Wat snap je niet?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:25 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik snap de OP niet helemaal, maar kijk eens naar Foxit Reader of Sumatra PDF.
Je vraag is zo niet te beantwoorden, je bent veel te onduidelijk. Je zegt niet welke versie je nu hebt gedownload en geïnstalleerd, of deze reader wel locale PDF bestanden opent en welke browser je gebruikt. Mogelijk werkt de PDF browser plugin niet goed, probeer dat eerst eens uit te zoeken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:19 schreef Outpost76 het volgende:
Hoi ik heb even een vraagje. Ik heb net mn vaders zn pc opnieuw geïnstalleerd. Alle software er weer opgezet ed zodat hij weer "schoon" verder kan. Nou heb ik 1 probleem. Bij mijn eigen pc heb ik bij 1 van mn installatie disks (van de hardware) ook adobe erbij zitten (ik heb all1 geen idee welke want dat staat er niet op) want ik hoef het nooit omlaag te laden. Bij mijn pa zn installatie disks zit dat dus niet. Nou heb ik simpelweg de Adobe reader omlaag geladen en geïnstalleerd, vervolgens opnieuw opgestart maar dan nog kan hij internet pdf's niet openen.......
Iemand enig idee wat ik kan gratis downloaden zodat ik hij die pdf's kan openen en kan printen?
Bvd Outpost76
Ok, sorry ik ben niet zo een ITer.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:29 schreef Riparius het volgende:
[..]
Je vraag is zo niet te beantwoorden, je bent veel te onduidelijk. Je zegt niet welke versie je nu hebt gedownload en geïnstalleerd, of deze reader wel locale PDF bestanden opent en welke browser je gebruikt. Mogelijk werkt de PDF browser plugin niet goed, probeer dat eerst eens uit te zoeken.
Ik snap best dat mijn voorkeur niet het meest normale is in de IT. Maar om dan meteen te gaan roepen dat iemand een troll is komt voor mij overeen met een niveau van de lagere school.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:53 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik snap best dat je voorkeur voor Nederlands hebt, maar omlaag laden i.p.v. downloaden? We vervoegen downloaden zelfs volgens Nederlandse spelling -->> klik
Het ging er niet all1 om een pdf te kunnen lezen in de browser. Maar ik zal ik heb de link overgenomen en ik zal m morgen even proberen bij mn pa thuis. Bedankt voor je normale reactie!quote:Om pdf's in de browser te kunnen lezen heb je soms een plug-in nodig, Chrome en Internet Explorer hebben dit volgens mij standaard voor firefox is deze plug-in beschikbaar -->> klik
Maar een PDF die gewoon op harde schijf staat kan hij wel gewoon openen? Om PDF's van internet te lezen heb je vanzelfsprekend een browser plug-in nodig of moet je ze eerst downloaden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik snap best dat mijn voorkeur niet het meest normale is in de IT. Maar om dan meteen te gaan roepen dat iemand een troll is komt volgens mij overeen met de lagere school.
[..]
Het ging er niet all1 om om het te kunnen lezen in de browser. Maar ik zal ik heb de link overgenomen en ik zal m morgen even proberen bij mn pa thuis. Bedankt voor je normale reactie!
Top thx ik zal het straks bij mn pa proberen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:24 schreef FredvZ het volgende:
Serieuze oplossing:
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/636/
Serieuze opmerking:
Als je de volgende keer direct een serieus antwoord wil, doe dan niet zo idioot met "omlaag laden".
Want als je nou echt geen Engelse leenwoorden wil gebruiken, doe het dan op zijn minst consistent...
Daar had ik ook aan gedacht maar ik zie nergens bij software (configuratiescherm) dat deze geïnstalleerd is. Dus kan ik deze ook niet zomaar verwijderen of gaat dat anders met addon's?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:34 schreef DroogDok het volgende:
Probeer Adobe Reader nog een keer opnieuw te installeren dan, dus eerst de oude installatie verwijderen, op nieuw opstarten en dan nog een keer installeren.
Top! thx ik zal straks bij mn pa even kijken welke van de inm 3 oplossingen werkt.quote:Je kan ook een stand-alone installatie proberen, te downloaden via deze link:
http://www.softwarepatch.com/graphics/acrobatreader-security.html
Nee, niet zonder de boel te ontcijferen. Als je hulp verwacht helpt het niet echt als je kleine puzzels in je toch al incoherente zinnen verstopt.quote:
Mijn incoherente zinnen zijn een direct gevolg van 1 van mn onder regels! Daar kan ik niet veel aan veranderen!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:56 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nee, niet zonder de boel te ontcijferen. Als je hulp verwacht helpt het niet echt als je kleine puzzels in je toch al incoherente zinnen verstopt.
Ik ben nog niet bij mn vader zn pc geweest sinds mn vraag hier dus kan ik nog niet zeggen of de antwoorden hier gegeven helpen of niet. Zodra ik dat weet horen jullie vanzelf een berichtje terug hiero.quote:Help ik heb Lesdyctie!
Om te beginnen zou je gewoon beter je best kunnen doen en het jezelf vooral niet moeilijker maken met kleine rebusjes en zelfverzonnen grammaticaregels.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:30 schreef Outpost76 het volgende:
Mijn incoherente zinnen zijn een direct gevolg van 1 van mn onder regels! Daar kan ik niet veel aan veranderen!![]()
Dit werkt dus ook niet. Als ik dat bestand wil installeren zegt ie na een tijdje dat de cab defect is en dat ik er een cd bij nodig heb....quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:34 schreef DroogDok het volgende:
Probeer Adobe Reader nog een keer opnieuw te instaleren dan, dus eerst de oude instalatie verwijderen, op nieuw opstarten en dan nog eenk eer installeren.
Je kan ook een stand-alone installatie proberen, te downloaden via deze link:
http://www.softwarepatch.com/graphics/acrobatreader-security.html
Ik denk dat je webgrazerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:19 schreef Outpost76 het volgende:
Hoi ik heb even een vraagje. Ik heb net mn vaders zn pc opnieuw geïnstalleerd. Alle software er weer opgezet ed zodat hij weer "schoon" verder kan. Nou heb ik 1 probleem. Bij mijn eigen pc heb ik bij 1 van mn installatie disks (van de hardware) ook adobe erbij zitten (ik heb all1 geen idee welke want dat staat er niet op) want ik hoef het nooit omlaag te laden. Bij mijn pa zn installatie disks zit dat dus niet. Nou heb ik simpelweg de Adobe reader omlaag geladen en geïnstalleerd, vervolgens opnieuw opgestart maar dan nog kan hij internet pdf's niet openen.......
Iemand enig idee wat ik kan gratis downloaden zodat ik hij die pdf's kan openen en kan printen?
Bvd Outpost76
Ja ok grappig..... Ik probeer het ook normaal (zoals men het hier gewent is) te verwoorden inm dus svp reageer aub normaal. Ik snap nl geen hol van wat je bedoeld. Je hebt dus het punt hier nogmaals bereikt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:22 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Ik denk dat je webgrazereen steekin
nodig heeft. Die zou ik maar snel omlaag laden
als ik jou was.
Gebruik je firefox? Dan kun je die link van FredvZ gebruiken.
Welke browser gebruikt je vader dan?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:57 schreef Outpost76 het volgende:
Die link werkt dus niet bij mn pa.....
Iemand anders een idee?
Hij gebruikt net als ik zelf deed firefox. Bij mijn pc was het nooit een probleem. Ik heb zelf mn eigen pc vaak zat opnieuw geïnstalleerd en ik heb nooit problemen. Precies op het moment dat ik dat voor mn pa doe gaat het fout. Ik begrijp er niets van. Alles wat ik van het web haal doet moeilijk en werkt niet. Zou het kunnen komen omdat mn pa een Dell heeft? Ik weet dat ze bij Dell nogal moeilijk doen qua upgrades ed.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:16 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Welke browser gebruikt je vader dan?
Een aantal bestaande en populaire browsers zijn: internet explorer, firefox, chrome, safari en opera.
En dan met het wereld wijde web verkenner snel naar neerladen.communicatie (of bestandsnijlpaard.communicatie) gaan en dan de laatste versie van Adobe lezer omlaag laden. dan ben je verzekerd van de laatste applicatieprogrammatuur, of je moet VosIt omlaag laden want deze werkt bij de meeste persoonlijke berekenaars het snelste. Vergeet ook niet berekenenopruimer te omlaag laden om fouten in je register op te schonen!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:22 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Ik denk dat je webgrazereen steekin
nodig heeft. Die zou ik maar snel omlaag laden
als ik jou was.
Gebruik je firefox? Dan kun je die link van FredvZ gebruiken.
Ehm sorry ik heb m net opnieuw geïnstalleerd. Net zoals ik bij mn eigen pc al zo vaak heb gedaan zonder problemen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:37 schreef donald_dick het volgende:
[..]
heeft vast een wijf aangezeten...
Ok en als dat allemaal niet werkt.....quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:36 schreef donald_dick het volgende:
[..]
En dan met het wereld wijde web verkenner snel naar neerladen.communicatie (of bestandsnijlpaard.communicatie) gaan en dan de laatste versie van Adobe lezer omlaag laden. dan ben je verzekerd van de laatste applicatieprogrammatuur, of je moet VosIt omlaag laden want deze werkt bij de meeste persoonlijke berekenaars het snelste. Vergeet ook niet berekenenopruimer te omlaag laden om fouten in je register op te schonen!
Ja sorry.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:28 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik moest 3 keer je OP lezen voordat ik in godsnaam doorhad wat je bedoelde.
In dat geval zul je deze instructies moeten volgen:quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij gebruikt net als ik zelf deed firefox.
Wat is Ramen Ervaring Dienstverlening pakket 3 plus nou weer?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja sorry.Wat wil je weten want ik zit echt op een dood punt.
Hij gebruikt :
Windows Xp sp3+
Mozzila Firefox
Ik zal er morgen (als ik bij mn pa ben) naar kijken!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:43 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
In dat geval zul je deze instructies moeten volgen:
http://support.mozilla.co(...)files+within+Firefox
Die + staat voor alle ms updates na SP3quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:48 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Wat is Ramen Ervaring Dienstverlening pakket 3 plus nou weer?
TS heeft veel bulshit antwoorden gekregen omdat sommige kneusjes van dig zich hier te goed voor voelden en zich drukker maakte over mijn spelling, mijn woord gebruik of mijn zins opbouw (quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 03:46 schreef Ofyles2 het volgende:
TS heeft meer vragen opgeworpen dan de users kunnen beantwoorden...
Ook Foxit al geprobeerd?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 03:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
TS heeft veel bulshit antwoorden gekregen omdat sommige kneusjes van dig zich hier te goed voor voelden en zich drukker maakte over mijn spelling, mijn woord gebruik of mijn zins opbouw (ja te triest voor worden ja ik weet het.
) de oplossingen van de gene die het wel serieus bedoelde werkte helaas niet.
Sorry ik had even moeten reageren op je bovenstaande reactie. Ja ook dat heb ik al geprobeerd maar dat werkt ook niet....quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 04:33 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ook Foxit al geprobeerd?
(of heb ik de vraag verkeerd begrepen?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |