mja en rompompom.. ik heb het idee dat ze HT op een laag pitje hebben staan.. misschien maar alvast even benaderen..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En de comp is binnenkort dus afgelopen. Gaat best snel
Ben benieuwd of nico nog met een volgende editie meedoet....
Doe jij dat?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja en rompompom.. ik heb het idee dat ze HT op een laag pitje hebben staan.. misschien maar alvast even benaderen..
Nee. Als er maar 10 opgesteld kunnen worden, dan spelen er gewoon 10.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:08 schreef vanpers het volgende:
Anders wil ik wel mee doen, die van mij loopt over 2 weken af.
Trouwens wordt dat team met 1 te kort gewoon opgevuld met een nep speler.
Dan mag je wel beter je best doenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:40 schreef MrMoon het volgende:
[..]
moet ik wel zorgen dat ik van Gijs zn jeugd win..
Je hebt gelijk zie ik dus.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Als er maar 10 opgesteld kunnen worden, dan spelen er gewoon 10.
quote:20:02
Na een opstootje waar diverse spelers bij betrokken waren, wees de scheidsrechter naar de stip. Mike Modderman maakte geen fout en bracht de thuisploeg op voorsprong in de 20e minuut.
17:39
Een paar jongens hadden wat last van een overdosis testosteron en gingen wat wilder spelen, wat er uiteindelijk toe leidde dat YMFC de geblesseerde Chris Hakker moest wisselen voor Thys van Zijl.
16:01
Veel moeders langs de lijn vonden dat de scheidsrechter in de 16e minuut niet streng genoeg optrad toen hij een te laat ingezette tackle van Fillead-speler Reggie Stevenhagen slechts met geel bestrafte.
Als een jeugdteam eigenaarloos wordt tussentijds dan worden er 11 straatjochies opgesteld of zoiets was het. En als er een WO veroorzaakt wordt, dan krijg je toch de sterren te zien die bij je eigen spelers horen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:15 schreef vanpers het volgende:
In de jeugd ook? Weet je dat zeker?
Kan me toch iets anders herinneren, maar je zal het vast wel weten.
Ik zie dat er bij jullie maar 1 wedstrijd is waar 11 tegen 11 gespeeld wordt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:51 schreef Flappekz het volgende:
GotC en ik hebben een gezellig onderonsje:
[..]
gelukkig is het alweer wat recht getrokken, maar ik verwacht er nog een flinke kluif aan te hebben, gezien de aanvalsratings die Gijs zn jeugd normaal haalt..quote:
Vooralsnog heb je een klein buffertjequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:42 schreef MrMoon het volgende:
[..]
gelukkig is het alweer wat recht getrokken, maar ik verwacht er nog een flinke kluif aan te hebben, gezien de aanvalsratings die Gijs zn jeugd normaal haalt..
jep en ik sta virtueel aan de leidingquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vooralsnog heb je een klein buffertje
Geen dankquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:52 schreef MrMoon het volgende:
[..]
jep en ik sta virtueel aan de leiding
hehe ik moet Possie ook bedanken daarvoor, maar goed eerst de uitslagen afwachten en dan komen eventuele bedankjesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Geen dank
GotC en ik hebben echt een wedstrijd waarin alles gebeurt. Lijkt thuis wel!
Is dat niet in iedere relatie zo?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:54 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hehe ik moet Possie ook bedanken daarvoor, maar goed eerst de uitslagen afwachten en dan komen eventuele bedankjesjullie schoppen elkaar thuis in tweeën en hebben opstootjes?
Hier thuis schoppen we elkaar niet in tweeën.. en de organisatie daalt ook nooitquote:
Ach ja, de moraal van het verhaal is duidelijk: Ze kan schoppen wat ze wil, maar ik win toch welquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Hier thuis schoppen we elkaar niet in tweeën.. en de organisatie daalt ook nooit
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach ja, de moraal van het verhaal is duidelijk: Ze kan schoppen wat ze wil, maar ik win toch wel
D'r reactie zal wel iets zijn als "Hoogmoed komt voor de val" ...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zal ze leuk vinden om te lezen
rpp doet overigens gewoon weer mee in de nieuwe jeugdcompetitie.. Nico is nog onbekend..
nou ja feit is wel natuurlijk dat ze behoorlijk wat punten meer gehaald heeft dan jijquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
D'r reactie zal wel iets zijn als "Hoogmoed komt voor de val" ...
Klopt als een bus! Maar als ADO van Ajax weet te winnen, is het Haagse seizoen ook helemaal goedquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nou ja feit is wel natuurlijk dat ze behoorlijk wat punten meer gehaald heeft dan jij
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Klopt als een bus! Maar als ADO van Ajax weet te winnen, is het Haagse seizoen ook helemaal goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |