mij idd ook.. maar goed ik ben al op weg om een soort van opnieuw te beginnen.. Afhankelijk van de sterkte van de divisie waar ik in terecht kom ga ik ook weer actiever spelen.. als mijn divisie echt dusdanig slecht is dat ik niet kan degraderen, dan ga ik weer beginnen met de weg omhoog..quote:
Het verschil is dat jij een aardig budget hebt! Hoeveel heb je inmiddels 'gespaard'?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:44 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mij idd ook.. maar goed ik ben al op weg om een soort van opnieuw te beginnen.. Afhankelijk van de sterkte van de divisie waar ik in terecht kom ga ik ook weer actiever spelen.. als mijn divisie echt dusdanig slecht is dat ik niet kan degraderen, dan ga ik weer beginnen met de weg omhoog..
Nog niet genoeg:quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:45 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Het verschil is dat jij een aardig budget hebt! Hoeveel heb je inmiddels 'gespaard'?
quote:Dat Wesley ten Hoopen nog niet zo lang voetbalt, bleek toen hij plotseling de bal met beide handen opving en in rugbyhouding richting de vijandelijke defensie begon te rennen. Uit de vrije schop die volgde kon Nootjes-speler Ron van Londen zonder problemen scoren: 1-0.
zo'n 20 miljoen..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:45 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Het verschil is dat jij een aardig budget hebt! Hoeveel heb je inmiddels 'gespaard'?
Ha, vullie is niet de enige met de 'scanner'?quote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:50 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ha, vullie is niet de enige met de 'scanner'?
quote:
Nee, dit doen we allemaal lekker stiekem. Niet doorvertellen, ok?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:12 schreef The_Hives het volgende:
kinders, mochten jullie weer laat opblijven
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, dit doen we allemaal lekker stiekem. Niet doorvertellen, ok?
Welkom en stel je even voorquote:Op zondag 28 maart 2010 22:21 schreef Taneli het volgende:
Ik draai een k*tseizoen, verlies zelfs met 1-3 thuis van de nummer 6... hopelijk volgende week nog 3 punten pakken tegen de kampioen om de 4e plaats verilig te stellen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |