Ga eerst een rustig aan de SP beginnen..... de eerste paar levels helpen je vast door het spel heen. Ga niet te snel en lees goed wat er staat. Ik ga er zelf zo ook aan beginnen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:49 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Splintercell bij Media gehaald voor 59 pleuro...ik snap er nog niet zoveel van![]()
p.s. Kom je alleen bij MP terecht in de gevangenis? Of ook gewoon SP?
Allang toch ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ga eerst een rustig aan de SP beginnen..... de eerste paar levels helpen je vast door het spel heen. Ga niet te snel en lees goed wat er staat. Ik ga er zelf zo ook aan beginnen.
Is Live alweer up trouwens?
Je hebt wat teveel games en je wilt teveel spelen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:01 schreef Retarded het volgende:
ok... kameo is geweldig! Wat een gevarieerde originele game zeg! Nu al mijn favoriet op de 360![]()
Zijn nu dus sowieso 4 games die ik houd:
Kameo
DOA4
PGR3
Hitman
en misschien Tiger Woods ook maar... wel leuk voor tussendoor
Wijze woordenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:57 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Je hebt wat teveel games en je wilt teveel spelen.
Neem eerst es de tijd om een spel te verkennen en ga niet na een kwartiertje spelen een nieuw spel erin doen.
GRAW is toch op zekers een goeie game.
Tis maar een tip.
GRAW is een goede game, maar ik ben nooit een fan geweest van tactische games. GRAW is teveel denken, en te weinig schieten ... niets voor mij dusquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:57 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Je hebt wat teveel games en je wilt teveel spelen.
Neem eerst es de tijd om een spel te verkennen en ga niet na een kwartiertje spelen een nieuw spel erin doen.
GRAW is toch op zekers een goeie game.
Tis maar een tip.
Vond Ghost Recon 2 ook pure bagger.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:02 schreef Retarded het volgende:
[..]
GRAW is een goede game, maar ik ben nooit een fan geweest van tactische games. GRAW is teveel denken, en te weinig schieten ... niets voor mij dusVond deel 2 ook al niet veel aan... maargoed, ben nu wat verder met Tiger Woods, en die game is toch wel erg leuk
Nu hoeft alleen King Kong me nog maar te overtuigen
Eigenlijk zou ik het niet erg vinden als dit in Nederland zou gebeuren...quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:19 schreef H.Flick het volgende:
Zijn er problemen met Live ofzo? Ik probeer al de hele tijd een CC toe te voegen, maar het lukt niet.
Precies wat ik zei, sommige dingen functioneren wel en andere weer niet, dit kan voor iedereen verschillen volgens xbox.com!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:20 schreef H.Flick het volgende:
Downloaden van Live gaat wel, maar prepaid kaarten redeemen of CC's toevoegen lukt me niet.
En ik wil Lumines.
Zielige Duitsersquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:19 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoals Marcus zou zeggen: DOWN TO ONE MORE MONTH! SWEET!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:19 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
HeeeeeeeeL VeeeeeeeeLquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Hoeveel xbox nerds zouden er vandaag en gisteren zelfmoord hebben gepleegd?
Ze hebben ooit een periode gehad dat ze 50 euro waren allemaal, maar verder zijn ze nooit echt goedkoper geweest dan de rest geloof ik ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:59 schreef jorienvdherik het volgende:
spellen bij media markt zijn dus ook niet echt meer veel goedkoper ?
ben benieuwd naar de prijs als fifa 2007 daar komt namelijkquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:22 schreef Niek. het volgende:
Met aanbiedingen is Media Markt vaak goedkoper, de normale prijzen die ze rekenen zijn ook de gangabre prijzen of ze zijn zelfs duurder, mediamarkt is lang niet altijd de goedkoopste.
Heb je SC nog? hoeveel vraag je ervoor?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ben benieuwd naar de prijs als fifa 2007 daar komt namelijk
die bots stinken man, bovennatuurlijke AI, als je gezien bent kom je niet meer van ze af, of je nou in het donker zit zonder ook maar iets te gebruiken of niet..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:24 schreef Robhimself.2 het volgende:
Heh, zojuist met Gamedemon en Dr. Sarasani ff SC gespeeld. Eerst Wij tegen bots, wat schreeuwen en vloeken was. Daarna Gamedemon en Sara tegen mij. Ik als spy, zij als Merc.
Dat is pas gaaf, steeds hier een lampie uit doen, verderop omhoog klimmen en hacken terwijl je zaklampjes ziet schijnen. Veel leuker dan tegen bots!!Een van de 2 had me kapot geschoten.
Maar met 1x een gebroken nek en 1 knockout voor mij, verloor ik met een smile.Ik vraag me alleen af of je net als in de laatste Splinter Cell iets in iemands oor kan fluisteren voordat je z'n nek breekt.
Online gedeelte, mits met andere mensen (no bots) is ERRUG spannend!!
Dat hebben we nu wetenschappelijk bewezen. Ala brainiac!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
die bots stinken man, bovennatuurlijke AI, als je gezien bent kom je niet meer van ze af, of je nou in het donker zit zonder ook maar iets te gebruiken of niet..
Ik kon jou niet zien totdat je electonica gebruikte als spy zijnde, toen was je de mijne, daarvoor echt niet.
Bots zijn dus kut
ja die controller begint dan te trillen als je dichtbij bent ofzo, snap alleen niet precies hoe dat nou werktquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:34 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Dat hebben we nu wetenschappelijk bewezen. Ala brainiac!
Maar ik had idd geen rekening gehouden met jullie EMP. Oja, op een gegeven moment liepen jullie buiten en ik hing letterlijk enkele meters boven jullie terwijl ik alleen nog naar beneden kon, toen ging mn hart wel tekeer!
SP is helemaal goed, mits je de vorige delen ook gespeeld hebt, anders is het flink wennen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:35 schreef Niek. het volgende:
Hoe is de singleplayer? zit namelijk erg te twijfelen om hem te gaan kopen.
Motion detector. Hoe sneller de "beat", hoe dichterbij ik ben. Blijft ie trillen, dan heb ik je waarschijnlijk al te pakken.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ja die controller begint dan te trillen als je dichtbij bent ofzo, snap alleen niet precies hoe dat nou werkt
Doe het lekker zelf, Stig NL. Ben lui, sorry.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:50 schreef HomerJ het volgende:
Heb me afgelopen uren ook flink vermaakt met de Multiplayer, het duurt even voor je erin komt, maar als je eenmaal in een game zit is het ook echt geweldigAls Spies moest ik in me eentje(die andere 2 quitte meteen) tegen 3 mercs, en ik won ook nog. Dat haven-level is vet
![]()
Voor iedereen die nog speelt voeg me even toe(ik vergeet 't altijd te doen)
Max Crater
Dat, een geil Tshirt en een kassabon... Nu nog een fatsoenlijke TV begin volgend jaarquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:19 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
alleen de faceplatequote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:35 schreef Niek. het volgende:
Hoe is de singleplayer? zit namelijk erg te twijfelen om hem te gaan kopen.
Ik dacht het spelquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
alleen de faceplate
intresse ?
Ja,.... klaar zeg ik jequote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:19 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Handellen bij V&A aubquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
alleen de faceplate
intresse ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |