Rampzalig keepen...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:34 schreef Drassss het volgende:
Oe oe oe!
Nieuwe trainee gevonden![]()
![]()
Jan-Kees Prent (302193050)
Netherlands 18 jaar en 17 dagen, volgende verjaardag: 10-01-2011
redelijk in vorm, conditie zwak
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: AFC.J^n
Total Skill Index (TSI): 950
Loon: 350 ¤/week
5 600 ¤ / seizoen
Specialiteit: Snel
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 10-10-2010 11:38 (2 dagen 22u 0m)
Vraagprijs: 999 ¤
Hoogste bod: 1 000 ¤ door De Gekleurde Prent
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 5/20 matig
Positiespel: 4/20 zwak
Vleugelspel: 5/20 matig
Passen: 5/20 matig
Scoren: 5/20 matig
Spelhervatting: 1/20 rampzalig
quote:14. Wilhelm Birnie (E2)
15 jaar en 83 dagen
Keepen: onbekend (max. waardeloos)
Verdedigen: matig (max. matig)
Positiespel: zwak (max. zwak)
Vleugelspel: redelijk (max. uitstekend)
Passen: onbekend
Scoren: onbekend (max. zwak)
Spelhervatting: onbekend
Das een mooiequote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
Na lange tijs weer een jeugdspeler mij uitstekend potentieel.
[..]
En hij is een redelijk allrounder, dus ik ga er een beetje vanuit dat hij ook nog hoog in passen zit. Komende training(en) wil ik achterhalen wat zijn potentieel daar dus is. In ieder geval vleugelspel als primaire training gezet nu.quote:
Snap ik, gewoon een mooie speler die zeker een paar ton op gaat leveren.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En hij is een redelijk allrounder, dus ik ga er een beetje vanuit dat hij ook nog hoog in passen zit. Komende training(en) wil ik achterhalen wat zijn potentieel daar dus is. In ieder geval vleugelspel als primaire training gezet nu.
ik vind hem een beetje matigquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:34 schreef Drassss het volgende:
Oe oe oe!
Nieuwe trainee gevonden![]()
![]()
Jan-Kees Prent (302193050)
Netherlands 18 jaar en 17 dagen, volgende verjaardag: 10-01-2011
redelijk in vorm, conditie zwak
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: AFC.J^n
Total Skill Index (TSI): 950
Loon: 350 ¤/week
5 600 ¤ / seizoen
Specialiteit: Snel
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 10-10-2010 11:38 (2 dagen 22u 0m)
Vraagprijs: 999 ¤
Hoogste bod: 1 000 ¤ door De Gekleurde Prent
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 5/20 matig
Positiespel: 4/20 zwak
Vleugelspel: 5/20 matig
Passen: 5/20 matig
Scoren: 5/20 matig
Spelhervatting: 1/20 rampzalig
Correct zoveel mogelijk landen bezoeken of landen die naar jouw stadion komen. Dit is wel iets voor supportersquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:59 schreef DutchieBre het volgende:
Ik meld me ook weer..
Mijn nieuwe 19 jarige vleugelspeler had welgeteld 6 minuten nodig om te scoren voor mijn clubje. Helaas wel met 1 - 4 ten onder gegaan tegen een Malteser team.
Vlaggetjes sparen ? Dat wil zeggen, tegen zoveel mogelijk landen spelen ?
Oow, dan is Malta wel speciaal neem ik aanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Correct zoveel mogelijk landen bezoeken of landen die naar jouw stadion komen. Dit is wel iets voor supporters
Ik ben er ook eens wat serieuzer mee bezig. Heb nog veel grote landen te halen. Afgelopen 2 weken Duitsland en Frankrijk pas bezocht, volgende week naar Finland. Je moet ergens beginnenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Correct zoveel mogelijk landen bezoeken of landen die naar jouw stadion komen. Dit is wel iets voor supporters
540 gebruikers, dat is een aardig klein landje ja.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:08 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Oow, dan is Malta wel speciaal neem ik aan
Help -> Over supporterquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:11 schreef FrituurVetPet het volgende:
Waar kun je ook alweer zien hoe lang je supporter nog loopt? Ik vermoed dat ik binnenkort moet gaan verlengen, maar kan het niet vinden.
Dan kiest ie uitgerekend mij uitquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:10 schreef Drassss het volgende:
[..]
540 gebruikers, dat is een aardig klein landje ja.
Och ja als hij geen andere uitdagingen heeft is dat niet eens zo heel onlogisch natuurlijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:15 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Dan kiest ie uitgerekend mij uit
Dat is idd een leuke ontknoping zeg!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:28 schreef Flappekz het volgende:
Onze jeugdcompetitie is overigens best spannend. Met nog 2 wedstrijden te gaan staat rpp op 24 punten. GotC staat op 23 en zowel Moon, Gijs als Outpost staan op 22.
Ik denk dat GotC het gunstigst speelschema heeft, want die moet nog tegen de twee slechtste ploegen: mijzelf en Nico.
Ik vond dat ik ook erg veel geld kreeg voor mijn thuis oefenmatch. Ik speel slechts in VIII competitie.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:22 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ik ga volgende week weer eens naar Frankrijk. Kan me momenteel niet echt motiveren om actief vlaggetjes te jagen en om nu weer 3-4 dagen te wachten tot er via de friendlypool een IV accepteert uit een land waarvan ik het thuisvlaggetje al heb.. Dan maar direct een V'er scoren die op zondag gaat winnen, zodat ik gegarandeerd een 10-12k 'winst' pak
quote:06-10-2010 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 14 862 ¤ aan entreegeld.
Sorry, maar we hebben alle plaatsen momenteel bezet...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:36 schreef DutchieBre het volgende:
Kan ik ook met jullie jeugd competitie mee gaan doen ? De mijne is oersaai..
helaaschquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Sorry, maar we hebben alle plaatsen momenteel bezet...
ik denk dat de meeste mensen een jeugdcompetitie niet spelen wegens de 'spanning', maar enkel voor optimale trainingquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:36 schreef DutchieBre het volgende:
Kan ik ook met jullie jeugd competitie mee gaan doen ? De mijne is oersaai..
Ja het is allemaal niet zo boeiend eigenlijk. Puur voor de trainingquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:55 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik denk dat de meeste mensen een jeugdcompetitie niet spelen wegens de 'spanning', maar enkel voor optimale training
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens ga ik deze jonge keeper kopen als B-keeper, zodat mijn oude rot ook eindelijk weg kan.
Houd toch in dat ik ¤ 547 011,- kan uitgeven aan transver geld inclusief de 1e week salaris?quote:Kapitaal: 182 291 ¤ (147 011 ¤)
Nee 500k is dacht ik het bedrag dat je max in de min mag staan. Ik dacht dat je max 400k in de min mocht komen met transvers.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:17 schreef Drassss het volgende:
Ik ben er wel, maar durf het niet te zeggen...
Edit: Kan je niet zelfs 100k meer uitgeven?
Denk eraan dat de som van alle biedingen plus de salarissen van de spelers waarop je biedt (je betaalt altijd onmiddellijk na de aankoop het eerste salaris van een speler), je niet verder dan 200 000 ¤ in de schulden mag brengen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee 500k is dacht ik het bedrag dat je max in de min mag staan. Ik dacht dat je max 400k in de min mocht komen met transvers.
Nah dan vraag ik me af sinds wanneer dat veranderd is.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Denk eraan dat de som van alle biedingen plus de salarissen van de spelers waarop je biedt (je betaalt altijd onmiddellijk na de aankoop het eerste salaris van een speler), je niet verder dan 200 000 ¤ in de schulden mag brengen.
Uit de regels hmmz
Ik lees die onzin ook voor het eerst
Ben ik blij dat mijn club zo financieel gezond is dat ik nooit onder 3 miljoen komquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nah dan vraag ik me af sinds wanneer dat veranderd is.
Mijn club is ook financieel gezond. Ik vroeg me all1 af hoeveel ik bieden kon op een speler, inclusief het geld wat dF gister bood op mijn spelert.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ben ik blij dat mijn club zo financieel gezond is dat ik nooit onder 3 miljoen kom![]()
Nja je weet net zo veel als ik dus wat dat gebied!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:32 schreef Drassss het volgende:
Hehe, mja ik heb echt geen flauw idee. Daar ben je ondertussen ook al achter...
Weet niet of ik de training ga bekijken, maar voor mijn gevoel moet ik dat gewoon niet willen..
Kan ik me niet voorstellen, want ik heb een ongelofelijke sterke bank qua aanvallers. Elke spits werkt als een dolle om er zondag in te willen staanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nja je weet net zo veel als ik dus wat dat gebied!Nouja dan morgen of zaterdag maar kijken naar een mid. De spelers die ik nu wilde bekijken staan er dan ook nog op.
Niet luisteren naar je gevoel. Die training moet je gewoon live volgen. Wat nou als er een speler de kantjes er van af loopt omdat het 1.30 am is?
nope.. 380k oid...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:12 schreef Outpost76 het volgende:
Als er nog iemand online is.
[..]
Houd toch in dat ik ¤ 547 011,- kan uitgeven aan transver geld inclusief de 1e week salaris?
Ehm......quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen, want ik heb een ongelofelijke sterke bank qua aanvallers. Elke spits werkt als een dolle om er zondag in te willen staan![]()
Mja als je geen pop hebt en ik wel kan ik die misschien verkopen en die nieuwe trainie trainen op verdedigen ipv dat jij m traint op scoren.quote:Alle gekheid.. Dilemma dat ik teveel spitsen heb ( train scoren ), maar dat ik nu weer een nieuwe Prent op de TL heb gevonden. Ik hoop op een pop, zodat ik 1 Prent kan verkopenDoet pijn, maar het moet maar!
Dan snap ik niet hoe ik er bij kom dat je voor transvers 400k in de min kon staan.....quote:
dat snap ik ook nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:44 schreef Outpost76 het volgende:
Dan snap ik niet hoe ik er bij kom dat je voor transvers 400k in de min kon staan.....![]()
Het was gewoon flauwe geinquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehm......
1. Ik heb t niet over een bank.
2. Ik heb het niet over een spits.
3. Die mids die nu op de tl staan en zaterdag aflopen staan er zaterdag ook nog op!
[..]
Mja als je geen pop hebt en ik wel kan ik die misschien verkopen en die nieuwe trainie trainen op verdedigen ipv dat jij m traint op scoren.
[..]
Dan snap ik niet hoe ik er bij kom dat je voor transvers 400k in de min kon staan.....![]()
23.48 wel dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:46 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat snap ik ook niet
maar als je een bod van 200k op een speler hebt dan kun je ongeveer 580k uitgeven in jou geval
dan kan je max bieden wat er rechts (op de transferpagina) onder de streep overblijft + je 381k bieden (dat is dus je 181k en de 200k die je in de min kunt staan)quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
nu dus een bod van 2.000.000 dus kan ik 2.580.000 max bieden. Ik dacht dat het om het rechter bedrag ging ipv het linker.
Ik heb het niet over spitsen van jou kopen. Ik bedoel dat ik Kees-Jan koop om als verdediger te trainen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:48 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het was gewoon flauwe gein23.45 is geen goede tijd voor echte fatsoenlijke antwoorden van mijn kant.
Ik denk niet dat het verstandig is om 1 van mijn spitsen te kopen. Ze zijn ook best prijzig, zeker een ton of 4/5. Tevens is het voor mij ook niet belangrijk om ze terug te willen kopen. Ik heb namelijk veels te veel spitsen in de familie
Ja net dat ik dacht dat ik je begreep maak je t nog ff minder te begrijpen.......quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dan kan je max bieden wat er rechts (op de transferpagina onder de streep overblijft + je 381k bieden
Pfff ben niet wakker meer.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over spitsen van jou kopen. Ik bedoel dat ik Kees-Jan koop om als verdediger te trainen.
ik heb een edit toegevoegd, waardoor het misschien wat duidelijker wordtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja net dat ik dacht dat ik je begreep maak je t nog ff minder te begrijpen.......
Geeft niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Pfff ben niet wakker meer.
Mhaw ik koop Kees-Jan wel. 1 van mijn overige trainees moet maar opbokken de komende week. Toch bedankt voor het aanbod
Hehe, onschuldig, geen druppel dit keer.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geeft niet.Gewoon van dat bier afblijven dan valt t best wel mee.
![]()
Ik zei dus. Als er nou geen van jou trainies stijgt maar wel 1 van mijne dan koop ik m wel en train m verdedigen.
Nee nu is het wat ik dacht dat je bedoelde voor je ongeëdite berichtje.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb een edit toegevoegd, waardoor het misschien wat duidelijker wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee nu is het wat ik dacht dat je bedoelde voor je ongeëdite berichtje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HT: FC Dinamo Assen (504765)
En dat geloof je zelf?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hehe, onschuldig, geen druppel dit keer.
Ja dat weet ik.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
geen probleemdaar is het topic ook voor toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat wil ik ook maar een week vol stress (en morgen de kans om wat later op te staan) geeft me toch de mogenlijkheid om een paar biertjes te nemen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wil fit blijven voor morgenvroeg, want dan ga ik sportief doen.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat wil ik ook maar een week vol stress (en morgen de kans om wat later op te staan) geeft me toch de mogenlijkheid om een paar biertjes te nemen.Heb ook wel zin in wat bier, maar doe het toch maar niet. Haal het wel in het weekend inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goede gok overigens![]()
Verstandig als je de rest van de week al vol hebt gestaan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Heb ook wel zin in wat bier, maar doe het toch maar niet. Haal het wel in het weekend in![]()
Goede gok overigens
Stalkerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Verstandig als je de rest van de week al vol hebt gestaan.
Tja ik heb je interview gelezen hè en dan weet ik nu alles van je!
Ja hallo je hoeft dat interview niet te geven!quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja hallo je hoeft dat interview niet te geven!Daar zit wel wat in ja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar verdomme het is nog steeds 45 min.. Duurt me te lang.
Hahahahaha geef anders een antwoord op mn digi vraag : Adobe PDF readerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in ja...
Maar verdomme het is nog steeds 45 min.. Duurt me te lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |