quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
\"PS3 launchtitels benaderen al de 25GB\"
Ik denk toch echt dat de 360 problemen gaat krijgen over een tijdje. Die HD DVD uitbreiding gaat opzeker gebruikt worden voor games binnen nu en 3 jaar.
Denk dat je het vooral gaat merken in kleinere werelden dan de PS3 aankan, maar ik ben bijv benieuwd hoe groot de wereld van Mass Effect gaat worden om te zien of dat echt een gemis zal wordenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:26 schreef Retuobak het volgende:
Ja, de problemen verwacht ik ook wel eigenlijk
was dat ook de reden dat fifa 2007 gestriped is voor de 360?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:33 schreef Tain het volgende:
[..]
[..]
Denk dat je het vooral gaat merken in kleinere werelden dan de PS3 aankan, maar ik ben bijv benieuwd hoe groot de wereld van Mass Effect gaat worden om te zien of dat echt een gemis zal worden
Dat was hoofdzakelijk een kosten-issuequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:38 schreef sakeh het volgende:
was dat ook de reden dat fifa 2007 gestriped is voor de 360?
EA claimt ieder geval dat ze teveel tijd nodig hadden voor de nieuwe engine van fifa voor de 360, maar dat lijken me twee aparte afdelingen al weet je niet wat EA doet om te bezuinigen op de kosten van een spelquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:38 schreef sakeh het volgende:
[..]
was dat ook de reden dat fifa 2007 gestriped is voor de 360?
zwaar eensquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat spel lijkt me nou helemaal niks
Mij ook niet, ik heb het niet op dat soort spellen...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat spel lijkt me nou helemaal niks
Ik denk dat het meevalt, als de ontwikkelaars nu games als assasins creed/gow/sc/rs en alle andere toppers kunnen maken dan kunnen ze dat ook over 2 jaar.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk toch echt dat de 360 problemen gaat krijgen over een tijdje. Die HD DVD uitbreiding gaat opzeker gebruikt worden voor games binnen nu en 3 jaar.
In het begin dacht men dat ook bij de PS2, toen het merendeel van de games op CD kwam.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:57 schreef Niek. het volgende:
Ik denk dat het meevalt, als de ontwikkelaars nu games als assasins creed/gow/sc/rs en alle andere toppers kunnen maken dan kunnen ze dat ook over 2 jaar.
http://tweakers.net/nieuws/44721/quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
welke andere??? Oh, die ene met die matige besturing? Hoe heet dat spel ook al weer.... je weet wel.. die ene die het moet hebben van zijn licenties en graphics in plaats van speelbaarheid....quote:
Compressietechnieken gingen de afgelopen generatie ook vooruit.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:27 schreef Panick het volgende:
http://tweakers.net/nieuws/44721/
De technologie staat niet stil ofzo.
HD!! HD!!!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Lekker hoor die next gen voetbalspellen. Na Fifa heeft ook PES veel beperkingen toz van de current gen versies![]()
Rarequote:
Morgenochtend ff bellen, laten ophalen, volgende week een nieuwe aan je voordeurquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:33 schreef Capo85 het volgende:
Net nu volgende week pes6 uitkomt begeeft mijn 360 het (Ring of death)...![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:24 schreef Erwtensoep het volgende:
je schijnt niet eens de replays te kunnen bewaren bij PES.
Echt waar zijn ze mee bezig....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
Duur hoorquote:Morgen oftewel vandaag komt Lumines Live op Arcade
1200 punten en 600 voor optionele pack.
wat zit er in die 600 points optional pack?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:03 schreef Chrizs het volgende:
Morgen oftewel vandaag komt Lumines Live op Arcade
* Full online multiplayer play over Xbox Live – battle your friends head-to-head
* Classic Lumines gameplay, including Challenge, Puzzle and vs. CPU modes
* All-new Skin Edit Mode allows you to re-mix the order of your unlocked skins to create a custom Lumines experience
* All-new Mission mode presents player with pre-designed Lumines puzzle scenarios
* Dynamic skins, sound effects and music optimized specifically for Lumines Live! in high-definition graphics and 5.1 channel surround audio
* Extensive downloadable content support over Xbox Live Marketplace – add new skins, puzzles, missions, artist packs and more
* Full suite of online leaderboards
Schijnt wel grappig spel te zijn, soort Tetris maar dan met muziek.quote:
Zal wel de MP zijn.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 07:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
wat zit er in die 600 points optional pack?
Ja, ik ook.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 07:50 schreef Chocobo het volgende:
Krijg kriebels na het zien van het SC topic
ah de MP zit er niet standaard bij?quote:
20 euroquote:Op woensdag 18 oktober 2006 07:57 schreef Strolie75 het volgende:
Hoeveel is 1800 M$ eigenlijk precies?
quote:major nelson:
The full version of the game will be 1200 points. Plus an optional pack for 600 points will also be available that will allow gamers to change their music scene as well as choose from 22 new skins. I'll post the moment 'Lumines Live' is available on the Marketplace. The actual time of availability will depend how the rest of the maintenance goes
http://www.majornelson.com/archive/2...e-preview.aspx
Ja je hebt gelijk.... online zal die ook niet echt veel gegamed worden hoor.... heb hem zelf voor de SP.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 07:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, ik ook.Maar dat is een game waar ik nog wel een paar maanden op kan wachten. Komt wel een keer....net als met CoD2
Zo zie je maar hoe foute info de wereld in wordt geholpen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 07:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ah de MP zit er niet standaard bij?
goed dan hoef ik lumines niet
Heeft Struikrover zijn Tetris.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:03 schreef Chrizs het volgende:
Morgen oftewel vandaag komt Lumines Live op Arcade
* Full online multiplayer play over Xbox Live – battle your friends head-to-head
* Classic Lumines gameplay, including Challenge, Puzzle and vs. CPU modes
* All-new Skin Edit Mode allows you to re-mix the order of your unlocked skins to create a custom Lumines experience
* All-new Mission mode presents player with pre-designed Lumines puzzle scenarios
* Dynamic skins, sound effects and music optimized specifically for Lumines Live! in high-definition graphics and 5.1 channel surround audio
* Extensive downloadable content support over Xbox Live Marketplace – add new skins, puzzles, missions, artist packs and more
* Full suite of online leaderboards
Er zal niks veranderd zijn, het is gewoon onderhoud. Misschien de site iets, maar daar kom ik toch bijna nooit. Ik houd niet van propagandamachines die het bestaan van de rest van de wereld ontkennen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:11 schreef bluebit het volgende:
zit op werk, maar xbox.com is nog steeds down...kunnen jullie wel al met de xbox op live komen?
wat is er nu precies veranderd?
Groetjes aan Mulderquote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik houd niet van propagandamachines die het bestaan van de rest van de wereld ontkennen.
ik wel, maar ik heb dan ook niet voor niets gedeeltelijk duits bloed, zit dus in mijn genenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik houd niet van propagandamachines die het bestaan van de rest van de wereld ontkennen.
<----quote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:16 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Heeft Struikrover zijn Tetris.
tvp.
Je kunt altijd eigen muziek opzettenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:43 schreef BMH het volgende:
Ik neem Lumines ook werkt met je eigen muziek?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:01 schreef Un4 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dit van FIFA fanboys komt die wat onzin lopen te spuien. Straks krijgen we nog het gerucht dat je geen steekpasses kunt geven..
![]()
Net weer een paar leveltjes condemned gedaan, wel een leuke game. Erg spannend soms.Idd, coolste level van Condemned.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
YTMND!
Gefeliciteerd![]()
Dat pak is echt zo fout.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:11 schreef Robhimself.2 het volgende:
Splinter Cell is cool!
Vanavond maar eens verkleed als een zwarte condoom servers hacken, mits Live weer naar behoren werkt...
With ribbings, for easy access..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:37 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Dat pak is echt zo fout.
Jammer overigens dat die guards a.i. bestuurd zijn...
Zeker! Als mijn vriendin me nou ff 30 euries wil lenen kan ik vandaag ff 2100 MS punten kopenquote:
Alleen 2vs2 via LIVE zit er niet inquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Lekker hoor die next gen voetbalspellen. Na Fifa heeft ook PES veel beperkingen toz van de current gen versies![]()
Proestquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:11 schreef Robhimself.2 het volgende:
Splinter Cell is cool!
Vanavond maar eens verkleed als een zwarte condoom servers hacken, mits Live weer naar behoren werkt...
Hahaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zeker! Als mijn vriendin me nou ff 30 euries wil lenen kan ik vandaag ff 2100 MS punten kopen
Jezus, kom eens een keer onder een trein ofzo irritant dom kkjoch.quote:
zo fijn altijd dat jij dingen roept zonder ergens een bron te vermelden, ga kakken op dat fifa van je!quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:57 schreef Panick het volgende:
[..]
Jezus, kom eens een keer onder een trein ofzo irritant dom kkjoch.
PROESTquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:57 schreef quantas het volgende:
[..]
zo fijn altijd dat jij dingen roept zonder ergens een bron te vermelden, ga kakken op dat fifa van je!
Je zal toch raar staan te kijken als het echt gebeurt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:57 schreef Panick het volgende:
[..]
Jezus, kom eens een keer onder een trein ofzo irritant dom kkjoch.
Ja, ik heb ook liever dat ie dood wordt geschoten door iemand uit de metro.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je zal toch raar staan te kijken als het echt gebeurt.
Plus een heel sumiere edit modequote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:55 schreef Panick het volgende:
[..]
Alleen 2vs2 via LIVE zit er niet in.
Dat van die edit mode is niet helemaal waar, je kan alleen geen clubnamen veranderen. Wel spelersnamen en specsquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:02 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Plus een heel sumiere edit mode
Gerucht:
Maar 8 stadions
Je kan geen replays bewaren
Verschrikkelijk jongen, heb je FIFA 07 al gespeeld?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:07 schreef jorienvdherik het volgende:
dat is geen gerucht meer, komt van een review site waar een pes 6 review op is
?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er zit ook slowdown in Gears of War
Moon Patrol ook men,quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw, en Halo 3 heeft ook slowdown trouwens
Ach, bijna elke game heeft dat zo nu en dan.....quote:
Maar FIFA nietquote:
Nee, FIFA is ontwikkeld door onze lieve Heer himself.quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:09 schreef Panick het volgende:
[..]
Verschrikkelijk jongen, heb je FIFA 07 al gespeeld?
Ja, leuk. Slik nu het dvdtje eens in voor de grap.
Die review gaf trouwens wel een dikke 9. Fifa daarentegen..
Ik kliktequote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
www.bordvoorje.kop
Uitstekend topisch hardhout.
Dat is inderdaad een zeer betrouwbare site ja.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:07 schreef jorienvdherik het volgende:
dat is geen gerucht meer, komt van een review site waar een pes 6 review op is
Jammer dat FOK! niet aan achievements doetquote:
Genieten zal je!! Ik was bang dat het concept teveel verandert zou zijn, maar het is er alleen maar beter op geworden! Het gevangenis level is niets minder dan impressive te noemen, zo vet. Tis net Shawshank/ prisonbreak.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Proest
Ik krijg hem vandaag binnen
He heerlijk om te lezen..... las ook dat er erg veel wow effecten en momenten in het spel voorkomen. Ben toch zo benieuwd.... van de MP snap ik nog maar weinig... de een zegt wel coop en de ander niet... die weer met bots... ik zie het wel !quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:39 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Genieten zal je!! Ik was bang dat het concept teveel verandert zou zijn, maar het is er alleen maar beter op geworden! Het gevangenis level is niets minder dan impressive te noemen, zo vet. Tis net Shawshank/ prisonbreak.
De rest is ook super in orde, speelt lekker, oogt mooi en ondanks minder sneakwerk toch rete spannend!
Co-op doe je tegen bots. Humans vs. A.I dus.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
He heerlijk om te lezen..... las ook dat er erg veel wow effecten en momenten in het spel voorkomen. Ben toch zo benieuwd.... van de MP snap ik nog maar weinig... de een zegt wel coop en de ander niet... die weer met bots... ik zie het wel !
GVD HIER NIETquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:46 schreef Chrizs het volgende:
Xbox live doet het weer........even.
heb lumines wel binne kunne trekken
Ja maar dat was toch voorheen ook zoquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:54 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Co-op doe je tegen bots. Humans vs. A.I dus.
Heb je daar een linkje van? En waneer komt ie eigenlijk uit? Die trailer met rennende zombie's was wel vet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:47 schreef mini-lellan het volgende:
Resident Evil 5 naar 360!
Was allang bekend maar ach.
Reken maar op 2008. Duurt nog heeeel lang.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:13 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Heb je daar een linkje van? En waneer komt ie eigenlijk uit? Die trailer met rennende zombie's was wel vet.
Dat komt omdat hij geen idee heeftquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:35 schreef Gajes het volgende:
Iemand al SC gespot bij de grotere speelgoedwinkels? Was gisteren bij E-plaza en die gozer zei dat hij hem pas de 26e binnen had! Ik zei dat is toch voor andere consoles en x360 is toch eerder, maar hij wou me niet geloven!
Nope.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja maar dat was toch voorheen ook zo
Oh,... ik deed coop missies met een vriend van me gewoon tegen de computer.... is dat niet hetzelfdequote:
Ja, het kon idd. Maar je kon ook humans vs. humans doen. Dat gaat nu niet meer.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oh,... ik deed coop missies met een vriend van me gewoon tegen de computer.... is dat niet hetzelfde![]()
Nou iig ga ik vanavond eerst een stukje SP doen om in te komen.
Tegen elkaar is juist geen coopquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:28 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Ja, het kon idd. Maar je kon ook humans vs. humans doen. Dat gaat nu niet meer.
Wat is dat voor ietsquote:
Tis ook gewoon een kut spel.. neem een stuur en ga rondjes rijden, of neem een Gun en schiet op alles wat beweegtquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:04 schreef Mystikvm het volgende:
Ik kan de eerste missie in Splinter Cell op easy niet eens uitspelen.
Ik denk dat ik maar moet stoppen met gamen, beetje zonde van mijn geld op deze manier, kom echt geen steek verder.
Goed om te lezen, dan hoef ik dat spel ook niet te gaan proberen bedankt!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:04 schreef Mystikvm het volgende:
oefening baart kunst!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:04 schreef Mystikvm het volgende:
Ik denk dat ik maar moet stoppen met gamen, beetje zonde van mijn geld op deze manier, kom echt geen steek verder.
Ik denk dat het eerder aan mij ligt. Voor diegenen die het wel gehaald hebben:quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:06 schreef pmponer het volgende:
[..]
Goed om te lezen, dan hoef ik dat spel ook niet te gaan proberen bedankt!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
live doet het vandaag niet. ze zijn met updates bezig.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:11 schreef quantas het volgende:
heeft iemand misschien het nummer van de xbox support line voor mij, ik kan dat live via die draadloze adapter maar niet fixen!
heb het al gevonden, laat maar!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:13 schreef rihago het volgende:
[..]
live doet het vandaag niet. ze zijn met updates bezig.
check http://www.xbox.com/
Live is al een paar uur upquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:30 schreef Chocobo het volgende:
Wanneer is Live weer up dan?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder aan mij ligt. Voor diegenen die het wel gehaald hebben:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
quote:Er vinden momenteel onderhoudswerkzaamheden plaats op Xbox.com.
De site is binnenkort weer beschikbaar met informatie over de Xbox, Xbox 360 en je favoriete games!
ATARI CONTACTquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:23 schreef Klonk het volgende:
ja, ja, ik ben er door gekomen door me te melden bij de oude xbox service, na een heleboel flauwekul aan te hebben gehoord doen zij helemaal niets, behalve het advies om een dvd te kijken om te kijken of er iets mee gebeurt, en aangezien zij TDU niet maken is het hun dus worst, echt geweldig.....
miskoopquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Vanmiddag gekocht voor 25 euro 2e hands
[afbeelding]
eerdere delen nooit gespeeld, maar lijkt me zo gaaf spel![]()
volgende week vakantie komt wel goed dus![]()
Ik vond van wel.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:05 schreef jorienvdherik het volgende:
zal wel niet
Praat geen poep manquote:
Ik hoefde mijn HD geen eens mee te sturen, was ik wel blij om want dan raakte ik mijn savegames niet kwijt, ik heb dus alleen de console opgestuurd, geen controllers kabels op HD'squote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:07 schreef Capo85 het volgende:
Klopt het dat je voor reparatie van je 360 alleen de console incl hdd en voedingsadapter moet mee sturen? Ik heb net support gebeld omdat die van mij het heeft begeven maar ben dit vergeten te vragen. Ik wil niet weer meer dan een uur in de wacht staan![]()
Jesus christ, dat fucking netwerk is down.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:21 schreef HomerJ het volgende:
Splinter Cell net binnen gehad, eerst uur problemen met inloggen gehad en nu al 2x vastgelopen. Misschien toch maar ruilen![]()
Dat domme ook van sommige mensenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:22 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Jesus christ, dat fucking netwerk is down.
Gelijk schuld op (de) game(s) afschuiven... tsjonge jonge.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:22 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Jesus christ, dat fucking netwerk is down.
Gelijk schuld op (de) game(s) afschuiven... tsjonge jonge.
Kut man, gelijk ruilen dan maar!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:27 schreef BMH het volgende:
[..].. het is het spel. Crasht hier ook heel vaak terwijl live maar 1 keer eruit geknalt is
Dat komt mooi uit dan.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:20 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Gaast....... Met zo'n instelling verdien je die game zelf ook niet. Sorry hoor.
Nepgamer.quote:
Nintendogsquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:49 schreef =HellFire= het volgende:
Ok kids! Remember this:
A game with loads of 10's CAN'T be wrong.
Ook al zo'n geniaal concept. Serieus, dat je het niet trekt ligt NIET aan de game. Ligt overigens ook niet aan jouw persoontje, tis meer gewoon... voorkeur... en smaak.quote:
Krijg de game morgen pas binnen. Hopelijk hoef ik niet te bitchen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:58 schreef Atuniel het volgende:
Zijn er ook mensen die nergens last van hebben![]()
In de multiplayer?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:54 schreef HomerJ het volgende:
Al voor de 4e keer vastgelopen, dit kan je toch niet menen![]()
Kan je bij Zuiderpark je geld terugkrijgen?
Kon je beter je 360 verwisselenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:19 schreef Klonk het volgende:
Dixons heeft het netjes opgelost, nieuw spel meegekregen en zij ontdekte ook een paar grote ronde krassen, dus heb ik een beroerde drive, morgen de schatjes van de customerservice maar weer eens lastig vallen
quote:EA ANNOUNCES DEF JAM: ICON FOR PLAYSTATION 3 AND XBOX 360 EA Chicago, the Creator of the Acclaimed EA SPORTS Fight Night Franchise, Partners with Def Jam Interactive to Redefine Hip-hop, Music and Fighting Games
REDWOOD CITY, Calif. – October 18, 2006 – Electronic Arts (NASDAQ: ERTS), in partnership with Def Jam Interactive, announced today that DEF JAM: ICON™ will be released for the PLAYSTATION®3 computer entertainment system and the Xbox 360™ video game and entertainment system in March 2007 in North America and Europe. Infusing hip-hop music, culture and lifestyle into the gameplay, EA Chicago and urban lifestyle powerhouse Def Jam Interactive, continue to push the boundaries of game development bringing unique and innovative content to the next generation of gaming.
“Music is the cornerstone of hip-hop culture so we wanted to incorporate music and rhythm into the actual gameplay mechanics,” said Kudo Tsunoda, executive producer and General Manager of EA Chicago. “In DEF JAM: ICON, we are changing the way fighting games are played! We are completely innovating the role of the environments in the games, moving from the typical lifeless arenas the hip-hop celebrities are fighting in to environments that play an instrumental part in the fight where they will react to the music and interact with both characters like a third fighter.”
EA Chicago is delivering star-stunning action and bone breaking beats as players live out the life of a hip hop mogul, going from rags to riches. Incorporating hip-hop culture into every aspect of the game, DEF JAM: ICON will deliver the intensity of a no-holds-barred street fight but with style and rhythm. Music will effect how players fight in each venue and environmental interactions and hazards will become a key strategy to staying alive.
EA Chicago’s unique fighting gameplay controls introduce a new way for gamers to fight as they assume the role of top celebrity characters such as Ludacris, T.I. and Big Boi. Innovative controls give better feedback to players so they feel like they’re actually throwing the combat moves. Gamers can now fight with the style and flash of the superstar personalities.
“The Def Jam Interactive – EA relationship has expanded into a new frontier with EA Chicago’s breakthrough technology. We have worked very closely with the team to ensure that authentic hip-hop culture and lifestyle permeates through every part of the product. DEF JAM: ICON will guarantee the ultimate combination of a real hip-hop experience and revolutionary fighting gameplay,” said Lauren Wirtzer, VP Marketing, Def Jam Enterprises.
DEF JAM: ICON is scheduled to ship in March 2007 for the PLAYSTATION®3 system and Xbox 360™. DEF JAM: ICON has not yet been rated by PEGI or the USK.
Nou wat een geniaal concept zeg...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:06 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ook al zo'n geniaal concept. Serieus, dat je het niet trekt ligt NIET aan de game. Ligt overigens ook niet aan jouw persoontje, tis meer gewoon... voorkeur... en smaak.
Want smaak.. sja.. you know!
Dude! Misschien ben jij niet de enige die problemen heeft met LIVE, lees daarom eens een pagina terug!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:37 schreef jp84 het volgende:
keb sinds vandaag een 360 premium met TDU,
uiteraard werkt Live weer is niet bij mij :|
ik heb het direct aangesloten op mijn UTP modem, werkt op de PC, PS2 etc.
het instellen op de 360 (paarse scherm):
Wired geeft ie aan maar bij IP geeft ie een fout aan.
deze foutcodes:
W: 0000 - 000B
X: 4000 - 1001
Y: 0000 - 0000
Z: 0000 - 0000
weet iemand de oplossing?
ik weet dat live eruit ligt nu, maar dat moet toch niet het probleem zijn?
daar gaan we morgen maar eens aan werken, heb voor vandaag genoeg MS onzin gehad...quote:
ik weet dat live er uit ligt, maar dan zou hij toch wel een IP moeten vinden, de status van live is pas een stuk verder op dat paarse setup scherm.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:42 schreef NX het volgende:
[..]
Dude! Misschien ben jij niet de enige die problemen heeft met LIVE, lees daarom eens een pagina terug!
LIVE LIGT ERUIT!
Tjeeez...
Meer info aub...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:46 schreef jp84 het volgende:
[..]
ik weet dat live er uit ligt, maar dan zou hij toch wel een IP moeten vinden, de status van live is pas een stuk verder op dat paarse setup scherm.
voor 20 euro mag je 'm opsturen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:45 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb Splinter Cell dubbel dus voor de mensen die interesse hebben
Hehe, hopelijk kan ik die ook nog scoren, kep al 2 exclusieve faceplates.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:57 schreef jorienvdherik het volgende:
ik heb nog een splinter cell double agent faceplate te koop
biedenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:57 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Hehe, hopelijk kan ik die ook nog scoren, kep al 2 exclusieve faceplates.
is al 42 gebodenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:02 schreef Cubewoods het volgende:
30 euro voor Splintercell :p
@ Wessiej
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:37 schreef jp84 het volgende:
keb sinds vandaag een 360 premium met TDU,
uiteraard werkt Live weer is niet bij mij :|
ik weet dat live eruit ligt nu, maar dat moet toch niet het probleem zijn?
quote:
Oftewel: De xbox krijgt geen IP toegewezen.quote:maar bij IP geeft ie een fout aan.
oblivionquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:19 schreef MaxPowered het volgende:
Hoi,
Heb een vraagje..
Ben erg fan van RPG's op de PC zoals World Of Warcraft, etcetera.
Wat is nou echt een vette game in dat genre op de 360? En welke kun je multiplayer spelen?
thx alvast,
m@x
The Elder Scrolls: Oblivion is waarschijnlijk de beste RPG op de 360 op dit moment. Maar die heeft geen multiplayer.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:19 schreef MaxPowered het volgende:
Hoi,
Heb een vraagje..
Wat is nou echt een vette game in dat genre op de 360? En welke kun je multiplayer spelen?
thx alvast,
m@x
Qua rpg heb je Oblivion en Enchanted Arms. Online heb je op dit moment alleen Final Fantasy.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:19 schreef MaxPowered het volgende:
Hoi,
Heb een vraagje..
thx alvast,
m@x
quote:Woensdag 18 oktober 2006 - Slecht nieuws voor onze geliefde oosterburen. Dé topper van dit jaar, Gears of War natuurlijk, zal daar niet in de winkels verschijnen. De geruchten waren er al en Microsoft heeft het bericht vandaag bevestigd. De reden daarvoor? Gears of War zou veel te gewelddadig zijn voor die arme gamers daar.
Spelbreker is de Duitse USK, die games van een leeftijdsstempel voorziet. Al eerder waren er problemen met gewelddadige games in Duitsland. Vaak werd bloed groen gemaakt om een spel minder aanstootgevend te maken of werden bepaalde 'gores' zelfs helemaal uit het spel gesloopt.
De USK heeft met ontwikkelaar Epic Games echter afgesproken om daar dit keer niet aan te beginnen. Niet alleen zou het een te grote nadelige invloed op de gameplay van Gears of War hebben, ook zou het problemen op Xbox Live kunnen veroorzaken.
Natuurlijk valt er voor de slimme Duitser wel een oplossing te bedenken. Even naar het grensgebied rijden of de game gewoon uit een ander Europees land importeren, maar een beslissing als deze blijft natuurlijk zuur.
Ga eerst een rustig aan de SP beginnen..... de eerste paar levels helpen je vast door het spel heen. Ga niet te snel en lees goed wat er staat. Ik ga er zelf zo ook aan beginnen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:49 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Splintercell bij Media gehaald voor 59 pleuro...ik snap er nog niet zoveel van![]()
p.s. Kom je alleen bij MP terecht in de gevangenis? Of ook gewoon SP?
Allang toch ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ga eerst een rustig aan de SP beginnen..... de eerste paar levels helpen je vast door het spel heen. Ga niet te snel en lees goed wat er staat. Ik ga er zelf zo ook aan beginnen.
Is Live alweer up trouwens?
Je hebt wat teveel games en je wilt teveel spelen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:01 schreef Retarded het volgende:
ok... kameo is geweldig! Wat een gevarieerde originele game zeg! Nu al mijn favoriet op de 360![]()
Zijn nu dus sowieso 4 games die ik houd:
Kameo
DOA4
PGR3
Hitman
en misschien Tiger Woods ook maar... wel leuk voor tussendoor
Wijze woordenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:57 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Je hebt wat teveel games en je wilt teveel spelen.
Neem eerst es de tijd om een spel te verkennen en ga niet na een kwartiertje spelen een nieuw spel erin doen.
GRAW is toch op zekers een goeie game.
Tis maar een tip.
GRAW is een goede game, maar ik ben nooit een fan geweest van tactische games. GRAW is teveel denken, en te weinig schieten ... niets voor mij dusquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:57 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Je hebt wat teveel games en je wilt teveel spelen.
Neem eerst es de tijd om een spel te verkennen en ga niet na een kwartiertje spelen een nieuw spel erin doen.
GRAW is toch op zekers een goeie game.
Tis maar een tip.
Vond Ghost Recon 2 ook pure bagger.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:02 schreef Retarded het volgende:
[..]
GRAW is een goede game, maar ik ben nooit een fan geweest van tactische games. GRAW is teveel denken, en te weinig schieten ... niets voor mij dusVond deel 2 ook al niet veel aan... maargoed, ben nu wat verder met Tiger Woods, en die game is toch wel erg leuk
Nu hoeft alleen King Kong me nog maar te overtuigen
Eigenlijk zou ik het niet erg vinden als dit in Nederland zou gebeuren...quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:19 schreef H.Flick het volgende:
Zijn er problemen met Live ofzo? Ik probeer al de hele tijd een CC toe te voegen, maar het lukt niet.
Precies wat ik zei, sommige dingen functioneren wel en andere weer niet, dit kan voor iedereen verschillen volgens xbox.com!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:20 schreef H.Flick het volgende:
Downloaden van Live gaat wel, maar prepaid kaarten redeemen of CC's toevoegen lukt me niet.
En ik wil Lumines.
Zielige Duitsersquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:19 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoals Marcus zou zeggen: DOWN TO ONE MORE MONTH! SWEET!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:19 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
HeeeeeeeeL VeeeeeeeeLquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Hoeveel xbox nerds zouden er vandaag en gisteren zelfmoord hebben gepleegd?
Ze hebben ooit een periode gehad dat ze 50 euro waren allemaal, maar verder zijn ze nooit echt goedkoper geweest dan de rest geloof ik ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:59 schreef jorienvdherik het volgende:
spellen bij media markt zijn dus ook niet echt meer veel goedkoper ?
ben benieuwd naar de prijs als fifa 2007 daar komt namelijkquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:22 schreef Niek. het volgende:
Met aanbiedingen is Media Markt vaak goedkoper, de normale prijzen die ze rekenen zijn ook de gangabre prijzen of ze zijn zelfs duurder, mediamarkt is lang niet altijd de goedkoopste.
Heb je SC nog? hoeveel vraag je ervoor?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ben benieuwd naar de prijs als fifa 2007 daar komt namelijk
die bots stinken man, bovennatuurlijke AI, als je gezien bent kom je niet meer van ze af, of je nou in het donker zit zonder ook maar iets te gebruiken of niet..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:24 schreef Robhimself.2 het volgende:
Heh, zojuist met Gamedemon en Dr. Sarasani ff SC gespeeld. Eerst Wij tegen bots, wat schreeuwen en vloeken was. Daarna Gamedemon en Sara tegen mij. Ik als spy, zij als Merc.
Dat is pas gaaf, steeds hier een lampie uit doen, verderop omhoog klimmen en hacken terwijl je zaklampjes ziet schijnen. Veel leuker dan tegen bots!!Een van de 2 had me kapot geschoten.
Maar met 1x een gebroken nek en 1 knockout voor mij, verloor ik met een smile.Ik vraag me alleen af of je net als in de laatste Splinter Cell iets in iemands oor kan fluisteren voordat je z'n nek breekt.
Online gedeelte, mits met andere mensen (no bots) is ERRUG spannend!!
Dat hebben we nu wetenschappelijk bewezen. Ala brainiac!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
die bots stinken man, bovennatuurlijke AI, als je gezien bent kom je niet meer van ze af, of je nou in het donker zit zonder ook maar iets te gebruiken of niet..
Ik kon jou niet zien totdat je electonica gebruikte als spy zijnde, toen was je de mijne, daarvoor echt niet.
Bots zijn dus kut
ja die controller begint dan te trillen als je dichtbij bent ofzo, snap alleen niet precies hoe dat nou werktquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:34 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Dat hebben we nu wetenschappelijk bewezen. Ala brainiac!
Maar ik had idd geen rekening gehouden met jullie EMP. Oja, op een gegeven moment liepen jullie buiten en ik hing letterlijk enkele meters boven jullie terwijl ik alleen nog naar beneden kon, toen ging mn hart wel tekeer!
SP is helemaal goed, mits je de vorige delen ook gespeeld hebt, anders is het flink wennen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:35 schreef Niek. het volgende:
Hoe is de singleplayer? zit namelijk erg te twijfelen om hem te gaan kopen.
Motion detector. Hoe sneller de "beat", hoe dichterbij ik ben. Blijft ie trillen, dan heb ik je waarschijnlijk al te pakken.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ja die controller begint dan te trillen als je dichtbij bent ofzo, snap alleen niet precies hoe dat nou werkt
Doe het lekker zelf, Stig NL. Ben lui, sorry.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:50 schreef HomerJ het volgende:
Heb me afgelopen uren ook flink vermaakt met de Multiplayer, het duurt even voor je erin komt, maar als je eenmaal in een game zit is het ook echt geweldigAls Spies moest ik in me eentje(die andere 2 quitte meteen) tegen 3 mercs, en ik won ook nog. Dat haven-level is vet
![]()
Voor iedereen die nog speelt voeg me even toe(ik vergeet 't altijd te doen)
Max Crater
Dat, een geil Tshirt en een kassabon... Nu nog een fatsoenlijke TV begin volgend jaarquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:19 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
alleen de faceplatequote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:35 schreef Niek. het volgende:
Hoe is de singleplayer? zit namelijk erg te twijfelen om hem te gaan kopen.
Ik dacht het spelquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
alleen de faceplate
intresse ?
Ja,.... klaar zeg ik jequote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:19 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Handellen bij V&A aubquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
alleen de faceplate
intresse ?
Ja zeg dat.quote:
Je bent in de war met België wat het bovenstaande betreft.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:51 schreef twi het volgende:
in een donker hoekje hun kindertjes verkrachten.
Ach, ze hebben ook Internet en buurlanden als Nederland.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Duitsers en geweld dat gaat niet samen he![]()
zoooo danquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:51 schreef twi het volgende:
Als ik Epic was zou ik Gears of War dus wereldwijd regiovrij maken. Gelijk van al dat gelazer af van die tere zieltjes die ongetwijfeld thuis stiekum in een donker hoekje hun kindertjes verkrachten.
Ziet er goed uit.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 07:53 schreef Strolie75 het volgende:
Damn...
Overdag-level van Rainbow Six: Vegas
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lockdown viel inderdaad tegen..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:08 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.
Wacht wel eerst ff voordat ik hem haal omdat Lockdown ook wel tegenviel.
Kijk er eigenlijk wel weer naar uit.
Dat geeft Ubisoft zelf ook toe, Vegas waar dan ook ontwikkeld door het team dat verantwoordelijk was voor Rainbow Six: 3.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:28 schreef Atuniel het volgende:
Lockdown viel inderdaad tegen..
Ik lees de reviews wel... trouwens heb het druk zat tegen die tijd.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat geeft Ubisoft zelf ook toe, Vegas waar dan ook ontwikkeld door het team dat verantwoordelijk was voor Rainbow Six: 3.
Ik wil je anders wel even stompen voordat je aan je spel gaat beginnenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:51 schreef bluebit het volgende:
GoW ga ik begin volgende maand wel pre orderen, eerst even wachten op salaris.
Gisteren weer wezen paintballen, staat wat mij betreft vrijwel gelijk aan een goede shooter op de xbox spelen. Alleen hou ik aan het paintballen toch wel regelmatig een blauwe plek over en spierpijn natuurlijk.
Komt er nog meer uit dan ?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:37 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik lees de reviews wel... trouwens heb het druk zat tegen die tijd.
waar?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:46 schreef Morthill het volgende:
Vandaag nog ff de collector's edition van GoW pre-orderen en dan ben ik denk ik wel klaar de komende tijd. PES6 komt ook al binnen.
quote:Er zijn nog weer beperkte aantallen van deze titel beschikbaar gekomen voor release. De hype rond de game loopt op en collectors versies worden UITERST SUMMIER verpreid.
De Collectors uitgave van Gears of War zal beperkt verkrijgbaar zijn!
Hoes en de extra'squote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:51 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga voor de gewone editie...ik vind die collector's edition afzetterij puur bedoelt om je ¤ 10 euro meer uit de zak te kloppen.
Games staan bij mij in een afgesloten kast, en die artbooks stellen niks voor. Ik vind het geen 10 euro waard. Games zijn al duur zat.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:39 schreef gijsje79 het volgende:
Hoes en de extra's
Staat er leuk bij.
Bull shit, dat zeggen ze alleen maar omdat je dan gaat pre-orderen en zij zeker zijn van goede afzet.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:27 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
waar?
[..]
[quote]Er zijn nog weer beperkte aantallen van deze titel beschikbaar gekomen voor release. De hype rond de game loopt op en collectors versies worden UITERST SUMMIER verpreid.
De Collectors uitgave van Gears of War zal beperkt verkrijgbaar zijn![quote]
Veel bloom gebruikt. Maar verder ziet hij er idd toppie uit.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 07:53 schreef Strolie75 het volgende:
Damn...
Overdag-level van Rainbow Six: Vegas
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hmm gebeurde dat scrambled beeldscherm ooktijdens het opstarten? Dit probleem heb ik gehad en daar voor heb ik hem idd moeten opsturen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:52 schreef Ceased2Be het volgende:
*jank*
Gisteren besloot m'n 360 ineens om de haverklap te crashen... geen ring of death, maar wel compleet bevroren met een scrambled scherm
Oververhit en even uit laten staan of een gevalletje customer support?
Net even opgestart en ja... even een flits wat van die blokjes over het beeld heen voordat het 360 logo komt.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:56 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Hmm gebeurde dat scrambled beeldscherm ooktijdens het opstarten? Dit probleem heb ik gehad en daar voor heb ik hem idd moeten opsturen.
Toen ik belde vroeg die kerel of het probleem er ook was zonder HD, en toen had ik precies hetzelfde probleem. keer op keer. Dus het was duidelijk dat het niks met de HD te maken had, in dat geval hoef je hem niet met HD op te sturen en mag je je savegames gewoon houden.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:57 schreef Ceased2Be het volgende:
Net even opgestart en ja... even een flits wat van die blokjes over het beeld heen voordat het 360 logo komt.
Moest je HD ook mee? anders moet ik zo even een memorycard gaan aanschaffen.
sinds februari heb ik hem blijft gewoon levenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:54 schreef Panick het volgende:
Hij gaat echt bij iedereen stuk he?.
Ik heb echt 0.0 last gehad.. 1x een crash bij PGR3.. En ik speel behoorlijk vaak en onwijs lang ook soms. (heb inmiddels 9 spellen)
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:28 schreef GokuSFE het volgende:
Dit zijn de betere collectors editions: http://www.play-asia.com/paOS-13-71-fc-49-en-70-1o6i.html
En al confirmed regiovrij.
Laadtijden zijn bij elk spel dramatisch vind ik. Top Spin en MotoGP 06 spannen de kroon wel uit mijn collectiequote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:47 schreef Woutervn het volgende:
Ik heb ook bijna geen problemen met mijn Xbox gehad. Heb hem ook sinds de launch. Hij lijkt
alleen tijdens de laadtijden van SC vast te lopen, maar dan gaat hij daarna gewoon door. Ligt dat
aan de machine of zijn de laadtijden van SC bij jullie ook zo lang?
Oblivion...niet lang, maar wel vaak.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:56 schreef -Struikrover- het volgende:
Laadtijden zijn bij elk spel dramatisch vind ik. Top Spin en MotoGP 06 spannen de kroon wel uit mijn collectie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |