mja en rompompom.. ik heb het idee dat ze HT op een laag pitje hebben staan.. misschien maar alvast even benaderen..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En de comp is binnenkort dus afgelopen. Gaat best snel
Ben benieuwd of nico nog met een volgende editie meedoet....
Doe jij dat?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja en rompompom.. ik heb het idee dat ze HT op een laag pitje hebben staan.. misschien maar alvast even benaderen..
Nee. Als er maar 10 opgesteld kunnen worden, dan spelen er gewoon 10.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:08 schreef vanpers het volgende:
Anders wil ik wel mee doen, die van mij loopt over 2 weken af.
Trouwens wordt dat team met 1 te kort gewoon opgevuld met een nep speler.
Dan mag je wel beter je best doenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:40 schreef MrMoon het volgende:
[..]
moet ik wel zorgen dat ik van Gijs zn jeugd win..
Je hebt gelijk zie ik dus.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Als er maar 10 opgesteld kunnen worden, dan spelen er gewoon 10.
quote:20:02
Na een opstootje waar diverse spelers bij betrokken waren, wees de scheidsrechter naar de stip. Mike Modderman maakte geen fout en bracht de thuisploeg op voorsprong in de 20e minuut.
17:39
Een paar jongens hadden wat last van een overdosis testosteron en gingen wat wilder spelen, wat er uiteindelijk toe leidde dat YMFC de geblesseerde Chris Hakker moest wisselen voor Thys van Zijl.
16:01
Veel moeders langs de lijn vonden dat de scheidsrechter in de 16e minuut niet streng genoeg optrad toen hij een te laat ingezette tackle van Fillead-speler Reggie Stevenhagen slechts met geel bestrafte.
Als een jeugdteam eigenaarloos wordt tussentijds dan worden er 11 straatjochies opgesteld of zoiets was het. En als er een WO veroorzaakt wordt, dan krijg je toch de sterren te zien die bij je eigen spelers horen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:15 schreef vanpers het volgende:
In de jeugd ook? Weet je dat zeker?
Kan me toch iets anders herinneren, maar je zal het vast wel weten.
Ik zie dat er bij jullie maar 1 wedstrijd is waar 11 tegen 11 gespeeld wordt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:51 schreef Flappekz het volgende:
GotC en ik hebben een gezellig onderonsje:
[..]
gelukkig is het alweer wat recht getrokken, maar ik verwacht er nog een flinke kluif aan te hebben, gezien de aanvalsratings die Gijs zn jeugd normaal haalt..quote:
Vooralsnog heb je een klein buffertjequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:42 schreef MrMoon het volgende:
[..]
gelukkig is het alweer wat recht getrokken, maar ik verwacht er nog een flinke kluif aan te hebben, gezien de aanvalsratings die Gijs zn jeugd normaal haalt..
jep en ik sta virtueel aan de leidingquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vooralsnog heb je een klein buffertje
Geen dankquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:52 schreef MrMoon het volgende:
[..]
jep en ik sta virtueel aan de leiding
hehe ik moet Possie ook bedanken daarvoor, maar goed eerst de uitslagen afwachten en dan komen eventuele bedankjesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Geen dank
GotC en ik hebben echt een wedstrijd waarin alles gebeurt. Lijkt thuis wel!
Is dat niet in iedere relatie zo?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:54 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hehe ik moet Possie ook bedanken daarvoor, maar goed eerst de uitslagen afwachten en dan komen eventuele bedankjesjullie schoppen elkaar thuis in tweeën en hebben opstootjes?
Hier thuis schoppen we elkaar niet in tweeën.. en de organisatie daalt ook nooitquote:
Ach ja, de moraal van het verhaal is duidelijk: Ze kan schoppen wat ze wil, maar ik win toch welquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Hier thuis schoppen we elkaar niet in tweeën.. en de organisatie daalt ook nooit
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach ja, de moraal van het verhaal is duidelijk: Ze kan schoppen wat ze wil, maar ik win toch wel
D'r reactie zal wel iets zijn als "Hoogmoed komt voor de val" ...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zal ze leuk vinden om te lezen
rpp doet overigens gewoon weer mee in de nieuwe jeugdcompetitie.. Nico is nog onbekend..
nou ja feit is wel natuurlijk dat ze behoorlijk wat punten meer gehaald heeft dan jijquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
D'r reactie zal wel iets zijn als "Hoogmoed komt voor de val" ...
Klopt als een bus! Maar als ADO van Ajax weet te winnen, is het Haagse seizoen ook helemaal goedquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nou ja feit is wel natuurlijk dat ze behoorlijk wat punten meer gehaald heeft dan jij
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Klopt als een bus! Maar als ADO van Ajax weet te winnen, is het Haagse seizoen ook helemaal goed
Nah idd!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:59 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ik zie dat er bij jullie maar 1 wedstrijd is waar 11 tegen 11 gespeeld wordt.
Jullie koploper staat zelfs met 10 man voor tegen 11 van Possie
daar ben ik ook blij omquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nah idd!![]()
Gelukkig heeft mn jeugd dat nog kunnen rechtbreien.
niet? nou zeg... zie stand, dan weet je waarom welquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hahaha waarom geloof ik dat nou niet!
Die wist ik al. Daarom juist kan je imo niet blij zijn met het feit dat ik ook gewonnen heb.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:54 schreef MrMoon het volgende:
[..]
niet? nou zeg... zie stand, dan weet je waarom wel
anders had je 2 punten achter me gestaan en had rpp gelijk gestaan in punten, dat had ook niet uit gemaakt in de laatste wedstrijd..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die wist ik al. Daarom juist kan je imo niet blij zijn met het feit dat ik ook gewonnen heb.
Dat valt toch wel mee? ff snel die keeper uittrainen en dan def en PM.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:04 schreef Kirov het volgende:
Ik heb een luxe probleem
Constant Kessels 16j 11d
Keepen: Redelijk/Goed
Verdedigen: onbekend 2,5 sterren
Spelhervatten: onbekend
Ilbay Ahi 15j 76d
Verdedigen max. goed
Positiespel onbekend
Vleugelspel max. matig
Passen zwak max. onbekend
Kornelis Ruysdael 15j 67d
Positiespel max. goed
Vleugelspel max. matig
En Marco Lier 15j 27 dagen haalt 5,5 sterren als centrale verdediger![]()
dan train je eerst verdedigen, zodat je weet wat die keeper heeft op verdedigen..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:57 schreef Kirov het volgende:
Ja maar ik weet de bijskills van die keeper ngo niet
quote:Laameri Ben Ahmed (254904756)
20 jaar en 90 dagen, volgende verjaardag: 31-10-2010
redelijk in vorm, conditie uitstekend
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: FSV Gelb-Rot Mecheln
(sinds 03-03-2010 (10/41), 1s 15w 3d)
Total Skill Index (TSI): 63 560
Loon: 16 548 ¤ (13 790 ¤) /week inclusief 20% bonus
264 768 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 11-10-2010 20:03 (2 dagen 7u 54m)
Vraagprijs: 3 999 999 ¤
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: buitenaards Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
Ik zou die als PM trainer niet zo snel meer trainen. Gaat je weinig opleveren en op zijn beste positie krijgt hij natuurlijk maar 50% training. En om deze nu als B-trainee te gebruiken....quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:25 schreef Flappekz het volgende:
Er staat een leuk oud-spelertje van me op de TL. Voor de pm-trainer:
[..]
Dan voor een passen-trainerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:28 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik zou die als PM trainer niet zo snel meer trainen. Gaat je weinig opleveren en op zijn beste positie krijgt hij natuurlijk maar 50% training. En om deze nu als B-trainee te gebruiken....
dat ligt aan die onhandige wijze van loadbalancing op Hatrick, waardoor je geen direkte links kunt geven naar inhoud die na login te zien is, voor mensen die al ingelogd zijn.quote:
Dan laat je m op zondag op zn beste positie spelen en op woensdag train je m vol op het middenveld.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:28 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik zou die als PM trainer niet zo snel meer trainen. Gaat je weinig opleveren en op zijn beste positie krijgt hij natuurlijk maar 50% training. En om deze nu als B-trainee te gebruiken....
Hehe ik heb dus geen idee hoe ik hem kan raten?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:58 schreef RM-rf het volgende:
[..]
dat ligt aan die onhandige wijze van loadbalancing op Hatrick, waardoor je geen direkte links kunt geven naar inhoud die na login te zien is, voor mensen die al ingelogd zijn.
je kunt daar wel gewoon inloggen en dan gaat hij direkt naar dat trikot ... anders kun je die "www93" vervangen voor de webserver waarop je ingelogd bent
Als ik 93 vervang voor 90 (waar ik op ingelogd ben) krijg ik gewoon het beginscherm en niet 1 of andere teamkit pagina...... Kan je niet wat meer vertellen zodat men weet waar het over gaat en het dan makkelijker vinden kan?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:58 schreef RM-rf het volgende:
[..]
dat ligt aan die onhandige wijze van loadbalancing op Hatrick, waardoor je geen direkte links kunt geven naar inhoud die na login te zien is, voor mensen die al ingelogd zijn.
je kunt daar wel gewoon inloggen en dan gaat hij direkt naar dat trikot ... anders kun je die "www93" vervangen voor de webserver waarop je ingelogd bent
Gewoon niet meer inloggen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:24 schreef pizza-tonijn het volgende:
Hoe kun je stoppen met hattrick? Ik weet niet waar jeje kunt afmelden voor hattrick. Wil het namelijk niet meer spelen...
Als je gewoon niet meer inlogt word je team vanzelf een botquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:30 schreef pizza-tonijn het volgende:
Maar dan worden er toch automatisch wedstrijden gespeeld?
¤261 000quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:45 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
We zullen het zien, 17j0d spreekt ook niet in z'n nadeel lijkt me. Plus meestal zijn er op zaterdagmiddag genoeg kopers aanwezig en alles meer dan een ton is mooi meegenomen
Ik was eigenlijk wel blij met die van mij, 2 spelers naar redelijk Verdedigen gepopt. Beiden hebben de potentie 'goed' (al kan 1 van de 2 pas op 17j71d gepromoveerd worden).quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:35 schreef Flappekz het volgende:
Alwéér een nietszeggende jeugdtraining
ziet er leuk uit.. enige jammere is dat je Sneijder hebt gekozen..quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:52 schreef RM-rf het volgende:
http://www93.hattrick.org/Community/KitSearch/?KitID=1121159
is er hier trouwens iemand die me een beoordeling (liefst positieve naturlijk) voor deze Teamkit wil geven (WK2010 Finale - Holland-trikot)...
bvd
hier ook niet echt een bijzondere jeugdtraining...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:35 schreef Flappekz het volgende:
Alwéér een nietszeggende jeugdtraining
tja, ik vnd wel meer voetballers als persoon een riante klootzak, maar bewonder hen als voetballer en wat ze presteren .. sneijdertje is er typisch zo eentjequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ziet er leuk uit.. enige jammere is dat je Sneijder hebt gekozen..
Nog een uurtje...maar wat een verschrikkelijke prijsquote:Volkert Aerts (302054229)
17 jaar en 4 dagen, volgende verjaardag: 25-01-2011
"----> http://i56.tinypic.com/2wghkcy.png <----"
redelijk in vorm, conditie matig
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: FC Roepie Roepie
(sinds 05-10-2010 (9/43), 4d)
Total Skill Index (TSI): 2 510
Loon: 550 ¤/week
8 800 ¤ / seizoen
Specialiteit: Snel
Deadline: 09-10-2010 21:01 (1u 3m)
Vraagprijs: 100 000 ¤
Hoogste bod: 4 590 000 ¤ door Berbee boys
Huidige vaardigheden
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: goed
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Kanonnen...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nog een uurtje...maar wat een verschrikkelijke prijs
Wordt op de voet gevolgd door de mensen die het NL team regelen. Maar dat is ook meteen het probleem.....zodra je zo'n speler koopt verwachten ze dat je hun regels volgtquote:
Ze hebben waarschijnlijk al bepaald waar die jongen moet gaan spelen... bij een team met een uitstekende coach en voldoende cash... zo ging het met mijn U-20 keeper ook en dus zorgt iemand er met voldoende cash altijd voor dat er overboden wordtquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wordt op de voet gevolgd door de mensen die het NL team regelen. Maar dat is ook meteen het probleem.....zodra je zo'n speler koopt verwachten ze dat je hun regels volgt
Schijnt dat ze voor hem nog niemand hebben geloof ikquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze hebben waarschijnlijk al bepaald waar die jongen moet gaan spelen... bij een team met een uitstekende coach en voldoende cash... zo ging het met mijn U-20 keeper ook en dus zorgt iemand er met voldoende cash altijd voor dat er overboden wordt
Wederom te vroeg gemopppert.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:07 schreef Outpost76 het volgende:
Goffer nou loopt Ronnie Stellwagen (235330806) bijna af (5m) en er heeft nog niemand over dF zn bod heen geboden.... Wil ik zelf meer bieden want ik vind 2 miljoen veel te weinig heb ik er niet genoeg geld voor.![]()
Veeeeel te weining met een tv van 2.6 mil....quote:Vraagprijs: 2 000 000 ¤
Hoogste bod: 2 166 000 ¤ door FC MIGL 02
Het bieden is geëindigd!
Ben benieuwd tot hoe ver ik me mee laat slepen in de prijsquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:45 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Nog een kwartiertje.. Benieuwd of je 'm binnen gaat vissen
quote:Volkert Aerts (302054229)
17 jaar en 4 dagen, volgende verjaardag: 25-01-2011
Geboren in: Netherlands
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: FC Roepie Roepie(sinds 05-10-2010 (9/43), 4d)
Total Skill Index (TSI): 2 510
Loon: 550 ¤/week 8 800 ¤ / seizoen
Positiespel: goed Passen: goed
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Deadline: 09-10-2010 21:01
(0m)
Vraagprijs: 100 000 ¤
Hoogste bod: 4 682 000 ¤ door YMFC
Het bieden is geëindigd!
Ik gok ¤4 682 000..quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ben benieuwd tot hoe ver ik me mee laat slepen in de prijs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik gok ¤4 682 000..CheersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben van pindavlees
En dan ben ik er weer klaar voorquote:Gyárfás Orvos (301805772)
17 jaar en 7 dagen, volgende verjaardag: 22-01-2011
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Eigenaar: Kutvolgy SC
(sinds 02-10-2010 (8/43), 1w)
Total Skill Index (TSI): 2 410
Loon: 510 ¤/week
8 160 ¤ / seizoen
Deadline: 10-10-2010 19:49 (20u 38m)
Vraagprijs: 1 375 000 ¤
Hoogste bod: 1 403 000 ¤ door YMFC
Huidige vaardigheden
Positiespel: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Laat ik het wel hopen jaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Daar kun je 2 hele leuke PM-wingers van maken. En deze zal ongetwijfeld iets goedkoper worden
Neuh, is wel flink lange-termijn werk.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:22 schreef Drassss het volgende:
Geld zat Flap?
Al iets van contact gehad van de bondscoach?
Helaas kan ik niet bij die deadline zijnquote:Zsombor Pánkó (297814544)
17 jaar en 40 dagen, volgende verjaardag: 20-12-2010
goed in vorm, conditie zwak
Een populair persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: F.C.Szeged
(sinds 30-08-2010 (4/43), 5w 5d)
Total Skill Index (TSI): 3 810
Loon: 530 ¤/week
8 480 ¤ / seizoen
Deadline: 11-10-2010 17:56 (1 dag 18u 33m)
Vraagprijs: 3 500 000 ¤
Hoogste bod: 3 500 000 ¤ door ac
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: formidabel Verdedigen: waardeloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |