Hij stond paal.. uhm pal bovenaan je lijst?quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik kreeg een melding van een nieuw topic
quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:47 schreef Robar het volgende:
[..]
Hij stond paal.. uhm pal bovenaan je lijst?
Ach, heb geen zin meer om daar op te wachtenquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kun je niet beter nog even wachten... of zijn de prijzen al weer omhoog gegaan?
Daarom check ik altijd bij Nieuwe Topics. Is wel vaker gebeurd namelijkquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:54 schreef The_Hives het volgende:
hoe moeilijk is het om als sub-forum online te kiezen![]()
Nu zat ik 9 minuten voor niets te F5-en
Ik mag nog 7 minuten wachten op m'n teamquote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:54 schreef The_Hives het volgende:
hoe moeilijk is het om als sub-forum online te kiezen![]()
Nu zat ik 9 minuten voor niets te F5-en
Spannondddddd!quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik mag nog 7 minuten wachten op m'n team.
Bedanktquote:
75ste minuut, 6-0quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:58 schreef Flappekz het volgende:
Friendly in Kazakhstan blessurevrij doorgekomen
Ik de mijne in Montenegro ookquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:58 schreef Flappekz het volgende:
Friendly in Kazakhstan blessurevrij doorgekomen
wat denk je zelfquote:
Met een instabiele thorecale wervelfractuur?quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nou, kom maar op met je teamgegevens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
ah, heb je mijn site die ik als bijbaantje begonnen ben ook ontdekt? Ik hoopte al dat niemand de link zou leggen. Helaas dusquote:
Oei, wat is er misgegaan? Te vroeg verkocht voor een jaar lang gratis KFC?quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:11 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ah, heb je mijn site die ik als bijbaantje begonnen ben ook ontdekt? Ik hoopte al dat niemand de link zou leggen. Helaas dus
Mijn echte naam is Raymondquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:15 schreef Robar het volgende:
[..]
Oei, wat is er misgegaan? Te vroeg verkocht voor een jaar lang gratis KFC?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]Dat is niet eens zo slecht...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je je al ingelezen op diverse sites? Al bepaald wat voor trainingsvorm je gaat kiezen?Ik ben van pindavlees
Hoi Raymondquote:
de belastingdienst leest meequote:Op woensdag 24 maart 2010 14:33 schreef Robar het volgende:
[..]
Hoi Raymond
Hoe voelt dat nou?
Dagelijks standaard 22.800 euro op je bankrekening bijgeschreven te krijgen? CENSUUR
http://checkwebsiteworth.nl/www.hyves.nl
Mijn god...zijn jullie echt zo gefrustreerd?quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:38 schreef Robar het volgende:
http://checkwebsiteworth.nl/www.fokhattrick.org
Toch nog een paar tientjes waard
ik ookquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mijn god...zijn jullie echt zo gefrustreerd?
ja, ik klikte
Hattrick doet het ook niet zo slecht. (om het maar weer even ON-the-fucking-TOPIC te houdenquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:40 schreef The_Hives het volgende:
http://checkwebsiteworth.nl/www.forum.fok.nl
http://checkwebsiteworth.nl/www.fok.nl
samen 2,5 miljoen waard en dagelijks 6k aan reclame. Niet slecht
quote:Laatst bekeken website waardes
* Fokhattrick.org
* Abgx.net
* Piemel.nl
* Xboxworld.nl
* Sollicitatiebrief.nu
* Bol.com
* Hyves.nl
* Fok.nl
* Forum.fok.nl
Ik heb al 9 jaar dezelfde vriendin, een hond, een kind, woon in een rijtjeshuis in een vinexwijk en ik werk bij een bank. Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mijn god...zijn jullie echt zo gefrustreerd?
ja, ik klikte
Dat je zo'n typisch voorbeeld bent van: Na jaaaaren een relatie met een vrouw, toch maar uit de kast?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:41 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik heb al 9 jaar dezelfde vriendin, een hond, een kind en ik werk bij een bank. Wat denk je zelf?
Je hebt er verstand van.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat je zo'n typisch voorbeeld bent van: Na jaaaaren een relatie met een vrouw, toch maar uit de kast?
Jij piemelt wat af hier man
quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat je zo'n typisch voorbeeld bent van: Na jaaaaren een relatie met een vrouw, toch maar uit de kast?
quote:
Er zijn slechtere manieren om te beginnenquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:39 schreef Zeroku het volgende:
Eerste Hattrick wedstrijd ooit met 1-1 gelijkgespeeld.
die van jou ook ofzo?quote:
Neequote:Op woensdag 24 maart 2010 18:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Er zijn slechtere manieren om te beginnen
Maarree... weet je al hoe het je allemaal aan gaat pakken?
Zin in beginnerstips?quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Ik moet nog even alles uitvogelen.
Je mag ze gewoon geven hoor, ik weet dat je het wilt!quote:
Jij kan ze ook nog wel gebruikenquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:01 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Je mag ze gewoon geven hoor, ik weet dat je het wilt!
Sssstquote:
Maar wat tips voor zondag zijn altijd welkom!quote:
Ik zal straks eens kijken of ik wat voor je hebquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:07 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Maar wat tips voor zondag zijn altijd welkom!
Als je ze wilt geven, graagquote:
Ok, ff snel uit mn blote hoofd:quote:
Conditie tussen de 12 en 15%.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ok, ff snel uit mn blote hoofd:Schaf een redelijk trainer met slecht leiderschap aan (kost 79k geloof ik) Beslis wat je wilt gaan trainen: Keepen, Verdedigen, Positiespel, Scoren of Vleugel. Voor beginners zou ik Verdedigen of Positiespel aan willen raden. Of misschien scoren. Als je hebt besloten wat je gaat trainen, kom hier vragen wat voor spelers je hiervoor aan moet schaffen Verbouw je stadion pas zodra het 2 keer vol heeft gezeten (ongeveer) Stel 9 assistenten aan, en eventueel een keeperstrainer. Mocht je besluiten Keepen te gaan trainen, draai deze aantallen dan om Verkoop een aantal spelers uit je beginteam die nog wat opleveren Koop verder nog geen spelers!
Mochten anderen hier aanvullingen op hebben: Help Zeroku zijn HT-begin door!
Dank, die was ik ff vergetenquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:25 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Conditie tussen de 12 en 15%.
Jeugdopleiding nog niet doen.
Verder was het aardig compleet
quote:
Geaccepteerd!quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:47 schreef Flappekz het volgende:
Gijs, Vullie, Moon: Uitnodigingen zijn verstuurd!
Ja het wordt lastig met een schorsing voor m'n CD ben ik bang! Maar misschien heb ik het geluk aan mijn zijde.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
Het kampioenschap in de divisie van Gijs en mij, gaat tussen Gijs en een ander team, en wordt waarschijnlijk zondag beslist.
Ik speel weer meequote:Op woensdag 24 maart 2010 19:47 schreef Flappekz het volgende:
Gijs, Vullie, Moon: Uitnodigingen zijn verstuurd!
En de wedstrijd is onderdeel van de teauteau van deze weekquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
Het kampioenschap in de divisie van Gijs en mij, gaat tussen Gijs en een ander team, en wordt waarschijnlijk zondag beslist.
Schoonheidquote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:37 schreef Flappekz het volgende:
Goedzo! Alleen Moon en Nico nog, en we kunnen vrijdag weer los
juist wel een paar trainees aanschaffen. Alleen geen toptrainees die te duur zijnquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ok, ff snel uit mn blote hoofd:Schaf een redelijk trainer met slecht leiderschap aan (kost 79k geloof ik) Beslis wat je wilt gaan trainen: Keepen, Verdedigen, Positiespel, Scoren of Vleugel. Voor beginners zou ik Verdedigen of Positiespel aan willen raden. Of misschien scoren. Als je hebt besloten wat je gaat trainen, kom hier vragen wat voor spelers je hiervoor aan moet schaffen Verbouw je stadion pas zodra het 2 keer vol heeft gezeten (ongeveer) Stel 9 assistenten aan, en eventueel een keeperstrainer. Mocht je besluiten Keepen te gaan trainen, draai deze aantallen dan om Verkoop een aantal spelers uit je beginteam die nog wat opleveren Koop verder nog geen spelers!
En als je financiën op orde zijn kun je best een jeugdopleiding starten. Ben er ook geljik mee begonnen en het heeft me nu al dit potentiële toppertje geleverd:quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:22 schreef The_Hives het volgende:
[..]
juist wel een paar trainees aanschaffen. Alleen geen toptrainees die te duur zijn
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | 16 jaar en 64 dagen, volgende verjaardag: 12-05-2010 Team: Kopdorp United 2 Nationaliteit: Nederland Arriveerde bij de club: 22-03-2010 02:04 (3 dagen geleden) Waarschuwingen: 0 Blessures: fit Spelersvaardigheden Keepen: onbekend Verdedigen: onbekend Positiespel: redelijk (max. onbekend) Vleugelspel: onbekend Passen: onbekend (max. redelijk) Scoren: onbekend Spelhervatting: onbekend |
Oftewel: Zie punt 3quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:22 schreef The_Hives het volgende:
[..]
juist wel een paar trainees aanschaffen. Alleen geen toptrainees die te duur zijn
Die is lekker zeg! Alleen zonde van zn leeftijd al...quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:26 schreef Robar het volgende:
[..]
En als je financiën op orde zijn kun je best een jeugdopleiding starten. Ben er ook geljik mee begonnen en het heeft me nu al dit potentiële toppertje geleverd:
[ code verwijderd ]
Vanavond voor het eerst aan de bak in mijn jeugdteam
Yepquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die is lekker zeg! Alleen zonde van zn leeftijd al...
Primair positiespel, secundair korte pass ingesteld?
Voor de verkoop scheelt het natuurlijk wel, maar als je hem zelf verder gaat trainen maakt t niet zo gek veel uitquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:33 schreef Robar het volgende:
[..]
Yep
Als hij redelijk snel op goed komt, vind ik zijn leeftijd niet zo een probleem.
Ik train hem zelf.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Voor de verkoop scheelt het natuurlijk wel, maar als je hem zelf verder gaat trainen maakt t niet zo gek veel uit
Dit gaat hem worden! Ik voel het gewoon. Mijn eierstokken wapperen al 3 dagen aan één stuk door.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dus we staan aan het begin van een heuse clublegende
zie je nou hoe verwarrend je post wasquote:
Waar zie ik mijn teamidquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:18 schreef Flappekz het volgende:
En Zeroku, wat is je teamnaam en je teamid eigenlijk?
Ik probeer jullie een beetje scherp te houden. Blijkt hard nodig te zijnquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:46 schreef The_Hives het volgende:
[..]
zie je nou hoe verwarrend je post was
Doorgestreept is gebeurd. Dat verkopen heb ik nog niet gezien waarquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Staat op je teampagina, tussen haakjes achter je teamnaam
quote:xEnsidia (505476)
Maar als ik op training duw zie ik er maar een. Terwijl ik er nu 9 heb. Waar zijn die andere 8 of wat kan ik ermee?quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:01 schreef The_Hives het volgende:
en trouwens die assistenten, in het begin is 5 of 6 meer dan genoeg. De toegevoegde waarde van die andere 4 weegt niet op tegen de kosten in het begin. Het belang van elke extra trainer neemt evenredig af.
1 traint 100% effectief
2 traint 50% effectief
3 traint 25% effectief
enzovoort.
Vanaf 7 enzo is het percentage zo klein, kan je beter dan geld in kas houden
Die assisten moet je gewoon éénmalig inhuren en je verder niet meer druk om maken. je ziet of hoort ze niet, maar ze hebben wel een positief effect op je training.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Doorgestreept is gebeurd. Dat verkopen heb ik nog niet gezien waar. Dat stadion verbouwen is nog niet nodig lijkt me.
Die negen assistenten trouwens.. als ik training duw zie ik nog steeds er maar eentje waar ik het hele team mee train?
Je kunt maar 1 training kiezen. De assistenten zoren ervoor dat je sneller traint.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Maar als ik op training duw zie ik er maar een. Terwijl ik er nu 9 heb. Waar zijn die andere 8 of wat kan ik ermee?
Ah oké. Bedankt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je kunt maar 1 training kiezen. De assistenten zoren ervoor dat je sneller traint.
alleen kan je met middenvelders meer spelers trainen (10 theoretisch)quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:06 schreef Robar het volgende:
Verder maakt je trainingskeuze niet zo heel veel uit, maar het is wel wat simpeler om te beginnen met een linie. Verdedigers, middenvelders of aanvallers.
Waarvan 4 maar voor 50%.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:12 schreef The_Hives het volgende:
[..]
alleen kan je met middenvelders meer spelers trainen (10 theoretisch)
is dat zo? Train je die wingers ook 100%? Wist ik nietquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Waarvan 4 maar voor 50%.
Verdedigen levert ook training voor 10 spelers, alle 10 100%. Alleen traint het langzamer, maar het levert m.i. ook meer op
Yup, maar je vleugelspelers die je instelt op "naar het midden" traininen maar voor 50% mee toch? En 10 centrale middenvelders opstellen werkt volgens mij ook averrechts. Of zijn hier tijdens mijn afwezigheid veranderingen op geweest?quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:12 schreef The_Hives het volgende:
[..]
alleen kan je met middenvelders meer spelers trainen (10 theoretisch)
Ik denk dat het uiteindelijk niet zo gek veel uitmaakt allemaal.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:14 schreef The_Hives het volgende:
[..]
is dat zo? Train je die wingers ook 100%? Wist ik niet
Wingers trainen (bij pmtraining) altijd 50%, ongeacht hoe je ze opstelt. Scheelt best veel dusquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:14 schreef Robar het volgende:
[..]
Yup, maar je vleugelspelers die je instelt op "naar het midden" traininen maar voor 50% mee toch? En 10 centrale middenvelders opstellen werkt volgens mij ook averrechts. Of zijn hier tijdens mijn afwezigheid veranderingen op geweest?
Ah, dat was vroeger anders volgens mijquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wingers trainen (bij pmtraining) altijd 50%, ongeacht hoe je ze opstelt. Scheelt best veel dus
Sinds augustus 2005 iig niet, toen begon ikquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:21 schreef Robar het volgende:
[..]
Ah, dat was vroeger anders volgens mij
Wie zegt dat jij mag kiezen?quote:
Inderdaad, Zo een beetje sinds ik weer van de partij ben.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:46 schreef FrituurVetPet het volgende:
Zo, het gaat weer vanouds snel hier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindelijk iemand van de sportcrew die ook hattrick speeltquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:39 schreef Zeroku het volgende:
Eerste Hattrick wedstrijd ooit met 1-1 gelijkgespeeld.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:57 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Eindelijk iemand van de sportcrew die ook hattrick speelt
Tja, daar heb je eigenlijk wel een puntquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Niemand zegt dat t niet mag, dus doe ik t gewoon
quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:56 schreef Robar het volgende:
[..]
Inderdaad, Zo een beetje sinds ik weer van de partij ben.en ik werkeloosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat is vanaf volgende week voorbij
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:41 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en ik werkeloos
Feli!quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:41 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en ik werkeloos
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:41 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en ik werkeloos
feliquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:41 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en ik werkeloos
thnxquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
feli
over 2 weken ben ik werkeloos, soort van wisseling van de wacht dus
in opleiding voor in eerste instantie assistent filiaalmanager bij een grote supermarktketenquote:
Welke supermarkt en waar?quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:53 schreef The_Hives het volgende:
[..]
in opleiding voor in eerste instantie assistent filiaalmanager bij een grote supermarktketen
einde contract.. en ze hadden me niet meer nodig blijkbaar..quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:52 schreef The_Hives het volgende:
[..]
thnxmaar balen voor jou
How come?
Dat zuigt manquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
einde contract.. en ze hadden me niet meer nodig blijkbaar..
Wat ga je trainen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Doorgestreept is gebeurd. Dat verkopen heb ik nog niet gezien waar. Dat stadion verbouwen is nog niet nodig lijkt me.
Die negen assistenten trouwens.. als ik training duw zie ik nog steeds er maar eentje waar ik het hele team mee train?
quote:Ad de Jonge (77289501)
16 jaar en 2 dagen, volgende verjaardag: 13-07-2010
Team: YMFC College
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 14-03-2010 22:42 (10 dagen geleden)
Waarschuwingen: 0
Blessures: fit
Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend
Verdedigen: onbekend
Positiespel: matig (max. redelijk)
Vleugelspel: redelijk (max. goed)
Passen: onbekend (max. redelijk)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
Heerlijkquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:42 schreef Flappekz het volgende:
Het huidige vleugelniveau van mn jeugdhoop in bange dagen is ook bekend geworden
[..]
Dit is alles wat ie van mij te vertellen had. 17 jaar 80 dagen en zwak scorenquote:Ik ben het. Ik heb je wat te vertellen over het team.
Arthuro Koers: Hij ontwikkelt zich goed op het gebied van Scoren. Geef hem nog een seizoen of zo, dan heeft hij in de jeugdopleiding zijn maximale niveau wel bereikt als je hem primaire training blijft geven.
Dat is alles wat ik vandaag te melden had, baas.
Vinnik ookquote:
Vooral nu vleugelspel belangrijker wordt is ie goud waard denk ik!quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vinnik ook
Eerst vleugel+openingen maken, daarna over naar pm+korte pass*
* afhankelijk van eventuele talenten die zich in de toekomst melden bij YMFC College
Klopt, zeker icm positiespel. Past prima in mn trainingsstrategie bij de seniorenquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:56 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Vooral nu vleugelspel belangrijker wordt is ie goud waard denk ik!
Één stijgerquote:Alessandro Bonci
Zag zijn mate van scoren toenemen van wonderbaarlijk naar wereldklasse.
ja, dat zuigt behoorlijk, vooral ook omdat het heel moeilijk is wat anders te vinden op dit moment..quote:
Het was je laatste tijdelijke contract voordat je naar een vast contract moest, of dat niet eens?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja, dat zuigt behoorlijk, vooral ook omdat het heel moeilijk is wat anders te vinden op dit moment..
geen stijgers vandaag overigens, ik had er toch wel eentje verwacht..
nee, niet eens...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:27 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Het was je laatste tijdelijke contract voordat je naar een vast contract moest, of dat niet eens?
kijk, dat zijn nog eens bedragenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:35 schreef Flappekz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit mag nog wel ff volstromen
Hehe, dat mag ik wel hopen ja. Voor sommigen staat de vraagprijs op 0, bij sommigen ook weer nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
kijk, dat zijn nog eens bedragen
ik neem wel aan dat ze wat meer oplopen..
quote:
Prima, dat je hier constant op terug wilt komen, maar het begint nuquote:
Zooooooooooooo dan, ik krijg ineens flashbacks naar vroegerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:14 schreef Robar het volgende:
[..]
Prima, dat je hier constant op terug wilt komen, maar het begint nu
In ieder geval een baard van hier tot Tokio te krijgen.
Er is een grens en die heb je nu wel een keer bereikt vind je niet?
Maar goed, ik zal het voor deze keer door de vingers zien.
Ergens snap ik het ook wel. Je wilt natuurlijk
Lekker meedoen met de grote jongens.
Succes ermee.
Is dit nou sarcasme of een ochtendhumeur?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:14 schreef Robar het volgende:
[..]
Succes ermee.
Vroegah?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zooooooooooooo dan, ik krijg ineens flashbacks naar vroeger
Nu welquote:
een hele grote, met kloppende aders eropquote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
een hele grote, met kloppende aders erop
Ik verwacht eigenlijk dat alleen de spelers met vraagprijs 0 eruit gaan. De overige vraagprijzen zullen wss niet geboden gaan worden. In welke ben je geinteresseerd?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:39 schreef FrituurVetPet het volgende:
Je hebt lekkere spelertjes te koop staan Flap, tis dat ik pas eind van het seizoen/begin volgend mijn trainingsswitch toe kan gaan passen ivm met pops die er aan zitten te komen, anders was ik interested in een stuk of 3 van ze
Wingback gaat er sowieso uit, maar ik vraag me sterk af of er geboden gaat worden op Krummer en mn keep en mn spitsenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
Vooral de keeper, midje Krummer en wingback trainee Sas. En daarnaast eventueel nog een van de spitsen.
Zodra mijn PM trainees er uit gaan, en dat gaan ze, heb ik geld voor en interesse in de keeper en Krummer, en je prijzen zijn idd te hoog dus ze gaan er waarschijnlijk zo niet uit ;-)quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wingback gaat er sowieso uit, maar ik vraag me sterk af of er geboden gaat worden op Krummer en mn keep en mn spitsen
Ze hoeven ook niet per se nu er uit, maar ik heb ze gelist voor prijzen zoals ze ongeveer aan het begin van het seizoen zullen zijn. En misschien is er wel iemand die vanwege kampioenskansen/degradatiewedstrijden zichzelf hard moet versterken, en de prijzen toch wil betalenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:58 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Zodra mijn PM trainees er uit gaan, en dat gaan ze, heb ik geld voor en interesse in de keeper en Krummer, en je prijzen zijn idd te hoog dus ze gaan er waarschijnlijk zo niet uit ;-)
Omdat ik zo briljant ben, quote ik het nog maar een keer.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:14 schreef Robar het volgende:
[..]
Succes ermee.
Ik heb wel een duidelijke scheiding tussen spelers die ik train of verwacht te gaan trainen en teamfillers. Als ik op de max zit kijk ik eerst of ik die week een speler ga promoveren, als dat zo is wacht ik gewoon met scouten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:05 schreef Robar het volgende:
[..]
Omdat ik zo briljant ben, quote ik het nog maar een keer.
Even een vraagje voor de ervaren jeugdtrainers hier.
Je mag maar 16 spelers in je jeugdteam hebben, dus er komt een moment dat je af moet wegen of je een nieuw talent de kans geeft en een andere speler moet ontslaan of dat je doorgaat met de hudige spelers. Maar hoe beoordelen jullie dat? Gaan jullie uit van de wedstrijdratings en wat zijn dan goede ratings? Of gaan jullie alleen uit van de spelerstats. Je weet namelijk ook niet of een speler echt niet goed is, of dat je hem nog niet op zijn juiste positie hebt neergezet. Ik vind het op dit moment nog erg lastig . . . .
Maar het kan ook zijn, dat je een filler hebt, die toch nog wat kan opbrengen op de transfermarkt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb wel een duidelijke scheiding tussen spelers die ik train of verwacht te gaan trainen en teamfillers. Als ik op de max zit kijk ik eerst of ik die week een speler ga promoveren, als dat zo is wacht ik gewoon met scouten.
Als dat niet zo is gooi ik simpelweg de oudste 'filler' eruit, een speler die dus niets toevoegt, geen waarde representeert en niet getraind gaat worden.
Als hij getraind is/wordt wel. Wees maar niet bang, de kans dat je 16 spelers hebt die allemaal voor hun 18de gepromoveerd kunnen worden EN veel waarde representeren is heeel klein.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:09 schreef Robar het volgende:
[..]
Maar het kan ook zijn, dat je een filler hebt, die toch nog wat kan opbrengen op de transfermarkt.
Stel dat je middenveld traint en je krijgt een goed verdediger, die je als net 17-jarige op de transfermarkt kunt zetten. Dan laat je die neem ik aan staan totdat je hem kunt promoveren?
Je kunt spelers orders geven om zo meer te weten te komen over bepaalde ratings. Bijvoorbeeld een middenvelder die je aanvallend zet oid. Sterren is lastig in te schatten vind ik zelf, tot je de speler echt op de juiste positie hebt, dus zodra je weet dat een speler goed kan worden op het middenveld en je posteert hem daar ook, kun je aan de sterren ongeveer zien hoe hij zich ontwikkelt. Een 'goed' speler zit toch al snel boven de 6-6,5 sterren als ik mij niet vergis.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:12 schreef Robar het volgende:
Hoe zit het overigens met de training voor jeugdspelers? Hoe snel/langzaam gaat dat? Je wilt natuurlijk als je middenveld traint al je "onbekende" jeugdspelers een keer aan het werk zien op het middenveld. Of openbaart het zich vanzelf wel als je hem lang genoeg in je jeugdteam hebt zitten? En als een speler goede ratings haalt op een bepaalde positie, mag je dan aannemen, dat het zijn beste positie is? En wat is eigenlijk een echt goede rating? 4 sterren? 5, 5,5, 6??
Dus als je de order anvalland geeft aan een middenvelder, dan zullen ook zijn aanvallende capaciteiten onthuld worden? En voor een verdediger geldt dan dat zijn pm capaciteiten onthuld worden?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:15 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Je kunt spelers orders geven om zo meer te weten te komen over bepaalde ratings. Bijvoorbeeld een middenvelder die je aanvallend zet oid. Sterren is lastig in te schatten vind ik zelf, tot je de speler echt op de juiste positie hebt, dus zodra je weet dat een speler goed kan worden op het middenveld en je posteert hem daar ook, kun je aan de sterren ongeveer zien hoe hij zich ontwikkelt. Een 'goed' speler zit toch al snel boven de 6-6,5 sterren als ik mij niet vergis.
Je kunt eigenlijk nooit aan de hand van de sterren aflezen of je écht de juiste positie voor een speler hebt, een speler kan in theorie goed verdedigen en goed scoren hebben bijvoorbeeld, twee kwaliteiten die, zoals je weet, niets met elkaar te maken hebben.
Met orders bestaat de kans dat ze onthuld worden, het is helaas nooit zeker. Maar door op deze manier orders te bepalen kun je, zonder def training voor een speler op te geven inderdaad achter andere kwaliteiten komen. Daarnaast kun je natuurlijk altijd wissels toepassen om achter kwaliteiten van spelers te komen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:21 schreef Robar het volgende:
[..]
Dus als je de order anvalland geeft aan een middenvelder, dan zullen ook zijn aanvallende capaciteiten onthuld worden? En voor een verdediger geldt dan dat zijn pm capaciteiten onthuld worden?
Mooi, met deze kennis kan ik mijn opstelling voor volgende week wel aardig bepalen.
Hoe zit dat eigenlijk met training als je wisselt, wat is het effect daar op?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:23 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Met orders bestaat de kans dat ze onthuld worden, het is helaas nooit zeker. Maar door op deze manier orders te bepalen kun je, zonder def training voor een speler op te geven inderdaad achter andere kwaliteiten komen. Daarnaast kun je natuurlijk altijd wissels toepassen om achter kwaliteiten van spelers te komen.
Geen effect, behalve dan de applicatie van de minute based training. Dus als je in de rust een speler wisselt krijgen beide spelers een halve wedstrijd training.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:28 schreef Robar het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk met training als je wisselt, wat is het effect daar op?
(ondertussen had ik net zo goed de spelregels kunnen lezen)
Opnieuw beginnen kan alleen als je je huidige team verwaarloosd door een dikke maand niet meer in te loggen... dan wordt je team een BOT... of je moet er financieel een puinhoop van maken door ze failliet te laten gaan... hierna kun je met een ander team opnieuw beginnenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:02 schreef Kirov het volgende:
Hoe kun je overnieuw beginnen? Ik heb een aantal fouten gemaakt met spelers voornamelijk op het middenveld en ik wil een nieuw team samenstellen maar heb met mijn huidige de financiële middelen er niet voor. En omdat het nieuwe seizoen zo begint lijkt het me nu wel een mooi moment
Yup... je kunt beter nu gewoon een linie kiezen om te trainen... daar een paar goedkope trainees van 17/18 jaar voor kopen (soms kan dat al voor EUR 1000) en zo langzaam aan gaan bouwen... daarvoor is het nooit te laat!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:18 schreef Kirov het volgende:
Maar dan moet ik een maand voor ik een nieuw team aanmaak toch?
Edit: en failliet gaan duurt minimaal 2 weken![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:18 schreef Kirov het volgende:
Maar dan moet ik een maand voor ik een nieuw team aanmaak toch?
Edit: en failliet gaan duurt minimaal 2 weken![]()
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup... je kunt beter nu gewoon een linie kiezen om te trainen... daar een paar goedkope trainees van 17/18 jaar voor kopen (soms kan dat al voor EUR 1000) en zo langzaam aan gaan bouwen... daarvoor is het nooit te laat!
mij idd ook.. maar goed ik ben al op weg om een soort van opnieuw te beginnen.. Afhankelijk van de sterkte van de divisie waar ik in terecht kom ga ik ook weer actiever spelen.. als mijn divisie echt dusdanig slecht is dat ik niet kan degraderen, dan ga ik weer beginnen met de weg omhoog..quote:
Het verschil is dat jij een aardig budget hebt! Hoeveel heb je inmiddels 'gespaard'?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:44 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mij idd ook.. maar goed ik ben al op weg om een soort van opnieuw te beginnen.. Afhankelijk van de sterkte van de divisie waar ik in terecht kom ga ik ook weer actiever spelen.. als mijn divisie echt dusdanig slecht is dat ik niet kan degraderen, dan ga ik weer beginnen met de weg omhoog..
Nog niet genoeg:quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:45 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Het verschil is dat jij een aardig budget hebt! Hoeveel heb je inmiddels 'gespaard'?
quote:Dat Wesley ten Hoopen nog niet zo lang voetbalt, bleek toen hij plotseling de bal met beide handen opving en in rugbyhouding richting de vijandelijke defensie begon te rennen. Uit de vrije schop die volgde kon Nootjes-speler Ron van Londen zonder problemen scoren: 1-0.
zo'n 20 miljoen..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:45 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Het verschil is dat jij een aardig budget hebt! Hoeveel heb je inmiddels 'gespaard'?
Ha, vullie is niet de enige met de 'scanner'?quote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:50 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ha, vullie is niet de enige met de 'scanner'?
quote:
Nee, dit doen we allemaal lekker stiekem. Niet doorvertellen, ok?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:12 schreef The_Hives het volgende:
kinders, mochten jullie weer laat opblijven
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, dit doen we allemaal lekker stiekem. Niet doorvertellen, ok?
Welkom en stel je even voorquote:Op zondag 28 maart 2010 22:21 schreef Taneli het volgende:
Ik draai een k*tseizoen, verlies zelfs met 1-3 thuis van de nummer 6... hopelijk volgende week nog 3 punten pakken tegen de kampioen om de 4e plaats verilig te stellen...
Is idd wel zo handig!quote:
Volgend seizoen weer een seizoentje samen in de divisie vertoeven.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:52 schreef Gijs_ het volgende:
Helaas de kampioenswedstrijd 4-1 verloren, volkomen terecht overigens!![]()
De schorsing die één van m'n verdedigers al had en een andere def die geblesseerd uitviel maakte het compleet onmogelijk! Al met al toch een goed seizoen!
Goed gedaan piemel, voor m'n teauteau!quote:Op zondag 28 maart 2010 22:55 schreef TheVulture het volgende:
3-0 gewonnen van de koploper... volgende week heel misschien nog kampioen
PIEMEL WAKKER WORDEN!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Hij is nog niet overeind hoor....quote:Op maandag 29 maart 2010 09:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
PIEMEL WAKKER WORDEN!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Sjezus, en dat was nog de beste waar ze mee kwamen!quote:Hallo baas, goed je weer te spreken.
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Joep Wolbers is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 17 jaar.
Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij waardeloos. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Keepen ongeveer waardeloos zijn. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' waardeloos op het gebied van Verdedigen wordt!
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Het is weer maandagquote:Trainingsrapport
Je trainer Alexey Talpaz heeft het volgende vastgesteld:
Vaardigheidsniveau gedaald... Leif Uddgård Helaas, op het punt van scoren zakte hij van bovennatuurlijk naar wereldklasse.
Vaardigheidsniveau gedaald... Zigmunds Kudiņ¨ Helaas, op het punt van keepen zakte hij van redelijk naar matig.
Vaardigheidsniveau gedaald... Dinakar Krishnan Helaas, op het punt van spelhervattingen zakte hij van formidabel naar uitstekend.
Vaardigheidsniveau gedaald... Zbyněk Zumr Zijn prestaties op het gebied van positiespel zijn niet meer wat ze geweest zijn. Ze daalden van waardeloos naar rampzalig.
Bij mij valt het ng wel mee eigenlijk.quote:Op maandag 29 maart 2010 09:43 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Sjezus, en dat was nog de beste waar ze mee kwamen!
Klinkt best ok toch? Ik heb wel vaker spelers voorbij zien komen die bij het scoutingsrapport eigenlijk niets bijzonders leken, maar uiteindelijk tot erg mooie trainees uit zijn gegroeidquote:Op maandag 29 maart 2010 12:29 schreef Robar het volgende:
[..]
Bij mij valt het ng wel mee eigenlijk.
Jonge 15 jarige met matig vleugelspel en zwak postiespel, max van beiden nog niet bekend. Ik denk, laat ik het er maar op gokken. Eens kijken wat het wordt
Zo gaat het al week in week uit met mijn scouts. Nog geen week gehad zonder een potentieel goede speler.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Klinkt best ok toch? Ik heb wel vaker spelers voorbij zien komen die bij het scoutingsrapport eigenlijk niets bijzonders leken, maar uiteindelijk tot erg mooie trainees uit zijn gegroeid
quote:
* Hives gaat klaar zitten voor de piemel-invasiequote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
![]()
Ik maakte me zorgen om de piemels
Met mijn piemel is alles prima in orde!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
![]()
Ik maakte me zorgen om de piemels
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:41 schreef The_Hives het volgende:
[..]
* Hives gaat klaar zitten voor de piemel-invasie
Kun je nagaan, en ik begon al vrij grootquote:
het inkoppen kon je niet laten hequote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:16 schreef Robar het volgende:
[..]
De glimlach is, omdat de invasie reeds is begonnen?
quote:T.O.V. Baarn bood 4 300 000 ¤ voor Alwi Bonnink en nam daardoor de leiding bij het bieden.
Deadline is 31-03-2010 18:28
quote:Moederclubgeld
Je team heeft 114 640 ¤ gekregen, omdat Rein Jansen (223398226), afkomstig uit je jeugdopleiding, onlangs is verkocht voor 5 732 000 ¤.
Aaaaitquote:Geld voor voormalige speler
Je team heeft 229 280 ¤ gekregen, omdat je voormalige speler Rein Jansen (223398226) onlangs is verkocht voor 5 732 000 ¤.
wie ben je aan het aaienquote:
quote:
quote:Shortened, lazier version of "Alright." The pronunciation of "Aight" usually takes the same time as "Alright," but without all of the oral gymnastics.
Tjesisquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:10 schreef The_Hives het volgende:
gelukkig heb je meer verstand van schoffelen
Nee het is Jezus. Maar je mag ook mijn synoniem Hives gebruiken hoorquote:
ja ik denk er komenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:39 schreef Robar het volgende:
[..]
Je dacht ik trap nog even na zo aan het einde van het topic? Trouwens oudgedienden mogen dat
12? Dan kom je nog onvolwassen over voor je leeftijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |