quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat je zo'n typisch voorbeeld bent van: Na jaaaaren een relatie met een vrouw, toch maar uit de kast?
quote:
Er zijn slechtere manieren om te beginnenquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:39 schreef Zeroku het volgende:
Eerste Hattrick wedstrijd ooit met 1-1 gelijkgespeeld.
die van jou ook ofzo?quote:
Neequote:Op woensdag 24 maart 2010 18:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Er zijn slechtere manieren om te beginnen
Maarree... weet je al hoe het je allemaal aan gaat pakken?
Zin in beginnerstips?quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Ik moet nog even alles uitvogelen.
Je mag ze gewoon geven hoor, ik weet dat je het wilt!quote:
Jij kan ze ook nog wel gebruikenquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:01 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Je mag ze gewoon geven hoor, ik weet dat je het wilt!
Sssstquote:
Maar wat tips voor zondag zijn altijd welkom!quote:
Ik zal straks eens kijken of ik wat voor je hebquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:07 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Maar wat tips voor zondag zijn altijd welkom!
Als je ze wilt geven, graagquote:
Ok, ff snel uit mn blote hoofd:quote:
Conditie tussen de 12 en 15%.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ok, ff snel uit mn blote hoofd:Schaf een redelijk trainer met slecht leiderschap aan (kost 79k geloof ik) Beslis wat je wilt gaan trainen: Keepen, Verdedigen, Positiespel, Scoren of Vleugel. Voor beginners zou ik Verdedigen of Positiespel aan willen raden. Of misschien scoren. Als je hebt besloten wat je gaat trainen, kom hier vragen wat voor spelers je hiervoor aan moet schaffen Verbouw je stadion pas zodra het 2 keer vol heeft gezeten (ongeveer) Stel 9 assistenten aan, en eventueel een keeperstrainer. Mocht je besluiten Keepen te gaan trainen, draai deze aantallen dan om Verkoop een aantal spelers uit je beginteam die nog wat opleveren Koop verder nog geen spelers!
Mochten anderen hier aanvullingen op hebben: Help Zeroku zijn HT-begin door!
Dank, die was ik ff vergetenquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:25 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Conditie tussen de 12 en 15%.
Jeugdopleiding nog niet doen.
Verder was het aardig compleet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |