = 338 minuten. (5+ uur dus)
Dat 3x per week = ± 17 uur en dat is mij veul te veul.
en toch voel ik me lekker niet aangesprokenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja iemand anders zal er niet zo snel trots op zijn voor me vandaar.![]()
Een dorps idioot is een indicatie qua gekte, niet zo zeer een naam ivm de plaats waar je woont of geboren bent.![]()
Dan nog moet je iedere week 3x kijken of er misschien ergens een jeugd speler gepromoveerd is. 3x per week omdat ze max 3 dagen op de tl staan en mis je er misschien net 1. Al zou je het door overlapping ook wel met 2x per week afkunnen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:38 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je kunt toch gewoon via alltid een aantal toevoegen aan je bookmarks en dan de rest van daar uit kopiëren en plakken om te kijken of ze te koop staan?
Achja ik zat ooit ook in de ontkenningsfase.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en toch voel ik me lekker niet aangesproken![]()
Nee joh ik kijk om de 3 dagen eigenlijk of er 1 Prent in mijn trainingslinie te koop staat ( 17/18 jaar ). De overige nieuwe spelers zijn voor mij eigenlijk niet interessant. Elke maand ga ik alle namen langs voor wat updates van spelers etc.. Dat kost je max 20/30 minquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan nog moet je iedere week 3x kijken of er misschien ergens een jeugd speler gepromoveerd is. 3x per week omdat ze max 3 dagen op de tl staan en mis je er misschien net 1. Al zou je het door overlapping ook wel met 2x per week afkunnen.
Alltid is niet relax om mee te werken. Nieuwe spelers komen daar niet snel genoeg in. Tevens mis ik genoeg spelers?! in de alltid lijsten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:38 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je kunt toch gewoon via alltid een aantal toevoegen aan je bookmarks en dan de rest van daar uit kopiëren en plakken om te kijken of ze te koop staan?
ohw... wist ik niet eens..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:57 schreef Drassss het volgende:
[..]
Alltid is niet relax om mee te werken. Nieuwe spelers komen daar niet snel genoeg in. Tevens mis ik genoeg spelers?! in de alltid lijsten.
Voorbeeld is Jan Kees (302193050). Hij is gister uit de jeugd gekomen, maar staat niet op alltid. Oke alltid update vaak op maandag alles dus ik zal het maandag nog eens bekijken. Normaal gesproken staat hij zelfs na de update gewoon niet op Alltid...quote:
dan is dat idd niet handig nee..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Voorbeeld is Jan Kees (302193050). Hij is gister uit de jeugd gekomen, maar staat niet op alltid. Oke alltid update vaak op maandag alles dus ik zal het maandag nog eens bekijken. Normaal gesproken staat hij zelfs na de update gewoon niet op Alltid...
hehe.. ik heb even naar die van mij gezocht.. maar die bestaat niet in HT landquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:13 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb net alle spelers met mijn achternaam op een rijtje gezet, maar dat wordt nix hoor....Allemaal Duitsers en Tsjechen, en 95% was het bookmarken niet waard.
Er staat er wel twee te koop nu..
Zoals mijn voornaam te achterlijk is voor Hattrick, het spel met de meest debiele voornamen ooitquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:18 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hehe.. ik heb even naar die van mij gezocht.. maar die bestaat niet in HT land
hehe.. tsja mijn voornaam komt dan wel weer ongelooflijk vaak voor in HTquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zoals mijn voornaam te achterlijk is voor Hattrick, het spel met de meest debiele voornamen ooit
dat is zeker goed nieuwsquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:37 schreef Flappekz het volgende:
lol, mijn jeugd speelt zo tegen die van GotC, maar ze heeft maar 10 spelers die opgesteld kunnen worden
En de comp is binnenkort dus afgelopen. Gaat best snelquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:40 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat is zeker goed nieuws
moet ik wel zorgen dat ik van Gijs zn jeugd win..
ik zie trouwens ook dat met nog 2 speelronden nog 5 teams kans maken op het kampioenschap.. dat is behoorlijk wat.. volop spanning in de jeugd dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |