haha ooopsquote:Op donderdag 9 november 2006 00:27 schreef Niek. het volgende:
[xBOX 360 #169] Met een heerlijke spelfuot in de TT
Ik heb ze beide in een bubbeltjesenvelop laten sturen, die checken ze sowieso nooit toch?quote:Op woensdag 8 november 2006 20:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mag ik je erop wijzen dat je de games niet in een pakket moet laten sturen ? Doe je dit wel dan ben je het haasje, want dan zal de douane je even trakteren op een flinke rekening(lees:belasting)Laat ze ''GIFT'' of het pakketje zetten of anders ''LAB TEST EQUIPMENT''
jawelquote:Op donderdag 9 november 2006 02:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik heb ze beide in een bubbeltjesenvelop laten sturen, die checken ze sowieso nooit toch?
Volgens mij niet, maar tis een pracht van een spel.quote:Op donderdag 9 november 2006 01:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kan Call of Duty 3 ook co-op?
Hij is wel mooi zeker hequote:Op donderdag 9 november 2006 08:11 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar tis een pracht van een spel.
als je de PAL versie hebt besteld wel jaquote:Op donderdag 9 november 2006 08:54 schreef nexhil het volgende:
Voor degene die gears of war via play-asia gekocht hebben... weten jullie wel zeker dat je hem hier kunt afspelen?
idd ik zie het al jaquote:Op donderdag 9 november 2006 08:55 schreef Tain het volgende:
[..]
als je de PAL versie hebt besteld wel ja
Heb CoD 3 ook in een bubbeltjesenvelop laten versturen, lijkt me idd minder verdacht dan een heel pakket.quote:Op donderdag 9 november 2006 02:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik heb ze beide in een bubbeltjesenvelop laten sturen, die checken ze sowieso nooit toch?
Maar die EU-versie kost dan weer ong. ¤60.. (¤55,nogwat +shipping)quote:Op donderdag 9 november 2006 08:55 schreef Tain het volgende:
[..]
als je de PAL versie hebt besteld wel ja
Belachelijk argument. CoD2 was bij de release een van de weinige titels die de moeite waard waren. Omdat er nu een wagonlading goede games voor de 360 aankomt zal CoD3 volgend jaar in de vergetelheid raken?quote:Op donderdag 9 november 2006 09:30 schreef BMH het volgende:
COD3 [afbeelding]
"Call of Duty 2 established itself as the game that, to this day, Xbox 360 owners still put in -- not just to show off their system, but because it makes the whole experience so intense, you want to jump back in and be there again. Even for those who wind up enjoying the online component, Call of Duty 3 will long since have been forgotten a year from now."
![]()
Lees de gamespot review dan maar nietquote:Op donderdag 9 november 2006 09:17 schreef Strolie75 het volgende:
tvp-je dan maar.
Volgende week GoW. Nu sterk zijn om niet naar de winkel te rennen om CoD3 te kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |