Ik speel altijd met mn B team in de 2e ronde van de beker. Vorig seizoen zelfs in de 3e ronde van de beker.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik kan ook vrolijk mijn trainees inzetten tijdens de beker, dus ik ben ook benieuwd naar mijn passing training. Hopelijk weer wat pops..
Dan was je er vroeg bij!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:04 schreef Nixx- het volgende:
Ik heb ongeveer 10 seizoenen lang positiespel getrained. Op een gegeven moment ben ik overgestapt naar korte pass, dat doe ik nu ook al ongeveer 10 seizoenen.
Dit is pas mn 15e.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:08 schreef Drassss het volgende:
Doet ook al 20 seizoenen aan hattrick.....
quote:Vandaag
Jeroenvanpersie is lid geworden van de federatie.
Ik wil niet weten wat het isquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:43 schreef Armageddon het volgende:
Speelt één van jullie ook FM Live? Heb het paar dagen geleden even gedownload maar daar gaat volgens mij nog meer tijd dan met Hattrick in zitten
Jep dat ken ik, alhoewel ik heb het nog nooit gespeeldquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:47 schreef Armageddon het volgende:
Je kent Football Manager 2010 toch wel? Maar dan de online versie tegen echte mensen.
+1quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:48 schreef Drassss het volgende:
Jep dat ken ik, alhoewel ik heb het nog nooit gespeeld
Ik hou het maar bij hattrick, dat kost me al meer dan genoeg tijd
FM live??quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:43 schreef Armageddon het volgende:
Speelt één van jullie ook FM Live? Heb het paar dagen geleden even gedownload maar daar gaat volgens mij nog meer tijd dan met Hattrick in zitten
Ik heb de offline versie gedownload maar ik heb m nog niet gespeeld. De 2007 versie was al zo moeilijk dat ik nooit een wedstrijd won en ik het snel zat was. Ik vraag me dan ook af waarom ik het eigenlijk heb gedownload.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:47 schreef Armageddon het volgende:
Je kent Football Manager 2010 toch wel? Maar dan de online versie tegen echte mensen.
Van een vrouw win je makkelijk, die hebben er toch geen verstand vanquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:59 schreef Gijs_ het volgende:
Zo, vanavond tegen een vrouw! Een rondje verder zit er nog in, zou fijn zijn voor de ervaringspunten en inkomsten
dan speel ik liever HT en offline speel ik FM welquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:47 schreef Armageddon het volgende:
Laat BrandX en GotC dat niet horen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:01 schreef Kirov het volgende:
[..]
Van een vrouw win je makkelijk, die hebben er toch geen verstand van
Heuy de waarheid mag gesproken worden!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Laat BrandX en GotC dat niet horen.
Die laatste wordt gewoon geholpen door Flap..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Laat BrandX en GotC dat niet horen.
En die eerste door ons.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Die laatste wordt gewoon geholpen door Flap..
Dat wil niet zeggen dat het goed gaat hequote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Die laatste wordt gewoon geholpen door Flap..
dat zeg ik toch ook niet?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat het goed gaat he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |