Nouja ik werk fulltime en heb tot nu toe altijd het schuifje voor het luikje gehad.quote:
Misschien is verhuizen naar een plaats zonder drukke wegen iets.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:06 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nouja ik werk fulltime en heb tot nu toe altijd het schuifje voor het luikje gehad.
Hij zat in iedergeval 8 uur per dag alleen binnen, en 8 uur alleen als ik slaap. En verder kreeg hij wat aandacht maar aangezien ik meer te doen heb dan alleen dat beest verwennen zeker niet genoeg. Daarom heb ik de beslissing gemaakt een kattenluikje te nemen. Logisch de beste beslissing, maar toch wel klote dat die drukke weg naast mijn huis loopt.
Jawel, de kat.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:07 schreef 08gnoT. het volgende:
Binnenhouden. Een kat is misschien geen binnendier, maar als hij bij andere mensen in de tuin gaat zitten en rond loopt te zwerven, wordt niemand er gelukkiger van.
Je hebt ze nu een week?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:09 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb 6 katten en woon in moerwijk. Den Haag. Mijn straat is nog drukker dan de landingsbaan op Schiphol. Ze zijn tot nu toe nog allemaal elke keer terug gekomen.
Das weer n beetje overdreven hè?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:07 schreef Sigmund666 het volgende:
Je houdt zeker niet van katten. Als je naast een rivier had gewoond had je het dier vast en zeker in een zak gelokt en het in de rivier gegooid
Inderdaad, TS moet gewoon zijn verstand gebruiken.quote:
Dankjewel. Kom jij de kattenstront even uit mijn tuin rapen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:10 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, dit is de beredenatie van vandaag.
Dan neem je geen kat, lutser.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:11 schreef Armageddon het volgende:
Kunnen al die dierenactivisten hier even oppleuren. Sommige katten kun je gewoon niet binnenhouden. Als die eenmaal buiten hebben geroken dan breken ze je hele tent af als je ze binnen wilt houden.
Ja, als een ander ze te vreten geeft vinden ze het ook prima.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:13 schreef Armageddon het volgende:
Katten zijn snuggerder dan je denkt. Die redden zich prima. Ik denk dat er minder katten dan mensen worden doodgereden.
Evolutie. Mijn kat zorgt dat ie 3 meter van de weg zit zodra er een auto aankomt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:08 schreef Xessive het volgende:
Wegdoen, of hopen dat je een hele snuggere kat hebt, anders vrees ik het ergste.
Ach ja. Dom zijn ze niet. Die van de overburen snapt inmiddels dat hij beter niet in mijn tuin kan komen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:14 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Evolutie. Mijn kat zorgt dat ie 3 meter van de weg zit zodra er een auto aankomt.
Natuurlijk kan dat, maar je moet het wel willenquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:11 schreef Armageddon het volgende:
Kunnen al die dierenactivisten hier even oppleuren. Sommige katten kun je gewoon niet binnenhouden. Als die eenmaal buiten hebben geroken dan breken ze je hele tent af als je ze binnen wilt houden.
Mijn katten komen alleen in de afgesloten tuin, heb niet het idee dat ze daar erg ongelukkig van zijnquote:
Geweldig dat evolutie dat heeft geregeldquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:14 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Evolutie. Mijn kat zorgt dat ie 3 meter van de weg zit zodra er een auto aankomt.
Dit dus. Die van mij zijn ook nooit binnen (woon 4 hoog) Geen probleem, en zo blijven ze mooi schoon.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:04 schreef Dagonet het volgende:
Natuurlijk kan je hem wel altijd binnenhouden. Dat gaat prima en heeft de kat geen last van verder.
Ja, dat heeft met intelligentie te maken.,quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:19 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Geweldig dat evolutie dat heeft geregeld![]()
![]()
Stront rokenquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:25 schreef Armageddon het volgende:
En voor de mensen die lopen te zeiken dat er wel eens een kat in de tuin schijt. Flikker toch op man. Dat is mest. Is goed voor je planten. Die van mij schijten tussen m'n wietplanten en een toppen dat je daar van krijgt!
Slaat nergens op. Die katten van mij hebben het echt niet slecht hoor. Beter dan bij 90% van de mensen die ze wel buiten laten.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:21 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ja, dat heeft met intelligentie te maken.,
Ik vind het overigens triest om je kat de hele dag binnen te houden, neem er dan geen. Ze hebben niet voor niets een drang naar buiten te gaan.
Stuur even je adres, dan kom ik binnenkort even op je wietplanten schijten.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:25 schreef Armageddon het volgende:
En voor de mensen die lopen te zeiken dat er wel eens een kat in de tuin schijt. Flikker toch op man. Dat is mest. Is goed voor je planten. Die van mij schijten tussen m'n wietplanten en een toppen dat je daar van krijgt!
Er op lijkt me niet zo zinvol. Er tussen wel.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:27 schreef Xessive het volgende:
[..]
Stuur even je adres, dan kom ik binnenkort even op je wietplanten schijten.
Zo'n karwei is dat toch niet? Ik zou me er zelf niet echt aan kunnen storen iig. Maar als ik mijn kat in de tuin van het lokale buurthuis zie kakken ruim ik het op hoor.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:12 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Dankjewel. Kom jij de kattenstront even uit mijn tuin rapen?
Dan denken mensen dat je een strontlul 'gerookt' hebtquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:25 schreef Armageddon het volgende:
Mijn wiet is tien keer beter dan die van de shop.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:29 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dan denken mensen dat je een strontlul 'gerookt' hebt
quote:
Juist, maar 0,0 met evolutie.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:21 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ja, dat heeft met intelligentie te maken.,
Je bent net klaar met opruimen en dan schijt er weer een andere kat. En dan ligt het nog vol met grind ook.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:29 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Zo'n karwei is dat toch niet? Ik zou me er zelf niet echt aan kunnen storen iig. Maar als ik mijn kat in de tuin van het lokale buurthuis zie kakken ruim ik het op hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |