quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het maar een friendly is
Welkomquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:45 schreef klootzzz het volgende:
Heb me ook maar aangemeld om hier de hattricks te spammen! Lurk al een tijdje op FOK en heb sinds 6 maanden ook een team, dus hier maar even mee doen want de topics vliegen weer razendsnel voorbij.
Dus bij deze hallo
Halloquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:45 schreef klootzzz het volgende:
Heb me ook maar aangemeld om hier de hattricks te spammen! Lurk al een tijdje op FOK en heb sinds 6 maanden ook een team, dus hier maar even mee doen want de topics vliegen weer razendsnel voorbij.
Dus bij deze hallo
Niet in mijn geval.... mijn complete achternaam is onderdeel van een heeeeeeeeeeele populaire voornaam. En die worden dan ook getoond als zoekresultaten: >17000quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:53 schreef Kirov het volgende:
Drass je kunt trouwens via Alltid veel makkerlijker spelers met een bepaalde achternaam vinden.
Dat werkt eigenlijk niet Kirov, omdat op 1 of andere manier dat niet geupdate wordt. Vorig jaar waren er al iets van 315 Prent's en nu nog steeds. TEvens blijft het zo een klere werk om te zoekenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:53 schreef Kirov het volgende:
Drasssssss je kunt trouwens via Alltid veel makkerlijker spelers met een bepaalde achternaam vinden, je bent daar geen voorletters nodig
Je had dik aan de leiding van VJ gestaan als het een competitiewedstrijd had betroffenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:56 schreef Drassss het volgende:
FUUUUUUUUT 2x geelOpeens gaan mijn spelers trappen of zich als een Suarez op het veld vertonen..
Edit: Ik blijf spammen, Sjefke maakt de 2-3!
Brilstandquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:03 schreef Nixx- het volgende:
Mag ik weten hoe mijn team ervoor staat?
V.161 - F.C. Wespennest
0-0 je hebt 58% balbezitquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:03 schreef Nixx- het volgende:
Mag ik weten hoe mijn team ervoor staat?
V.161 - F.C. Wespennest
Hehe, fijn dat ik nu al 2 geschorste verdedigers heb voor zondagquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:03 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Je had dik aan de leiding van VJ gestaan als het een competitiewedstrijd had betroffen
Mooiquote:
Dank!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Welkom![]()
Vertel vertel....wat is jouw team?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |