Volgend seizoen weer een seizoentje samen in de divisie vertoeven.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:52 schreef Gijs_ het volgende:
Helaas de kampioenswedstrijd 4-1 verloren, volkomen terecht overigens!![]()
De schorsing die één van m'n verdedigers al had en een andere def die geblesseerd uitviel maakte het compleet onmogelijk! Al met al toch een goed seizoen!
Goed gedaan piemel, voor m'n teauteau!quote:Op zondag 28 maart 2010 22:55 schreef TheVulture het volgende:
3-0 gewonnen van de koploper... volgende week heel misschien nog kampioen
PIEMEL WAKKER WORDEN!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Hij is nog niet overeind hoor....quote:Op maandag 29 maart 2010 09:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
PIEMEL WAKKER WORDEN!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Sjezus, en dat was nog de beste waar ze mee kwamen!quote:Hallo baas, goed je weer te spreken.
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Joep Wolbers is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 17 jaar.
Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij waardeloos. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Keepen ongeveer waardeloos zijn. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' waardeloos op het gebied van Verdedigen wordt!
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Het is weer maandagquote:Trainingsrapport
Je trainer Alexey Talpaz heeft het volgende vastgesteld:
Vaardigheidsniveau gedaald... Leif Uddgård Helaas, op het punt van scoren zakte hij van bovennatuurlijk naar wereldklasse.
Vaardigheidsniveau gedaald... Zigmunds Kudiņ¨ Helaas, op het punt van keepen zakte hij van redelijk naar matig.
Vaardigheidsniveau gedaald... Dinakar Krishnan Helaas, op het punt van spelhervattingen zakte hij van formidabel naar uitstekend.
Vaardigheidsniveau gedaald... Zbyněk Zumr Zijn prestaties op het gebied van positiespel zijn niet meer wat ze geweest zijn. Ze daalden van waardeloos naar rampzalig.
Bij mij valt het ng wel mee eigenlijk.quote:Op maandag 29 maart 2010 09:43 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Sjezus, en dat was nog de beste waar ze mee kwamen!
Klinkt best ok toch? Ik heb wel vaker spelers voorbij zien komen die bij het scoutingsrapport eigenlijk niets bijzonders leken, maar uiteindelijk tot erg mooie trainees uit zijn gegroeidquote:Op maandag 29 maart 2010 12:29 schreef Robar het volgende:
[..]
Bij mij valt het ng wel mee eigenlijk.
Jonge 15 jarige met matig vleugelspel en zwak postiespel, max van beiden nog niet bekend. Ik denk, laat ik het er maar op gokken. Eens kijken wat het wordt
Zo gaat het al week in week uit met mijn scouts. Nog geen week gehad zonder een potentieel goede speler.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Klinkt best ok toch? Ik heb wel vaker spelers voorbij zien komen die bij het scoutingsrapport eigenlijk niets bijzonders leken, maar uiteindelijk tot erg mooie trainees uit zijn gegroeid
quote:
* Hives gaat klaar zitten voor de piemel-invasiequote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
![]()
Ik maakte me zorgen om de piemels
Met mijn piemel is alles prima in orde!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
![]()
Ik maakte me zorgen om de piemels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |