Extern aannemen -> Type coach kiezen -> leiderschap Slecht kiezen -> OKquote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Extern aannemen -> Type coach kiezen -> leiderschap Slecht kiezen -> OK
Daar vind je een goed trainer
Hattrick Organizer werkt prima. Alleen de voorspellingen qua stijgingen kloppen daarin nu niet meer, aangezien HT de trainingssnelheden heeft aangepastquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:56 schreef Armageddon het volgende:
Is er ook een proggie om te kijken wanneer mijn spelers een niveau omhoog gaan?
quote:Je hebt niet genoeg geld om deze trainer in te huren. Je hebt maar -193 202 ¤ en het kost 268 700 ¤ om hem trainer te maken. De bank wil je maar een maximale lening van 200 000 ¤ geven. Probeer het later nog eens, als je voldoende geld gespaard hebt.
Die heb ik geinstalleerd staan, ik snap er alleen de ballen van. Waar kan je dat zien dan?quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hattrick Organizer werkt prima. Alleen de voorspellingen qua stijgingen kloppen daarin nu niet meer, aangezien HT de trainingssnelheden heeft aangepast
Tja....daar kan ik je dan weer niet mee helpenquote:
Twee thuiswedstrijden en ik kan hem halen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Tja....daar kan ik je dan weer niet mee helpen
Maar het is wel een goed idee om te doen, zodra je geld hebtEn dan meteen je trainees optimaliseren
Onder het tabblad "Training Experience". Dan zie je aan de linkerkant weer wat tabbladen, daar staat als het goed is een tab "Prediction" bijquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die heb ik geinstalleerd staan, ik snap er alleen de ballen van. Waar kan je dat zien dan?
ff kiekenquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Onder het tabblad "Training Experience". Dan zie je aan de linkerkant weer wat tabbladen, daar staat als het goed is een tab "Prediction" bij
Prediction veld is leeg.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Onder het tabblad "Training Experience". Dan zie je aan de linkerkant weer wat tabbladen, daar staat als het goed is een tab "Prediction" bij
quote:Twan Hazes (296695567)
17 jaar en 41 dagen, volgende verjaardag: 26-10-2010
Netherlands
redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die kalm en berucht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: TeamKoekje
(sinds 15-08-2010 (1/43), 1d)
Total Skill Index (TSI): 910
Loon: 450 ¤/week
7 200 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Deadline: 18-08-2010 20:20 (1 dag 23u 5m)
Vraagprijs: 0 ¤
alleen cijfers
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 7/20 goed
Positiespel: 2/20 waardeloos
Vleugelspel: 6/20 redelijk
Passen: 3/20 slecht
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 1/20 rampzalig
quote:PsicoTSI Terminus Edition 1.0.21
Defending [Form=High]=7.51
Defending [Form=Average]=7.58
Defending [Form=Low]=7.67
Als hij nu André heette..quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
Nog maar 9 trainees voor woensdag.
En voor de geīnteresseerden:
[..]
[..]
Ahja, dat verklaart wel wat. HO! leert de prediction alleen van de gegevens die hij zelf weet. Dus HO kan pas een voorspelling doen voor een speler vanaf het moment dat die speler een keer is gestegen. HO! rekent dan uit hoelang het duurt voordat die speler stijgt aan de hand van de gemiddelde trainingssnelheid voor een speler van die leeftijd met die statsquote:
Dus elke week de data downloaden en dan komt het vanzelf goed?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ahja, dat verklaart wel wat. HO! leert de prediction alleen van de gegevens die hij zelf weet. Dus HO kan pas een voorspelling doen voor een speler vanaf het moment dat die speler een keer is gestegen. HO! rekent dan uit hoelang het duurt voordat die speler stijgt aan de hand van de gemiddelde trainingssnelheid voor een speler van die leeftijd met die stats
Yes sirquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dus elke week de data downloaden en dan komt het vanzelf goed?
Hoezo overpricedquote:Johannes Larsen [playerid=296545566]
17 jaar en 5 dagen, volgende verjaardag: 01-12-2010
Geboren in: Denmark
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: HEB Må Sydpå (sinds 13-08-2010 (1/43), 3d)
Total Skill Index (TSI): 780
Loon: 350 ¤/week
Specialiteit: Snel
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: matig
Deadline: 16-08-2010 21:23
(0m)
Vraagprijs: 1 000 ¤
Hoogste bod: 532 000 ¤ door Curam Lykeions - Y
Het bieden is geëindigd!
Als die prijzen in de lagere stats hoger dan normaal blijven, zit ik goed met mn proefballonnetjesquote:
Daarom verwacht ik ook dat alles gaat klappenquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als die prijzen in de lagere stats hoger dan normaal blijven, zit ik goed met mn proefballonnetjes
Komt ie:quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:50 schreef Armageddon het volgende:
Maar als ik het goed begrijp dan poppen de spelers nu sneller? Waarom is dat gedaan?
quote:Snellere training komend seizoen
2010-06-21 10:00:00
Nu de nieuwe match engine in gebruik is, gaan we ons richten op andere verbeteringsgebieden. Toch zullen er komend seizoen enkele wijzigingen in het spel worden doorgevoerd die volgens ons een leuke impact zullen hebben en geen nieuwe spelontwikkeling vergen.
Het belangrijkste is dat je vanaf volgend seizoen je spelers sneller kunt trainen. Er zijn ook wat veranderingen aan het personeelssysteem, en een verandering in hoe de speciale gebeurtenissen ('Special Events') worden verdeeld.
Zoals je hebt kunnen lezen in het achtergrondverhaal ‘Hattrick herstart’ zullen we de snelheid verlagen waarmee we veranderingen in het spel introduceren, wat ook niet zo vreemd is, gezien alle grote veranderingen van het afgelopen seizoen. Dit betekent echter niet dat er niks meer zal gebeuren – komend seizoen staat een aantal veranderingen op stapel:
Verhoogde trainingssnelheid
Vanaf komend seizoen gaat de vaardigheidstraining sneller. Training is een belangrijk onderdeel van Hattrick en een van de mooiste momenten van de week is het bekijken van je training om er achter te komen of je spelers een niveau gestegen zijn. Het verhogen van de trainingssnelheid maakt dat moment nog spannender en heeft ook positieve gevolgen voor het spel.
Deze verandering promoot spelers met meerdere vaardigheden ('multiskillers') nog meer en leidt tot grotere diversiteit in spelers. Bovendien wordt het gemakkelijker voor nieuwe gebruikers om het effect van trainen te zien en worden ze zo geholpen om hun teams sneller competitief te maken. Het is ook gunstiger om een team op te bouwen rondom spelers die je zelf getraind hebt in plaats van alleen maar spelers te trainen voor de verkoop.
Trainingsverandering in detail
Tot het niveau 'formidabel' gaat de training veel sneller om daarna geleidelijk af te nemen tot aan 'reusachtig' (waar de trainingssnelheid gelijk zal zijn aan die van vandaag). Boven 'buitenaards' zal de training in vergelijking met vandaag geleidelijk langzamer gaan; bij 'goddelijk' zelfs veel langzamer.
Daarnaast zal de leeftijd van spelers minder belangrijk worden als het gaat om trainen. Dit betekent dat de versnelling bij oudere spelers hoger is. Bovendien betekent dit dat het niveau waarop de trainingssnelheid afneemt bij oudere spelers hoger ligt dan bij jongere spelers.
Enkele voorbeelden:
- Een speler van 17 jaar zal tot 'formidabel' 50% sneller trainen (=150% van de huidige snelheid), daarna zal deze versnelling geleidelijk afnemen.
- Een speler van 23 jaar zal tot 'formidabel' 75% sneller trainen (=175% van de huidige snelheid), daarna zal deze versnelling geleidelijk afnemen. Boven 'buitenaards' gaat de training langzamer dan nu (en hoe hoger de vaardigheid, hoe langzamer de snelheid).
- Een speler van 26 jaar zal tot 'formidabel' 85% sneller trainen (=185% van de huidige snelheid), daarna zal deze versnelling geleidelijk afnemen. Boven 'magisch' gaat de training langzamer.
- Een speler van 29 jaar zal tot 'formidabel' 95% sneller trainen (=195% van de huidige snelheid), daarna zal deze versnelling geleidelijk afnemen. Boven 'utopisch' gaat de training langzamer.
Een speler van 17 jaar zal nog steeds sneller trainen dan eentje van 18 jaar en die weer sneller dan eentje van 19 jaar, enzovoorts. Het verschil wordt komend seizoen echter kleiner.
Veranderingen in vaardigheidsafname
Leeftijd wordt ook minder belangrijk als het gaat om de vaardigheidsafname – dus het verlies van vaardigheden als gevolg van ouder worden gaat minder snel. Echter, vaardigheidsgerelateerde afnames boven reusachtig zullen toenemen (hoe hoger de vaardigheid hoe sneller de afname).
Een leuke bijkomstigheid van deze veranderingen in vaardigheidsafname – gekoppeld aan de verhoogde trainingssnelheid – is dat de beste internationals getraind zullen worden op secundaire vaardigheden en wellicht niet eens 'goddelijk' als hoogste niveau van hun primaire vaardigheid zullen hebben.
Jeugdopleiding houdt huidige snelheid
Om beide jeugdsystemen (scoutingsnetwerk en jeugdopleiding) in balans te houden, blijven de jeugdspelers in de jeugdopleiding met de huidige snelheid trainen. Dit betekent dat de training van je hoofdteam sneller kan gaan dan die van je jeugdteam (afhankelijk van de invulling van je personeel). Houd er echter rekening mee dat het trainen van een speler in je jeugdteam betekent dat je er geen trainingsplaats in je hoofdteam voor hoeft op te offeren.
Transferprijzen zullen afnemen
Door de verhoogde trainingssnelheid zullen de prijzen op de transfermarkt waarschijnlijk wat gaan dalen. Dit beschouwen we als iets goeds, want ze zijn op dit moment volgens ons wat te hoog. Lagere transferprijzen betekenen dat de inkomsten uit kaartverkoop en sponsoring belangrijker worden en dat is een mooie bijkomstigheid van deze verandering.
Aankomende salarisveranderingen
Hieraan gekoppeld willen we ook alvast aankondigen dat we van plan zijn om de komende seizoenen de salarissen van oudere spelers langzaam te verhogen. Dit doen we – samen met het schrappen van de algemene training (zie onder) – om er voor te zorgen dat oudere spelers niet nog voordeliger worden dan ze al zijn.
Tegelijkertijd zullen we ook de salarissen van spelers met zeer hoge vaardigheden langzaam gaan verlagen. We willen dat de beste spelers betaalbaar zijn in de hoogste divisies. Dit – samen met de veranderingen in trainingssnelheid – is een stap in die richting.
Schrappen algemene training staat ook op de agenda
We willen ook alvast aankondigen dat we van plan zijn om de algemene training (zoals we die nu kennen) te schrappen. We vinden de gedachte dat je de huidige vorm van spelers een 'boost' kunt geven nog steeds goed, maar het zou niet week na week moeten kunnen.
Veranderingen in het personeelssysteem
Zoals ik vorig jaar al aangaf in het achtergrondverhaal 'Onze visie op Hattrick', willen we ook die onderdelen van het spel aanpakken die eigenlijk 'dood' zijn. Het personeelssysteem is er daar eentje van. Ik gaf toen ook aan dat je moest gaan kiezen tussen strategieën (je kunt niet alle strategieën tegelijkertijd maximaal benutten).
Met dit in het achterhoofd doen we nu wat aanpassingen in het personeelssysteem. Deze veranderingen (zie hieronder) plaveien de weg voor een compleet nieuw personeelssysteem; dit zijn we momenteel aan het ontwerpen.
- Keepertrainers worden samengevoegd met assistent-trainers.
- Accountants gaan verdwijnen.
- Je kunt niet meer dan tien personeelsleden van hetzelfde type hebben.
- Je kunt in totaal niet meer dan dertig personeelsleden hebben.
Heb je bij de start van komend seizoen meer dan dertig personeelsleden, dan zal het bestuur van je club eerst je psychologen ontslaan (maar er minimaal eentje behouden). Als dat niet genoeg is, dan zullen je fysiotherapeuten ontslagen worden (maar er zal er minimaal eentje blijven). Daarna zijn je dokters aan de beurt.
Een korte toelichting hierop
Onze bedoeling met het nieuwe personeelssysteem is dat het veel persoonlijker gaat worden en je een betere terugkoppeling geeft van het effect van de verschillende personeelsleden. Het wordt ook een fundament als het gaat om het bepalen van je wedstrijdstrategie: welke strategische keuzes wil je maken (en tot op welk niveau).
Er zullen ook nieuwe personeelsleden komen zoals spelersmakelaars, die een grens zullen stellen aan je mogelijkheden om spelers te verhandelen. Het betekent ook dat als je volop wilt handelen, je minder ruimte hebt om je prestaties in wedstrijden, trainingen en dergelijke te maximaliseren.
Veranderingen in de verdeling van speciale gebeurtenissen
Zoals je waarschijnlijk wel weet, geldt dat hoe meer je het middenveld domineert, hoe hoger de kans is dat een speciale gebeurtenis ('special event') optreedt. Komend seizoen maken we het middenveld minder belangrijk bij de distributie van speciale gebeurtenissen. Het zal nu precies volgens de verdeling van het balbezit gaan.
Een voorbeeld: 55% balbezit betekent 55% kans op een speciale gebeurtenis (je moet natuurlijk ook de juiste spelers/specialiteiten hebben om een specifieke gebeurtenis te laten optreden).
De reden hiervoor is dat we het middenveld een beetje minder belangrijk willen maken dan nu. Een tweede stap zal zijn dat we in de toekomst speciale gebeurtenissen ook zullen koppelen aan de aanvals- en verdedigingsratings.
Haha, inmiddels welquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:01 schreef Armageddon het volgende:
Klinkt goed zeg. Dat is in het voordeel voor een speler zoals ik. Ik zit overal bovenop.
Ik doe het al bijna een jaar hoor.quote:
Veel te langquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik doe het al bijna een jaar hoor.Vind het een geweldig spel. Zondag zit ik gewoon met een biertje de wedstrijden live te bekijken.
Hoe lang speel jij het al?
6 hierquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Veel te lang
5 jaar, op precies een week na
Is toch geweldig. Kan niet wachten totdat ik er 5 jaar mee bezig ben. Lijkt me geweldig om miljoenen uit te geven.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Veel te lang
Als het nou eens echte miljoenen warenquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Is toch geweldig. Kan niet wachten totdat ik er 5 jaar mee bezig ben. Lijkt me geweldig om miljoenen uit te geven.
Humor ik kijk nog eens;quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Veel te lang
Dat is het gevolg van trainingquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:07 schreef Armageddon het volgende:
Check deze speler van me even trouwens. Heb ik voor 5000 gekocht. Heeft al 19 doelpunten en twee hattricks. Is nu 300.000 waard ofzo. Goeie koop van me toch?
272982574
Heb inderdaad een aantal weken spitsentraining gedaan met hem. Hij scoort echt elke wedstrijd.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is het gevolg van training
Daarom is een goede trainingslinie zo belangrijk. Hattrick draait om geld, en dat verdien je met name door te trainen
Ben overigens net supporter van je gewordenquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:10 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb inderdaad een aantal weken spitsentraining gedaan met hem. Hij scoort echt elke wedstrijd.
De 23ste ja? Da's best toevalligquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Humor ik kijk nog eens;
Precies over 1 week, 6 jaar
Ja ik moest ook even in mijn ogen wrijven hehe.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De 23ste ja? Da's best toevallig
Cool! Wat is jouw team? Dan support ik je ook!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ben overigens net supporter van je geworden
Ik denk dat het verstandiger is om een tijdje 1 ding te blijven trainen, met trainees die daar geschikt voor zijn. Train zo'n ventje een seizoen of 4 goed, en je krijgt er miljoenen voor
Als je nu op "Mijn Hattrick" klikt, zie je dat ik je supporter ben geworden. Klik op mijn naam, en je komt bij mijn team. YMFC (816532)quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:14 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Cool! Wat is jouw team? Dan support ik je ook!
Mijn plan is om elke linie te trainen tot er iets popt en dan de volgende linie. etc...
Vooral zijn middenveld is sterker:quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:17 schreef Armageddon het volgende:
Volgens mij maak ik niet veel kans dit seizoen. Dus ik ga me maar op training richten. Die A1 jonge kracht is volgens mij veels te sterk.
Dat is meestal niet de meest gunstigste trainings tacktiek.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:14 schreef Armageddon het volgende:
Cool! Wat is jouw team? Dan support ik je ook!
Mijn plan is om elke linie te trainen tot er iets popt en dan de volgende linie. etc...
Daarom. Ik ga lekker trainen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vooral zijn middenveld is sterker:
http://alltid.org/league/153032
Maar ik heb allemaal jonkies in mijn B team. Dus dan is het toch wel een goede tactiek? Of niet?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:20 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dat is meestal niet de meest gunstigste trainings tacktiek.
Het beste resultaat krijg je als je trainees jong zijn. Jonge spelers kosten daarom ook het meeste geld van dezelfde skill niveau. Het is beter om een paar goede trainees te trainen, dan je team op alle vlakken, want je spelers gaan allemaal met hetzelfde tempo achteruit.
Elke stap skill extra levert meer geld op.
Stel, stap 1 levert 100 extra op. Stap 2 doet dat 120 extra. Stap 3 150 extra enz. enz.
Op zich wel, maar het loont in het begin meer om je te focussen op 1 trainingstype. Daarmee verdien je het snelst geld, en dat betekent vooruitgangquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:22 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Maar ik heb allemaal jonkies in mijn B team. Dus dan is het toch wel een goede tactiek? Of niet?
Ik wil geen geld verdienen. Ik wil goede spelers voor mijn A team.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Op zich wel, maar het loont in het begin meer om je te focussen op 1 trainingstype. Daarmee verdien je het snelst geld, en dat betekent vooruitgang
En die koop je met geldquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik wil geen geld verdienen. Ik wil goede spelers voor mijn A team.
Ja? Dus beter trainen en verkopen en dan goede spelers kopen? In plaats van trainen en in je a team gooien?quote:
Het zou een mooie combinatie van beide moeten zijnquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja? Dus beter trainen en verkopen en dan goede spelers kopen? In plaats van trainen en in je a team gooien?
Ok, ga ik dat doen. Ik leer veel hier. Bedankt!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het zou een mooie combinatie van beide moeten zijn
Ik zei het verkeerd.... het moet natuurlijk geen combinatie van beide zijnquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:29 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ok, ga ik dat doen. Ik leer veel hier. Bedankt!
Nog de laatste tip van de avond:quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:29 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ok, ga ik dat doen. Ik leer veel hier. Bedankt!
Ok. Goeie tips! Kan ik beter nu de spelers die ik teveel heb nog even trainen en dan in de verkoop doen toch? En dan naar een kleiner team toewerken en jouw tactiek gebruiken?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nog de laatste tip van de avond:
Ik zie dat je 29 spelers hebt. In principe is 22/23 genoeg.
Zorg ervoor dat je:
- Trainees hebt om je trainingslinie voor 2 wedstrijden te vullen. Dwz, als je bijvoorbeeld scoren traint, zorg dat je 6 trainees hebt. 3 voor zondag, die qua stats prima mee kunnen draaien in je A-team. En daarnaast 3 jongere voor woensdag, die je A-team in kunnen groeien. Op het moment dat het zo ver is, kun je de spitsen uit je A-team cashen (al dan niet 1 voor 1).
Van dat geld kun je dan weer 3 nieuwe jonge trainees voor je B-team kopen. Van het overige geld kun je je overige linies versterken.
- Voldoende spelers hebt voor je overige linies in je A-team. Desnoods voor iedere linie 1 reservespeler die mee kan komen met je A-team, maar normaliter op woensdag speelt.
- Dan blijven er nog wat plaatsjes over, daar kun je willekeurige jongens van de straat neerzetten
Dat zou je heel goed kunnen doenquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:43 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ok. Goeie tips! Kan ik beter nu de spelers die ik teveel heb nog even trainen en dan in de verkoop doen toch? En dan naar een kleiner team toewerken en jouw tactiek gebruiken?
Als die training je aangekochte trainees niet in de weg staat is dat een goede oplossing.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:43 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ok. Goeie tips! Kan ik beter nu de spelers die ik teveel heb nog even trainen en dan in de verkoop doen toch? En dan naar een kleiner team toewerken en jouw tactiek gebruiken?
Je hebt mazzel dat ik zo naar bed ga, anders was je morgen een Hattrick-God geweestquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:08 schreef Armageddon het volgende:
Niet te veel verklappen hč? Straks ga ik te goed worden in dat Hattrick.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je hebt mazzel dat ik zo naar bed ga, anders was je morgen een Hattrick-God geweest
Dat wil ik wel even doen bedingensen ja!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Gijs, ging jij nou een ding van dat ding dingesen?
dat hangt af van het middenveld van je tegenstander, maar ik vrees voor je dat je compleet nat zult gaan..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:53 schreef Drassss het volgende:
Vraagje omdat ik er weinig ervaring mee heb.
Pressie spel:
Opstelling 5-2-3. 1 CM en de ander zal een LM/RM worden. Is dat iets of ga je dan compleet nat?
volgens mij geen zuivere koffiequote:Transfers voor de sjaakies
Totaal gekochte spelers: 121 575 973 ¤ Gemiddeld (gekocht): 1 215 760 ¤
Totaal verkochte spelers: 125 613 580 ¤ Gemiddeld (verkocht): 752 177 ¤
Verschil: 4 037 607 ¤ Gemiddeld (gekocht + verkocht): 15 122 ¤
Aantal transfers: 267
Vorige pagina 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... Volgende pagina
Toon pagina 1 van 11, items 1 tot 25 van 267
Datum Speler Van/Aan Prijs TSI toen
16-08-2010 (2/43) Conrad Zimmerman Gekocht los locos 65 1 000 000 ¤ 240
16-08-2010 (2/43) Tammo Daniels Gekocht los locos 65 8 000 000 ¤ 5 540
16-08-2010 (2/43) Ewoud Aldenhoven Gekocht los locos 65 4 000 000 ¤ 500
16-08-2010 (2/43) Alejandro Saélices Gekocht los locos 65 2 550 000 ¤ 2 090
16-08-2010 (2/43) Hichem Louni Gekocht los locos 65 6 000 000 ¤ 4 100
16-08-2010 (2/43) Giovanni De Angelis Gekocht los locos 65 6 500 000 ¤ 14 400
16-08-2010 (2/43) Albrecht Beekhuis Gekocht los locos 65 9 500 000 ¤ 13 050
05-08-2010 (16/42) Abdelouarith Madani Gekocht los locos 65 1 000 000 ¤ 110
03-08-2010 (16/42) Wubbo Swart Gekocht los locos 65 100 000 ¤ 720
03-08-2010 (16/42) Nand Bruininx Gekocht los locos 65 1 020 000 ¤ 650
03-08-2010 (16/42) Joakim Heuker Gekocht los locos 65 3 500 000 ¤ 320
03-08-2010 (16/42) Marijn Lokhorst Gekocht los locos 65 1 000 000 ¤ 50
geen idee eigenlijk wat er met de teams en spelers gaat gebeuren..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:24 schreef Drassss het volgende:
Wat gaat er met die spelers gebeuren? Die gaan golfen op de Amersfoortsche?
Het wordt eerst een eigenaarloos team. Daarna een botteam, en als het botteam door een nieuwe eigenaar wordt overgenomen, dan verdwijnen ze.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:24 schreef Drassss het volgende:
Wat gaat er met die spelers gebeuren? Die gaan golfen op de Amersfoortsche?
Ik heb ook een cheat rapport opgestuurd. Ik vond dit wel iets te gortig.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:21 schreef Xummon het volgende:
een bepaald ip adres van de 2 teams kwam ook overheen, dus maar eens ff een GM gemaild, over deze wel zeer overzichtelijke cheating.
toevallig dat de bovenste speler opdook bij een transferverglijking
Als het om een enkele keer gaat boeit het me ook niet maar dit is zo overdreven. Puur heel veel geld door sluizen naar een ander team en dat vind ik in deze hoeveelheden niet normaal.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:51 schreef Drassss het volgende:
Ik heb nog nooit een cheat rapport verstuurd, het kan me eigenlijk verrotten als ik zoiets zie
Hoe, wie, wat?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:51 schreef Outpost76 het volgende:
Willen de organisatoren (Drassss, BrandX en ScudRaket) trouwens ff solliciteren naar de desbetreffende baan op hattrick? Dat geeft je wat meer opties waardoor je de fed leden makkelijker kan bereiken. Mits ze supporter hebben natuurlijk![]()
idd, iedereen zal wel eens een klein vriendendealtje sluiten, is ook niet zo heel erg, maar hier is het wel heel erg overdreven.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als het om een enkele keer gaat boeit het me ook niet maar dit is zo overdreven. Puur heel veel geld door sluizen naar een ander team en dat vind ik in deze hoeveelheden niet normaal.
Dan is het makkelijk om te solliciteren (op hattrick) bij de fed naar Cup Organisator. Dan kan je binnen hattrick een pm sturen aan alle leden om zo nog meer deelnemers te krijgen en daarna de wedstrijden te pmen aan iedereen. Dan weet je zeker dat iedereen op de hoogte is ed.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hoe, wie, wat?
BrandX en ik zullen aankomend weekend de Cup gaan regelen btw.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:56 schreef Drassss het volgende:
BrandX en ik zullen aankomend weekend de Cup gaan regelen btw.
Mooi het is iets van 44 miljoen, dat gaat me echt veel te ver.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:58 schreef Xummon het volgende:
[..]
idd, iedereen zal wel eens een klein vriendendealtje sluiten, is ook niet zo heel erg, maar hier is het wel heel erg overdreven.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:03 schreef Nixx- het volgende:
Bij welke fed zitten jullie?
Ik doe nooit mee met cups, aangezien ik lang in de beker zit + veel kan verdienen aan internationale friendlies in mijn eigen stadion.
Oke dank, dat gaan we aankomend weekend even bekijken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan is het makkelijk om te solliciteren (op hattrick) bij de fed naar Cup Organisator. Dan kan je binnen hattrick een pm sturen aan alle leden om zo nog meer deelnemers te krijgen en daarna de wedstrijden te pmen aan iedereen. Dan weet je zeker dat iedereen op de hoogte is ed.
Ik ga er altijd vanuit dat mensen het al veel eerder gezien hebben dan mijquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mooi het is iets van 44 miljoen, dat gaat me echt veel te ver.
Ik heb in alle 2 hun gb geschreven :quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ga er altijd vanuit dat mensen het al veel eerder gezien hebben dan mij
Kon het niet laten.quote:Volgens mij ben je De Sjaak!
Check.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:51 schreef Outpost76 het volgende:
Willen de organisatoren (Drassss, BrandX en ScudRaket) trouwens ff solliciteren naar de desbetreffende baan op hattrick? Dat geeft je wat meer opties waardoor je de fed leden makkelijker kan bereiken. Mits ze supporter hebben natuurlijk![]()
Je bent nu lid. Als je dan nog even soliciteerd naar Cup Organisator kan je federatie nieuws berichten versturen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Oke dank, dat gaan we aankomend weekend even bekijken.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb in alle 2 hun gb geschreven :
[..]
Kon het niet laten.
Hiephoi!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je bent nu lid. Als je dan nog even soliciteerd naar Cup Organisator kan je federatie nieuws berichten versturen.
DE site heeft idd wat updates nodigquote:
De site ook ja maar goed heul de fed lag op zn gat dus dan gaat de site ook achter lopen....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:16 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
DE site heeft idd wat updates nodig
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:21 schreef Drassss het volgende:
Dank Outpost
Achja dat heb je vaak met dat soort dingen. Actieve momenten en dan stort het weer ff in. Allemaal niet erg en heel normaal.
Je ziet er nu een man/vrouw of 10 actief zijn. Dat is een prima getal, want hoe groter hoe sneller het vaak weer gaat instortenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Graag gedaan.![]()
Klopt we moeten all1 iemand zien te vinden die m weer ff wil updaten. Gijs_ was onze site man maar ik weet niet of hij daar nog zin in heeft. Daarbij zou het ook leuk zijn als de gouden schoen en de Awards weer zouden terug keren. Dan zijn we weer compleet actief. Het team vd maand interview komt er deze week als alles goed gaat ook weer aan. Verder gaand bij het laatste team wat m zou invullen, Dynamo Groningen van MrMoon.
Dat getal is groter dan je denkt. We hebben veel meer actieve leden all1 post de 1 meer dan de ander. Het probleem is het all1 dat het bijna altijd op een paar aan komt mbt het organiseren van activiteiten. Er zijn nl vaak te weinig mensen die ook eens wat willen organiseren waardoor het vaak op de zelfde aankomt. Een paar seizoenen maakt dat niet uit maar het is wel zo prettig als andere dat willen overnemen, zodat iedereen er plezier aan kan beleven en het niet altijd maar op een paar aan moet komen die de boel moeten regelen. Ik ben er dan ook erg blij mee dat Jij en BrandX hebben gezegd dat jullie de cup willen regelen en dat Scud de VJ\GL wil doen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je ziet er nu een man/vrouw of 10 actief zijn. Dat is een prima getal, want hoe groter hoe sneller het vaak weer gaat instorten
We gaan ons best doenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat getal is groter dan je denkt. We hebben veel meer actieve leden all1 post de 1 meer dan de ander. Het probleem is het all1 dat het bijna altijd op een paar aan komt mbt het organiseren van activiteiten. Er zijn nl vaak te weinig mensen die ook eens wat willen organiseren waardoor het vaak op de zelfde aankomt. Een paar seizoenen maakt dat niet uit maar het is wel zo prettig als andere dat willen overnemen, zodat iedereen er plezier aan kan beleven en het niet altijd maar op een paar aan moet komen die de boel moeten regelen. Ik ben er dan ook erg blij mee dat Jij en BrandX hebben gezegd dat jullie de cup willen regelen en dat Scud de VJ\GL wil doen.![]()
![]()
Dat is zeker duidelijk. Volgens mij ben je goed bezig.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:20 schreef vanpers het volgende:
Gister 3 spelers verkocht, mijn spits, vleugelspeler die tevens spelhervatter was en mijn aanvoerder die vleugelverdediging speelde. Had namelijk al mijn spelers op de transferlijst gezet voor iedere keer iets meer dan het hoogste bedrag wat bij transfervergelijking stond. Altijd leuk om je weer op de transferlijst te begeven.
[knip].........hele lap text..... [/knip]
Hoop dat het een beetje duidelijk is.
Als je die ene wat je gelist hebt voor 550k wat lager had gedaan, dan had ik je een openingsbod kunnen zetten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:41 schreef Xummon het volgende:
zo ff wat spelers gelist, nu hopen dat ik ze kwijt kom en dan vrijdag of zaterdag een nieuwe keep kan aantrekken
heeft geen haast om ze kwijt te komen, heb gister een nieuwe reserve keep gehaald met goed keepen en slecht verdedigen. die kan desnoods zaterdag keepen. moet tegen een van de mindere tegenstanders in mijn compquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je die ene wat je gelist hebt voor 550k wat lager had gedaan, dan had ik je een openingsbod kunnen zetten.
Ik hoop dan voor je dat ie dat volhoud tot aan de wedstrijd zondag. Lijkt me best vermoeiend 24u keepen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:50 schreef Xummon het volgende:
[..]
heeft geen haast om ze kwijt te komen, heb gister een nieuwe reserve keep gehaald met goed keepen en slecht verdedigen. die kan desnoods zaterdag keepen. moet tegen een van de mindere tegenstanders in mijn comp
Als je verdediging goed genoeg is... makkie!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hoop dan voor je dat ie dat volhoud tot aan de wedstrijd zondag. Lijkt me best vermoeiend 24u keepen.
Ja als hij die ook maar niet op zaterdag het veld op stuurt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als je verdediging goed genoeg is... makkie!
hehehehehe, hebben we allemaal wel eens.quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:54 schreef Xummon het volgende:
heb niet voor niets red bull als shirtsponsor he
De eerste vleugelspeler die ik verkocht heb ik weg gegaan voor veel meer dan de TV. Daarachter had ik nog een jeugdspeler die ik opgetraind heb die ik als back up gebruikte en ga gebruiken. Daarnaast heb ik nog 1 trainie die op poppen staat. Deze ga ik verkopen omdat ik er nu een mooie prijs voor krijg en ik pas later een nieuwe aan ga trekken wanneer de prijzen gezakt zijn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is zeker duidelijk. Volgens mij ben je goed bezig.
Toch 1 vraagje : Waarom een vleugelverdediger verkopen om er vervolgens weer 1 terug te kopen? Kan je dan niet beter 1 van je trainies houden en een andere positie verbeteren?
Ik zou een extra middenvelder aantrekken en 3-5-2 gaan spelen. Niet alleen heb je daarmee een extra trainingsplek, maar in mijn optiek is 3-5-2 nog altijd de sterkste opstelling omdat het middenveld enorm belangrijk is...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:00 schreef vanpers het volgende:
[..]
De eerste vleugelspeler die ik verkocht heb ik weg gegaan voor veel meer dan de TV. Daarachter had ik nog een jeugdspeler die ik opgetraind heb die ik als back up gebruikte en ga gebruiken. Daarnaast heb ik nog 1 trainie die op poppen staat. Deze ga ik verkopen omdat ik er nu een mooie prijs voor krijg en ik pas later een nieuwe aan ga trekken wanneer de prijzen gezakt zijn.
Mijn jeugdspeler vult zolang die positie op in de wedstrijden dat het nodig is, want speel zondag bv met 3 centrale middenvelders dus heb ik dan geen verdediger nodig. Toch wil ik weer 4-4-2 gaan spelen omdat me dat erg goed bevalt. Ik weet dat ik dan 1 trainingsplek weg gooi maar dat heb ik er wel voor over.
Nu ik dit getypt heb en nog eens na gelezen heb kan ik natuurlijk ook nog een middenvelder aantrekken en 3-5-2 gaan spelen waardoor ik nog een extra trainingsplek heb. Toch nog even over nadenken.
Speel trouwens 7de klasse, weet niet wat jullie advies daarin is kwa belangrijkheid van de linies. Zal na zondag eens mijn Rating details en alltid gegevens posten
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:56 schreef Outpost76 het volgende:
Cross post :
[..]Zou je niet zeggen!
Ik zou 442 en 352 spelen daardoor kan je switchen tegen verschillende tegenstanders. 1 trainings plek opofferen is dan idd een optie. Ik heb ook een tijdje 4-3-3 en 5-3-2 gespeeld als verdedigen trainer. Dit omdat ik met 4-3-3 een betere aanval had en met 5-3-2 een betere verdediging wat allebij erg belangrijk is voor de counter (wat ik graag speelde). Die ene plek boeide mij toen ook niet. Ik had zo wel meer keuze om mn tegenstanders te verrassen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:00 schreef vanpers het volgende:
[..]
De eerste vleugelspeler die ik verkocht heb ik weg gegaan voor veel meer dan de TV. Daarachter had ik nog een jeugdspeler die ik opgetraind heb die ik als back up gebruikte en ga gebruiken. Daarnaast heb ik nog 1 trainie die op poppen staat. Deze ga ik verkopen omdat ik er nu een mooie prijs voor krijg en ik pas later een nieuwe aan ga trekken wanneer de prijzen gezakt zijn.
Mijn jeugdspeler vult zolang die positie op in de wedstrijden dat het nodig is, want speel zondag bv met 3 centrale middenvelders dus heb ik dan geen verdediger nodig. Toch wil ik weer 4-4-2 gaan spelen omdat me dat erg goed bevalt. Ik weet dat ik dan 1 trainingsplek weg gooi maar dat heb ik er wel voor over.
Nu ik dit getypt heb en nog eens na gelezen heb kan ik natuurlijk ook nog een middenvelder aantrekken en 3-5-2 gaan spelen waardoor ik nog een extra trainingsplek heb. Toch nog even over nadenken.
Speel trouwens 7de klasse, weet niet wat jullie advies daarin is kwa belangrijkheid van de linies. Zal na zondag eens mijn Rating details en alltid gegevens posten
quote:
Dan kies ik er toch voor een middenvelder te halen, heb voor beide linies een backup speler,(middenveld een oude en een jonge). Als ik dan 4-4-2 speel kan dat met mijn back up verdediger. speel ik 3-5-2 dan kan ik daar die aankoop inzetten, heb nu eigenlijk 4 top middenvelders en 3 jonge spelers. Als ik er dan 1 bij koop heb ik 8 spelers om te trainen.(van die 5 top middenvelders spelen er zondag op de flank of in de spits).quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zou 442 en 352 spelen daardoor kan je switchen tegen verschillende tegenstanders. 1 trainings plek opofferen is dan idd een optie. Ik heb ook een tijdje 4-3-3 en 5-3-2 gespeeld als verdedigen trainer. Dit omdat ik met 4-3-3 een betere aanval had en met 5-3-2 een betere verdediging wat allebij erg belangrijk is voor de counter (wat ik graag speelde). Die ene plek boeide mij toen ook niet. Ik had zo wel meer keuze om mn tegenstanders te verrassen.
[..]
![]()
![]()
Dat is lekkerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:28 schreef TheVulture het volgende:
Mijn 17-jarige goed keeper met redelijk verdedigen gaat het trainingsprogramma in voor de -21 Squad... hij staat nu al op de TL met een bod van 1 miljoen EUR
Die gaat nog wel flink omhoogquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:28 schreef TheVulture het volgende:
Mijn 17-jarige goed keeper met redelijk verdedigen gaat het trainingsprogramma in voor de -21 Squad... hij staat nu al op de TL met een bod van 1 miljoen EUR
Dat wil ik ook!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:28 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:28 schreef TheVulture het volgende:
Documentje gevonden zo te zienquote:
Alleen met de opmaak even wennen en soms weer goed zettenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Yep. Werkt prima zo, met google-docs
Ja, dat is wel waar.... Maar hij staat er nu prima. Mooi werkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:36 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Alleen met de opmaak even wennen en soms weer goed zetten![]()
Maar dat heb je vaak ook al als je twee verschillende office versies hebt...
En mn team is rond voor handhaving. Gisteren 5 spelers weten te slijten zonder TS-hitsquote:Kapitaal: 2 547 601 ¤ (6 497 868 ¤)
Ik blijf maar hopen op een middenvelder..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En mn team is rond voor handhaving. Gisteren 5 spelers weten te slijten zonder TS-hits
Dat kan soms heel belangrijk zijn... wanneer mogelijk is dat helemaal geen slecht idee.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:13 schreef Flappekz het volgende:
Hmmz...maar als ik twee mids erbij koop, ben ik superflexibel qua opstellingen en daarmee qua trainingsvormen....
*peins*
Toch maar eens kijken of ik die mids ook in de vorm van FC's kan gieten...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat kan soms heel belangrijk zijn... wanneer mogelijk is dat helemaal geen slecht idee.
Ik heb nu ook al wat opties om met 4/5 verdedigers te spelen. Helaas is mijn middenveld nog ruk, zodat ik altijd nog een pijnlijke opstelling heb
FC's?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Toch maar eens kijken of ik die mids ook in de vorm van FC's kan gieten...
Future Coachquote:
quote:Sulo Mietala [playerid=146454469]
28 jaar en 109 dagen, volgende verjaardag: 20-08-2010
Geboren in: Finland
matig in vorm, conditie formidabel
Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een goed leider.
Eigenaar: Cortinada United (sinds 22-04-2010 (1/42), 1s 5d)
Total Skill Index (TSI): 26 730
Loon: 9 876 ¤/week inclusief 20% bonus
Fysiek: 1 we(e)k(en) geblesseerd
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: uitmuntend
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: matig Spelhervatting: redelijk
Deadline: 17-08-2010 19:47
(29m)
Vraagprijs: 1 850 000 ¤
Ik heb echt 0,0 verstand van Fc'squote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Future Coach
Deze is misschien wel interessant...heb m dit weekend nog niet nodig, en ik heb toch 9 doktoren:
[..]
Het heeft ook vrij weinig zin om FC's te kopen voor me....heb er al 3 rondlopenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb echt 0,0 verstand van Fc'sVolgens mij kocht ik altijd lomp de 2.5 milj extern en vond ik het wel best
Strak plan!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het heeft ook vrij weinig zin om FC's te kopen voor me....heb er al 3 rondlopen
Dan maar wat goedkopere oude mids
Yepquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Strak plan!
Ben je al uit de beker? ( sorry te lui om te kijken )
Ohhh geen extra " druk " om nog iets van te presteren.quote:
Nondeknetterquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:08 schreef Flappekz het volgende:
Eindelijk een (bijna) gelijkwaardige speler als mijn Pieter Paul Frerichs op de TL:
Nikola Stojković (273826029)
verschillen: PPF is 43 dagen jonger, heeft matig passen en is onvoorspelbaar
Oeh, ook weinig mis mee. Zeker voor in een familieteamquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:13 schreef Drassss het volgende:
11. Gied Prent (278363709)
Netherlands 18 jaar en 59 dagen, volgende verjaardag: 09-10-2010
Total Skill Index (TSI): 6 140
Loon: 810 ¤/week
Laden... Laden...
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 5/20 matig
Positiespel: 8/20 uitstekend
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 6/20 redelijk
Scoren: 8/20 uitstekend
Spelhervatting: 1/20 rampzalig
Eigenlijk is dit mijn grootste talent. Ik wil hem nog tot uitstekend of formi passing trainen en vervolgens weer doorgaan met Scoren.. Zijn eeneiige tweelingbroer is net 1 lvltje minder in scoren/positiespel, maar is nog een topper in de familie.
Hij schijnt bijna goed PM te hebben en een kans te hebben op U20quote:Enrico Bazzolo [playerid=296661670]
17 jaar en 2 dagen, volgende verjaardag: 05-12-2010
Geboren in: Italy
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Eigenaar: Lizardopoli (sinds 15-08-2010 (1/43), 2d)
Total Skill Index (TSI): 2 280
Loon: 510 ¤/week
Specialiteit: Technisch
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Deadline: 18-08-2010 00:00
(3u 23m)
Vraagprijs: 459 000 ¤
Hoogste bod: 833 000 ¤ door Sinbi Fighters
Past niet echt in bij mijn verdedigen trainen, wel erg fijn spelertjequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:37 schreef Flappekz het volgende:
Voor de vermogenden onder ons:
[..]
Hij schijnt bijna goed PM te hebben en een kans te hebben op U20
quote:Jan van der Duin [296700603]
17 jaar en 14 dagen, volgende verjaardag: 23-11-2010
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Total Skill Index (TSI): 2 190
Loon: 590 ¤/week
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
altijd leukquote:Moederclubgeld
Je team heeft 65 000 ¤ gekregen, omdat Ard Doorman (248334833), die zijn carričre begon bij jouw team, onlangs is verkocht voor 3 250 000 ¤.
Voor het eerst sinds ą een seizoen terug weer een fan erbij!quote:16-08-2010 (2/43) 1 nieuwe supporter ingeschreven, deze betaalde 30 ¤ aan lidmaatschapsgeld.
Als ik het geld had gehad had ik het wel geweten als verdedigen trainer!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:08 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Past niet echt in bij mijn verdedigen trainen, wel erg fijn spelertje
Oeh dies ook lekker!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ik mag hopen dat Italië iets beters kan krijgen? Heeft uiteraard leuke bijstats met 2x redelijk en 1x matig. Spec is niet ideaal en Uitstekend Vleugelspel was ook niet verkeerd geweest gezien U20 toch voornamelijk nog om mainstats draait.. Overigens blijft het natuurlijk een heel leuke speler![]()
Zelf afgelopen week ook talentje gepromoveerdWas niet helemaal klaar op Verdedigen, dus vandaar niet op 17j0d. Ga 'm zelf nog beetje doortrainen en dan maar de markt op denk ik..
[..]
Mwah, als ie al in aanmerking zou komen voor -21, zou ie dat met verdedigen trainen absoluut niet komenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:52 schreef Outpost76 het volgende:
Als ik het geld had gehad had ik het wel geweten als verdedigen trainer!![]()
![]()
[..]
Mooie opbrengst voor een jeugdacademiequote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:47 schreef Gijs_ het volgende:
Hij is voor 3 570 000 ¤ gegaan trouwens!
Volgens mij heb ik nog nooit een speler gehad die boven het miljoen zatquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mooie opbrengst voor een jeugdacademie
Jerryquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:21 schreef Armageddon het volgende:
Mijn team heet Spring United en ik heb een speler die Springer heet.
damn.. zulke spelers wil ik ookquote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:47 schreef Gijs_ het volgende:
Hij is voor 3 570 000 ¤ gegaan trouwens!
en het geluk hebben dat die speler dan ook een dusdanige potentie heeftquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:02 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Kwestie van maar een speler in de meest gunstige leeftijd het meest optimaal te trainen.
Met [Koppen] ?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:21 schreef Armageddon het volgende:
Mijn team heet Spring United en ik heb een speler die Springer heet.
zeg heb je niks beters te doen tijdens je vakantie?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
Nog maar 3 trainees voor straks...
Mijn korte vakantie is al weer om. Die was van afgelopen vrijdag tot en met afgelopen maandag.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:05 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zeg heb je niks beters te doen tijdens je vakantie?
dat is geen vakantie danquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn korte vakantie is al weer om. Die was van afgelopen vrijdag tot en met afgelopen maandag.
De grote vakantie moet nog komen (3 weken in September), hoe ik dan trainees moet kopen moet ik nog even zien...
tsja soms moet je concessies doen he?quote:Ik moest voor afgelopen vrijdag 10 trainees hebben voor de zondag wedstrijd. En sinds gisteren moest ik nog 10 trainees kopen voor de wedstrijd van straks. Maar het is verdomde lastig om 20 trainees te vinden.
Daarom ben ik al wat lager moeten gaan zoeken dan de bedoeling was. Maar ik hoop dat dit veranderd op het moment dat ik er niet zo veel hoef te zoeken en er een aantal trainees verkocht zijn.
Edit: nog maar 1 trainee.
Ik heb een camping uitgezocht met internet. Dus ik hoop dat ik 's avonds wat kan doen. Maar dat ligt ook aan de prijs wat ze zich voor het internet vragen natuurlijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat is geen vakantie danmaar een lang weekend
je kunt ze dan ook verder door trainen toch?
Helaas wel ja...quote:[..]
tsja soms moet je concessies doen he?
vergeet niet je strafschopnemers in te stellenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:17 schreef Drassss het volgende:
* Is de spanning aan het opbouwen voor bekerronde 2 *
Vroeger vergat ik dat altijd, nu ben ik zo scherp als een mes en staan de Prentjes uiteraard al netjes in een rijquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
vergeet niet je strafschopnemers in te stellen
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vroeger vergat ik dat altijd, nu ben ik zo scherp als een mes en staan de Prentjes uiteraard al netjes in een rij
Denk je er wel aan dat je die ene prent als 2e laat schieten en die andere als 4e.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vroeger vergat ik dat altijd, nu ben ik zo scherp als een mes en staan de Prentjes uiteraard al netjes in een rij
Ik mag het hopen. Op papier moet ik 99 van de 100 keer deze winnen..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nu hopen dat je spelers vanmiddag ook zo scherp als een mes zijn..
Ik moet eerlijk zeggen dat ik een aantal lui heb die ongeveer dezelfde voornaam hebben. Soms moet ik echt goed kijken wie ik opstelquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Denk je er wel aan dat je die ene prent als 2e laat schieten en die andere als 4e.
Ik heb hopeloze spelhervatters dus of nu Prent of Prent ze erin moet schieten, missen doen ze toch wel ..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:31 schreef Nixx- het volgende:
Ik heb zelfs in de 119e minuut een speciale wissel ervoor ingelast.
Ik moet tegen een team uit de VIIIe klasse met matig (hoog) middenveld en briljante centrale verdediging. De rest stelt niks voor...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:30 schreef Drassss het volgende:
Ik mag het hopen. Op papier moet ik 99 van de 100 keer deze winnen..
Zeker omdat de competitie een hel gaat worden hoop ik nog wat doelpunten te maken in de beker
Ik heb gepict zondag en moet vandaag tegen iemand met een zwak middenveld. Normaal gesproken haal ik matig nog wat dus ik ga ervanuit dat ik het middenveld iig heb. Hopen dat ik de kansen benut en dan moet het wel lukken.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:33 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik moet tegen een team uit de VIIIe klasse met matig (hoog) middenveld en briljante centrale verdediging. De rest stelt niks voor...
Met PIC kom ik ook op matig (hoog) of redelijk (laag) middenveld uit.
ik sorteer gewoon altijd op spelhervatten bij het maken van de opstelling.. ideaalquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik een aantal lui heb die ongeveer dezelfde voornaam hebben. Soms moet ik echt goed kijken wie ik opstel
Ja ik ook, maar ik heb 2 super Sh'ers en de rest durft eigenlijk nooit een vrijetrap te nemenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik sorteer gewoon altijd op spelhervatten bij het maken van de opstelling.. ideaal
Ik laat HO altijd het lijstje oplepelen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:35 schreef MrMoon het volgende:
ik sorteer gewoon altijd op spelhervatten bij het maken van de opstelling.. ideaal
als ze die penal maar durven te nemenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar ik heb 2 super Sh'ers en de rest durft eigenlijk nooit een vrijetrap te nemen
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:39 schreef Drassss het volgende:
Ik had hem gelezen hoor OutpostMooi informatief stukje!
Het zal je flink wat koffie gekost hebben jaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:45 schreef MrMoon het volgende:
[..]
was al bang dat ik voor niks had zitten zwoegen op de vragen
het scheelt dat ik geen koffie drink, maar het heeft me wel veel cola gekostquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het zal je flink wat koffie gekost hebben ja
Ik kan ook vrolijk mijn trainees inzetten tijdens de beker, dus ik ben ook benieuwd naar mijn passing training. Hopelijk weer wat pops..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
Zo. Alle trainees zijn binnen. Nu is het wachten op de training van vrijdag...
ik speel niet eens meer beker, dus ook bij mij hebben alle trainees gespeeld deze week en ik ben erg benieuwd of ik pops heb..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik kan ook vrolijk mijn trainees inzetten tijdens de beker, dus ik ben ook benieuwd naar mijn passing training. Hopelijk weer wat pops..
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:39 schreef Drassss het volgende:
Ik had hem gelezen hoor OutpostMooi informatief stukje!
Ah toch! Normaal kwamen er allemaal reacties over. Nu helemaal niets dus vandaar dat ik t nog maar een keer poste.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:45 schreef vanpers het volgende:
Heb hem ook gelezen, mooi team van de maand
Speel ook met mijn trainees, betekent wel einde beker maar wacht nog steeds op mijn laatste pop verdedigen, zodat ik over kan stappen op positiespel.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik kan ook vrolijk mijn trainees inzetten tijdens de beker, dus ik ben ook benieuwd naar mijn passing training. Hopelijk weer wat pops..
Ik speel altijd met mn B team in de 2e ronde van de beker. Vorig seizoen zelfs in de 3e ronde van de beker.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dan was je er vroeg bij!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:04 schreef Nixx- het volgende:
Ik heb ongeveer 10 seizoenen lang positiespel getrained. Op een gegeven moment ben ik overgestapt naar korte pass, dat doe ik nu ook al ongeveer 10 seizoenen.
Dit is pas mn 15e.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:08 schreef Drassss het volgende:
Doet ook al 20 seizoenen aan hattrick.....
quote:Vandaag
Jeroenvanpersie is lid geworden van de federatie.
Ik wil niet weten wat het isquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:43 schreef Armageddon het volgende:
Speelt één van jullie ook FM Live? Heb het paar dagen geleden even gedownload maar daar gaat volgens mij nog meer tijd dan met Hattrick in zitten
Jep dat ken ik, alhoewel ik heb het nog nooit gespeeldquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:47 schreef Armageddon het volgende:
Je kent Football Manager 2010 toch wel? Maar dan de online versie tegen echte mensen.
+1quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:48 schreef Drassss het volgende:
Jep dat ken ik, alhoewel ik heb het nog nooit gespeeld
Ik hou het maar bij hattrick, dat kost me al meer dan genoeg tijd
FM live??quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:43 schreef Armageddon het volgende:
Speelt één van jullie ook FM Live? Heb het paar dagen geleden even gedownload maar daar gaat volgens mij nog meer tijd dan met Hattrick in zitten
Ik heb de offline versie gedownload maar ik heb m nog niet gespeeld. De 2007 versie was al zo moeilijk dat ik nooit een wedstrijd won en ik het snel zat was. Ik vraag me dan ook af waarom ik het eigenlijk heb gedownload.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:47 schreef Armageddon het volgende:
Je kent Football Manager 2010 toch wel? Maar dan de online versie tegen echte mensen.
Van een vrouw win je makkelijk, die hebben er toch geen verstand vanquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:59 schreef Gijs_ het volgende:
Zo, vanavond tegen een vrouw! Een rondje verder zit er nog in, zou fijn zijn voor de ervaringspunten en inkomsten
dan speel ik liever HT en offline speel ik FM welquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:47 schreef Armageddon het volgende:
Laat BrandX en GotC dat niet horen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:01 schreef Kirov het volgende:
[..]
Van een vrouw win je makkelijk, die hebben er toch geen verstand van
Heuy de waarheid mag gesproken worden!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Laat BrandX en GotC dat niet horen.
Die laatste wordt gewoon geholpen door Flap..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Laat BrandX en GotC dat niet horen.
En die eerste door ons.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Die laatste wordt gewoon geholpen door Flap..
Dat wil niet zeggen dat het goed gaat hequote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Die laatste wordt gewoon geholpen door Flap..
dat zeg ik toch ook niet?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat het goed gaat he
Als je het middenveld pakt, zit je gebakken imoquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:16 schreef Drassss het volgende:
De speaker verwelkomde de bezoekers en gaf de volgende basisopstelling: Prent - Prent, Prent, Prent - Prent, Prent, Prent, Prent - Prent, Prent, Prent.
De coach van PRT had voor een 3-4-3-formatie gekozen.
Hmm tegenstander balt 2-5-3..
Interessant voor je 3 spitsenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:16 schreef Drassss het volgende:
De speaker verwelkomde de bezoekers en gaf de volgende basisopstelling: Prent - Prent, Prent, Prent - Prent, Prent, Prent, Prent - Prent, Prent, Prent.
De coach van PRT had voor een 3-4-3-formatie gekozen.
Hmm tegenstander balt 2-5-3..
Aardige ratings zegquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:15 schreef ScudRaket het volgende:
eerst ca 70 sterretjes opgehaals met het jeugdteam, nu mag de hoofdmacht aan het werk
Ik hoop morgen zijn passen te weten, iig goed winger.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Aardige ratings zegWat zijn de stats van die Yip?
En heeft ie nog een beetje pm ook?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:20 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik hoop morgen zijn passen te weten, iig goed winger.
Max zwakquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En heeft ie nog een beetje pm ook?
Zonde...maar alsnog issie altijd leuk om erbij te hebbenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:22 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Max zwak
Maar hoop dat zijn passen ergens rond zijn max van goed ligt.
Verkoop dus en dan met Diederik van Baerle verder gaan.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zonde...maar alsnog issie altijd leuk om erbij te hebben
Verdedigen trainen?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:25 schreef Armageddon het volgende:
Door het vrij behoorlijke voetbalweer kwamen er 461 fans naar Atherstone Park.
00:00
De 5-3-2-opstelling van Spring zag er boeiend uit.
00:00
De volgende spelers kwamen het veld op: Vicente Solano - Theiß, Rigual, van Rossem, Houry, Tveit - Radlak, Möhlmann, Dominović - Schalbroeck, Tylka.
ik ook na 5quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het maar een friendly is
Welkomquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:45 schreef klootzzz het volgende:
Heb me ook maar aangemeld om hier de hattricks te spammen! Lurk al een tijdje op FOK en heb sinds 6 maanden ook een team, dus hier maar even mee doen want de topics vliegen weer razendsnel voorbij.
Dus bij deze hallo
Halloquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:45 schreef klootzzz het volgende:
Heb me ook maar aangemeld om hier de hattricks te spammen! Lurk al een tijdje op FOK en heb sinds 6 maanden ook een team, dus hier maar even mee doen want de topics vliegen weer razendsnel voorbij.
Dus bij deze hallo
Niet in mijn geval.... mijn complete achternaam is onderdeel van een heeeeeeeeeeele populaire voornaam. En die worden dan ook getoond als zoekresultaten: >17000quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:53 schreef Kirov het volgende:
Drass je kunt trouwens via Alltid veel makkerlijker spelers met een bepaalde achternaam vinden.
Dat werkt eigenlijk niet Kirov, omdat op 1 of andere manier dat niet geupdate wordt. Vorig jaar waren er al iets van 315 Prent's en nu nog steeds. TEvens blijft het zo een klere werk om te zoekenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:53 schreef Kirov het volgende:
Drasssssss je kunt trouwens via Alltid veel makkerlijker spelers met een bepaalde achternaam vinden, je bent daar geen voorletters nodig
Je had dik aan de leiding van VJ gestaan als het een competitiewedstrijd had betroffenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:56 schreef Drassss het volgende:
FUUUUUUUUT 2x geelOpeens gaan mijn spelers trappen of zich als een Suarez op het veld vertonen..
Edit: Ik blijf spammen, Sjefke maakt de 2-3!
Brilstandquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:03 schreef Nixx- het volgende:
Mag ik weten hoe mijn team ervoor staat?
V.161 - F.C. Wespennest
0-0 je hebt 58% balbezitquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:03 schreef Nixx- het volgende:
Mag ik weten hoe mijn team ervoor staat?
V.161 - F.C. Wespennest
Hehe, fijn dat ik nu al 2 geschorste verdedigers heb voor zondagquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:03 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Je had dik aan de leiding van VJ gestaan als het een competitiewedstrijd had betroffen
Mooiquote:
Dank!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Welkom![]()
Vertel vertel....wat is jouw team?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |