Hij stond paal.. uhm pal bovenaan je lijst?quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik kreeg een melding van een nieuw topic
quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:47 schreef Robar het volgende:
[..]
Hij stond paal.. uhm pal bovenaan je lijst?
Ach, heb geen zin meer om daar op te wachtenquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kun je niet beter nog even wachten... of zijn de prijzen al weer omhoog gegaan?
Daarom check ik altijd bij Nieuwe Topics. Is wel vaker gebeurd namelijkquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:54 schreef The_Hives het volgende:
hoe moeilijk is het om als sub-forum online te kiezen![]()
Nu zat ik 9 minuten voor niets te F5-en
Ik mag nog 7 minuten wachten op m'n teamquote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:54 schreef The_Hives het volgende:
hoe moeilijk is het om als sub-forum online te kiezen![]()
Nu zat ik 9 minuten voor niets te F5-en
Spannondddddd!quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik mag nog 7 minuten wachten op m'n team.
Bedanktquote:
75ste minuut, 6-0quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:58 schreef Flappekz het volgende:
Friendly in Kazakhstan blessurevrij doorgekomen
Ik de mijne in Montenegro ookquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:58 schreef Flappekz het volgende:
Friendly in Kazakhstan blessurevrij doorgekomen
wat denk je zelfquote:
Met een instabiele thorecale wervelfractuur?quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nou, kom maar op met je teamgegevens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
ah, heb je mijn site die ik als bijbaantje begonnen ben ook ontdekt? Ik hoopte al dat niemand de link zou leggen. Helaas dusquote:
Oei, wat is er misgegaan? Te vroeg verkocht voor een jaar lang gratis KFC?quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:11 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ah, heb je mijn site die ik als bijbaantje begonnen ben ook ontdekt? Ik hoopte al dat niemand de link zou leggen. Helaas dus
Mijn echte naam is Raymondquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:15 schreef Robar het volgende:
[..]
Oei, wat is er misgegaan? Te vroeg verkocht voor een jaar lang gratis KFC?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]Dat is niet eens zo slecht...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je je al ingelezen op diverse sites? Al bepaald wat voor trainingsvorm je gaat kiezen?Ik ben van pindavlees
Hoi Raymondquote:
de belastingdienst leest meequote:Op woensdag 24 maart 2010 14:33 schreef Robar het volgende:
[..]
Hoi Raymond
Hoe voelt dat nou?
Dagelijks standaard 22.800 euro op je bankrekening bijgeschreven te krijgen? CENSUUR
http://checkwebsiteworth.nl/www.hyves.nl
Mijn god...zijn jullie echt zo gefrustreerd?quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:38 schreef Robar het volgende:
http://checkwebsiteworth.nl/www.fokhattrick.org
Toch nog een paar tientjes waard
ik ookquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mijn god...zijn jullie echt zo gefrustreerd?
ja, ik klikte
Hattrick doet het ook niet zo slecht. (om het maar weer even ON-the-fucking-TOPIC te houdenquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:40 schreef The_Hives het volgende:
http://checkwebsiteworth.nl/www.forum.fok.nl
http://checkwebsiteworth.nl/www.fok.nl
samen 2,5 miljoen waard en dagelijks 6k aan reclame. Niet slecht
quote:Laatst bekeken website waardes
* Fokhattrick.org
* Abgx.net
* Piemel.nl
* Xboxworld.nl
* Sollicitatiebrief.nu
* Bol.com
* Hyves.nl
* Fok.nl
* Forum.fok.nl
Ik heb al 9 jaar dezelfde vriendin, een hond, een kind, woon in een rijtjeshuis in een vinexwijk en ik werk bij een bank. Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mijn god...zijn jullie echt zo gefrustreerd?
ja, ik klikte
Dat je zo'n typisch voorbeeld bent van: Na jaaaaren een relatie met een vrouw, toch maar uit de kast?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:41 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik heb al 9 jaar dezelfde vriendin, een hond, een kind en ik werk bij een bank. Wat denk je zelf?
Je hebt er verstand van.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat je zo'n typisch voorbeeld bent van: Na jaaaaren een relatie met een vrouw, toch maar uit de kast?
Jij piemelt wat af hier man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |