Reken maar op 2008. Duurt nog heeeel lang.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:13 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Heb je daar een linkje van? En waneer komt ie eigenlijk uit? Die trailer met rennende zombie's was wel vet.
Dat komt omdat hij geen idee heeftquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:35 schreef Gajes het volgende:
Iemand al SC gespot bij de grotere speelgoedwinkels? Was gisteren bij E-plaza en die gozer zei dat hij hem pas de 26e binnen had! Ik zei dat is toch voor andere consoles en x360 is toch eerder, maar hij wou me niet geloven!
Nope.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja maar dat was toch voorheen ook zo
Oh,... ik deed coop missies met een vriend van me gewoon tegen de computer.... is dat niet hetzelfdequote:
Ja, het kon idd. Maar je kon ook humans vs. humans doen. Dat gaat nu niet meer.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oh,... ik deed coop missies met een vriend van me gewoon tegen de computer.... is dat niet hetzelfde![]()
Nou iig ga ik vanavond eerst een stukje SP doen om in te komen.
Tegen elkaar is juist geen coopquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:28 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Ja, het kon idd. Maar je kon ook humans vs. humans doen. Dat gaat nu niet meer.
Wat is dat voor ietsquote:
Tis ook gewoon een kut spel.. neem een stuur en ga rondjes rijden, of neem een Gun en schiet op alles wat beweegtquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:04 schreef Mystikvm het volgende:
Ik kan de eerste missie in Splinter Cell op easy niet eens uitspelen.
Ik denk dat ik maar moet stoppen met gamen, beetje zonde van mijn geld op deze manier, kom echt geen steek verder.
Goed om te lezen, dan hoef ik dat spel ook niet te gaan proberen bedankt!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:04 schreef Mystikvm het volgende:
oefening baart kunst!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:04 schreef Mystikvm het volgende:
Ik denk dat ik maar moet stoppen met gamen, beetje zonde van mijn geld op deze manier, kom echt geen steek verder.
Ik denk dat het eerder aan mij ligt. Voor diegenen die het wel gehaald hebben:quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:06 schreef pmponer het volgende:
[..]
Goed om te lezen, dan hoef ik dat spel ook niet te gaan proberen bedankt!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
live doet het vandaag niet. ze zijn met updates bezig.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:11 schreef quantas het volgende:
heeft iemand misschien het nummer van de xbox support line voor mij, ik kan dat live via die draadloze adapter maar niet fixen!
heb het al gevonden, laat maar!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:13 schreef rihago het volgende:
[..]
live doet het vandaag niet. ze zijn met updates bezig.
check http://www.xbox.com/
Live is al een paar uur upquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:30 schreef Chocobo het volgende:
Wanneer is Live weer up dan?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder aan mij ligt. Voor diegenen die het wel gehaald hebben:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
quote:Er vinden momenteel onderhoudswerkzaamheden plaats op Xbox.com.
De site is binnenkort weer beschikbaar met informatie over de Xbox, Xbox 360 en je favoriete games!
ATARI CONTACTquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:23 schreef Klonk het volgende:
ja, ja, ik ben er door gekomen door me te melden bij de oude xbox service, na een heleboel flauwekul aan te hebben gehoord doen zij helemaal niets, behalve het advies om een dvd te kijken om te kijken of er iets mee gebeurt, en aangezien zij TDU niet maken is het hun dus worst, echt geweldig.....
miskoopquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Vanmiddag gekocht voor 25 euro 2e hands
[afbeelding]
eerdere delen nooit gespeeld, maar lijkt me zo gaaf spel![]()
volgende week vakantie komt wel goed dus![]()
Ik vond van wel.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:05 schreef jorienvdherik het volgende:
zal wel niet
Praat geen poep manquote:
Ik hoefde mijn HD geen eens mee te sturen, was ik wel blij om want dan raakte ik mijn savegames niet kwijt, ik heb dus alleen de console opgestuurd, geen controllers kabels op HD'squote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:07 schreef Capo85 het volgende:
Klopt het dat je voor reparatie van je 360 alleen de console incl hdd en voedingsadapter moet mee sturen? Ik heb net support gebeld omdat die van mij het heeft begeven maar ben dit vergeten te vragen. Ik wil niet weer meer dan een uur in de wacht staan![]()
Jesus christ, dat fucking netwerk is down.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:21 schreef HomerJ het volgende:
Splinter Cell net binnen gehad, eerst uur problemen met inloggen gehad en nu al 2x vastgelopen. Misschien toch maar ruilen![]()
Dat domme ook van sommige mensenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:22 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Jesus christ, dat fucking netwerk is down.
Gelijk schuld op (de) game(s) afschuiven... tsjonge jonge.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:22 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Jesus christ, dat fucking netwerk is down.
Gelijk schuld op (de) game(s) afschuiven... tsjonge jonge.
Kut man, gelijk ruilen dan maar!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:27 schreef BMH het volgende:
[..].. het is het spel. Crasht hier ook heel vaak terwijl live maar 1 keer eruit geknalt is
Dat komt mooi uit dan.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:20 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Gaast....... Met zo'n instelling verdien je die game zelf ook niet. Sorry hoor.
Nepgamer.quote:
Nintendogsquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:49 schreef =HellFire= het volgende:
Ok kids! Remember this:
A game with loads of 10's CAN'T be wrong.
Ook al zo'n geniaal concept. Serieus, dat je het niet trekt ligt NIET aan de game. Ligt overigens ook niet aan jouw persoontje, tis meer gewoon... voorkeur... en smaak.quote:
Krijg de game morgen pas binnen. Hopelijk hoef ik niet te bitchen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:58 schreef Atuniel het volgende:
Zijn er ook mensen die nergens last van hebben![]()
In de multiplayer?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:54 schreef HomerJ het volgende:
Al voor de 4e keer vastgelopen, dit kan je toch niet menen![]()
Kan je bij Zuiderpark je geld terugkrijgen?
Kon je beter je 360 verwisselenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:19 schreef Klonk het volgende:
Dixons heeft het netjes opgelost, nieuw spel meegekregen en zij ontdekte ook een paar grote ronde krassen, dus heb ik een beroerde drive, morgen de schatjes van de customerservice maar weer eens lastig vallen
quote:EA ANNOUNCES DEF JAM: ICON FOR PLAYSTATION 3 AND XBOX 360 EA Chicago, the Creator of the Acclaimed EA SPORTS Fight Night Franchise, Partners with Def Jam Interactive to Redefine Hip-hop, Music and Fighting Games
REDWOOD CITY, Calif. – October 18, 2006 – Electronic Arts (NASDAQ: ERTS), in partnership with Def Jam Interactive, announced today that DEF JAM: ICON™ will be released for the PLAYSTATION®3 computer entertainment system and the Xbox 360™ video game and entertainment system in March 2007 in North America and Europe. Infusing hip-hop music, culture and lifestyle into the gameplay, EA Chicago and urban lifestyle powerhouse Def Jam Interactive, continue to push the boundaries of game development bringing unique and innovative content to the next generation of gaming.
“Music is the cornerstone of hip-hop culture so we wanted to incorporate music and rhythm into the actual gameplay mechanics,” said Kudo Tsunoda, executive producer and General Manager of EA Chicago. “In DEF JAM: ICON, we are changing the way fighting games are played! We are completely innovating the role of the environments in the games, moving from the typical lifeless arenas the hip-hop celebrities are fighting in to environments that play an instrumental part in the fight where they will react to the music and interact with both characters like a third fighter.”
EA Chicago is delivering star-stunning action and bone breaking beats as players live out the life of a hip hop mogul, going from rags to riches. Incorporating hip-hop culture into every aspect of the game, DEF JAM: ICON will deliver the intensity of a no-holds-barred street fight but with style and rhythm. Music will effect how players fight in each venue and environmental interactions and hazards will become a key strategy to staying alive.
EA Chicago’s unique fighting gameplay controls introduce a new way for gamers to fight as they assume the role of top celebrity characters such as Ludacris, T.I. and Big Boi. Innovative controls give better feedback to players so they feel like they’re actually throwing the combat moves. Gamers can now fight with the style and flash of the superstar personalities.
“The Def Jam Interactive – EA relationship has expanded into a new frontier with EA Chicago’s breakthrough technology. We have worked very closely with the team to ensure that authentic hip-hop culture and lifestyle permeates through every part of the product. DEF JAM: ICON will guarantee the ultimate combination of a real hip-hop experience and revolutionary fighting gameplay,” said Lauren Wirtzer, VP Marketing, Def Jam Enterprises.
DEF JAM: ICON is scheduled to ship in March 2007 for the PLAYSTATION®3 system and Xbox 360™. DEF JAM: ICON has not yet been rated by PEGI or the USK.
Nou wat een geniaal concept zeg...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:06 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ook al zo'n geniaal concept. Serieus, dat je het niet trekt ligt NIET aan de game. Ligt overigens ook niet aan jouw persoontje, tis meer gewoon... voorkeur... en smaak.
Want smaak.. sja.. you know!
Dude! Misschien ben jij niet de enige die problemen heeft met LIVE, lees daarom eens een pagina terug!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:37 schreef jp84 het volgende:
keb sinds vandaag een 360 premium met TDU,
uiteraard werkt Live weer is niet bij mij :|
ik heb het direct aangesloten op mijn UTP modem, werkt op de PC, PS2 etc.
het instellen op de 360 (paarse scherm):
Wired geeft ie aan maar bij IP geeft ie een fout aan.
deze foutcodes:
W: 0000 - 000B
X: 4000 - 1001
Y: 0000 - 0000
Z: 0000 - 0000
weet iemand de oplossing?
ik weet dat live eruit ligt nu, maar dat moet toch niet het probleem zijn?
daar gaan we morgen maar eens aan werken, heb voor vandaag genoeg MS onzin gehad...quote:
ik weet dat live er uit ligt, maar dan zou hij toch wel een IP moeten vinden, de status van live is pas een stuk verder op dat paarse setup scherm.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:42 schreef NX het volgende:
[..]
Dude! Misschien ben jij niet de enige die problemen heeft met LIVE, lees daarom eens een pagina terug!
LIVE LIGT ERUIT!
Tjeeez...
Meer info aub...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:46 schreef jp84 het volgende:
[..]
ik weet dat live er uit ligt, maar dan zou hij toch wel een IP moeten vinden, de status van live is pas een stuk verder op dat paarse setup scherm.
voor 20 euro mag je 'm opsturen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:45 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb Splinter Cell dubbel dus voor de mensen die interesse hebben
Hehe, hopelijk kan ik die ook nog scoren, kep al 2 exclusieve faceplates.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:57 schreef jorienvdherik het volgende:
ik heb nog een splinter cell double agent faceplate te koop
biedenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:57 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Hehe, hopelijk kan ik die ook nog scoren, kep al 2 exclusieve faceplates.
is al 42 gebodenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:02 schreef Cubewoods het volgende:
30 euro voor Splintercell :p
@ Wessiej
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:37 schreef jp84 het volgende:
keb sinds vandaag een 360 premium met TDU,
uiteraard werkt Live weer is niet bij mij :|
ik weet dat live eruit ligt nu, maar dat moet toch niet het probleem zijn?
quote:
Oftewel: De xbox krijgt geen IP toegewezen.quote:maar bij IP geeft ie een fout aan.
oblivionquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:19 schreef MaxPowered het volgende:
Hoi,
Heb een vraagje..
Ben erg fan van RPG's op de PC zoals World Of Warcraft, etcetera.
Wat is nou echt een vette game in dat genre op de 360? En welke kun je multiplayer spelen?
thx alvast,
m@x
The Elder Scrolls: Oblivion is waarschijnlijk de beste RPG op de 360 op dit moment. Maar die heeft geen multiplayer.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:19 schreef MaxPowered het volgende:
Hoi,
Heb een vraagje..
Wat is nou echt een vette game in dat genre op de 360? En welke kun je multiplayer spelen?
thx alvast,
m@x
Qua rpg heb je Oblivion en Enchanted Arms. Online heb je op dit moment alleen Final Fantasy.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:19 schreef MaxPowered het volgende:
Hoi,
Heb een vraagje..
thx alvast,
m@x
quote:Woensdag 18 oktober 2006 - Slecht nieuws voor onze geliefde oosterburen. Dé topper van dit jaar, Gears of War natuurlijk, zal daar niet in de winkels verschijnen. De geruchten waren er al en Microsoft heeft het bericht vandaag bevestigd. De reden daarvoor? Gears of War zou veel te gewelddadig zijn voor die arme gamers daar.
Spelbreker is de Duitse USK, die games van een leeftijdsstempel voorziet. Al eerder waren er problemen met gewelddadige games in Duitsland. Vaak werd bloed groen gemaakt om een spel minder aanstootgevend te maken of werden bepaalde 'gores' zelfs helemaal uit het spel gesloopt.
De USK heeft met ontwikkelaar Epic Games echter afgesproken om daar dit keer niet aan te beginnen. Niet alleen zou het een te grote nadelige invloed op de gameplay van Gears of War hebben, ook zou het problemen op Xbox Live kunnen veroorzaken.
Natuurlijk valt er voor de slimme Duitser wel een oplossing te bedenken. Even naar het grensgebied rijden of de game gewoon uit een ander Europees land importeren, maar een beslissing als deze blijft natuurlijk zuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |