ja, dat zuigt behoorlijk, vooral ook omdat het heel moeilijk is wat anders te vinden op dit moment..quote:
Het was je laatste tijdelijke contract voordat je naar een vast contract moest, of dat niet eens?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja, dat zuigt behoorlijk, vooral ook omdat het heel moeilijk is wat anders te vinden op dit moment..
geen stijgers vandaag overigens, ik had er toch wel eentje verwacht..
nee, niet eens...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:27 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Het was je laatste tijdelijke contract voordat je naar een vast contract moest, of dat niet eens?
kijk, dat zijn nog eens bedragenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:35 schreef Flappekz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit mag nog wel ff volstromen
Hehe, dat mag ik wel hopen ja. Voor sommigen staat de vraagprijs op 0, bij sommigen ook weer nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
kijk, dat zijn nog eens bedragen
ik neem wel aan dat ze wat meer oplopen..
quote:
Prima, dat je hier constant op terug wilt komen, maar het begint nuquote:
Zooooooooooooo dan, ik krijg ineens flashbacks naar vroegerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:14 schreef Robar het volgende:
[..]
Prima, dat je hier constant op terug wilt komen, maar het begint nu
In ieder geval een baard van hier tot Tokio te krijgen.
Er is een grens en die heb je nu wel een keer bereikt vind je niet?
Maar goed, ik zal het voor deze keer door de vingers zien.
Ergens snap ik het ook wel. Je wilt natuurlijk
Lekker meedoen met de grote jongens.
Succes ermee.
Is dit nou sarcasme of een ochtendhumeur?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:14 schreef Robar het volgende:
[..]
Prima, dat je hier constant op terug wilt komen, maar het begint nu
In ieder geval een baard van hier tot Tokio te krijgen.
Er is een grens en die heb je nu wel een keer bereikt vind je niet?
Maar goed, ik zal het voor deze keer door de vingers zien.
Ergens snap ik het ook wel. Je wilt natuurlijk
Lekker meedoen met de grote jongens.
Succes ermee.
Vroegah?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zooooooooooooo dan, ik krijg ineens flashbacks naar vroeger
Nu welquote:
een hele grote, met kloppende aders eropquote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
een hele grote, met kloppende aders erop
Ik verwacht eigenlijk dat alleen de spelers met vraagprijs 0 eruit gaan. De overige vraagprijzen zullen wss niet geboden gaan worden. In welke ben je geinteresseerd?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:39 schreef FrituurVetPet het volgende:
Je hebt lekkere spelertjes te koop staan Flap, tis dat ik pas eind van het seizoen/begin volgend mijn trainingsswitch toe kan gaan passen ivm met pops die er aan zitten te komen, anders was ik interested in een stuk of 3 van ze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |