Geaccepteerd!quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:47 schreef Flappekz het volgende:
Gijs, Vullie, Moon: Uitnodigingen zijn verstuurd!
Ja het wordt lastig met een schorsing voor m'n CD ben ik bang! Maar misschien heb ik het geluk aan mijn zijde.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
Het kampioenschap in de divisie van Gijs en mij, gaat tussen Gijs en een ander team, en wordt waarschijnlijk zondag beslist.
Ik speel weer meequote:Op woensdag 24 maart 2010 19:47 schreef Flappekz het volgende:
Gijs, Vullie, Moon: Uitnodigingen zijn verstuurd!
En de wedstrijd is onderdeel van de teauteau van deze weekquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
Het kampioenschap in de divisie van Gijs en mij, gaat tussen Gijs en een ander team, en wordt waarschijnlijk zondag beslist.
Schoonheidquote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:37 schreef Flappekz het volgende:
Goedzo! Alleen Moon en Nico nog, en we kunnen vrijdag weer los
juist wel een paar trainees aanschaffen. Alleen geen toptrainees die te duur zijnquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ok, ff snel uit mn blote hoofd:Schaf een redelijk trainer met slecht leiderschap aan (kost 79k geloof ik) Beslis wat je wilt gaan trainen: Keepen, Verdedigen, Positiespel, Scoren of Vleugel. Voor beginners zou ik Verdedigen of Positiespel aan willen raden. Of misschien scoren. Als je hebt besloten wat je gaat trainen, kom hier vragen wat voor spelers je hiervoor aan moet schaffen Verbouw je stadion pas zodra het 2 keer vol heeft gezeten (ongeveer) Stel 9 assistenten aan, en eventueel een keeperstrainer. Mocht je besluiten Keepen te gaan trainen, draai deze aantallen dan om Verkoop een aantal spelers uit je beginteam die nog wat opleveren Koop verder nog geen spelers!
Mochten anderen hier aanvullingen op hebben: Help Zeroku zijn HT-begin door!
En als je financiën op orde zijn kun je best een jeugdopleiding starten. Ben er ook geljik mee begonnen en het heeft me nu al dit potentiële toppertje geleverd:quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:22 schreef The_Hives het volgende:
[..]
juist wel een paar trainees aanschaffen. Alleen geen toptrainees die te duur zijn
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | 16 jaar en 64 dagen, volgende verjaardag: 12-05-2010 Team: Kopdorp United 2 Nationaliteit: Nederland Arriveerde bij de club: 22-03-2010 02:04 (3 dagen geleden) Waarschuwingen: 0 Blessures: fit Spelersvaardigheden Keepen: onbekend Verdedigen: onbekend Positiespel: redelijk (max. onbekend) Vleugelspel: onbekend Passen: onbekend (max. redelijk) Scoren: onbekend Spelhervatting: onbekend |
Oftewel: Zie punt 3quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:22 schreef The_Hives het volgende:
[..]
juist wel een paar trainees aanschaffen. Alleen geen toptrainees die te duur zijn
Die is lekker zeg! Alleen zonde van zn leeftijd al...quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:26 schreef Robar het volgende:
[..]
En als je financiën op orde zijn kun je best een jeugdopleiding starten. Ben er ook geljik mee begonnen en het heeft me nu al dit potentiële toppertje geleverd:
[ code verwijderd ]
Vanavond voor het eerst aan de bak in mijn jeugdteam
Yepquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die is lekker zeg! Alleen zonde van zn leeftijd al...
Primair positiespel, secundair korte pass ingesteld?
Voor de verkoop scheelt het natuurlijk wel, maar als je hem zelf verder gaat trainen maakt t niet zo gek veel uitquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:33 schreef Robar het volgende:
[..]
Yep
Als hij redelijk snel op goed komt, vind ik zijn leeftijd niet zo een probleem.
Ik train hem zelf.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Voor de verkoop scheelt het natuurlijk wel, maar als je hem zelf verder gaat trainen maakt t niet zo gek veel uit
Dit gaat hem worden! Ik voel het gewoon. Mijn eierstokken wapperen al 3 dagen aan één stuk door.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dus we staan aan het begin van een heuse clublegende
zie je nou hoe verwarrend je post wasquote:
Waar zie ik mijn teamidquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:18 schreef Flappekz het volgende:
En Zeroku, wat is je teamnaam en je teamid eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |