Nouja ik werk fulltime en heb tot nu toe altijd het schuifje voor het luikje gehad.quote:
Misschien is verhuizen naar een plaats zonder drukke wegen iets.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:06 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nouja ik werk fulltime en heb tot nu toe altijd het schuifje voor het luikje gehad.
Hij zat in iedergeval 8 uur per dag alleen binnen, en 8 uur alleen als ik slaap. En verder kreeg hij wat aandacht maar aangezien ik meer te doen heb dan alleen dat beest verwennen zeker niet genoeg. Daarom heb ik de beslissing gemaakt een kattenluikje te nemen. Logisch de beste beslissing, maar toch wel klote dat die drukke weg naast mijn huis loopt.
Jawel, de kat.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:07 schreef 08gnoT. het volgende:
Binnenhouden. Een kat is misschien geen binnendier, maar als hij bij andere mensen in de tuin gaat zitten en rond loopt te zwerven, wordt niemand er gelukkiger van.
Je hebt ze nu een week?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:09 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb 6 katten en woon in moerwijk. Den Haag. Mijn straat is nog drukker dan de landingsbaan op Schiphol. Ze zijn tot nu toe nog allemaal elke keer terug gekomen.
Das weer n beetje overdreven hè?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:07 schreef Sigmund666 het volgende:
Je houdt zeker niet van katten. Als je naast een rivier had gewoond had je het dier vast en zeker in een zak gelokt en het in de rivier gegooid
Inderdaad, TS moet gewoon zijn verstand gebruiken.quote:
Dankjewel. Kom jij de kattenstront even uit mijn tuin rapen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:10 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, dit is de beredenatie van vandaag.
Dan neem je geen kat, lutser.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:11 schreef Armageddon het volgende:
Kunnen al die dierenactivisten hier even oppleuren. Sommige katten kun je gewoon niet binnenhouden. Als die eenmaal buiten hebben geroken dan breken ze je hele tent af als je ze binnen wilt houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |