Hoe, wie, wat?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:51 schreef Outpost76 het volgende:
Willen de organisatoren (Drassss, BrandX en ScudRaket) trouwens ff solliciteren naar de desbetreffende baan op hattrick? Dat geeft je wat meer opties waardoor je de fed leden makkelijker kan bereiken. Mits ze supporter hebben natuurlijk![]()
idd, iedereen zal wel eens een klein vriendendealtje sluiten, is ook niet zo heel erg, maar hier is het wel heel erg overdreven.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als het om een enkele keer gaat boeit het me ook niet maar dit is zo overdreven. Puur heel veel geld door sluizen naar een ander team en dat vind ik in deze hoeveelheden niet normaal.
Dan is het makkelijk om te solliciteren (op hattrick) bij de fed naar Cup Organisator. Dan kan je binnen hattrick een pm sturen aan alle leden om zo nog meer deelnemers te krijgen en daarna de wedstrijden te pmen aan iedereen. Dan weet je zeker dat iedereen op de hoogte is ed.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hoe, wie, wat?
BrandX en ik zullen aankomend weekend de Cup gaan regelen btw.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:56 schreef Drassss het volgende:
BrandX en ik zullen aankomend weekend de Cup gaan regelen btw.
Mooi het is iets van 44 miljoen, dat gaat me echt veel te ver.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:58 schreef Xummon het volgende:
[..]
idd, iedereen zal wel eens een klein vriendendealtje sluiten, is ook niet zo heel erg, maar hier is het wel heel erg overdreven.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:03 schreef Nixx- het volgende:
Bij welke fed zitten jullie?
Ik doe nooit mee met cups, aangezien ik lang in de beker zit + veel kan verdienen aan internationale friendlies in mijn eigen stadion.
Oke dank, dat gaan we aankomend weekend even bekijken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan is het makkelijk om te solliciteren (op hattrick) bij de fed naar Cup Organisator. Dan kan je binnen hattrick een pm sturen aan alle leden om zo nog meer deelnemers te krijgen en daarna de wedstrijden te pmen aan iedereen. Dan weet je zeker dat iedereen op de hoogte is ed.
Ik ga er altijd vanuit dat mensen het al veel eerder gezien hebben dan mijquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mooi het is iets van 44 miljoen, dat gaat me echt veel te ver.
Ik heb in alle 2 hun gb geschreven :quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ga er altijd vanuit dat mensen het al veel eerder gezien hebben dan mij
Kon het niet laten.quote:Volgens mij ben je De Sjaak!
Check.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:51 schreef Outpost76 het volgende:
Willen de organisatoren (Drassss, BrandX en ScudRaket) trouwens ff solliciteren naar de desbetreffende baan op hattrick? Dat geeft je wat meer opties waardoor je de fed leden makkelijker kan bereiken. Mits ze supporter hebben natuurlijk![]()
Je bent nu lid. Als je dan nog even soliciteerd naar Cup Organisator kan je federatie nieuws berichten versturen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Oke dank, dat gaan we aankomend weekend even bekijken.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb in alle 2 hun gb geschreven :
[..]
Kon het niet laten.
Hiephoi!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je bent nu lid. Als je dan nog even soliciteerd naar Cup Organisator kan je federatie nieuws berichten versturen.
DE site heeft idd wat updates nodigquote:
De site ook ja maar goed heul de fed lag op zn gat dus dan gaat de site ook achter lopen....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:16 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
DE site heeft idd wat updates nodig
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:21 schreef Drassss het volgende:
Dank Outpost
Achja dat heb je vaak met dat soort dingen. Actieve momenten en dan stort het weer ff in. Allemaal niet erg en heel normaal.
Je ziet er nu een man/vrouw of 10 actief zijn. Dat is een prima getal, want hoe groter hoe sneller het vaak weer gaat instortenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Graag gedaan.![]()
Klopt we moeten all1 iemand zien te vinden die m weer ff wil updaten. Gijs_ was onze site man maar ik weet niet of hij daar nog zin in heeft. Daarbij zou het ook leuk zijn als de gouden schoen en de Awards weer zouden terug keren. Dan zijn we weer compleet actief. Het team vd maand interview komt er deze week als alles goed gaat ook weer aan. Verder gaand bij het laatste team wat m zou invullen, Dynamo Groningen van MrMoon.
Dat getal is groter dan je denkt. We hebben veel meer actieve leden all1 post de 1 meer dan de ander. Het probleem is het all1 dat het bijna altijd op een paar aan komt mbt het organiseren van activiteiten. Er zijn nl vaak te weinig mensen die ook eens wat willen organiseren waardoor het vaak op de zelfde aankomt. Een paar seizoenen maakt dat niet uit maar het is wel zo prettig als andere dat willen overnemen, zodat iedereen er plezier aan kan beleven en het niet altijd maar op een paar aan moet komen die de boel moeten regelen. Ik ben er dan ook erg blij mee dat Jij en BrandX hebben gezegd dat jullie de cup willen regelen en dat Scud de VJ\GL wil doen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je ziet er nu een man/vrouw of 10 actief zijn. Dat is een prima getal, want hoe groter hoe sneller het vaak weer gaat instorten
We gaan ons best doenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat getal is groter dan je denkt. We hebben veel meer actieve leden all1 post de 1 meer dan de ander. Het probleem is het all1 dat het bijna altijd op een paar aan komt mbt het organiseren van activiteiten. Er zijn nl vaak te weinig mensen die ook eens wat willen organiseren waardoor het vaak op de zelfde aankomt. Een paar seizoenen maakt dat niet uit maar het is wel zo prettig als andere dat willen overnemen, zodat iedereen er plezier aan kan beleven en het niet altijd maar op een paar aan moet komen die de boel moeten regelen. Ik ben er dan ook erg blij mee dat Jij en BrandX hebben gezegd dat jullie de cup willen regelen en dat Scud de VJ\GL wil doen.![]()
![]()
Dat is zeker duidelijk. Volgens mij ben je goed bezig.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:20 schreef vanpers het volgende:
Gister 3 spelers verkocht, mijn spits, vleugelspeler die tevens spelhervatter was en mijn aanvoerder die vleugelverdediging speelde. Had namelijk al mijn spelers op de transferlijst gezet voor iedere keer iets meer dan het hoogste bedrag wat bij transfervergelijking stond. Altijd leuk om je weer op de transferlijst te begeven.
[knip].........hele lap text..... [/knip]
Hoop dat het een beetje duidelijk is.
Als je die ene wat je gelist hebt voor 550k wat lager had gedaan, dan had ik je een openingsbod kunnen zetten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:41 schreef Xummon het volgende:
zo ff wat spelers gelist, nu hopen dat ik ze kwijt kom en dan vrijdag of zaterdag een nieuwe keep kan aantrekken
heeft geen haast om ze kwijt te komen, heb gister een nieuwe reserve keep gehaald met goed keepen en slecht verdedigen. die kan desnoods zaterdag keepen. moet tegen een van de mindere tegenstanders in mijn compquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je die ene wat je gelist hebt voor 550k wat lager had gedaan, dan had ik je een openingsbod kunnen zetten.
Ik hoop dan voor je dat ie dat volhoud tot aan de wedstrijd zondag. Lijkt me best vermoeiend 24u keepen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:50 schreef Xummon het volgende:
[..]
heeft geen haast om ze kwijt te komen, heb gister een nieuwe reserve keep gehaald met goed keepen en slecht verdedigen. die kan desnoods zaterdag keepen. moet tegen een van de mindere tegenstanders in mijn comp
Als je verdediging goed genoeg is... makkie!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hoop dan voor je dat ie dat volhoud tot aan de wedstrijd zondag. Lijkt me best vermoeiend 24u keepen.
Ja als hij die ook maar niet op zaterdag het veld op stuurt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als je verdediging goed genoeg is... makkie!
hehehehehe, hebben we allemaal wel eens.quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:54 schreef Xummon het volgende:
heb niet voor niets red bull als shirtsponsor he
De eerste vleugelspeler die ik verkocht heb ik weg gegaan voor veel meer dan de TV. Daarachter had ik nog een jeugdspeler die ik opgetraind heb die ik als back up gebruikte en ga gebruiken. Daarnaast heb ik nog 1 trainie die op poppen staat. Deze ga ik verkopen omdat ik er nu een mooie prijs voor krijg en ik pas later een nieuwe aan ga trekken wanneer de prijzen gezakt zijn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is zeker duidelijk. Volgens mij ben je goed bezig.
Toch 1 vraagje : Waarom een vleugelverdediger verkopen om er vervolgens weer 1 terug te kopen? Kan je dan niet beter 1 van je trainies houden en een andere positie verbeteren?
Ik zou een extra middenvelder aantrekken en 3-5-2 gaan spelen. Niet alleen heb je daarmee een extra trainingsplek, maar in mijn optiek is 3-5-2 nog altijd de sterkste opstelling omdat het middenveld enorm belangrijk is...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:00 schreef vanpers het volgende:
[..]
De eerste vleugelspeler die ik verkocht heb ik weg gegaan voor veel meer dan de TV. Daarachter had ik nog een jeugdspeler die ik opgetraind heb die ik als back up gebruikte en ga gebruiken. Daarnaast heb ik nog 1 trainie die op poppen staat. Deze ga ik verkopen omdat ik er nu een mooie prijs voor krijg en ik pas later een nieuwe aan ga trekken wanneer de prijzen gezakt zijn.
Mijn jeugdspeler vult zolang die positie op in de wedstrijden dat het nodig is, want speel zondag bv met 3 centrale middenvelders dus heb ik dan geen verdediger nodig. Toch wil ik weer 4-4-2 gaan spelen omdat me dat erg goed bevalt. Ik weet dat ik dan 1 trainingsplek weg gooi maar dat heb ik er wel voor over.
Nu ik dit getypt heb en nog eens na gelezen heb kan ik natuurlijk ook nog een middenvelder aantrekken en 3-5-2 gaan spelen waardoor ik nog een extra trainingsplek heb. Toch nog even over nadenken.
Speel trouwens 7de klasse, weet niet wat jullie advies daarin is kwa belangrijkheid van de linies. Zal na zondag eens mijn Rating details en alltid gegevens posten
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:56 schreef Outpost76 het volgende:
Cross post :
[..]Zou je niet zeggen!
Ik zou 442 en 352 spelen daardoor kan je switchen tegen verschillende tegenstanders. 1 trainings plek opofferen is dan idd een optie. Ik heb ook een tijdje 4-3-3 en 5-3-2 gespeeld als verdedigen trainer. Dit omdat ik met 4-3-3 een betere aanval had en met 5-3-2 een betere verdediging wat allebij erg belangrijk is voor de counter (wat ik graag speelde). Die ene plek boeide mij toen ook niet. Ik had zo wel meer keuze om mn tegenstanders te verrassen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:00 schreef vanpers het volgende:
[..]
De eerste vleugelspeler die ik verkocht heb ik weg gegaan voor veel meer dan de TV. Daarachter had ik nog een jeugdspeler die ik opgetraind heb die ik als back up gebruikte en ga gebruiken. Daarnaast heb ik nog 1 trainie die op poppen staat. Deze ga ik verkopen omdat ik er nu een mooie prijs voor krijg en ik pas later een nieuwe aan ga trekken wanneer de prijzen gezakt zijn.
Mijn jeugdspeler vult zolang die positie op in de wedstrijden dat het nodig is, want speel zondag bv met 3 centrale middenvelders dus heb ik dan geen verdediger nodig. Toch wil ik weer 4-4-2 gaan spelen omdat me dat erg goed bevalt. Ik weet dat ik dan 1 trainingsplek weg gooi maar dat heb ik er wel voor over.
Nu ik dit getypt heb en nog eens na gelezen heb kan ik natuurlijk ook nog een middenvelder aantrekken en 3-5-2 gaan spelen waardoor ik nog een extra trainingsplek heb. Toch nog even over nadenken.
Speel trouwens 7de klasse, weet niet wat jullie advies daarin is kwa belangrijkheid van de linies. Zal na zondag eens mijn Rating details en alltid gegevens posten
quote:
Dan kies ik er toch voor een middenvelder te halen, heb voor beide linies een backup speler,(middenveld een oude en een jonge). Als ik dan 4-4-2 speel kan dat met mijn back up verdediger. speel ik 3-5-2 dan kan ik daar die aankoop inzetten, heb nu eigenlijk 4 top middenvelders en 3 jonge spelers. Als ik er dan 1 bij koop heb ik 8 spelers om te trainen.(van die 5 top middenvelders spelen er zondag op de flank of in de spits).quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zou 442 en 352 spelen daardoor kan je switchen tegen verschillende tegenstanders. 1 trainings plek opofferen is dan idd een optie. Ik heb ook een tijdje 4-3-3 en 5-3-2 gespeeld als verdedigen trainer. Dit omdat ik met 4-3-3 een betere aanval had en met 5-3-2 een betere verdediging wat allebij erg belangrijk is voor de counter (wat ik graag speelde). Die ene plek boeide mij toen ook niet. Ik had zo wel meer keuze om mn tegenstanders te verrassen.
[..]
![]()
![]()
Dat is lekkerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:28 schreef TheVulture het volgende:
Mijn 17-jarige goed keeper met redelijk verdedigen gaat het trainingsprogramma in voor de -21 Squad... hij staat nu al op de TL met een bod van 1 miljoen EUR
Die gaat nog wel flink omhoogquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:28 schreef TheVulture het volgende:
Mijn 17-jarige goed keeper met redelijk verdedigen gaat het trainingsprogramma in voor de -21 Squad... hij staat nu al op de TL met een bod van 1 miljoen EUR
Dat wil ik ook!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:28 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:28 schreef TheVulture het volgende:
Documentje gevonden zo te zienquote:
Alleen met de opmaak even wennen en soms weer goed zettenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Yep. Werkt prima zo, met google-docs
Ja, dat is wel waar.... Maar hij staat er nu prima. Mooi werkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:36 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Alleen met de opmaak even wennen en soms weer goed zetten![]()
Maar dat heb je vaak ook al als je twee verschillende office versies hebt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |